Ik heb nog geen mening over die uitspraken gedaan, ik moet daarbij een context zien. In het geval van Pronk vond menig aanhanger van een roodachtige partij dat geen enkel probleem. Verder ben je een hypocriet jongetje, want waarom zou ik anders oetpenis genoemd worden?quote:Op woensdag 23 februari 2005 16:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Sjun, je verhaal wordt er niet duidelijk op als je zulk potsierlijk Nederlands gebruikt. Een betoog wordt het best begrepen als je je bondig en helder uitdrukt. Verder begrijp ik niet zo goed waarom jullie zo moeilijk doen. Of mag iedereen een mening hebben behalve ik? Ik vind het prima als jij en Aaah een kreet als 'Alle moslims deporteren' of 'Ausländer raus' geen racisme vinden. Dan verschillen we van mening. Punt. Niets om moeilijk over te doen. In ieder geval geen reden om mij persoonlijk aan te gaan vallen, meningen in de mond te leggen, Pronk er bij te halen, mij een jongetje te noemen dat een wit voetje wil halen. Wat is dat voor kinderachtig gedrag?
Ik zal het topic in de gaten houden.quote:Op woensdag 23 februari 2005 16:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[...]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |