abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 december 2004 @ 11:02:59 #41
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_24315351
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 10:50 schreef Fugie het volgende:

[..]

omdat een mooi brom geluid bijzonder prettig is. Als je het nou niet leuk vindt, doe dan gewoon oordopjes in of verhuis naar afrika, want waarom moeten mensen zich gaan aanpassen aan wat jij leuk vindt, lompe egoist.
ze bestaan.
pi_24315495
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 10:50 schreef Fugie het volgende:

[..]

omdat een mooi brom geluid bijzonder prettig is. Als je het nou niet leuk vindt, doe dan gewoon oordopjes in of verhuis naar afrika, want waarom moeten mensen zich gaan aanpassen aan wat jij leuk vindt, lompe egoist.

Jij bent hier de enorme lompe egoist, want jij dringt anderen jouw ellende op! Je bent nog ontzettend achterlijk ook.

Waarom doe jij geen koptelefoon op met een bandje met uitlaatgeluid?!
Ga jij maar naar Afrika, in de Sahara herrie maken, daar heeft niemand last van je!

Even ter informatie: uitlaatherrie komt niet voor in de natuur. Nergens in de geschiedenis van de aarde heeft er een diersoort bestaan die zulke herrie veroorzaakt.
Get it?

Mensen zijn ergens gaan wonen waar de leefomstandigheden goed waren, ook geen excessen in geluid dus.

Wat jij dus wil is iemands leefomgeving verpesten. Dat maakt je tot een aso, een debiel en een hufter.
  vrijdag 31 december 2004 @ 11:13:04 #43
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_24315564
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 11:00 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Ja! Dááááááááág! Als jij zonodig nutteloos overlast wil veroorzaken met je bespottelijke en kinderachtige geluidjes ga je maar op een circuit rondrijden of in je eigen garage lekker gas geven. Waarom moeten er mensen zijn die honderden andere mensen irriteren met hun compensatiegeluidjes, stelletje asocialen.

Al helemaal die late pubers met hun 1,6 liter pruttsauto's.
het is geen overlast, dat jij er nou last van hebt betekent niet dat het overlast is hoor, geeft alweer aan hoe je denkt. Voor de rest vind ik compensatiegeluidjes een bijzonder rare opmerking, jij oordeelt over bepaalde dingen zonder dat je er iets van weet.
En asociaal, ach soms is het ook wel erg extreem en ik zou het zelf nooit doen want ik zou er helemaal schijtziek van worden als ik dan autorij, maar ieder zijn ding he.
  vrijdag 31 december 2004 @ 11:15:31 #44
108960 Dhr-Frijlink
Go's down under!
pi_24315628
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 11:09 schreef Alcyone het volgende:
Wat jij dus wil is iemands leefomgeving verpesten. Dat maakt je tot een aso, een debiel en een hufter.
Tja zo kan je het ook bekijken. Maar stel dat ik me ziek irriteer aan het geluid van je ecologisch biologisch verantwoorden fiets dan verpest je mijn leef omgeving ook

Iedereen mag toch doen wat hij mooi vind en als het echt te gek word komt oom agent er toch wat van zeggen?
Eat well, stay fit, die anyway!
pi_24315678
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 11:01 schreef Alcyone het volgende:

[..]

Ik vind jou een ontzettende eikel.

Sim-pel.
je vindt hem een ontzettende eikel, omdat wat hij zegt ook zo is?

volgens mij ben jij beetje een moraalriddertje ofniet?
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_24315683
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 11:00 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Ja! Dááááááááág! Als jij zonodig nutteloos overlast wil veroorzaken met je bespottelijke en kinderachtige geluidjes ga je maar op een circuit rondrijden of in je eigen garage lekker gas geven. Waarom moeten er mensen zijn die honderden andere mensen irriteren met hun compensatiegeluidjes, stelletje asocialen.

Al helemaal die late pubers met hun 1,6 liter pruttsauto's.
Mijn 1.6 klinkt wel lekker hetzelfde een 3 liter . En als ik een petje opzet dan rijdt ie ook zo .
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
  vrijdag 31 december 2004 @ 11:18:13 #47
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_24315704
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 11:09 schreef Alcyone het volgende:

[..]

Jij bent hier de enorme lompe egoist, want jij dringt anderen jouw ellende op! Je bent nog ontzettend achterlijk ook.

jij vindt het ellende, iemand anders vindt het mooi.
quote:
Waarom doe jij geen koptelefoon op met een bandje met uitlaatgeluid?!
Ga jij maar naar Afrika, in de Sahara herrie maken, daar heeft niemand last van je!

Even ter informatie: uitlaatherrie komt niet voor in de natuur. Nergens in de geschiedenis van de aarde heeft er een diersoort bestaan die zulke herrie veroorzaakt.
Get it?
dus dat iets niet heeft bestaan betekent dat het niet mag bestaan, beetje rare redenatie niet ?
quote:
Mensen zijn ergens gaan wonen waar de leefomstandigheden goed waren, ook geen excessen in geluid dus.
tijden veranderen dus ook leefomstandigheden, lekker naief als je denkt dat die altijd hetzelfde blijven.
quote:
nog nooit zoveel complimenten op 1 dag gehad
pi_24315719
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 11:01 schreef Alcyone het volgende:

[..]

Ik vind jou een ontzettende eikel.

Sim-pel.
ach, ik heb liever dat jij het zegt dan iemand die wel spoort.
pi_24315753
Als ik vrij laat naar huis rijd dan schakel ik meestal van de 4 ook terug naar de 3, dan galmt het allemaal wat beter door de straten zonder dat ik hard hoef te rijden. .
  † In Memoriam † vrijdag 31 december 2004 @ 11:20:31 #50
47213 ArmaniMania
pi_24315761
Hele auto in beslag nemen en op de sloop er mee. Meestal zijn dat van die pubers die net hun rijbewijs hebben gehaald en fast an the furious willen spellen met hun fiat.
  vrijdag 31 december 2004 @ 11:20:53 #51
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_24315772
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 11:20 schreef D-Devil het volgende:
Als ik vrij laat naar huis rijd dan schakel ik meestal van de 4 ook terug naar de 3, dan galmt het allemaal wat beter door de straten zonder dat ik hard hoef te rijden. .
en al die mensen zich doodergeren, GE-WEL-DIG
  vrijdag 31 december 2004 @ 11:21:48 #52
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_24315798
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 10:55 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti heeft een turbo motor
Minder dempers > betere doorstroom en minder tegendruk > meer vermogen >sneller

sim-pel
Hier precies zo.

en het klinkt gewoon

† In Memoriam † vrijdag 31 december 2004 @ 11:22:19 #53
47213 ArmaniMania
pi_24315812
puber topic, duidelijk
pi_24315818
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 11:20 schreef ArmaniMania het volgende:
Hele auto in beslag nemen en op de sloop er mee. Meestal zijn dat van die pubers die net hun rijbewijs hebben gehaald en fast an the furious willen spellen met hun fiat.
Neej man, in me opel .
  vrijdag 31 december 2004 @ 11:23:21 #55
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_24315840
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 11:17 schreef D-Devil het volgende:

[..]

Mijn 1.6 klinkt wel lekker hetzelfde een 3 liter . En als ik een petje opzet dan rijdt ie ook zo .
Zeg je gaat toch niet die semi-1600 vergelijken met een mooie 3.0i he

pi_24315859
Vieze treehuggers, mensen die het niet kunnen waarderen zijn van die linksplakkers op de snelweg...
"Oooohhh ik rij al 120, pas op het milieu niet remmen, gewoon links rijden en niet teveel sturen ik rij hard zat" .
  vrijdag 31 december 2004 @ 11:24:33 #57
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_24315874
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 11:22 schreef ArmaniMania het volgende:
puber topic, duidelijk
pubers rijden op scooters hoor, dat is dus wel irritant, dat hoge kutgeluid van die uitlaten.

Maar hoe oud en wijs ben jij dan dat jij deze opmerking mag plaatsen ? Waan je je god ofzo ?
pi_24315879
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 11:17 schreef D-Devil het volgende:

[..]

Mijn 1.6 klinkt wel lekker hetzelfde een 3 liter .
Nee, dat klinkt niet hetzelfde. Als je echt verstand had van auto's en een liefhebber bent zou je dat ook niet beweren.
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 11:20 schreef D-Devil het volgende:
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 11:20 schreef Fugie het volgende:

[..]

en al die mensen zich doodergeren, GE-WEL-DIG
Bovenstaande opmerkingen zijn weer typisch bewijs van de volstrekte onbeschaafdheid van het soort volk waar we het over hebben.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  vrijdag 31 december 2004 @ 11:25:52 #59
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_24315906

HKS titanium
  vrijdag 31 december 2004 @ 11:26:23 #60
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_24315917
Hey wie kent deze nog:

"Hardrijders zijn sneller thuis"

vrijdag 31 december 2004 @ 11:27:21 #61
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_24315941
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 11:24 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Nee, dat klinkt niet hetzelfde. Als je echt verstand had van auto's en een liefhebber bent zou je dat ook niet beweren.
[..]

[..]

Bovenstaande opmerkingen zijn weer typisch bewijs van de volstrekte onbeschaafdheid van het soort volk waar we het over hebben.
ja wat schiet ik ermee op als ik sociaal ben tegenover die mensen ? Helemaal nix, nu kan ik tenminste nog een beetje lache.
pi_24315944
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 11:24 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

[..]

[..]

Autoliefde heet dat . Je auto lijkt ook gelijk een stuk fijner te rijden door het heerlijke geluid, en ik denk dat de mensen op straat daarom ook altijd omkijken als ik langsrijd.
  vrijdag 31 december 2004 @ 11:28:24 #63
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_24315972
quote:
Op donderdag 30 december 2004 20:39 schreef Versie1 het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat de neuk er cool, gaaf, hip en wat al niet meer zij is, om een nieuwe uitlaat te gaan kopen en die onder je bak te hangen om veel herrie te maken?

Mij irriteert het aanzienlijk, te meer omdat ik niet ver van een weg vandaan woon. Van de weg halen die lui....
Weet je wat, je moet verhuizen. Waarom moeten heel veel mensen zich aan jou aanpassen?
nogal arrogant, is het niet?

ik ga ook niet bij het vliegveld wonen.
pi_24316008
Volgende week ga ik nog kijken voor een openluchtfilter en dan maakt het wellicht nog iets meer kabaal dan dat het al deed.
pi_24316022
aan een weg gaan wonen en dan klagen dat auto's lawaai maken

hoe kortzichtig kun je zijn
pi_24316048
Ik heb ook een open pijp onder me auto liggen, boeien??
Het klinkt mooi

En je hoeft geeneens een zware motor te hebben of veel toeren te maken!

Als je je er aan stoort ga je maar ergens anders wonen
  vrijdag 31 december 2004 @ 11:32:01 #67
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_24316067
Kansloos.
Prima dat je onder een snelle auto een leuke uitlaat hebt, maar onder een punto/corsa/astra/golf.... no way... kansloos & not done...
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_24316075
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 11:29 schreef D-Devil het volgende:
Volgende week ga ik nog kijken voor een openluchtfilter en dan maakt het wellicht nog iets meer kabaal dan dat het al deed.
Zet er anders gewoon geen filter op, of wat gaas
  † In Memoriam † vrijdag 31 december 2004 @ 11:32:54 #69
47213 ArmaniMania
pi_24316104
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 11:24 schreef Fugie het volgende:

[..]

pubers rijden op scooters hoor, dat is dus wel irritant, dat hoge kutgeluid van die uitlaten.

Maar hoe oud en wijs ben jij dan dat jij deze opmerking mag plaatsen ? Waan je je god ofzo ?
God is mijn onderdaan.
  vrijdag 31 december 2004 @ 11:33:12 #70
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_24316114
god is jou onderdaan, dus jij bent ook een stripfiguur ?
pi_24316120
Ik heb een GSI zeg, die is wel snel zat .
  vrijdag 31 december 2004 @ 11:33:44 #72
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_24316125
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 11:32 schreef Xtreem het volgende:
Kansloos.
Prima dat je onder een snelle auto een leuke uitlaat hebt, maar onder een punto/corsa/astra/golf.... no way... kansloos & not done...
volvo 240 GL
pi_24316145
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 11:18 schreef Fugie het volgende:

jij vindt het ellende, iemand anders vindt het mooi.
Jij dringt anderen iets op. Weet je wat, ik zet een bandrecorder met het geluid van mensen die het uitkrijsen van pijn voor je deur. Vind ik mooi geluid, moet je maar accepteren. Moet je ook accepteren dat ik dat daar wil doen. Oh, dat kan niet zeg je?
quote:
dus dat iets niet heeft bestaan betekent dat het niet mag bestaan, beetje rare redenatie niet ?
Tuurlijk mag het bestaan. Het gaat er om dat mensen niet hebben gekozen om in herrie te zitten.
quote:
tijden veranderen dus ook leefomstandigheden, lekker naief als je denkt dat die altijd hetzelfde blijven.
Retard. Dus verslechtering van leefomstandigheden zie je als een plus. Dus jij zou niet gaan klagen als in 2030 er links van je iemand dag in dag uit op niveau tien apres ski draait, rechts van je een hobbyist in z'n huiskamer voortdurend een V8 zit te testen? Oh, dat zou je niet leuk vinden? Dat wil jij toch? Vertel me dan eens waar je een grens moet trekken?

Jij vindt het ook vast niet erg als het vuilnis niet meer opgehaald wordt, want goh, tijden veranderen he.

Enig idee hoe dom je overkomt met zulke opmerkingen?
quote:
nog nooit zoveel complimenten op 1 dag gehad
En je daalt alleen maar verder in m'n achting.
pi_24316147
Ik heb geen verstand van auto's... dus kan iemand mij uitleggen wat die performance-winst inhoudt . En voor het overige, laat maar lekker herrie maken. Als mens kun je je overal wel aan ergeren, dus leven en laten leven .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  vrijdag 31 december 2004 @ 11:36:43 #75
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_24316207
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 11:34 schreef teknomist het volgende:
Ik heb geen verstand van auto's... dus kan iemand mij uitleggen wat die performance-winst inhoudt . En voor het overige, laat maar lekker herrie maken. Als mens kun je je overal wel aan ergeren, dus leven en laten leven .
performance winst wordt vooral geboekt bij auto's met turbo.
voor auto's zonder turbo levert het haast geen winst op, soms eerder verlies door het wegvallen van de tegendruk.

De gedachte is dit:
Doordat je een grotere uitlaat hebt, kan het residu (de rook zeg maar) makkeljker weg. hoe sneller het weg is, hoe sneller er weer wat in kan.
pi_24316208
quote:
Het is gewoon een kicken gevoel, je voelt je lekkerder in je auto omdat hij sportiever klinkt, je bent alerter en je omgeving hoort je ook al aankomen dus er gebeuren minder ongelukken. . Goed hè ! .
  vrijdag 31 december 2004 @ 11:38:49 #77
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_24316273
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 11:34 schreef Alcyone het volgende:

[..]

Jij dringt anderen iets op. Weet je wat, ik zet een bandrecorder met het geluid van mensen die het uitkrijsen van pijn voor je deur. Vind ik mooi geluid, moet je maar accepteren. Moet je ook accepteren dat ik dat daar wil doen. Oh, dat kan niet zeg je?
[..]

Tuurlijk mag het bestaan. Het gaat er om dat mensen niet hebben gekozen om in herrie te zitten.
[..]

Retard. Dus verslechtering van leefomstandigheden zie je als een plus. Dus jij zou niet gaan klagen als in 2030 er links van je iemand dag in dag uit op niveau tien apres ski draait, rechts van je een hobbyist in z'n huiskamer voortdurend een V8 zit te testen? Oh, dat zou je niet leuk vinden? Dat wil jij toch? Vertel me dan eens waar je een grens moet trekken?

Jij vindt het ook vast niet erg als het vuilnis niet meer opgehaald wordt, want goh, tijden veranderen he.

Enig idee hoe dom je overkomt met zulke opmerkingen?
[..]

En je daalt alleen maar verder in m'n achting.
1: Ik dwing niemand iets op, maar als jij dat geluid leuk vindt moet je het doen he, of ik het nou wil of niet, het zij zo en ik kan daar vrij weinig tegen doen.
2: Ik kies voor zoveel dingen niet, maar toch gebeuren ze.
3: Ik zeg dat leefomstandigheden veranderen, niet dat het verslechteren goed is. Snap niet waar jij dat leest. Voor de rest zie punt 1
4: Jou achting veeg ik me kont mee af
pi_24316281
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 11:29 schreef D-Devil het volgende:
heb je al een katalysator vervanger? levert meer vermogen op en boven de 3000 toeren hoor je hem dan ook nog goed.
pi_24316293
Ok, thanks. Weer wat geleerd .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_24316304
quote:
Ik heb geen verstand van auto's... dus kan iemand mij uitleggen wat die performance-winst inhoudt .
In principe werkt een motor beter als het drukverschil tussen de compressie- en decompressieslag zo groot mogelijk is. Decompressie gaat via de uitlaat, als je daar wat "nutteloze" zaken zoals demper en katalysator tussenuit haalt is de tegendruk lager en krijg je dus een beetje vermogenswinst en ga je iets sneller.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')