Ja ik ben nogal zuinig op me geheimen ik wilde het er ook nog niet bij zeggen, maar de clan van Bush had inderdaad dealtje gesloten met de wezens van Nyoz. Samen met die gasten van Nyoz hadden ze een stukkie hardware gejacked van de planeet Oxion wat dit soort killerwaves kan opwekken. Dit laatste moet wel even tussen ons 2 blijven Wolfie, die gasten van Nyoz zijn niet makkelijk namelijk.quote:Op maandag 3 januari 2005 20:17 schreef DrWolffenstein het volgende:
Dat is nogal logisch John, de activiteit van de UFO's boven het hooggebergte moet gemaskeerd worden.
Tssk... Die abische astroloog zal wel een Arabische astroloog zijn.quote:moord op Bush wordt voorspelt door abische astroloog
nee een man. maar wel van het walgelijkste soort, die altijd het beste met de mensen voorheeft. soort pvda zeg maar.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:56 schreef merlin693 het volgende:
tog nie ! mss blue jomanda ! barf
voorspeld door nostradamus? Laat me niet lachen.. door de jaren heen zijn al heel wat mensen gekomen met de verzen van nostradamus en hun uitleg ervan. Feit blijft dat nostradamus zijn voorspellingen niet sorteerde op tijd, men weet zelfs helemaal niet in welke volgorde ze zouden moeten staan.. hij heeft ze door elkaar gehusseld.. en feit blijft dat nostradamus slechts 1 of 2x een jaartal heeft gebruikt, waarvan 1tje 1999 was. verder blijven nostradamus' zijn verzen niet te begrijpen, en worden pas begrepen als men zijn codering snaptquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:51 schreef merlin693 het volgende:
was voorspeld via nostradamus ! is niet gebeurd !!
nostra was ook een dief van de gesrcriften !
Ik heb liever dat we alleen jou afmaken, zodat wij verder kunnen met proberen er wat van te maken.quote:Op vrijdag 31 december 2004 04:48 schreef kaleidoscoop het volgende:
Ik hoop dat de abische meneer gelijk heeft.
Ik hoop ook dat er inderdaad een kernoorlog komt daarna, mooi als de mensheid wordt uitgeroeid, het is tijd voor een make-over van de wereld namelijk. Laat alles maar opnieuw beginnen, zónder het destructieve menselijke ras.
*lol*quote:Op dinsdag 4 januari 2005 07:44 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Ik heb liever dat we alleen jou afmaken, zodat wij verder kunnen met proberen er wat van te maken.
Zie het met een korrel zout.
Als de Chinezen en de Russen zich gedragen zoals Amurica nu doet, dan heb ik daar totaal geen probleem mee.quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:43 schreef zoalshetis het volgende:
de volgende mondiale invloed zoals we die nu kennen van de usa zal rusland zijn en de daaropvolgende de chinezen. het verreoosten komt niet voor in de analen van de toekomst. komt waarschijnlijk omdat kinderen die vragen overgeslagen worden.
21 december 2012quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:16 schreef nokwanda het volgende:
Ik hoop dat ze allemaal geen gelijk krijgen. Kan er niet iemand voorspellen dat het leven voor iedereen mooi zal worden en dat alle mensen samen zullen werken om er iets moois van te maken? Dat zou een stuk rustiger leven.
ik ook niet!quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:28 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als de Chinezen en de Russen zich gedragen zoals Amurica nu doet, dan heb ik daar totaal geen probleem mee.
De Maya kalender kan aflopen omdat dat stuk van de wereld er dan niet meer is. Andere delen mischien wel.quote:
Fok zeg!quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:20 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
2005 is omgekeerd 2005? neeh?
volgens mij heb jij mijn laatste zin niet gelezenquote:voorspeld door nostradamus? Laat me niet lachen.. door de jaren heen zijn al heel wat mensen gekomen met de verzen van nostradamus en hun uitleg ervan. Feit blijft dat nostradamus zijn voorspellingen niet sorteerde op tijd, men weet zelfs helemaal niet in welke volgorde ze zouden moeten staan.. hij heeft ze door elkaar gehusseld.. en feit blijft dat nostradamus slechts 1 of 2x een jaartal heeft gebruikt, waarvan 1tje 1999 was. verder blijven nostradamus' zijn verzen niet te begrijpen, en worden pas begrepen als men zijn codering snapt aangezien hij nogal flink in metaforen, anagrammen, beschreven uitbeeldingen en verschillende talen (portugees, latijn, frans) schreef.
Hoe mensen kunnen komen bij iets dat nostradamus heeft voorspeld en niet is uitgekomen is me een raadsel misschien kun je me er uitsluitsel over geven? Sommige verzen van nostradamus worden tegenwoordig tegen een historische context geplaatst omdat ze erg veel overeenkomsten hebben met iets in het verleden (denk bijvoorbeeld aan de roden en de witten die hij beschreef in meerdere verzen en een vergelijking met de franse revolutie), maar dat wil niet zeggen dat deze context dan ook klopt zijn voorspellingen blijven vaag
Nou, dat scheelt dan weer een depressief avondje na het lezen van die kwatrijnen.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:43 schreef merlin693 het volgende:
[..]
volgens mij heb jij mijn laatste zin niet gelezen
Nostradamus heeft de geschriften nietzlelf geschreven maar gestolen !! van Yves de lessines ! wat ook helemaal geen voorspellingen waren maar Nostra wilde graag ziener spelen in de rijke gemeenschap en deze geschriften waren vaag genoeg om te gebruiken ! (lees een van mijn oude thread Nostradamus was een dief )
In de tijd waarin Nostradamus leefde was waarschijnlijk DE HELE WERELD het oosten. Was Amerika al wel ontdekt in zijn tijd?quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:33 schreef Falco het volgende:
Hij heeft het idd vaak over een gevaar vanuit het Oosten. Maar dat kunnen ook de Russen (wat populair natuurlijk was in de Koude Oorlog) of de Chinezen zijn.
Bij deze dus!quote:Op donderdag 30 december 2004 21:57 schreef rekenwonder het volgende:
We gaan het meemaken (of niet natuurlijk). Spreken we af dat we op 31-12-2005 weer een topic openen om te bekijken wat er uitgekomen is?
amerika is het oosten voor nostradamus.quote:Op maandag 10 januari 2005 03:42 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
In de tijd waarin Nostradamus leefde was waarschijnlijk DE HELE WERELD het oosten. Was Amerika al wel ontdekt in zijn tijd?
picardish was echt latijn !!! en "Yves de lessines" was voormalig Templart ridder ! (ps...als je het boek van kennis wilt hebben vraag !)quote:In de tijd waarin Nostradamus leefde was waarschijnlijk DE HELE WERELD het oosten. Was Amerika al wel ontdekt in zijn tijd?
Een 'voorspelling' van de moord op een zeer publiek persoon is altijd populair geweest en dat zal altijd zo blijven. Wat Bush betreft, hij heeft evenveel kans om vermoord te worden als ieder andere leider van een grote macht, net zoals Poetin, Barosso en Annan datzelfde risico lopen.quote:Op zondag 1 januari 2006 10:01 schreef aloa het volgende:
Misschien heeft ie zich vergist en had het 2006 moeten zijn.
Nee, Engeland was het oosten voor Nostradamus.quote:Op zondag 1 januari 2006 05:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
amerika is het oosten voor nostradamus.
Waarom een slotje? Het gaat hier heel ergens om; de onbetrouwbaarheid van dergelijke voorspellingen.quote:
Goed punt.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:32 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Waarom een slotje? Het gaat hier heel ergens om; de onbetrouwbaarheid van dergelijke voorspellingen.
Dat je maar niet de laatst lachende mag zijn :-)quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:06 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Goed punt.
Ik ga ook heel hard lachen op 22 dec 2012![]()
wat was gister op discovery?quote:Op maandag 19 juni 2006 18:54 schreef amaranta het volgende:
Het was gisteren ook op discovery.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |