Hopen dat dan niemand meer LOTR kent, anders wordt ze goed gepest. Beide.quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:56 schreef Devius het volgende:
[..]
als ik ooit nog een dochter krijg gaat ze zeker Éowyn heten..
past trouwens prima bij de naam van haar zus..(zie ondertitel)
Nimué komt niet uit LOTR, en heb nog niemand iets geks over haar naam horen zeggen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:57 schreef pimpin het volgende:
[..]
Hopen dat dan niemand meer LOTR kent, anders wordt ze goed gepest. Beide.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:56 schreef pimpin het volgende:
Ohja ik heb hier een stel josties in de buurt wonen (hele aardige mensen trouwens, alleen superdom), die vader een groot bier fan, heeft zijn kind Heineken genoemd, roepnaam Hein.Geweldig
Ik nietquote:Op vrijdag 31 december 2004 15:00 schreef Devius het volgende:
Iedereen vind het een prachtige naam
ja? joh, hoezo?quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:01 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik nietVind het verschrikkelijk
quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:01 schreef jjdg het volgende:
Ik heb ooit 's van een jongen gehoord die Constant de Klos heette... Of een man die Ton Deuse heette.. Mensen, denk na voordat je een naam aan je kind geeft![]()
Veel te veel accenten en het klinkt als de naam die een meisje van 12 zou verzinnen voor haar toekomstige kinderen.quote:
Aha, nou goed ieder z'n mening...quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:05 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Veel te veel accenten en het klinkt als de naam die een meisje van 12 zou verzinnen voor haar toekomstige kinderen.
"Legolas, kom je eten"quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:38 schreef Djeez het volgende:
Mijn vader heet Mense, mijn moeder heette Eisje. Triest...
Ohja, waarom zijn Tolkiennamen niet leuk ? Wij wilden ons kindje i.o. ook een LOTR naam geven.
"Luthien Undomiel, de hutspot is klaar!"quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:46 schreef sillyzappa het volgende:
Diederieke!
Mijn konijn heet zo! En ik vind het een mooie naam!quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:25 schreef kikoooooo het volgende:
mn broertje heeft iemand in de klas genaamd... PUK
godverdomme kut ouders! Ik snap echt niet dat je je kind zo noemt men.
ook zielig voor dat kind zelf.
dat is een overblijfsel van de 70er jaren ben ik bang, mijn buurman heet Geurt en zijn broer en zus heten Diederik en Jojannekequote:Op vrijdag 31 december 2004 11:37 schreef rena het volgende:
Ik loop stage op een kinderdagverblijf, de namen die daar voorbij komen: Puck, Diura () , Wesley
, Rowan
![]()
*ril*
En die bekende figuren kunnen er helemaal wat van: Bickel , Apple, Toy Travis enz![]()
Ik snap het niet, hebben die ouders een hekel aan hun kind ofzo?
En bedankt, Ik heet dus Maria Elena, een samengestelde naam....quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:06 schreef hefaistos het volgende:
Kampnamen zoals Kevin, Chico, Manita enzo
ALLE samengestelde namen, zoals Jan-Jaap, Kees-Piet, Pieter-Bart, Jan-Kees etc etc Noem jezelf dan Jan-Lul
Mooie namen voor 'n meisje vind ik Isabelle, Marielle etc. Jongens moeten nette, correcte namen hebben. Vinnik dan
fonetisch geschreven namen AAAAAAAAAARG sjaane ipv jeannequote:Op vrijdag 31 december 2004 13:14 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Of mensen die zo dom zijn dat ze een Engelse naam uitkiezen die ze zelf niet kunnen uitspreken. Zo ken ik een jongetje dat "Joey" heet, uitgesproken [yoo-wie], dus niet [djoo-wie] .Hier verderop in de straat woont een Brei-jun ("Brian"), op zijn Zwols uitgesproken. Maar de kroon op dit soort dommigheden vind ik wel het stel dat hun dochter "Maureen" noemde, op de Nederlandse manier uitgesproken [mauw-reen]![]()
Ik kende ook een Mefjoe en Semenfa vroeger. Die mochten nooit buiten komen spelen als ik niet netjes aan de deur vroeg om "Matthew" en "Samantha" inclusief de Engelse uitspraak van "th".![]()
Noem je kind dan Ygdrasil
Ja ware het niet dat Pluk daar al woont.quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:49 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Ach, zo lang je niet op de Petteflet woont.
Wat mij wel naar lijkt is, dat bijvoorbeeld je achternaam "de Ling" is, en je noemt je dochter Ellen.
Wel in mijn hoofdquote:Op vrijdag 31 december 2004 15:59 schreef hefaistos het volgende:
ja maar jij bent een moraalridster, da's niet eens een bestaand woord.
Ow ja, graag gedaan trouwens
Oliebol erbij?quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:08 schreef hefaistos het volgende:
*uitgeluld ben*
Wat is er mis met Antoinequote:Op vrijdag 31 december 2004 15:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
fonetisch geschreven namen AAAAAAAAAARG sjaane ipv jeanne
antwanet ipv antoinette
Dat vind ik juist een mooie naamquote:Op vrijdag 31 december 2004 15:53 schreef amaranta het volgende:
En bedankt, Ik heet dus Maria Elena, een samengestelde naam....
[14.gif]quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:34 schreef Natalie het volgende:
[..]
Niets
Zolang je het niet als 'Antwan' schrijft
Mag ik ook mevrouw zeggen?quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:38 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dat vind ik juist een mooie naam
Word je ook zo genoemd, of is je roepnaam 'Maria' ? (of Elena natuurlijk)
Ik heet Chantall Natalie, maar iedereen noemt me 'Chantall' of 'Chan'. (en hier op FOK! dus Natalie)
Hij heet toch Edu de Goffeau? ik neem aan dat je dezelfde bedoeltquote:Op vrijdag 31 december 2004 15:04 schreef renz0r het volgende:
een leraar op school heette 'Rijd Goffeau'
Ik ken een Bram Braamquote:Op vrijdag 31 december 2004 15:48 schreef rebel84 het volgende:
M'n neefje heet Olle. Zal zich later wel zo rond als een tonnetje eten, met zo'n naam.
En hoorde laatste iemand in de supermarkt zijn dochtertje van 'n jaar of 3 roepen; het kind heette Bloesem (zeker te veel naar de Power Puff Girls gekeken :S ).
Daarnaast zit er nog een gozer bij mij in het team die Braam heet (ikzelf heet Bram).
Oh ooh!quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:03 schreef hefaistos het volgende:
*naar fotopagina click*
quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:08 schreef hefaistos het volgende:
zonder bril is![]()
mag ik ook dotje zeggen?![]()
woon je toevallig in boxtel?quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:53 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik ken een stel die hun dochter Heaven hebben genoemd.......
Ik ook. Om de kleingeestigheid van de users in dit topic. Typisch Hollands gedrag van jullie.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:25 schreef yootje het volgende:
Ik zit nu achter mijn toetsenbord te janken. Waarom in godsnaam, WAAROM?!
Oh, dus jij vindt het normaal om je kind "Qwerty" te noemen, of "Spijker"? Is dat ook zeiken?quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:19 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ik ook. Om de kleingeestigheid van de users in dit topic. Typisch Hollands gedrag van jullie.
Nimué komt wel uit een andere film, Merlin, hele mooie naam trouwens. Ik zelf heb ook wel een niet veel voorkomende naam: Nicka, komt van NICole KArolien. Al zie je tegenwoordig wel van die BrEeZaHsletjes die Nicky heten hun naam verniggeren naar NiCkAh ofzoquote:Op vrijdag 31 december 2004 14:56 schreef Devius het volgende:
[..]
als ik ooit nog een dochter krijg gaat ze zeker Éowyn heten..
past trouwens prima bij de naam van haar zus..(zie ondertitel)
Normaal, normaal? Wat is een "normale" naam? Zijn dat de saaie gangbare namen die je overal om je heen hoort, of zijn er soms richtlijnen voor?quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:26 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Oh, dus jij vindt het normaal om je kind "Qwerty" te noemen, of "Spijker"? Is dat ook zeiken?
Een afwijkende naam is een ding, je kind spijker noemen zou verboden moeten worden.quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:44 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Normaal, normaal? Wat is een "normale" naam? Zijn dat de saaie gangbare namen die je overal om je heen hoort, of zijn er soms richtlijnen voor?
"Je mag absoluut niet uitwijken van de bekende namen en tot een originele naam komen, want anders gaan we je uitlachen"
Wel allemaal belachelijke nicknames maken en bedenken maar zodra iemand met een afwijkende naam door het dagelijks leven gaat dan is het ineens abnormaal.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:11 schreef Natalie het volgende:
[..]
Oh ooh!
[..]Dotje is beter dan 'mevrouw'
Begrijp me niet verkeerd. Er zijn best mooie aparte namen. Maar dit topic gaat toch echt over gruwelijke uitzonderingen Het zal mij persoonlijk amme reet roesten of iemand zijn dochter Kopkaas wil noemen, maar ik mag daar absoluut om lachen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:44 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Normaal, normaal? Wat is een "normale" naam? Zijn dat de saaie gangbare namen die je overal om je heen hoort, of zijn er soms richtlijnen voor?
"Je mag absoluut niet uitwijken van de bekende namen en tot een originele naam komen, want anders gaan we je uitlachen"
Wel allemaal belachelijke nicknames maken en bedenken maar zodra iemand met een afwijkende naam door het dagelijks leven gaat dan is het ineens abnormaal.
Ik hoorde laatst een mevrouw op de radio die inderdaad zo heette. Banken, bedrijven, allemaal hadden ze het opeens "te druk" wanneer ze "Met mevrouw Tokkie!" hoorden voor de telefoon.quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:36 schreef Phoenixjuh het volgende:
Je zal maar de Tokkies heten.
Ik meen me te herinneren dat een aantal jaar geleden het aantal Dutroux met 75% is verminderd.quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:55 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst een mevrouw op de radio die inderdaad zo heette. Banken, bedrijven, allemaal hadden ze het opeens "te druk" wanneer ze "Met mevrouw Tokkie!" hoorden voor de telefoon.
Helemaal gelijk. Maar nu even wat anders. Heet jij echt Quasar de Duif?quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:44 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ik dacht dat de Hitlers massaal tot de laatste man een andere naam aangenomen hadden. Goh.quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat een aantal jaar geleden het aantal Dutroux met 75% is verminderd.
Hier op Fok! is trouwens iemand die Hitler heet. Dat lijkt me eigenlijk nog veel erger.
Ik ook.quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:58 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik dacht dat de Hitlers massaal tot de laatste man een andere naam aangenomen hadden. Goh.
Ja, dat staat zo in mijn paspoort.quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:58 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Helemaal gelijk. Maar nu even wat anders. Heet jij echt Quasar de Duif?
Dat verklaart veel namelijk.
Saai.quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:17 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ja, dat staat zo in mijn paspoort.
Ik sta in het buitenland bekend als Quasar el Pigeotto. Dat is toch niet zo saai?quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:29 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Saai.
Je had je op z'n minst Quasar de Flamingo kunnen noemen.
Duiven, pigeons, pigeotto's .... ze zijn allemaal grijs en ze poepen me te veel.quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:46 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ik sta in het buitenland bekend als Quasar el Pigeotto. Dat is toch niet zo saai?
Ik ging voor plamuurmes.quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:57 schreef Natalie het volgende:
Ah joh, niets mis met aparte namen.
Het is juist leuk als men hun kind eens een andere naam geeft dan waar de halve planeet al mee rondloopt.
Je kent 't wel. Je roept 'Jan!!!' en er kijken 40 mannen om. Da's ook niet leuk voor zo'n kind om dan met die naam rond te lopen.
Maar sommigen gaan wel een beetje over the top, naar mijn idee.
Je gaat je kind toch geen Spijker noemen? Uniek? Jazeker. Maar denk ook eens aan dat kind. Vind het gewoon sneu. Het volgende kind heet dan zeker Hamer, of wat dachten we van Boormachine?
Met haar wil ik trouwenquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:00 schreef Yannic het volgende:
Een docente van mij heeft een dochter die sterre heet![]()
Haar andere dochter wilde ze Duif noemen.... mocht dus niet![]()
Wat een afschuwelijke naam.quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:00 schreef Yannic het volgende:
Miracle heet me kind allen als me vriendin de pil neemt en ik haar met en gaycondoom euk en datze dan binne5 minuten geboren wordtquote:Op vrijdag 31 december 2004 17:38 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Wel grappig, want mijn beste vriendin heet Dymphi en dan krijg je wel vaak maffe opmerkingen. Een andere vriendin van me heet Miracle, vind ik ook een mooie naam.
Ik ken ook een Sterre.quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:00 schreef Yannic het volgende:
Sterre is nog redelijk normaal (hoewel ik het afschuwelijk vind, maar das een kwestie van smaak.quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:00 schreef Yannic het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |