soms heb ik idd nog wel gelijk ik weet hetquote:
misschien wel ja, kan ik die 4k aan posts nog halen ookquote:
* SHERMAN gaat is kijken wat hij kan doenquote:Op donderdag 30 december 2004 21:49 schreef mschol het volgende:
[..]
soms heb ik idd nog wel gelijk ik weet het
gelukkig is het maar heel soms...
Ik kan er nog wel even tegen aan denk ikquote:Op donderdag 30 december 2004 21:51 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien wel ja, kan ik die 4k aan posts nog halen ook
ow shit moet morgen om 7.45 voior een vuurwerk winkel staan anders heb ik geen vuurwerk
mrt vuurwerk of tot diep in de nacht??quote:Op donderdag 30 december 2004 21:52 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik kan er nog wel even tegen aan denk ik
Ik red het nog wel om wat uurtjes op te blijvenquote:Op donderdag 30 december 2004 21:53 schreef mschol het volgende:
[..]
mrt vuurwerk of tot diep in de nacht??
Oow oke, ik lag gister nacht niet echt laat.quote:Op donderdag 30 december 2004 18:34 schreef cygnusx het volgende:
allang b.t.w., gisternacht mee bezig geweest met hem SpeedyGJ
email uit je profiel gebruik je?quote:Op donderdag 30 december 2004 21:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oow oke, ik lag gister nacht niet echt laat.
Kan je em misschien nog posten of zow?
kan je bij jou in de buurt goed vuurwerk krijgen (as in zijn er erg veel zaken gelsoten??)quote:Op donderdag 30 december 2004 21:54 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik red het nog wel om wat uurtjes op te blijven
en vuurwerk ga ik ook pas morgen ergens halen...
hier in het "dorp" zaten er vorig jaar 4 die verkochten, dit jaar geen 1quote:Op donderdag 30 december 2004 21:56 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je bij jou in de buurt goed vuurwerk krijgen (as in zijn er erg veel zaken gelsoten??)
auww das best lulligquote:Op donderdag 30 december 2004 21:57 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
hier in het "dorp" zaten er vorig jaar 4 die verkochten, dit jaar geen 1
quote:Op donderdag 30 december 2004 21:56 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
email uit je profiel gebruik je?
ik mag gaan reizenquote:Op donderdag 30 december 2004 21:59 schreef mschol het volgende:
[..]
auww das best lullig
bij ons in den haag is zover wij weten 1 zaak gestiopt met vuurwerk verkopen maar een andere zaak waar we ook veel komen die is gelukkig gewoon open...
je krijgt mailquote:
autoquote:Op donderdag 30 december 2004 22:04 schreef mschol het volgende:
[..]
zeker nog geen ov??
of ga je op de fiets![]()
mijn pa wil ook wel wat kopen hoorquote:
1. maak een tekst bestandje aan met de naam counter.txt en geef dat 775 rechtenquote:
aanmaken snapje hoop ik????quote:Op donderdag 30 december 2004 22:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
1. maak een tekst bestandje aan met de naam counter.txt en geef dat 775 rechten
Dit snap ik even niet
ik wilde al een lastige uitleg gaan mkenquote:Op donderdag 30 december 2004 22:12 schreef mschol het volgende:
[..]
aanmaken snapje hoop ik????
775 zijn chmod rechten
als je windows gebruik alleen het bestand aan maken
Oke heb em aangemaaktquote:Op donderdag 30 december 2004 22:12 schreef mschol het volgende:
[..]
aanmaken snapje hoop ik????
775 zijn chmod rechten
als je windows gebruik alleen het bestand aan maken
quote:Op donderdag 30 december 2004 22:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oke heb em aangemaakt
Die rechten gelden alleen voor linux, als ik dat goed begrijp
lezen zul jequote:
dat heb ik nou op school geleerd kort en bondihg maar wel begrijpelijkquote:Op donderdag 30 december 2004 22:15 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
ik wilde al een lastige uitleg gaan mken
* SHERMAN had iets in de trant van:quote:Op donderdag 30 december 2004 22:18 schreef mschol het volgende:
[..]
dat heb ik nou op school geleerd kort en bondihg maar wel begrijpelijk
(leer ik er toch wat.... shit)
Hoiquote:Op donderdag 30 december 2004 22:19 schreef Renesite het volgende:
zoozoo
....quote:Op donderdag 30 december 2004 22:19 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
* SHERMAN had iets in de trant van:
uploaden met je ftp progje dan rmb op het bestand doen en eigenschappen kiezen, dan met vinkjes van de permissie gaan spelen tot je 775 hebt
roger...quote:Op donderdag 30 december 2004 22:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oke heb em aangemaakt
Die rechten gelden alleen voor linux, als ik dat goed begrijp
PC moest uit, gewoon op opnieuw opstarten gedouwdquote:
Modden?quote:Op donderdag 30 december 2004 22:20 schreef cygnusx het volgende:
[..]
roger...
b.t.w. ik zit ff druk te modden .... dusse bne f bezig
de jouwe is korterquote:
wat ben je aan het modden?quote:Op donderdag 30 december 2004 22:20 schreef cygnusx het volgende:
[..]
roger...
stoute renéquote:Op donderdag 30 december 2004 22:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
PC moest uit, gewoon op opnieuw opstarten gedouwd
vertel?quote:Op donderdag 30 december 2004 22:20 schreef cygnusx het volgende:
[..]
roger...
.jpg gaat makkelijkerquote:Op donderdag 30 december 2004 22:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ben niet zo leek op dat gebied
Alleen doe blijkbaar nu al wat fout
Heb dus het image bestand / PHP bestand / TXT bestand in 1 map staan, heb ook usericoon adres aangepast op FOK!, alleen zie niks
Of komt het door dat het plaatje beweegt
Dat laatstequote:Op donderdag 30 december 2004 22:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ben niet zo leek op dat gebied
Alleen doe blijkbaar nu al wat fout
Heb dus het image bestand / PHP bestand / TXT bestand in 1 map staan, heb ook usericoon adres aangepast op FOK!, alleen zie niks
Of komt het door dat het plaatje beweegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |