Heeft iemand hier een urlletje van toevallig? Iets waar duidelijk wordt dat hij het (voor de gebeurtenissen) vermeldde?quote:Op donderdag 30 december 2004 21:51 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Een Tunesische astroloog, die naar verluid de dood van Prinses Diana, Hamas leider Sjeik Ahmed Yassin en Jasser Arafat voorspelde, zegt dat president Bush gedood zal worden door een kogel van een moordenaar in 2005.
dealquote:Op donderdag 30 december 2004 21:57 schreef rekenwonder het volgende:
We gaan het meemaken (of niet natuurlijk). Spreken we af dat we op 31-12-2005 weer een topic openen om te bekijken wat er uitgekomen is?
we zullen jou er neer zettenquote:Op donderdag 30 december 2004 22:02 schreef Enyalius het volgende:
kan haast niet wachten.
probleem is...als bush weg is zal cheney het over nemen. dus niks zal veranderen.
wie shiet cheney neer en zijn republikeinse opvolger?
staat onderaan het artikel, schatquote:Op donderdag 30 december 2004 22:03 schreef MUUS het volgende:
[..]
Heeft iemand hier een urlletje van toevallig? Iets waar duidelijk wordt dat hij het (voor de gebeurtenissen) vermeldde?
Ik bedoel iets waar ik kan lezen dat hij (bv.) de dood van Diana voorspelde, iets van vóór haar dood dus.quote:Op donderdag 30 december 2004 22:06 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
staat onderaan het artikel, schat
duidelijk het hele verhaal nie gelezen heh![]()
Wat een voorspelling, als je nagaat hoeveel mensen een grafhekel aan hem hebben...quote:Op donderdag 30 december 2004 22:41 schreef Aurora025 het volgende:
David Icke heeft al meerdere malen herhaald dat het hem helemaal niet zou verbazen als Bush vermoord wordt. Bush zijn codename in Skull & Bones is "temporary" Men dacht dat temporary 2 dingen konden betekenen, of hij zou maar 1 termijn uitzitten of hij zal vermoord worden. Aangezien hij weer 4 jaar in het witte huis zit, zou het heel goed mogelijk kunnen zijn dat hij vermoord zal gaan worden.
Als het gebeurd is het all part of the plan
Ah tof, je hebt het officiele rapport van Bush' IQ test. Kam je die even posten?quote:Op donderdag 30 december 2004 22:37 schreef zjosken het volgende:
Z'n hersens kunnen onmogelijk doorboort worden door die kogel.......
Klinkt goed. Voor een film.quote:Op donderdag 30 december 2004 22:47 schreef zoalshetis het volgende:
heeft de goede man ook bedacht wat er na de dood van bush gaat gebeuren? nee? zal ik een duit in het zakje doen? totale wereldoorlog, hoe klinkt dat?
Ja, maar hij heeft dit al gezegd voordat Bush president wasquote:Op donderdag 30 december 2004 22:50 schreef ChOas het volgende:
[..]
Wat een voorspelling, als je nagaat hoeveel mensen een grafhekel aan hem hebben...
*por*quote:Op donderdag 30 december 2004 22:50 schreef ChOas het volgende:
[..]
Wat een voorspelling, als je nagaat hoeveel mensen een grafhekel aan hem hebben...
we leven straks in de ergste film die jij je maar kan bedenken. zoiets?quote:
Dream on, pessimistisch zweverig gedoe.quote:Op donderdag 30 december 2004 22:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
we leven straks in de ergste film die jij je maar kan bedenken. zoiets?
we zullen zien. en ook jij maakt het nog mee.quote:Op donderdag 30 december 2004 22:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dream on, pessimistisch zweverig gedoe.
Er lopen in verschillende staten, waaronder Ohio en Florida, nog zaken over mogelijk oneerlijk verlopen verkiezingen. Het is alleen moeilijk te bewijzen vanwege het gebrek aan bewijs-producerende stemmachines die uitgerekend in de gebieden zijn gebruikt waar de exit polls significant afweken. Kijk bv. maar op http://blackboxvoting.org. De aantijgingen zijn zeer aannemelijk maar ik verwacht niet dat het tot een impeachment komt. De Amerikanen zijn doodziek van politiek na maanden moddergooien, de verkiezingen kunnen ze - letterlijk - gestolen worden.quote:Op donderdag 30 december 2004 22:30 schreef nokwanda het volgende:
Ik hoop niet dat ie zijn tweede termijn uitzit maar dan liefst door een impeachment en niet door moord. Dan zou die gek een martelaar worden en dat moeten we al helemaal niet hebben.
Volgens mij is het punt met Nostradamus een beetje dat je zoveel kanten uitkunt met de interpretatie van de verzen, dat je er altijd wel een vage voorspelling uit kan halen, die je invult nadat iets gebeurt. Als je meent af te leiden dat een vers staat voor de moord op een belangrijk persoon, tja, dat gebeurt altijd wel ergens. Of Bush echt vermoord wordt of niet, de 'waarheid' van het vers en de waarde van Nostradamus zal niet minder worden in de ogen van de aanhangers (zie het als onfalsificeerbare theorieën).quote:Ben net bezig in een boek over Nostradamus. Zou daar ook iets over staan. Weet er iemand hier meer over de versen van Nostradamus?
Is het ooit beter geweest dan het nu is dan? Er is altijd wel wat waaruit je kan afleiden dat het helemaal de verkeerde kant op gaat, het is nu echt niet slechter in de wereld dan 10, 20 of 30 jaar geleden.quote:Op donderdag 30 december 2004 22:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
we zullen zien. en ook jij maakt het nog mee.
Gepubliceerd en dus te controleren.quote:Eight months before the tragic accident, Hassan Charni, a top Arabic astrologer predicted the August tragedy. The popular Tunisian clairvoyant, forecast Diana’s life would be tragically cut short. In a round up of predictions for the coming year, 1997, the Arabic newspaper, Essarih published Hassan’s prediction: "Princess Diana’s death, despite her youth, will be the most important event in Great Britain in 1997. The scandals of her love affairs will end in tragedy. Diana will die and all those scandals will be buried", Charni stated.
Diana
Of een andere Hassan? Die naam komt daar behoorlijk vaak voor.quote:Op donderdag 30 december 2004 23:08 schreef NorthernStar het volgende:
[...]
Gepubliceerd en dus te controleren.
(De naam in de OP klopt niet?)
moordenaar ? deze verlosser mag zich van mij beroepen op noodweerquote:dat president Bush gedood zal worden door een kogel van een moordenaar
idd geen grap. de vroegtijdige dood van bush zal het einde betekenen van de wereld zoals we die nu kennen. lijkt me dus niet zo slim als de kernwapens al zonder veiligheidskapje op het midden-oosten staan.quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:25 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ja in februari. Door een arabische amerikaan overigens.
Mijn illuminati vriendjes hebben het allemaal al bevestigt. Ze gebruiken zijn dood voor de volgende stap in het proces van het maken van een heilige moslim oorlog tegen de US om zo de wereldoorlog te ontketenen waardoor de NWO zal eersen op aard. ()
En dit is geen grap.
Ik had het je al gezegd.quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:28 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik zet het overigens alvast in mijn agenda.
laat me raden , van iraanse afkomst ?quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:25 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ja in februari. Door een arabische amerikaan overigens.
zo van: hij verneukt het voor de rest?quote:Op vrijdag 31 december 2004 02:04 schreef Aurora025 het volgende:
Bush is misschien wel de laatste president van de verenigde staten
Smaken verschillen uiteraard, maar is een M.A.D.-achtige kernoorlog in 2015 een vooruitgang? Ga slapen idioot.quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:45 schreef P8 het volgende:
hmmm bush in 2005 dood. wellicht leidt dat tot de door John Titor voorspelde burgeroorlog.
yes, eindelijk vooruitgang in amerika
quote:Op vrijdag 31 december 2004 02:17 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Smaken verschillen uiteraard, maar is een M.A.D.-achtige kernoorlog in 2015 een vooruitgang? Ga slapen idioot.
precies. bush is een puppet. zijn dood versnelt de totale wereldoorlog. doe je best arabieren.quote:Op vrijdag 31 december 2004 02:17 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Smaken verschillen uiteraard, maar is een M.A.D.-achtige kernoorlog in 2015 een vooruitgang? Ga slapen idioot.
lijkt me dom, dan heb je namelijk echt shit aan de macht. die drukt zo op het knopje.quote:Op vrijdag 31 december 2004 02:26 schreef Nickthedick het volgende:
Nu krijg je natuurlijk allemaal van die extremisten die alvast gaan plannen dat ze Bush op die datum gaan neerknallen. Mocht het dus daadwerkelijk zo gebeuren: SELF FULFILLING PROPHECY. Don't believe the hype.
hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 31 december 2004 02:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lijkt me dom, dan heb je namelijk echt shit aan de macht. die drukt zo op het knopje.
omdat bush maar een poppetje is. marionette, zegt je dat wat?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |