Op zich best een aardig topic maar de meuk en het racisme vieren hoogtij... Hoog tijd om alle hulp aan bepaalde gebieden te stoppenquote:Op maandag 3 januari 2005 22:56 schreef du_ke het volgende:
Moslimbashtopic kan wel pleite vermoed ik Hoog tijd om alle hulp aan bepaalde gebieden te stoppen.
De moderators verzuimen wel eens, maar nooit langer dan een dag.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:52 schreef mvdlubbe het volgende:
Is het altijd zo in POL? Zo, eh, frontpage-achtig? Of wordt er ook wel eens gemodereerd?
Amen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:05 schreef Ciurlizza het volgende:
Het is de linkse kerk die begint te bazelen over racisme.
Hm, ik mag aannemen dat dit zo wel goed zit toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Compile, uw zonden zijn vergeven. Haast u naar de moderator voor uw electronische spijtbetuiging.
Ik durf het je niet te zeggen, ik zat ooit dik 4 maanden in de fokkerker. Het was eenzaam en ze gaven me geen eten en drinken. Ik moest leven van mijn eigen pis en muizenlijkjes.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:11 schreef Compile het volgende:
[..]
Hm, ik mag aannemen dat dit zo wel goed zit toch?
Vind het een beetje jammer dat ik als enige word aangemerkt. Daar waar 2 ruzie hebben, hebben er 2 schuld. Of gewoon niemand straf geven is ook goed.
Wolffenstein![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |