Ja.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:41 schreef Monidique het volgende:
hebben we nog voorspellingen voor 2005?
- Het kabinet valt nietquote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:41 schreef Monidique het volgende:
hebben we nog voorspellingen voor 2005?
- Het kabinet valt.
- Israël bestookt Iraanse kernreactors.
- Irak glijdt verder weg in sektarisch geweld.
- De paus gaat dood, zoals elk jaar.
- POL wordt beter bezocht dan 2004.
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:45 schreef Monidique het volgende:
Ik voel me best... nog beschonken, zeg maar.
* du_ke meldt.quote:
Ik een uurtje later.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
* du_ke meldt.
Gelukkig 2005 allen!!!
Ben vrij brak geloof ik het schijnt dan ook een uur of half 8 te zijn geworden![]()
.
Belloquote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:51 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
Nog zo'n goede blaffer, des mensens vriend.
http://www.cnn.com/video/(...)nd.plane.pax.med.ramquote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:54 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
http://prisonplanet.com/video/CAS.wmv
Echte mannen drinken bier, Sidekick, en zijn stoer. Competitiedrang is 1 vd redenen dat we zo ver gekomen zijn. Mannen die dat niet hebben zijn genetisch waardeloos en daarom ook altijd niets waard in de genenpoel dus niet populair bij de vrouwtjes. Snap dat dan verdomme.quote:
Doet ut nietquote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.cnn.com/video/(...)nd.plane.pax.med.ram
Tegenwoordig moet je ook kunnen rappen.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:02 schreef Monidique het volgende:
Dat is waar.
Is dat het kermen van een anaal genomen kind, JAM?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:05 schreef JAM het volgende:
Schreeuw het uit; ik ben terug..
[afbeelding].
Je bent bijna bejaard.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:08 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
Verdomme de 30 komt angstvallig dicht in de buurt dit jaar mensen
Als jij een echte man bent, dan ben ik blij dat ik er geen ben.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:02 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
Echte mannen drinken bier
quote:
RQ?quote:
Mammaquote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:13 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Als jij een echte man bent, dan ben ik blij dat ik er geen ben.
Ga jij nou maar gewoon in A'dam wonen.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:16 schreef Monidique het volgende:
Ik weet wel waarom het hier zo rustig is, wij hebben een verdediging tegen die gevaarlijke muzelmannen.
[afbeelding]
Is dit een doodverwensing?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:17 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
Ga jij nou maar gewoon in A'dam wonen.
Wanneer gaan wij nou eens de bloemetjes buiten zetten?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:19 schreef Maerycke het volgende:
Jam en XRay terug in het nieuwe jaar... dat begint al goed
Wanneer pasen, pinksteren en kerst op dezelfde dag vallen... Met wat extra aardbevingen moet dat niet lang meer duren...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij nou eens de bloemetjes buiten zetten?![]()
Excellent, je werkt er aan.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:23 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Wanneer pasen, pinksteren en kerst op dezelfde dag vallen... Met wat extra aardbevingen moet dat niet lang meer duren...
Excellent, je beledigt Sidekick.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:27 schreef Monidique het volgende:
De beste topics ontstaan trouwens onder invloed van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |