abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 januari 2005 @ 00:33:24 #251
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24330552
Gelukkig nieuwjaar Dat je maar gauw een nieuw huisje mag krijgen in een saaie en rustige buurt waar je verplicht elk jaar heel saai je buren buiten voor de deur met een glas sjampie in je handen gelukkig nieuwjaar moet gaan wensen
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_24330619
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 23:01 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Een meldign dat daar een grote, gevaarlijke hoeveelheid illegaal zwaar vuurwerk ligt zou best wel eens de uitkomst kunnen bieden....
Nou, dat denk ik niet. Een 'klusser' die bij mij wat kwam doen had nog een paar verhalen over 'vroegah', dattie onder andere net een half jaar in de bak had gezeten voor vuurwerkverkoop (garagebox vol in een woonwijk, en sinds enschede ligt dat een beetje moeilijk..). Hij wist wie 'm verlinkt had 'en daar was ie nog niet klaar mee'. Enige waar-ie een beetje mee zat was dattie niet nog een keer de bak inwilde voor mishandeling..
pi_24330774
gelukkig nieuwjaar!!
  zaterdag 1 januari 2005 @ 00:58:22 #254
60743 capetonian
Gezocht:lekker wijf!
pi_24330920
Goed dat jullie erdoorheen zijn gekomen zonder te veel shit!!

Happy New Year!!
www.p166.com <- Hobby
pers.p166.com <- Personal
  zaterdag 1 januari 2005 @ 01:08:47 #255
69621 DeRCT14
Wat wordt hier verzwegen?!
pi_24331126
Kill the motherfuckers.
smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
  zaterdag 1 januari 2005 @ 01:19:22 #256
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_24331305
Gelukkig nieuwjaar!

Het lijkt hier ook mee te vallen verder deze keer. Geen kliko's, autobanden, winkelwagens, meubels etc. op het vuur.
The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
pi_24331956
als je dit hebt overleefd dan toch nog maar weer een keer mijn raad; meldt misdaad anoniem. zeg gewoon dat het terroristen zijn, dan krijgen ze een huisdoorzoeking en ze vinden vast wel wat illigaals. paar keer doen en ze liggen uit hun huis (tis huurhuis toch?)
pi_24333319
Blij dat het enigsinds goed afgelopen is. Anderzijds is het wel jammer :p
pi_24333362
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 04:09 schreef Flying het volgende:
Blij dat het enigsinds goed afgelopen is. Anderzijds is het wel jammer :p
Sensatiezoeker
Maar, gelukkig maar dat ze zich gedeist hebben gehouden...Het is alleen wel een enorme domper op je oud en nieuw avondje dat je in je eigen huis zo op je hoede moet zijn..
(:
  zaterdag 1 januari 2005 @ 04:29:36 #260
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_24333413
woon je in de buurt van assendorp?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_24334138
Gelukkig nieuwjaar!
Blij dat het zo afgelopen is...
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_24334150
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 04:29 schreef Catch22- het volgende:
woon je in de buurt van assendorp?
Nee, Wipstrik.

Maar goed, hoewel we zelf verder geen specifieke overlast hebben ervaren, ben ik toch geschokt over hoe ver dit tuig mocht gaan.

I had dus verteld van het vuur dat ze gestookt hadden. Mocht blijven. Geen politie gezien en die kunnen eigenlijk moeilijk anders naar de plek van via onze straat.
Om 1 uur was het voor het eerst raak: blijkbaar beschouwen ze die straat die ze aan het opstoken waren als "hun" privéstaat (met medewerking van de politie), want twee Turkse jongens mochten er niet in. ( "Flikker op naar je moskee" "Geen toegang voor apen"). Er stond dus gewoon een partij bezopen "mannen" te wachten bij de ingang van de straat op de eerste de beste in wie het gezicht ze niet aanstond. Ze hebben één van die jongens aan zijn oor weggetrokken ("Wallah, blijf van mijn oor af verdommen!" -vandaar dat ik hoorde dat het ws. Turken waren.) en ze dus de straat uitgeschopt.
De volgende lading kwam een half uur later en ging dat wel weg, maar kwam na een half uur ook weer terug met meer. Toen volgde een ronde van vijf minuten vuurwerk naar elkaar gooien, waarna steeds meer dronken holbewoners van hun vuur wegliepen om totaal over hun zeik te gaan. Leek wel een apenrots. (Hysterisch gebrul: "Oprotten!" "Kom maar, kom hieieier!" "Ik zie je nog wel!") DIt groepje Turken (?) kreeg ze in ieder geval goed gek. Wie er minder van onder de indruk leek te zijn, was de politie, want die liet zich niet zien. Ik heb gebeld, de buurman ook en meerdere anderen ook, want toen er echt gevochten werd liepen er wat mannen uit onze straat naar buiten om te roepen dat het afgelopen moest zijn want ze hadden de politie gebeld.

Tot half vier heb ik snoeiharde muziek van het kaliber Frans Bauer horen dreunen met elke minuut "Heeee!" of "Whoeoeoe!" om de feeststemming verder op te luisteren.

Al met al heb ik eerste rang gezeten achter het slaapkamerraam. Wel gezorgd dat ze me niet zagen natuurlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mwanatabu op 01-01-2005 11:01:12 ]
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_24334193
Vaag volk daar buiten?

Is er nu een geweldige troep daarbuiten? laat lekker liggen. Politie kan dr wel wat mee mischien?
pi_24334206
lekker dan
pi_24334236
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 10:58 schreef GSMboy het volgende:
Vaag volk daar buiten?

Is er nu een geweldige troep daarbuiten? laat lekker liggen. Politie kan dr wel wat mee mischien?

Ik denk dat ze het niet eens zelf hoeven opruimen...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_24334240
als ik jou was zou ik toch gauw gaan verhuizen.
pi_24334248
Vreemd dat dit soort mensen dit dus gewoon als "gezelligheid" zien.

Eng.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  zaterdag 1 januari 2005 @ 11:15:29 #268
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_24334306
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 11:05 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik denk dat ze het niet eens zelf hoeven opruimen...
Gooi het bij ze in de brievenbus
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_24334319
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 23:48 schreef Lamer_Deluxe het volgende:

[..]

Nee, ik woon in Nieuwegein. Ik zie de vonken hier allemaal gezellig langszweven op de eerste verdieping.

Een paar jaar geleden belde ik gewoon 1000 keer de brandweer, maar die hebben tegenwoordig geen zin meer om te komen.

[afbeelding]
Dit is pas een klein beginnetje. Het vuur is nu al hoger. Een paar jaar geleden was het twee keer zo groot. Toen was onze hor bijna de fik in gevlogen.

De politie heeft het verboden, maar niemand trekt zich daar iets van aan.
Waar woon jij? Ik weet dat er vorig jaar vreugdevuren zijn afgestoken in B. Zuid, maar meer niet.

Gelukkig is het goed gegaan. Hopen dat je snel naar een ander huisje kan TS.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_24334445
quote:
Nederland gaat rustig 2005 in

De jaarwisseling is met veel kleine incidenten gepaard gegaan. Echt uit de hand liep het bijna nergens. Op Goeree-Overflakkee ontstonden hier en daar knokpartijen waarna de ME ingreep. Dertien jongeren werden aangehouden.

In de regio Rotterdam werden vanwege vernielingen en vechtpartijen twintig mensen aangehouden. De brandweer moest vooral uittrekken in de regio's Haaglanden en Amsterdam.

Dam
In Amsterdam verliep de jaarwisseling volgens de politie rustiger dan vorig jaar. De brandweer moest vanaf het begin van oudjaarsdag in de regio Amsterdam driehonderd keer uitrukken. Een woordvoerder van de brandweer noemde dat aantal gemiddeld.

Naar de speciale nieuwjaarsviering op de Dam waren in totaal 30.000 mensen gekomen.

De dichte mist leidde op de A50 bij Beekbergen tot een kettingbotsing van tientallen voertuigen. Er vielen enkele gewonden. De weg was gedurende enige tijd afgesloten.

Bron: NOS

Tja, als je als politie gewoon je kop in het zand steekt en niet komt opdagen dan kun je wel blijven volhouden dat je geen onrust geconstateerd hebt natuurlijk.
Misschien zou de sterke arm der wet eens moeten realiseren dat als je je kop in het zand steekt, je dan automatisch je kont laat zien.
pi_24334511
jehad de eerste de beste van die groep toen je de eerste keer al buiten kwam meteen finaal knock out moeten slaan of moetn laten slaan, dan denkt de rest waarschijnlijk eerst wel even na.

niet eerst hun het initiatief laten nemen, dan ben je al de lul.

en anders een hogedrukspuit op je eerste verdieping zetten, laat ze dan nog maar eens aan je brievenbus zitten....
  zaterdag 1 januari 2005 @ 11:54:33 #272
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_24334593
Wat een zenuwentoestand.
Ik hoop dat je een rustig 2005 krijgt en dat je buren zullen verhuizen. Vreselijk...
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_24334626
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 11:43 schreef TheOneAndOnly het volgende:
jehad de eerste de beste van die groep toen je de eerste keer al buiten kwam meteen finaal knock out moeten slaan of moetn laten slaan, dan denkt de rest waarschijnlijk eerst wel even na.

niet eerst hun het initiatief laten nemen, dan ben je al de lul.

en anders een hogedrukspuit op je eerste verdieping zetten, laat ze dan nog maar eens aan je brievenbus zitten....
Gezien hun aantallen en de lage activiteit in hun frontaalkwab vannacht ben ik blij dat ik dat niet gedaan heb.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 11:58:40 #274
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_24334640
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 00:39 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

Nou, dat denk ik niet. Een 'klusser' die bij mij wat kwam doen had nog een paar verhalen over 'vroegah', dattie onder andere net een half jaar in de bak had gezeten voor vuurwerkverkoop (garagebox vol in een woonwijk, en sinds enschede ligt dat een beetje moeilijk..). Hij wist wie 'm verlinkt had 'en daar was ie nog niet klaar mee'. Enige waar-ie een beetje mee zat was dattie niet nog een keer de bak inwilde voor mishandeling..
Nou hij heeft toch in de bak gezeten? Helpt blijkbaar wel dus.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  zaterdag 1 januari 2005 @ 12:01:09 #275
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_24334661
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 10:49 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Nee, Wipstrik.

Maar goed, hoewel we zelf verder geen specifieke overlast hebben ervaren, ben ik toch geschokt over hoe ver dit tuig mocht gaan.

I had dus verteld van het vuur dat ze gestookt hadden. Mocht blijven. Geen politie gezien en die kunnen eigenlijk moeilijk anders naar de plek van via onze straat.
Om 1 uur was het voor het eerst raak: blijkbaar beschouwen ze die straat die ze aan het opstoken waren als "hun" privéstaat (met medewerking van de politie), want twee Turkse jongens mochten er niet in. ( "Flikker op naar je moskee" "Geen toegang voor apen"). Er stond dus gewoon een partij bezopen "mannen" te wachten bij de ingang van de straat op de eerste de beste in wie het gezicht ze niet aanstond. Ze hebben één van die jongens aan zijn oor weggetrokken ("Wallah, blijf van mijn oor af verdommen!" -vandaar dat ik hoorde dat het ws. Turken waren.) en ze dus de straat uitgeschopt.
De volgende lading kwam een half uur later en ging dat wel weg, maar kwam na een half uur ook weer terug met meer. Toen volgde een ronde van vijf minuten vuurwerk naar elkaar gooien, waarna steeds meer dronken holbewoners van hun vuur wegliepen om totaal over hun zeik te gaan. Leek wel een apenrots. (Hysterisch gebrul: "Oprotten!" "Kom maar, kom hieieier!" "Ik zie je nog wel!") DIt groepje Turken (?) kreeg ze in ieder geval goed gek. Wie er minder van onder de indruk leek te zijn, was de politie, want die liet zich niet zien. Ik heb gebeld, de buurman ook en meerdere anderen ook, want toen er echt gevochten werd liepen er wat mannen uit onze straat naar buiten om te roepen dat het afgelopen moest zijn want ze hadden de politie gebeld.

Tot half vier heb ik snoeiharde muziek van het kaliber Frans Bauer horen dreunen met elke minuut "Heeee!" of "Whoeoeoe!" om de feeststemming verder op te luisteren.

Al met al heb ik eerste rang gezeten achter het slaapkamerraam. Wel gezorgd dat ze me niet zagen natuurlijk.
De Nederlandse politie zijn een stel luie lamme homo's. En niet janken dat ze niks mogen doen, het zijn een stel lamme luie homo's.
pi_24335335
Nou, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ze zijn het zelf op aan het ruimen, en dat zal nog wel een tijdje duren, want ik zie net dat er meer dan tien meter straat zwart ziet en vol ligt met velgen van autobanden die er de hele nacht hebben liggen branden en walmen. Als ik het durfde zou ik een foto nemen, maar met deze apen neem ik geen risico, sorry.
pi_24335959
Hoi Mwanatabu, ik kom ook uit Zwolle en ik ken het "volk" wel en je het maar beter negeren want anders maak je je eigen leven in die buurt echt tot een kleine hel. Er valt niet te praten met het volk want dat willen ze gewoon niet. Die kinderen worden getraint om je uit te lokken dan hebben de ouders een reden om je te pakken te nemen. Als je het niet kunt negeren moet je gewoon een brief schrijven naar de woningbouwvereniging. Ik weet niet meer precies hoe het zit maar volgens mij moeten ze na 4 officiele klachten van jou of van jou en andere buurtbewoners actie ondernemen en als je bij de SWZ huurt houd dat in dat ze de politie inschakelen als ze het zelf niet aandurven en dit is wel een gevalletje die de SWZ zelf niet aandurft. Ik vind het wel slecht dat de politie je zo laat stikken. Ze weten misschien niet wat ze mee aanmoeten maar daar hoef jij natuurlijk niet de dupe van te worden. Succes ermee.
Ik heb altijd gelijk.
pi_24336102
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 11:58 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Nou hij heeft toch in de bak gezeten? Helpt blijkbaar wel dus.
Het helpt wel gedurende het halve jaar dattie in de bak zit. Daarna heb je nog best lang een probleem.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 13:55:46 #279
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_24336197
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 13:01 schreef Mwanatabu het volgende:
Nou, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ze zijn het zelf op aan het ruimen, en dat zal nog wel een tijdje duren, want ik zie net dat er meer dan tien meter straat zwart ziet en vol ligt met velgen van autobanden die er de hele nacht hebben liggen branden en walmen. Als ik het durfde zou ik een foto nemen, maar met deze apen neem ik geen risico, sorry.
Ze leren bij!
  zaterdag 1 januari 2005 @ 14:19:23 #280
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_24336634
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 13:01 schreef Mwanatabu het volgende:
Een rasmongool vergelijken met een aap....
da's pure dierenmishandeling
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_24337259
tvp
pi_24337490
en ik dacht dat ik slecht zit met die zeikerige wannabe kut-snobs hier die om het minste of geringste gaan "zeuren"

maar goed,het ene uiterste in het andere denk ik dan maar.

en je kan die sjonnies wel proberen te bevechten maar ik heb zo'n idee dat dat toch niet lukt.
je kan beter proberen om vrede te sluiten en de volgende keer gewoon met ze mee te feesten en vuurwerk af steken enzo
dan gaat de jaarwisseling wat sneller en leuker voorbij hopelijk
ik kan je niet horen bert,ik heb een banaan in mijn oor.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 15:19:07 #283
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_24337591
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 15:12 schreef the_contract_killer het volgende:
je kan beter proberen om vrede te sluiten en de volgende keer gewoon met ze mee te feesten en vuurwerk af steken enzo
dan gaat de jaarwisseling wat sneller en leuker voorbij hopelijk
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf
en goed verliezen, dan dooft het licht

Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_24337762
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 13:41 schreef hijgend_hert het volgende:
Hoi Mwanatabu, ik kom ook uit Zwolle en ik ken het "volk" wel en je het maar beter negeren want anders maak je je eigen leven in die buurt echt tot een kleine hel. Er valt niet te praten met het volk want dat willen ze gewoon niet. Die kinderen worden getraint om je uit te lokken dan hebben de ouders een reden om je te pakken te nemen. Als je het niet kunt negeren moet je gewoon een brief schrijven naar de woningbouwvereniging. Ik weet niet meer precies hoe het zit maar volgens mij moeten ze na 4 officiele klachten van jou of van jou en andere buurtbewoners actie ondernemen en als je bij de SWZ huurt houd dat in dat ze de politie inschakelen als ze het zelf niet aandurven en dit is wel een gevalletje die de SWZ zelf niet aandurft. Ik vind het wel slecht dat de politie je zo laat stikken. Ze weten misschien niet wat ze mee aanmoeten maar daar hoef jij natuurlijk niet de dupe van te worden. Succes ermee.
Hee, bedankt voor die informatie, daar heb ik echt wat aan!
Ben er inmiddels ook achtergekomen dat dit huis als een rode lap op die families werkt: ze zijn de bewoners ervan al jaren aan het pesten. Waarschijnlijk wilden ze even testen of we de handschoen op zouden nemen oid.
Maar goed, negeren negeren.
Ze staan hier nu voor te voetballen en elkaar op de enkels te tackelen. Das beter dan.
pi_24337953
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 20:52 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

noodweer geldt niet voor goederen aap
In zekere zin wel

Je hebt namelijk het recht om jezelf en je eigendommen zonodig te verdedigen.
pi_24338061
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 15:40 schreef boyv het volgende:

[..]

In zekere zin wel

Je hebt namelijk het recht om jezelf en je eigendommen zonodig te verdedigen.
In Nederland zou ik er maar niet te zeker van zijn...
  zaterdag 1 januari 2005 @ 16:23:45 #287
46254 MewBie
Uitstellen is een gave.
pi_24338627
Gewoon een niet/spijkerpistool achter je brievenbus hangen die je met een afstandsbediening kan laten schieten
zal ze leren zooi door je brievenbus te gooien
pi_24338957
En het nieuwe dieptepunt is bereikt, maar niet dankzij de Tokkies. Relatie is net uitgegaan. Maar ik denk dat ik hier maar even niet meer post anders gooi ik mijn hele hebben en houwen nog op het net met de emoties. Klote.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 16:52:36 #289
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_24339136
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 16:41 schreef Mwanatabu het volgende:
En het nieuwe dieptepunt is bereikt, maar niet dankzij de Tokkies. Relatie is net uitgegaan. Maar ik denk dat ik hier maar even niet meer post anders gooi ik mijn hele hebben en houwen nog op het net met de emoties. Klote.
Het is even niet echt je tijd he?
Spijt me voor je (zo langzamerhand zou ik maar eens op vakantie oid gaan, even weg van alle ellende)
Times will get better, denk daar maar aan
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
pi_24339142
Das klote.. Jouw nieuwjaar begint al goed dus

Veel sterkte iig!
pi_24339212
quote:
Zie dat dan maar als een nieuw begin.. Je gaat in ieder geval verhuizen nu

Sterkte meis.
Big dick.
pi_24340021
oei
Nieuw jaar..nieuw begin...al is t niet echt wat je er van verwacht had..heh
Sterkte :/
(:
  zaterdag 1 januari 2005 @ 18:25:23 #293
78498 classpc
I don't like change
pi_24340837
tpv

[ Bericht 60% gewijzigd door classpc op 01-01-2005 19:26:29 ]
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_24341037
quote:
Jeetje...

Sterkte.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_24341050
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 15:47 schreef Meneer_Storm het volgende:

[..]

In Nederland zou ik er maar niet te zeker van zijn...
Nee, ik zou ook terughoudend zijn op die punten.
Some say in ice
  zaterdag 1 januari 2005 @ 19:12:57 #296
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_24341690
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 11:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Waar woon jij? Ik weet dat er vorig jaar vreugdevuren zijn afgestoken in B. Zuid, maar meer niet.
Wijk Merwestein, oftewel 'de wallen' (omdat de straatnamen allemaal op 'wal' eindigen, er zijn hier voor zover ik weet geen hoeren )

Heeft schijnbaar niet zo'n goeie reputatie, hoewel het de laatste jaren al aardig vooruit gegaan is.
The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
pi_24341857
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:12 schreef Lamer_Deluxe het volgende:

[..]

Wijk Merwestein, oftewel 'de wallen' (omdat de straatnamen allemaal op 'wal' eindigen, er zijn hier voor zover ik weet geen hoeren )

Heeft schijnbaar niet zo'n goeie reputatie, hoewel het de laatste jaren al aardig vooruit gegaan is.
Ik weet niet of het cals een aardig eind in de buurt komt? (j/k) Volgens mij heeft B.Zuid ook niet echt de beste reputatie, maar ja, de politie doet er ook veel aan hoor. (NOT)
Some say in ice
  zaterdag 1 januari 2005 @ 19:27:47 #298
78498 classpc
I don't like change
pi_24341963
@TS: Ik hoop voor je dat je snel een nieuw huis in een betere wijk krijgt.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_24342411
Volgend jaar met zulke lui voor je deur gewoon een hele grote sproeier over je dak hangen... lekker nathouden die straat... komen ze er ook niet staan...

Mocht het niet helpen, dan benzine spoeien.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 20:57:21 #300
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_24343512
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik weet niet of het cals een aardig eind in de buurt komt? (j/k) Volgens mij heeft B.Zuid ook niet echt de beste reputatie, maar ja, de politie doet er ook veel aan hoor. (NOT)
Ja, dat komt inderdaad in de buurt, maar dan is het langs het kanaal, achter dat rijtje kantoren daar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')