Dat weet ik wel Loena-tik, ik heb het zelf al 3 keer mee gemaakt!! En ik heb het verdriet ook een plaatsje kunnen geven. En dat zal Ingrid en Djeez ook straks ook zeker lukken. Maar Djeez wil nu al de moed op geven en is bang dat hij straks in de medische molen terecht komt. Maar daar hoeft ie echt niet bang voor te wezen. Ik zal mijn verhalen in vervolg beter uitleggen. Maar voor dat jij wat zegt (Loena-tik) denk dan ook een beetje beter na! Dank je!!quote:Op vrijdag 31 december 2004 21:20 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Neee!!!! Niet doen niet zeggen!!! Alle clichés op een rijtjeSorry hoor maar vind je behoorlijk kort door de bocht als ik het even zeggen mag, je weet werkelijk niet waar je over praat!!!
Allereerst heel vervelend dat je dit drie keer hebt moeten meemaken. Maar ik snap het dan niet helemaal waarom je dan toch zulke botte opmerkingen maakt, maar goed misschien heb jij die opmerkingen ook gehad na je miskramen en ervaarde jij deze als troostend. Kan natuurlijk, maar goed, ik kan me in jou proberen te verplaatsen maar ik ben jou niet. Net zoals jij Ingrid/Djees niet bent, je kunt niet voor een ander bepalen hoe hij/zij zich over een poosje voelt. Vind ik persoonlijk een beetje baggetaliserend over komen. Zo van: over een poosje is het verdriet wel weggezakt dan heb je er heus wel weer zin in( was bij mij ook zo duss...)quote:Op zaterdag 1 januari 2005 11:51 schreef Mannonetje het volgende:
[..]
Dat weet ik wel Loena-tik, ik heb het zelf al 3 keer mee gemaakt!! En ik heb het verdriet ook een plaatsje kunnen geven. En dat zal Ingrid en Djeez ook straks ook zeker lukken. Maar Djeez wil nu al de moed op geven en is bang dat hij straks in de medische molen terecht komt. Maar daar hoeft ie echt niet bang voor te wezen. Ik zal mijn verhalen in vervolg beter uitleggen. Maar voor dat jij wat zegt (Loena-tik) denk dan ook een beetje beter na! Dank je!!
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:30 schreef ThunderChild het volgende:
Misschien een idee voor een gok-topic: Wanneer Brighteyes E-I-N-D-E-L-I-J-K eens tante ??![]()
Was het al bekend wat het frummeltje is/zou worden of is dat nog een groot ? ??quote:
Nee, dat is dus niet bekend, ook niet bij mijn zus en haar man. Een groot mysterie dus nog...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:37 schreef ThunderChild het volgende:
Was het al bekend wat het frummeltje is/zou worden of is dat nog een groot ? ??
Waar jij wil Ingrid. Hier, in het miskraam topic of in het 2e streepjes topic, dat maakt niet veel uit hoor.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:24 schreef Ingrid19 het volgende:
Bedankt voor jullie steun! In welk topic kan ik het beste posten wat de ha maandag zegt?
Op het moment klinkt dat nog best positief, die opmerking. Bij mij kwam er laatst iemand opquote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:21 schreef Githa het volgende:
Vandaag de familie rondes maar ff gedaan ....kon iedereen zich weer ff vergapen aan mijn dikke buiken de leuke opmerkingen die dan weer rond vliegen
" GOH! jij hebt flink gegeten met kerst" offuh "wat zie jij er gezond zwanger uit "
ja ja, je mag ook gewoon zeg ...GOH! wat ben je veel aangekomen en dan kijken ze je nog raar aan als je niks te eten wil, zo van " zwangeren eten toch altijd veel " en wanneer je dan verteld dat je al twee weken niet kunt eten, lachen ze hard "ja ja dat zou ik ook zeggen"
![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:34 schreef TearSong het volgende:
[..]
Op het moment klinkt dat nog best positief, die opmerking. Bij mij kwam er laatst iemand op
Stefan en mij af om te vragen hoe het ging met de zwangerschap. Stapte eerst op Stefan af met een positief: wat zie jij er goed & gezond uit. Keek toen naar mij en zei direct: 'tja, en dan kunnen we van jou niet zeggen...' Nou jaa zeg!
Gelukkig nieuwjaar allemaal natuurlijk
heb alleen gereageerd met een zwak: 'en bedankt dan maar' en ben vervolgens naar het toilet vertrokken om even flink te schelden en te huilen. Voelde me inderdaad erg moe toen maar juist dan zit je niet op zo'n opmerking te wachten natuurlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:55 schreef Githa het volgende:
[..]
JOH! ... en wat zei jij ?
op zoiets kan ik beter reageren als dat nep aardig doen![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:39 schreef Xanthe het volgende:
Ik heb Jeroen betrapt!!! LOL!!!
Ik mag nooit zeggen "wij zijn zwanger" enzo...
Altijd verbeterd ie me dan in het bijzijn van anderetot grote ergernis af en toe...
Maar wat schrijft ie zelf??? Dat "wij zwanger zijn" hahaha en "wij zijn uitgerekend"
Ja ja.....
Omdat zij zwanger is en hij niet, of zoiets . . .quote:
quote:Op zondag 2 januari 2005 09:07 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Omdat zij zwanger is en hij niet, of zoiets . . .
quote:zwan·ger (bn.) Bron
1 een kind dragend
quote:Op zondag 2 januari 2005 11:30 schreef snakelady het volgende:
jippie, Remco heeft voor het eerst de kleine frutsel gevoeld vanochtend, we lagen lekker op bed en Remco legde zijn hand op mijn buik en de kleine schopte flink.
Ben helemaal blij nu.
O,ja, wij zeggen altijd dat wij in verwachting zijn en dat ik zwanger ben.
quote:Op zondag 2 januari 2005 18:41 schreef ThunderChild het volgende:
Zeg dames, vinden jullie eigenlijk niet dat Brighteyes een verkapte meldingplicht heeft ??![]()
quote:Op maandag 3 januari 2005 18:41 schreef Anitra het volgende:
Geniet morgen enorm en niet gelijk nnaar de wc willen lopen
Sorry ik zit me op het moment echt te bescheurenquote:Op maandag 3 januari 2005 20:38 schreef Ladybos het volgende:
en ik heb normaal van die kleine elegante voetjes... snik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |