abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 december 2004 @ 11:27:21 #61
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_24315941
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 11:24 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Nee, dat klinkt niet hetzelfde. Als je echt verstand had van auto's en een liefhebber bent zou je dat ook niet beweren.
[..]

[..]

Bovenstaande opmerkingen zijn weer typisch bewijs van de volstrekte onbeschaafdheid van het soort volk waar we het over hebben.
ja wat schiet ik ermee op als ik sociaal ben tegenover die mensen ? Helemaal nix, nu kan ik tenminste nog een beetje lache.
pi_24315944
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 11:24 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Nee, dat klinkt niet hetzelfde. Als je echt verstand had van auto's en een liefhebber bent zou je dat ook niet beweren.
[..]

[..]

Bovenstaande opmerkingen zijn weer typisch bewijs van de volstrekte onbeschaafdheid van het soort volk waar we het over hebben.
Autoliefde heet dat . Je auto lijkt ook gelijk een stuk fijner te rijden door het heerlijke geluid, en ik denk dat de mensen op straat daarom ook altijd omkijken als ik langsrijd.
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
  vrijdag 31 december 2004 @ 11:28:24 #63
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_24315972
quote:
Op donderdag 30 december 2004 20:39 schreef Versie1 het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat de neuk er cool, gaaf, hip en wat al niet meer zij is, om een nieuwe uitlaat te gaan kopen en die onder je bak te hangen om veel herrie te maken?

Mij irriteert het aanzienlijk, te meer omdat ik niet ver van een weg vandaan woon. Van de weg halen die lui....
Weet je wat, je moet verhuizen. Waarom moeten heel veel mensen zich aan jou aanpassen?
nogal arrogant, is het niet?

ik ga ook niet bij het vliegveld wonen.
pi_24316008
Volgende week ga ik nog kijken voor een openluchtfilter en dan maakt het wellicht nog iets meer kabaal dan dat het al deed.
pi_24316022
aan een weg gaan wonen en dan klagen dat auto's lawaai maken

hoe kortzichtig kun je zijn
pi_24316048
Ik heb ook een open pijp onder me auto liggen, boeien??
Het klinkt mooi

En je hoeft geeneens een zware motor te hebben of veel toeren te maken!

Als je je er aan stoort ga je maar ergens anders wonen
  vrijdag 31 december 2004 @ 11:32:01 #67
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_24316067
Kansloos.
Prima dat je onder een snelle auto een leuke uitlaat hebt, maar onder een punto/corsa/astra/golf.... no way... kansloos & not done...
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_24316075
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 11:29 schreef D-Devil het volgende:
Volgende week ga ik nog kijken voor een openluchtfilter en dan maakt het wellicht nog iets meer kabaal dan dat het al deed.
Zet er anders gewoon geen filter op, of wat gaas
  † In Memoriam † vrijdag 31 december 2004 @ 11:32:54 #69
47213 ArmaniMania
pi_24316104
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 11:24 schreef Fugie het volgende:

[..]

pubers rijden op scooters hoor, dat is dus wel irritant, dat hoge kutgeluid van die uitlaten.

Maar hoe oud en wijs ben jij dan dat jij deze opmerking mag plaatsen ? Waan je je god ofzo ?
God is mijn onderdaan.
  vrijdag 31 december 2004 @ 11:33:12 #70
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_24316114
god is jou onderdaan, dus jij bent ook een stripfiguur ?
pi_24316120
Ik heb een GSI zeg, die is wel snel zat .
  vrijdag 31 december 2004 @ 11:33:44 #72
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_24316125
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 11:32 schreef Xtreem het volgende:
Kansloos.
Prima dat je onder een snelle auto een leuke uitlaat hebt, maar onder een punto/corsa/astra/golf.... no way... kansloos & not done...
volvo 240 GL
pi_24316145
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 11:18 schreef Fugie het volgende:

jij vindt het ellende, iemand anders vindt het mooi.
Jij dringt anderen iets op. Weet je wat, ik zet een bandrecorder met het geluid van mensen die het uitkrijsen van pijn voor je deur. Vind ik mooi geluid, moet je maar accepteren. Moet je ook accepteren dat ik dat daar wil doen. Oh, dat kan niet zeg je?
quote:
dus dat iets niet heeft bestaan betekent dat het niet mag bestaan, beetje rare redenatie niet ?
Tuurlijk mag het bestaan. Het gaat er om dat mensen niet hebben gekozen om in herrie te zitten.
quote:
tijden veranderen dus ook leefomstandigheden, lekker naief als je denkt dat die altijd hetzelfde blijven.
Retard. Dus verslechtering van leefomstandigheden zie je als een plus. Dus jij zou niet gaan klagen als in 2030 er links van je iemand dag in dag uit op niveau tien apres ski draait, rechts van je een hobbyist in z'n huiskamer voortdurend een V8 zit te testen? Oh, dat zou je niet leuk vinden? Dat wil jij toch? Vertel me dan eens waar je een grens moet trekken?

Jij vindt het ook vast niet erg als het vuilnis niet meer opgehaald wordt, want goh, tijden veranderen he.

Enig idee hoe dom je overkomt met zulke opmerkingen?
quote:
nog nooit zoveel complimenten op 1 dag gehad
En je daalt alleen maar verder in m'n achting.
pi_24316147
Ik heb geen verstand van auto's... dus kan iemand mij uitleggen wat die performance-winst inhoudt . En voor het overige, laat maar lekker herrie maken. Als mens kun je je overal wel aan ergeren, dus leven en laten leven .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  vrijdag 31 december 2004 @ 11:36:43 #75
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_24316207
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 11:34 schreef teknomist het volgende:
Ik heb geen verstand van auto's... dus kan iemand mij uitleggen wat die performance-winst inhoudt . En voor het overige, laat maar lekker herrie maken. Als mens kun je je overal wel aan ergeren, dus leven en laten leven .
performance winst wordt vooral geboekt bij auto's met turbo.
voor auto's zonder turbo levert het haast geen winst op, soms eerder verlies door het wegvallen van de tegendruk.

De gedachte is dit:
Doordat je een grotere uitlaat hebt, kan het residu (de rook zeg maar) makkeljker weg. hoe sneller het weg is, hoe sneller er weer wat in kan.
pi_24316208
quote:
Het is gewoon een kicken gevoel, je voelt je lekkerder in je auto omdat hij sportiever klinkt, je bent alerter en je omgeving hoort je ook al aankomen dus er gebeuren minder ongelukken. . Goed hè ! .
  vrijdag 31 december 2004 @ 11:38:49 #77
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_24316273
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 11:34 schreef Alcyone het volgende:

[..]

Jij dringt anderen iets op. Weet je wat, ik zet een bandrecorder met het geluid van mensen die het uitkrijsen van pijn voor je deur. Vind ik mooi geluid, moet je maar accepteren. Moet je ook accepteren dat ik dat daar wil doen. Oh, dat kan niet zeg je?
[..]

Tuurlijk mag het bestaan. Het gaat er om dat mensen niet hebben gekozen om in herrie te zitten.
[..]

Retard. Dus verslechtering van leefomstandigheden zie je als een plus. Dus jij zou niet gaan klagen als in 2030 er links van je iemand dag in dag uit op niveau tien apres ski draait, rechts van je een hobbyist in z'n huiskamer voortdurend een V8 zit te testen? Oh, dat zou je niet leuk vinden? Dat wil jij toch? Vertel me dan eens waar je een grens moet trekken?

Jij vindt het ook vast niet erg als het vuilnis niet meer opgehaald wordt, want goh, tijden veranderen he.

Enig idee hoe dom je overkomt met zulke opmerkingen?
[..]

En je daalt alleen maar verder in m'n achting.
1: Ik dwing niemand iets op, maar als jij dat geluid leuk vindt moet je het doen he, of ik het nou wil of niet, het zij zo en ik kan daar vrij weinig tegen doen.
2: Ik kies voor zoveel dingen niet, maar toch gebeuren ze.
3: Ik zeg dat leefomstandigheden veranderen, niet dat het verslechteren goed is. Snap niet waar jij dat leest. Voor de rest zie punt 1
4: Jou achting veeg ik me kont mee af
pi_24316281
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 11:29 schreef D-Devil het volgende:
heb je al een katalysator vervanger? levert meer vermogen op en boven de 3000 toeren hoor je hem dan ook nog goed.
pi_24316293
Ok, thanks. Weer wat geleerd .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_24316304
quote:
Ik heb geen verstand van auto's... dus kan iemand mij uitleggen wat die performance-winst inhoudt .
In principe werkt een motor beter als het drukverschil tussen de compressie- en decompressieslag zo groot mogelijk is. Decompressie gaat via de uitlaat, als je daar wat "nutteloze" zaken zoals demper en katalysator tussenuit haalt is de tegendruk lager en krijg je dus een beetje vermogenswinst en ga je iets sneller.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_24316322
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 11:38 schreef Alfisti het volgende:

[..]

heb je al een katalysator vervanger? levert meer vermogen op en boven de 3000 toeren hoor je hem dan ook nog goed.
Hij begint dan ook gelijk aanzienlijk meer te zuipen, maar inderdaad het levert wel weer wat op. .
  vrijdag 31 december 2004 @ 11:40:51 #82
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_24316336
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 11:36 schreef D-Devil het volgende:

[..]

Het is gewoon een kicken gevoel, je voelt je lekkerder in je auto omdat hij sportiever klinkt, je bent alerter en je omgeving hoort je ook al aankomen dus er gebeuren minder ongelukken. . Goed hè ! .
*hand in gezicht slaat en hoofd schudt*
pi_24316380
walgelijk vind ik het. nu heeft een maat van mij een remus onder z'n diesel gehangen. hij beweerd dat die geen abnormaal geluid geeft. maar dan nog....

k'moest laatst m'n einddemper ook vervangen, die heb ik dus mooi gewoon origineel ford gehouden.

t'worden toch net scooters, hoop herrie, geen snelheid!
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_24316398
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 11:36 schreef Tjabbo het volgende:

performance winst wordt vooral geboekt bij auto's met turbo.
voor auto's zonder turbo levert het haast geen winst op, soms eerder verlies door het wegvallen van de tegendruk.
En dit is waar ik het over heb! Bah, de ranzigheid van de meeste van die blagen. Volume boven kwaliteit kiezen, het is alsof ze trots zijn op hun stereoinstallatie terwijl het enige dat dat ding doet is veel bas, heel luid leveren. Meestal nog hetzelfde volk ook.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  vrijdag 31 december 2004 @ 11:43:39 #85
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_24316421
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 11:39 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

In principe werkt een motor beter als het drukverschil tussen de compressie- en decompressieslag zo groot mogelijk is. Decompressie gaat via de uitlaat, als je daar wat "nutteloze" zaken zoals demper en katalysator tussenuit haalt is de tegendruk lager en krijg je dus een beetje vermogenswinst en ga je iets sneller.
gaat niet altijd op. Sommige motoren zijn zo gebouwd dat ze de tegendruk juist nodig zijn. Als je die weghaalt gaat je performance alleen maar achteruit.
  vrijdag 31 december 2004 @ 11:43:48 #86
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_24316424
scooters maken hoge teringherrie, autos mooi laag bromgeluid
  vrijdag 31 december 2004 @ 11:44:55 #87
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_24316450
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 11:43 schreef Fugie het volgende:
scooters maken hoge teringherrie, autos mooi laag bromgeluid
jajaja ga jij nu maar ff in je autootje ergens een boom kussen
  vrijdag 31 december 2004 @ 11:46:15 #88
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_24316472
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 11:43 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

En dit is waar ik het over heb! Bah, de ranzigheid van de meeste van die blagen. Volume boven kwaliteit kiezen, het is alsof ze trots zijn op hun stereoinstallatie terwijl het enige dat dat ding doet is veel bas, heel luid leveren. Meestal nog hetzelfde volk ook.
Niet iedereen over 1 kam scheren he.

Ik heb onder 2 van mijn 3 auto's andere uitlaten gemonteerd. De een een sebring, de ander een remus.
Die maken geen geluid haast bij stationair, en ook bij wegrijden hoor je niets. Pas boven de 3000 rpm (en die rijd je normaal niet binnen de bebouwde kom) hoor je hem niet. Daarboven komt er een heerlijke grom in, die stopt bij de 5500 rpm zodat ik wanneer ik op de snelweg rijdt geen last heb van overmatig kabaal.

Ik denk dat de gevallen waar jij het over hebt ook de catalysator vervangen is. Dan maakt het behoorlijk meer kabaal.
  vrijdag 31 december 2004 @ 11:48:01 #89
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_24316508
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 11:44 schreef Het_Biertje het volgende:

[..]

jajaja ga jij nu maar ff in je autootje ergens een boom kussen
doorverwensing

modjeeeeeeeeeeeee
pi_24316544
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 11:38 schreef Fugie het volgende:

[..]

1: Ik dwing niemand iets op, maar als jij dat geluid leuk vindt moet je het doen he, of ik het nou wil of niet, het zij zo en ik kan daar vrij weinig tegen doen.
2: Ik kies voor zoveel dingen niet, maar toch gebeuren ze.
3: Ik zeg dat leefomstandigheden veranderen, niet dat het verslechteren goed is. Snap niet waar jij dat leest. Voor de rest zie punt 1
4: Jou achting veeg ik me kont mee af
1: Fout. Je kan daar wel wat aan doen. Wat wil je nou, gewoon accepteren dat iemand anders jouw leefomstandigheden verpest? Nee, je gaat er wat van zeggen. Als het niet werkt haal je de politie, want er zijn zeker wel regels die jouw quality of life beschermen.

2: Je passiviteit is stuitend. Je bent een schaap op weg naar de slacht. Dat je er niet voor kiest betekent niet dat je je bek niet open moet doen, of er tegenin gaan op het moment dat het jou aangaat.

3: Leer nou eens lezen en snap dat een toename van geluid een verslechtering van leefomstandigheden inhoudt. En kom niet weer aan met: voor jou misschien, niet voor mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')