Nou, dat scheelt dan weer een depressief avondje na het lezen van die kwatrijnen.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:43 schreef merlin693 het volgende:
[..]
volgens mij heb jij mijn laatste zin niet gelezen
Nostradamus heeft de geschriften nietzlelf geschreven maar gestolen !! van Yves de lessines ! wat ook helemaal geen voorspellingen waren maar Nostra wilde graag ziener spelen in de rijke gemeenschap en deze geschriften waren vaag genoeg om te gebruiken ! (lees een van mijn oude thread Nostradamus was een dief )
In de tijd waarin Nostradamus leefde was waarschijnlijk DE HELE WERELD het oosten. Was Amerika al wel ontdekt in zijn tijd?quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:33 schreef Falco het volgende:
Hij heeft het idd vaak over een gevaar vanuit het Oosten. Maar dat kunnen ook de Russen (wat populair natuurlijk was in de Koude Oorlog) of de Chinezen zijn.
Bij deze dus!quote:Op donderdag 30 december 2004 21:57 schreef rekenwonder het volgende:
We gaan het meemaken (of niet natuurlijk). Spreken we af dat we op 31-12-2005 weer een topic openen om te bekijken wat er uitgekomen is?
amerika is het oosten voor nostradamus.quote:Op maandag 10 januari 2005 03:42 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
In de tijd waarin Nostradamus leefde was waarschijnlijk DE HELE WERELD het oosten. Was Amerika al wel ontdekt in zijn tijd?
picardish was echt latijn !!! en "Yves de lessines" was voormalig Templart ridder ! (ps...als je het boek van kennis wilt hebben vraag !)quote:In de tijd waarin Nostradamus leefde was waarschijnlijk DE HELE WERELD het oosten. Was Amerika al wel ontdekt in zijn tijd?
Een 'voorspelling' van de moord op een zeer publiek persoon is altijd populair geweest en dat zal altijd zo blijven. Wat Bush betreft, hij heeft evenveel kans om vermoord te worden als ieder andere leider van een grote macht, net zoals Poetin, Barosso en Annan datzelfde risico lopen.quote:Op zondag 1 januari 2006 10:01 schreef aloa het volgende:
Misschien heeft ie zich vergist en had het 2006 moeten zijn.
Nee, Engeland was het oosten voor Nostradamus.quote:Op zondag 1 januari 2006 05:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
amerika is het oosten voor nostradamus.
Waarom een slotje? Het gaat hier heel ergens om; de onbetrouwbaarheid van dergelijke voorspellingen.quote:
Goed punt.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:32 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Waarom een slotje? Het gaat hier heel ergens om; de onbetrouwbaarheid van dergelijke voorspellingen.
Dat je maar niet de laatst lachende mag zijn :-)quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:06 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Goed punt.
Ik ga ook heel hard lachen op 22 dec 2012![]()
wat was gister op discovery?quote:Op maandag 19 juni 2006 18:54 schreef amaranta het volgende:
Het was gisteren ook op discovery.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |