"Luthien Undomiel, de hutspot is klaar!"quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:46 schreef sillyzappa het volgende:
Diederieke!
Mijn konijn heet zo! En ik vind het een mooie naam!quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:25 schreef kikoooooo het volgende:
mn broertje heeft iemand in de klas genaamd... PUK
godverdomme kut ouders! Ik snap echt niet dat je je kind zo noemt men.
ook zielig voor dat kind zelf.
dat is een overblijfsel van de 70er jaren ben ik bang, mijn buurman heet Geurt en zijn broer en zus heten Diederik en Jojannekequote:Op vrijdag 31 december 2004 11:37 schreef rena het volgende:
Ik loop stage op een kinderdagverblijf, de namen die daar voorbij komen: Puck, Diura () , Wesley
, Rowan
![]()
*ril*
En die bekende figuren kunnen er helemaal wat van: Bickel , Apple, Toy Travis enz![]()
Ik snap het niet, hebben die ouders een hekel aan hun kind ofzo?
En bedankt, Ik heet dus Maria Elena, een samengestelde naam....quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:06 schreef hefaistos het volgende:
Kampnamen zoals Kevin, Chico, Manita enzo
ALLE samengestelde namen, zoals Jan-Jaap, Kees-Piet, Pieter-Bart, Jan-Kees etc etc Noem jezelf dan Jan-Lul
Mooie namen voor 'n meisje vind ik Isabelle, Marielle etc. Jongens moeten nette, correcte namen hebben. Vinnik dan
fonetisch geschreven namen AAAAAAAAAARG sjaane ipv jeannequote:Op vrijdag 31 december 2004 13:14 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Of mensen die zo dom zijn dat ze een Engelse naam uitkiezen die ze zelf niet kunnen uitspreken. Zo ken ik een jongetje dat "Joey" heet, uitgesproken [yoo-wie], dus niet [djoo-wie] .Hier verderop in de straat woont een Brei-jun ("Brian"), op zijn Zwols uitgesproken. Maar de kroon op dit soort dommigheden vind ik wel het stel dat hun dochter "Maureen" noemde, op de Nederlandse manier uitgesproken [mauw-reen]![]()
Ik kende ook een Mefjoe en Semenfa vroeger. Die mochten nooit buiten komen spelen als ik niet netjes aan de deur vroeg om "Matthew" en "Samantha" inclusief de Engelse uitspraak van "th".![]()
Noem je kind dan Ygdrasil
Ja ware het niet dat Pluk daar al woont.quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:49 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Ach, zo lang je niet op de Petteflet woont.
Wat mij wel naar lijkt is, dat bijvoorbeeld je achternaam "de Ling" is, en je noemt je dochter Ellen.
Wel in mijn hoofdquote:Op vrijdag 31 december 2004 15:59 schreef hefaistos het volgende:
ja maar jij bent een moraalridster, da's niet eens een bestaand woord.
Ow ja, graag gedaan trouwens
Oliebol erbij?quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:08 schreef hefaistos het volgende:
*uitgeluld ben*
Wat is er mis met Antoinequote:Op vrijdag 31 december 2004 15:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
fonetisch geschreven namen AAAAAAAAAARG sjaane ipv jeanne
antwanet ipv antoinette
Dat vind ik juist een mooie naamquote:Op vrijdag 31 december 2004 15:53 schreef amaranta het volgende:
En bedankt, Ik heet dus Maria Elena, een samengestelde naam....
[14.gif]quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:34 schreef Natalie het volgende:
[..]
Niets
Zolang je het niet als 'Antwan' schrijft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |