wat voor ding?quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:16 schreef ook_gek het volgende:
wat kost zo een ding eigelijk
neujquote:Op vrijdag 31 december 2004 01:26 schreef ook_gek het volgende:
moet je show picture doen of zo iets
Dit is het Slowchat topicquote:Op vrijdag 31 december 2004 08:48 schreef Stievus het volgende:
lekker boeiend die auto, laat staan het complete gesprek dat is gevolgd wat niet eens over een corvette gaat...
ook wel beetje wzige rakker danquote:Op vrijdag 31 december 2004 08:57 schreef Fugie het volgende:
moge
breng ik me band naar de kwikfit, zegt die rakker:
Zijn deze banden met stikstof gevuld ?
ik zo:stikstof
![]()
hij: Ja er zitten groene dopjes op.
ik: O, betekent dat dan wat ?
hij: ja dat er stikstof inzit
ik: Nouja ik heb ze met lucht gevuld, ik weet er voor de rest nix van
hij: dan doen wij dat ook gewoon
ik: fijn, tot vanmiddag
had die vorige eigenaar ook wel mogen zeggen dat er stikstof in zat
Er loopt toevallig een stikstof topic hier in PTA.quote:Op vrijdag 31 december 2004 08:57 schreef Fugie het volgende:
moge
breng ik me band naar de kwikfit, zegt die rakker:
Zijn deze banden met stikstof gevuld ?
ik zo:stikstof
![]()
hij: Ja er zitten groene dopjes op.
ik: O, betekent dat dan wat ?
hij: ja dat er stikstof inzit
ik: Nouja ik heb ze met lucht gevuld, ik weet er voor de rest nix van
hij: dan doen wij dat ook gewoon
ik: fijn, tot vanmiddag
had die vorige eigenaar ook wel mogen zeggen dat er stikstof in zat
lekker boeiend, n00bs in de slowchatquote:Op vrijdag 31 december 2004 08:48 schreef Stievus het volgende:
lekker boeiend die auto, laat staan het complete gesprek dat is gevolgd wat niet eens over een corvette gaat...
Holy fuckquote:Op vrijdag 31 december 2004 09:29 schreef D-Devil het volgende:
Rechtstreeks van flabber. Köppehhhh
.
werkenquote:Op vrijdag 31 december 2004 10:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
En nu ga je naar buiten foto's maken en veel !
Je bent ziek, ga naar huis en ga foto's makenquote:Op vrijdag 31 december 2004 10:13 schreef Alfisti het volgende:
[..]
werken![]()
GTV staat thuis lekker veilig in de garage!![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:24 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Je bent ziek, ga naar huis en ga foto's maken.
als er maar een rel is dan staat d-devil vooraan hoorquote:Op vrijdag 31 december 2004 10:37 schreef D-Devil het volgende:
Met deze opkomst is er geen sprake van een rel.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
als er maar een rel is dan staat Fugie vooraan hoor![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:29 schreef hermandeperman het volgende:
heren van het goede leven
Ben weer terug van vacance
Was je weg dan ?quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die me gemist heeft![]()
![]()
![]()
Visscherquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
WHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP
Ik ga maar eens meedoenquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:12 schreef Hugster het volgende:
w00t rellen @ uitlaat topic
Alfisti en Fugie check it jullie worden uitgescholden
quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:12 schreef Hugster het volgende:
Ik zie hetquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:12 schreef Hugster het volgende:
karbo... wat doe je?quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:17 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Vriendelijk verzoek deze ranszooi niet hier te posten.
*rilt*
Jij met je verzoekjes de hele tijdquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:17 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Vriendelijk verzoek deze ranszooi niet hier te posten.
*rilt*
quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Jij met je verzoekjes de hele tijdik ben de DJ van de buurtsoos niet
okay lul de volgende keer edit ik hem en blijf jij een paar dagen weg okay?quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Jij met je verzoekjes de hele tijdik ben de DJ van de buurtsoos niet
ik ben ook niet aangenomen om aardig te doen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:32 schreef Hugster het volgende:
machtsmisbuiker
toen je nog geen mod was was je veel aardiger
geil.... imponerend enzoquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:31 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
okay lul de volgende keer edit ik hem en blijf jij een paar dagen weg okay?
Ja stoer ben ik nu hequote:Op vrijdag 31 december 2004 11:34 schreef Xtreem het volgende:
[..]
geil.... imponerend enzo
overigens gaat oliebollen halen niet lukken - auto is weg![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:36 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Het is gewoon een kicken gevoel, je voelt je lekkerder in je auto omdat hij sportiever klinkt, je bent alerter en je omgeving hoort je ook al aankomen dus er gebeuren minder ongelukken.. Goed hè !
.
ja 't zelfde enzo!!! en schiet je jezelf niet voor je flikker??quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:37 schreef Youp het volgende:
* Youp wenst nogmaals iedereen een fijn oud op nieuw enzo..
ik ga nu carbid schietnen daarna uit enzo dus tot over een week ofzo als ik weer bijgekomen ben!
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:42 schreef Fwnk het volgende:
[..]
A man's gotta do what a man gotta do!![]()
sowwyquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:34 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ja stoer ben ik nu he
Ah jammer. ik had er nog wat voor je bewaard.
Jij bent ziek!quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:44 schreef Xtreem het volgende:
* Xtreem ontbijt weer met verschew oliebollen
deed ik vanochtend ook. om 7:30 aan de thee met oliebollenquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij bent ziek!
en leer spellen
nee, morgen ben ik ziekquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij bent ziek!
en leer spellen
Dat ligt aan je openluchtfilter en dat heb ik ookquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:33 schreef Fugie het volgende:
ik heb trouwens gewoon 2 modussen op me auto met me sebring en open lucht filter. Als ik rustig rij, op tijd schakel is er nix aan de hand. Maar zodra het gas pedaal ingedrukt wordt komt de teringherrie gelijk losEcht ideaal dus
Rij je rustig en opeens VROEM
altijd lachen
en me sebringquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dat ligt aan je openluchtfilter en dat heb ik ook![]()
Dat wil ik dus ookquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dat ligt aan je openluchtfilter en dat heb ik ook![]()
ontopicquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:52 schreef D.Rose het volgende:
ff on-topic
De foto in de OP is van de standaard 90er, niet de ZR-1
Ook is de LT-5 een totaal andere motor als de L98
OMG!!quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:48 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
deed ik vanochtend ook. om 7:30 aan de thee met oliebollen
pot ketel enzoquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
nee, morgen ben ik ziek
ga sneeuw happen bal
en fuug heeft z'n boom knuffel wens binnen
kommaar oliebollen halenquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:54 schreef D-Devil het volgende:
Ik wil vies vettig eten, nu.
ga halen danquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:54 schreef D-Devil het volgende:
Ik wil vies vettig eten, nu.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:56 schreef D-Devil het volgende:
Een pita gyros met extra knoflookcoctailsaus.
Sjjjjjt niet zeggenquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:57 schreef Tjabbo het volgende:
Psst. D-Devil.
Een keuringsbewijs zeg niets over het al of niet legaal zijn van de hoeveelheid dB's die van je auto afkomt
quote:
Mij ook maar 1.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]doe mij maar een karbonade
![]()
ik ben gewoon thuis aan het rottenquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:59 schreef Hugster het volgende:
zijn jullie aan het werk!
ik lig in m'n bed te rotten
ik blijf aan het refreshenquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:02 schreef Fwnk het volgende:
The page cannot be displayed
There are too many people accessing the Web site at this time.
Please try the following:
* Click the Refresh button, or try again later.
* Open the 130.89.33.251 home page, and then look for links to the information you want.
nee, niet ontbijten met 12 oliebollenquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
geen rondjes meer draaien op je bureaustoel dan
ja het is érg druk @ karboforumquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:02 schreef Fwnk het volgende:
The page cannot be displayed
There are too many people accessing the Web site at this time.
Please try the following:
* Click the Refresh button, or try again later.
* Open the 130.89.33.251 home page, and then look for links to the information you want.
4000 euroquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
maar die kan ik niet betalen![]()
hier kwam de buurman net zelfgemaakte brengenquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:11 schreef Hugster het volgende:
ze zijn hier vergeten om oliebollen te kopen
pas als vanmiddag het huis gaat vollopen zijn er oliebollen
ik heb ook wel trek in een bolletje![]()
mijn huidige auto kost me 600 euro in de maand...quote:
600?!?! op je eigen naam verzekerd?quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
mijn huidige auto kost me 600 euro in de maand...
en ik ben student
sparen zit er niet in... maar over een paar weken vliegt hij eruit!! iemand een lancia dedra 1.8 kopen??
450 eu per maand benzinequote:Op vrijdag 31 december 2004 12:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
600?!?! op je eigen naam verzekerd?
psst.... Polo SDi kopen?quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
450 eu per maand benzine
en verzekering op eigen naam kost 40eu per maand... no-claim van 4 jaar
BHFH heeft nog wel 'n panda 1.3jtd voor jequote:Op vrijdag 31 december 2004 12:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
nee man.... wat moet ik daarmee??? VOLKSwagen.... niets voor mij
da's 40k per jaar ......quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:33 schreef D-Devil het volgende:
Een dikke 3200 kilometer per maand met een benzine.
Dat is ziekelijkquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:40 schreef Xtreem het volgende:
[..]
da's 40k per jaar ......
een klant van me moest van de baas benzine rijden... hij reed 75 a 80 k per jaar![]()
Wat moet je er voor hebbequote:Op vrijdag 31 december 2004 12:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
mijn huidige auto kost me 600 euro in de maand...
en ik ben student
sparen zit er niet in... maar over een paar weken vliegt hij eruit!! iemand een lancia dedra 1.8 kopen??
*rekening chekt* 200 euroquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:37 schreef hermandeperman het volgende:
maar ik ben pleitos... bier halen enzo...
Peu denk er nog maar eens goed over na...
quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:54 schreef Hugster het volgende:
Onze ruit werd er net bijna uitgeblazen
Een enorme knal en je hoorde hem gewoon denderen in z'n glaslatten
Fucking Rijst Met Saté' ers zijn hier met vuurwerk bezig, geflipte mafjoekels
quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:00 schreef D-Devil het volgende:
Ik heb gewoon niets, en vorig jaar voor 630 euro aan vuurwerk.
.
2 Chinese rollen, 48 lawinepijlen, 72 vlinders, 80 grote nitraten, 24 kleine nitraten, sierpot klasse 1 belgisch, vuurpijlen en strijkers en nog wat rotjes. Stond tot half 3 buitenquote:Op vrijdag 31 december 2004 14:32 schreef Xtreem het volgende:
[..]
sick fuck.
hier 2 potjes en 2 pijltjes, 21 euro... meer om niet met lege handen te staan dan dat het me echt boeit
WTFquote:Op vrijdag 31 december 2004 14:05 schreef Hugster het volgende:
vanacht trouwens GI-GAN-TISH kort gegaan met een vaporizer![]()
![]()
kon niet eens meer scherp zien, 1 waas, ik zat maar te turen en onzin uit te kramen![]()
nee, die was eruit geflikkerd voor 'n 318 geloof ik.... of dat was z'n paquote:
Het type 95-99 wat hij zoekt, vind ik een enorm mooie auto.quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:08 schreef PeuRac het volgende:
wtf moet je met zo'n lelijk hok als een Eclipse dan?
Hij moet en zal een Eclipse. Een galant is ook geinig, maar die V6 is haast net zo zeldsaam als de eclipse.quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:20 schreef PeuRac het volgende:
een Galant GTI is best grappig 2.0 V6 24v met alles erop en aan, en die zijn best betaalbaar en betrouwbaar.
Ik ga mn pa ophalen van z'n werk
Jammer, ze zijn erg goedkoop daar.quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:44 schreef Fugie het volgende:
zon eclipse is echt wel geil tjabbo
en vriend d-devil, die bande die ik moet hebben zijn 175/40/r14 ofzo, die hebbe ze daar niet eens in die maat
quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:44 schreef Fugie het volgende:
en vriend d-devil, die bande die ik moet hebben zijn 175/40/r14 ofzo, die hebbe ze daar niet eens in die maat
Wat een kleine bandjes of niet?quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:44 schreef Fugie het volgende:
Dat verschilt nogal jaquote:Op vrijdag 31 december 2004 15:54 schreef Fugie het volgende:
nouja, 175/60/r14/15 ofzo was het. Maar ze zijn niet zo groot nee, zeker niet vergleken met mijn zomerbanden van 205/55/r16
Die heb ik ook nu geloof ik. 110 euro per band (zomer)quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:57 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Maar met 205x45x16 kom je alsnog duur uit
Toch lief... Maar goed, als je met 3 auto's bij 'm loopt mag hij ook wel lief zijn voor jequote:Op vrijdag 31 december 2004 15:57 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dat verschilt nogal ja
Ik had gisteren een band lek van de Corolla. ff naar de dealer om te laten plakken.
Zegt die gast, ja maar dat zijn slicks!
Nou dan maar direct 2 nieuwe erop, volgende maand zou de auto er anders toch op worden afgekeurd en dan moeten er toch nieuwe banden op. Scheelt me de kosten van het plakken.
Zegt die gast van, heb je de rekening van vorig jaar nog want ik weet niet wat de banden kosten, dan doe ik ze je voor de oude prijs
* Tjabbo is blij dat hij vaste klant is
Maar met 205x45x16 kom je alsnog duur uit
quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:57 schreef BoJo het volgende:
@HUGSTER
http://www.svenskeracing.com/videos/silly/mac.wmv
quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:57 schreef BoJo het volgende:
@HUGSTER
http://www.svenskeracing.com/videos/silly/mac.wmv
115 euro per band vind ik best veel geld. 230 euro.quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:03 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Toch lief... Maar goed, als je met 3 auto's bij 'm loopt mag hij ook wel lief zijn voor je
205/45 R16 duur?
wij hebben 175/60 R14... standaard was 155/70 R13![]()
115euro ex beeteewee??quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:16 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
115 euro per band vind ik best veel geld. 230 euro.
en dan nog 19% btw.
Maar dan heb ik wel mijn zo geliefde Marangoni banden.
Ik vind dat nieuwe model ook wat minder eigenlijk.quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:16 schreef Fwnk het volgende:
OUd filmpje, wel tof
Die eclipse vind ik wat minder eigenlijk
Die zijn duurder in die maat.quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]
115euro ex beeteewee??![]()
Marango wat? wat is er mis met Yokohama of Toyo
ouch. en nogmaals, marango wat? nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 31 december 2004 16:21 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Die zijn duurder in die maat.
En marangoni levert erg goede kwaliteit voor niet enorm veel geld.
marangoni banden. tja. ik wilde ze eerst ook niet, totdat mijn monteur die banden als test onder de impreza 555 van rallyrijder (tevens zijn broer) dirk boers zetten, en hij letterlijk zei "wat heb je met mijn auto gedaan. man wat een grip!".quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:22 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ouch. en nogmaals, marango wat? nog nooit van gehoord![]()
*nalezen gaat
quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:26 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
marangoni banden. tja. ik wilde ze eerst ook niet, totdat mijn monteur die banden als test onder de impreza 555 van rallyrijder (tevens zijn broer) dirk boers zetten, en hij letterlijk zei "wat heb je met mijn auto gedaan. man wat een grip!".
Toen heb ik ze maar eens geprobeerd, en sindsdien heb ik ze altijd, zowel onder de rolla als ook de celica.
Yokohama oid zal vast beter zijn, maar daar betaal je soms tot 100 euro per band méér voor.
érgens houd hij geld aan over...quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]![]()
100 euro... prijs/kwaliteit verhouding(en laat dat nou de reden zijn dat die **** excel hier nog staat
)
quote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 31 december 2004 16:32 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ik heb echt nog nooit van dat hele merk gehoord...(ben ik daarmee een uitzondering??)
http://www.marangoni.com/quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:32 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ik heb echt nog nooit van dat hele merk gehoord...(ben ik daarmee een uitzondering??)
die met die fluoriscerende air intakes in te grille ofnie?quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:31 schreef PeuRac het volgende:
ben ik weer![]()
![]()
Ik zag net bij een handelaar een Rover 220 GTI Coupe staan, zag er best leuk uit
quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
http://www.marangoni.com/
je bent geen uitzondering. Het is een merk dat sterk in opkomst is.
Je mag het ook aan mij geven.quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:42 schreef ook_gek het volgende:
nee was effe naar de stad. M,n salaris was gestort vandaag met achterstallig loon er bij![]()
Maar goed er was niks leuks dus heb ik niks gekocht
Winkelenquote:Op vrijdag 31 december 2004 16:42 schreef ook_gek het volgende:
nee was effe naar de stad. M,n salaris was gestort vandaag met achterstallig loon er bij![]()
Maar goed er was niks leuks dus heb ik niks gekocht
quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
die met die fluoriscerende air intakes in te grille ofnie?
Nee, da's de BRM versie schiet me net te binnenquote:Op vrijdag 31 december 2004 16:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
die met die fluoriscerende air intakes in te grille ofnie?
Effe snel de stad in gewoon kijken of ik iets leuks kon vinden. Maar helaas deze keer niks kunnen vindenquote:Op vrijdag 31 december 2004 16:45 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Winkelen
waar ben je geweest / wat had je willen hebben dan ?
Jij moet gewoon over een paar weken gaan, als de nieuwe collectie hangtquote:Op vrijdag 31 december 2004 16:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Effe snel de stad in gewoon kijken of ik iets leuks kon vinden. Maar helaas deze keer niks kunnen vindenEn de bijenkorf is 1 grote tering zooi. Alles is nu met 25 of 50% korting. Alles word op elkaar getieft en dan is het maar graaien
Ik heb daar een geweldige bloedhekel aan.
Naar CenterO, dat is altijd mooi versierdquote:Op vrijdag 31 december 2004 16:54 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga mooi volgende week naar Oberhausen.
Das pas leuk winkelen.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Naar CenterO, dat is altijd mooi versierd
Je hebt hem/haar toch wel binnen hoop ik?quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:58 schreef D-Devil het volgende:
De ene na de andere pijl vliegt hier keihard de lucht in en de kat is nergens te bekennen.
Ik vind dat ze in Dld vaak wat oubollige kleding hebbenquote:Op vrijdag 31 december 2004 16:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Én ik heb een moeilijke maat, maar daar slaag ik áltijd.
En in Arnhem, Nijmegen, etc nooit meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |