als ik ooit nog een dochter krijg gaat ze zeker Éowyn heten..quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:52 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik ben zelf LOTR-liefhebber, maar zal mijn kind van z'n langzalzeleven geen LOTR-naam geven. De enige die dan enigzins kunnen zijn Merijn en Pepijn. (Merry en Pippin) Ik zou toch wel raar kijken als een kind Beren of Luthien, Frodo of Aragorn werdt genoemd.
Nu ik er over nadenk gaat Sam en Roosje ook nog wel (enigzins).
Hopen dat dan niemand meer LOTR kent, anders wordt ze goed gepest. Beide.quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:56 schreef Devius het volgende:
[..]
als ik ooit nog een dochter krijg gaat ze zeker Éowyn heten..
past trouwens prima bij de naam van haar zus..(zie ondertitel)
Nimué komt niet uit LOTR, en heb nog niemand iets geks over haar naam horen zeggen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:57 schreef pimpin het volgende:
[..]
Hopen dat dan niemand meer LOTR kent, anders wordt ze goed gepest. Beide.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:56 schreef pimpin het volgende:
Ohja ik heb hier een stel josties in de buurt wonen (hele aardige mensen trouwens, alleen superdom), die vader een groot bier fan, heeft zijn kind Heineken genoemd, roepnaam Hein.Geweldig
Ik nietquote:Op vrijdag 31 december 2004 15:00 schreef Devius het volgende:
Iedereen vind het een prachtige naam
ja? joh, hoezo?quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:01 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik nietVind het verschrikkelijk
quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:01 schreef jjdg het volgende:
Ik heb ooit 's van een jongen gehoord die Constant de Klos heette... Of een man die Ton Deuse heette.. Mensen, denk na voordat je een naam aan je kind geeft![]()
Veel te veel accenten en het klinkt als de naam die een meisje van 12 zou verzinnen voor haar toekomstige kinderen.quote:
Aha, nou goed ieder z'n mening...quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:05 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Veel te veel accenten en het klinkt als de naam die een meisje van 12 zou verzinnen voor haar toekomstige kinderen.
"Legolas, kom je eten"quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:38 schreef Djeez het volgende:
Mijn vader heet Mense, mijn moeder heette Eisje. Triest...
Ohja, waarom zijn Tolkiennamen niet leuk ? Wij wilden ons kindje i.o. ook een LOTR naam geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |