abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24312345
  vrijdag 31 december 2004 @ 02:55:18 #52
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_24312378
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 02:48 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

omdat bush maar een poppetje is. marionette, zegt je dat wat?
Nu begrijp ik het. Maar dat maakt nie uit, want die lui zijn toch al aan de macht. What's the difference? Die hele amerikaanse machthebberskliek is een soort mythisch grieks monster waar je lichaamsdelen af kunt blijven hakken maar waar steeds weer nieuwe en sterkere ledematen teruggroeien.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_24312384
Nee, das een hagedis
pi_24312391
amerika kan je beter zien als onkruid
Extremistisch gematigd.
pi_24312393
Wat is abisch? Komt dat voor bbisch?
  vrijdag 31 december 2004 @ 02:58:17 #56
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_24312407
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 02:55 schreef wendy-tje het volgende:
Nee, das een hagedis
alleen het staartje
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  vrijdag 31 december 2004 @ 03:01:47 #57
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24312444
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 02:55 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Nu begrijp ik het. Maar dat maakt nie uit, want die lui zijn toch al aan de macht. What's the difference? Die hele amerikaanse machthebberskliek is een soort mythisch grieks monster waar je lichaamsdelen af kunt blijven hakken maar waar steeds weer nieuwe en sterkere ledematen teruggroeien.
ja. laten we het voorzichtig houden op het nieuwe roman empire. decadentie zal hun verval zijn. en gezien de financieel nooit meer oplosbare schuld zijn daarom alle tentakels, die je noemde, in één keer er af. laten we nu zoveel mogelijk geld wegzuigen, opdat wij als europa straks nog een klein beetje het hoofd boven water weten te houden tov azië. denk groot, denk risk. gelukkig heeft de man van de arafatlover een belangrijke duit in het zakje gedaan. laten we ook hopen dat de stuiptrekkingen geen kernoorlog inhoudt. hoewel dat wel gaat gebeuren.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_24312461
quote:
Op donderdag 30 december 2004 21:51 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
ik vond wat niuews op Niburu en wist nie zo goed waar ik dit moest plaasten, maar gezien het gehalte TRUTH dan maar

Een Tunesische astroloog, die naar verluid de dood van Prinses Diana, Hamas leider Sjeik Ahmed Yassin en Jasser Arafat voorspelde, zegt dat president Bush gedood zal worden door een kogel van een moordenaar in 2005.

Zo serieus worden de voorspellingen van Hassan al-Sharibi in de Arabische wereld genomen, dat eenzelfde voorspelling over de leider van de Palestijnse Bevrijdings Organisatie, Mahmoud Abbas, geresulteerd heeft in extra bewaking rond de kandidaat voor het vervangen van Arafat als president van de Palestijnen.

Abbas’ mensen kennen aan de voorspelling ‘een hoge mate van geloofwaardigheid’ toe, volgens een bron, geciteerd door de Jerusalem Post.

Maar de krant zwakte zijn rapport af door te zeggen dat critici Sharibi een “kwakzalver met flair” vinden, “die zich baseert op logisch en ‘wishful’ denken. Uiteindelijk is het voorspellen van de moord op Yassin, die Israël's vijand nummer 1 was en de dood van een al zieke Arafat nauwelijks een opzienbarende daad.”

Voorspellen is niet ongewoon, noch verboden, binnen de Islam – net zoals in het Christendom en Jodendom. De Mohammedaanse kaliefs vertrouwden al in de achtste eeuw op hofastrologen, volgens het artikel in de Jerusalem Post.

Sharibi heeft ook de plotselinge dood van Saddam Hoessein voorspeld, vóór zijn rechtszaak begint.

“De regio van het Midden-Oosten zal op een vulkaan zitten in 2005 en de situatie in Irak zal zelfs nog dramatischer worden omdat te verwachten is dat Saddam Hoessein plotseling zal sterven vóórdat zijn rechtszaak ook maar begonnen is”, zei Sharibi volgens een rapport van United Press International.

Worldnetdaily
Meisje ik hoop het voor je dat het allemaal uit komt

Ps vind je het niet een beetje kinderachtig om geen leeftijd in je profiel te zetten?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_24312598
wow je moet echt helderziend zijn om dat te zien aankomen. waren er niet al 20 mensen die dat voor vorig jaar voorspelden? (gokje)
=)
  vrijdag 31 december 2004 @ 03:19:33 #60
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_24312624
Zou me niks verbazen, ik had verwacht dat het in 2004 al zou gebeuren, en had daar geen 'waarzegger' voor nodig...

Mensen met een duidelijk standpunt worden nu eenmaal vermoord door getinte ongewenste criminelen deze dagen, hoewel ik niet pro-Bush ben...
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_24312645
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 03:19 schreef pieter_pontiac het volgende:
Zou me niks verbazen, ik had verwacht dat het in 2004 al zou gebeuren, en had daar geen 'waarzegger' voor nodig...

Mensen met een duidelijk standpunt worden nu eenmaal vermoord door getinte ongewenste criminelen deze dagen, hoewel ik niet pro-Bush ben...
Nouja sorry hoor, als ik een belangrijk staatsfiguur ben of zware crimineel, echt niemand die me voor me melis schiet!
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  vrijdag 31 december 2004 @ 03:25:14 #62
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24312686
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 03:19 schreef pieter_pontiac het volgende:
je hebt nog een dag. sterker nog een paar uur.
pi_24313192
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 02:48 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

omdat bush maar een poppetje is. marionette, zegt je dat wat?
Nou wij zijn benieuwd wie er aan de touwtjes trekt, help ons eens!
  vrijdag 31 december 2004 @ 04:05:05 #64
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24313210
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 04:02 schreef Takkesteeg het volgende:

[..]

Nou wij zijn benieuwd wie er aan de touwtjes trekt, help ons eens!
lol nou wat zijn we benieuwd....
pi_24313226
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 03:21 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Nouja sorry hoor, als ik een belangrijk staatsfiguur ben of zware crimineel, echt niemand die me voor me melis schiet!
Tsss, en dat geloof jezelf?
Dan heb je wel pech zeg, bekijk 's de afgelopen jaaroverzichten bijvoorbeeld.
Maar ja, zal je net in de krant lezen dat JohnDope tijdens het bekijken van álle afleveringen overhoop geschoten is! (maar ja meneer de rechter, welke idioot gaat al die afleveringen zitten kijken, dan vraag je er toch om...)
pi_24313235
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 04:05 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

lol nou wat zijn we benieuwd....
Geef 's antwoord dan als je het zo goed denkt te weten!
pi_24313323
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 04:08 schreef Takkesteeg het volgende:

[..]

Tsss, en dat geloof jezelf?
Dan heb je wel pech zeg, bekijk 's de afgelopen jaaroverzichten bijvoorbeeld.
Maar ja, zal je net in de krant lezen dat JohnDope tijdens het bekijken van álle afleveringen overhoop geschoten is! (maar ja meneer de rechter, welke idioot gaat al die afleveringen zitten kijken, dan vraag je er toch om...)
ik geloof dat zeker, ik ben niet naief, ik heb niks met jaaroverzichten te maken.
Als ik ooit in een positie mocht komen dat mensen me eventueel dood zouden willen hebben dan kan ik 2 dingen doen:
1)Of ik geef op en ik haak af.
2) Of ik ga door, maar dan ga ik ook door tot het bittere eind, ik ben dan bereid om te sterven, maar ik ben dan ook bereid om iemand naar de hel te sturen die mij het leven wilt ontnemen. Als ik iets doe, dan zal ik het goed doen. Het hangt helemaal af van de situatie waar in ik me bevind op dat moment, maar een andere keus tussen die 2 is er niet.
Amen.
pi_24313350
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 04:25 schreef JohnDope het volgende:

[..]

ik geloof dat zeker, ik ben niet naief, ik heb niks met jaaroverzichten te maken.
Als ik ooit in een positie mocht komen dat mensen me eventueel dood zouden willen hebben dan kan ik 2 dingen doen:
1)Of ik geef op en ik haak af.
2) Of ik ga door, maar dan ga ik ook door tot het bittere eind, ik ben dan bereid om te sterven, maar ik ben dan ook bereid om iemand naar de hel te sturen die mij het leven wilt ontnemen. Als ik iets doe, dan zal ik het goed doen. Het hangt helemaal af van de situatie waar in ik me bevind op dat moment, maar een andere keus tussen die 2 is er niet.
Amen.
Hoho JD, als je voor optie 2 gaat zullen er piepeltjes om je heen zwerven om je te 'beschermen'.
Maar als jouw ' tegenpartij' een 'beter bod' doet dan ben jij het haasje.
Idem dito, als 'men' vind dat de schijnbare wereld volgens dubbel joe boesh niet het beoogde resultaat zal hebben, dan zal daar een 'passende' oplossing voor gevonden worden.
pi_24313360
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 04:36 schreef Takkesteeg het volgende:

[..]

Hoho JD, als je voor optie 2 gaat zullen er piepeltjes om je heen zwerven om je te 'beschermen'.
Maar als jouw ' tegenpartij' een 'beter bod' doet dan ben jij het haasje.
Idem dito, als 'men' vind dat de schijnbare wereld volgens dubbel joe boesh niet het beoogde resultaat zal hebben, dan zal daar een 'passende' oplossing voor gevonden worden.
We dwalen af....maargoed als mijn tegenpartij een hogerbod doet en mijn mannetjes gaan zwerven, ik zorg wel dat ik de juiste mannetjes om me heen heb die gevoel hebben en mij wel op de hoogte brengen van dat bod en daar consequenties uittrekken.
Trouwens dit wat ik nu redeneer komt me bekend voor uit de media....Het begrip 'Brotherhood' ken je zeker niet? Ik geef toe het is schaars, maar het bestaat zeker.
pi_24313362
Ik hoop dat de abische meneer gelijk heeft.
Ik hoop ook dat er inderdaad een kernoorlog komt daarna, mooi als de mensheid wordt uitgeroeid, het is tijd voor een make-over van de wereld namelijk. Laat alles maar opnieuw beginnen, zónder het destructieve menselijke ras.
het leven is een toverbal
pi_24313366
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 04:48 schreef kaleidoscoop het volgende:
Ik hoop dat de abische meneer gelijk heeft.
Ik hoop ook dat er inderdaad een kernoorlog komt daarna, mooi als de mensheid wordt uitgeroeid, het is tijd voor een make-over van de wereld namelijk. Laat alles maar opnieuw beginnen, zónder het destructieve menselijke ras.
Gozer waarom maak je er nu niet meteen een eind aan?
pi_24313371
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 04:51 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Gozer waarom maak je er nu niet meteen een eind aan?
Geen doodswens
En ik ben een meissie
het leven is een toverbal
pi_24313372
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 04:45 schreef JohnDope het volgende:

[..]

We dwalen af....maargoed als mijn tegenpartij een hogerbod doet en mijn mannetjes gaan zwerven, ik zorg wel dat ik de juiste mannetjes om me heen heb die gevoel hebben en mij wel op de hoogte brengen van dat bod en daar consequenties uittrekken.
Trouwens dit wat ik nu redeneer komt me bekend voor uit de media....Het begrip 'Brotherhood' ken je zeker niet? Ik geef toe het is schaars, maar het bestaat zeker.
't is puur een voorbeeldje JD.
Maar stel jij bent boesj en denkt de juiste mannetjes om je heen te hebben, dat gaat zolang goed totdat je ingewisseld kan worden.
Offuh?
pi_24313378
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 05:00 schreef Takkesteeg het volgende:

[..]

't is puur een voorbeeldje JD.
Maar stel jij bent boesj en denkt de juiste mannetjes om je heen te hebben, dat gaat zolang goed totdat je ingewisseld kan worden.
Offuh?
Tja als je ingewisseld wordt, dan moet je het doen met minder beveiliging, maar dan ben je de ex-president en dan krijgt de zittende president het meeste terreur achter zich aan.
En tja mocht je weggeschoten worden, dan is het gewoon je tijd om te gaan, maar dan kan je altijd na je dood nog zeggen dat je je best hebt gedaan om te overleven.
Je kent de wijze woorden van vroeger misschien nog wel... die tegen je gezegd werden als je een proefwerk slecht gemaakt had: "sterven op het slagveld is geen schande, maar sterven voordat je het slagveld hebt gezien is wel een schande".
pi_24313383
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 05:05 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Tja als je ingewisseld wordt, dan moet je het doen met minder beveiliging, maar dan ben je de ex-president en dan krijgt de zittende president het meeste terreur achter zich aan.
En tja mocht je weggeschoten worden, dan kan je altijd na je dood nog zeggen dat je je best hebt gedaan om te overleven.
Je kent de wijze woorden van vroeger misschien nog wel... die tegen je gezegd werden als je een proefwerk slecht gemaakt had: "sterven op het slagveld is geen schande, maar sterven voordat je het slagveld hebt gezien is wel een schande".
Hahaha, je hebt humor!
Maar na je dood nog zeggen dat je je best hebt gedaan lijkt mij niet tot de reeele opties behoren.
Maar hij is leuk!

En btw, wat is je 'winst' als je 'vervangen' wordt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')