Neequote:Op donderdag 30 december 2004 21:34 schreef mschol het volgende:
dragen jullie je steentje bij aan giro 555???
quote:Op donderdag 30 december 2004 21:34 schreef mschol het volgende:
dragen jullie je steentje bij aan giro 555???
dan nog is het voor kinderenquote:
* SHERMAN 16quote:
De eerste msn met non 3D smiliesquote:Op donderdag 30 december 2004 21:35 schreef mschol het volgende:
[..]
dan nog is het voor kinderen6.3 is tenminste nog een beetje volwassen...
Sta er niet bij stil???quote:
quote:Op donderdag 30 december 2004 21:37 schreef mschol het volgende:
[..]
jammer valt imo ook nog in de doelgroep
quote:René | Just follow the day | Happy 2005! zegt:
Mschol voelt zich beter
quote:Op donderdag 30 december 2004 21:37 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Sta er niet bij stil???
zou niet eens weten hoe dat moet
Sterktequote:
Ik sta er wel bij stil dat het is gebeurd maar niet zo als ik de reclame zie van joepie ik moet wat geld o ver maken ofzoquote:Op donderdag 30 december 2004 21:40 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
das best wel erg....
je vind het dus niet zo erg dat er minimaal 200.000 doden gevallen zijn dat je er maar niet even bij stilstaat???
en eigenlijk is geen geld geen excuus.
het armste land ter wereld (zimbabwe) heeft 100.000 dollar beschikbaar gesteld voor die landen...
het is een symbolisch gebaar omdat het land gewoon simpelweg nisk meer kan opbrengen...
Tot hoelaat blijf jij?quote:
ik zou zeggen denk er dan eens over, ikzelf ben ook momenteel niet de rijkste (leef nu eff op stufie a 55 euro permaand) maar ik heb alles wat ik ongveer wil, zij hebben helemaal niks, dus zij hebben het geld harder nodig dan ik...quote:Op donderdag 30 december 2004 21:42 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik sta er wel bij stil dat het is gebeurd maar niet zo als ik de reclame zie van joepie ik moet wat geld o ver maken ofzo
Eigenlijk heb je wel gelijk jaquote:Op donderdag 30 december 2004 21:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou zeggen denk er dan eens over, ikzelf ben ook momenteel niet de rijkste (leef nu eff op stufie a 55 euro permaand) maar ik heb alles wat ik ongveer wil, zij hebben helemaal niks, dus zij hebben het geld harder nodig dan ik...
(zo denk ik erover dan he..)
Lange nacht?quote:
soms heb ik idd nog wel gelijk ik weet hetquote:
misschien wel ja, kan ik die 4k aan posts nog halen ookquote:
* SHERMAN gaat is kijken wat hij kan doenquote:Op donderdag 30 december 2004 21:49 schreef mschol het volgende:
[..]
soms heb ik idd nog wel gelijk ik weet het
gelukkig is het maar heel soms...
Ik kan er nog wel even tegen aan denk ikquote:Op donderdag 30 december 2004 21:51 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien wel ja, kan ik die 4k aan posts nog halen ook
ow shit moet morgen om 7.45 voior een vuurwerk winkel staan anders heb ik geen vuurwerk
mrt vuurwerk of tot diep in de nacht??quote:Op donderdag 30 december 2004 21:52 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik kan er nog wel even tegen aan denk ik
Ik red het nog wel om wat uurtjes op te blijvenquote:Op donderdag 30 december 2004 21:53 schreef mschol het volgende:
[..]
mrt vuurwerk of tot diep in de nacht??
Oow oke, ik lag gister nacht niet echt laat.quote:Op donderdag 30 december 2004 18:34 schreef cygnusx het volgende:
allang b.t.w., gisternacht mee bezig geweest met hem SpeedyGJ
email uit je profiel gebruik je?quote:Op donderdag 30 december 2004 21:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oow oke, ik lag gister nacht niet echt laat.
Kan je em misschien nog posten of zow?
kan je bij jou in de buurt goed vuurwerk krijgen (as in zijn er erg veel zaken gelsoten??)quote:Op donderdag 30 december 2004 21:54 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik red het nog wel om wat uurtjes op te blijven
en vuurwerk ga ik ook pas morgen ergens halen...
hier in het "dorp" zaten er vorig jaar 4 die verkochten, dit jaar geen 1quote:Op donderdag 30 december 2004 21:56 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je bij jou in de buurt goed vuurwerk krijgen (as in zijn er erg veel zaken gelsoten??)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |