Heuquote:Op donderdag 30 december 2004 21:07 schreef mschol het volgende:
[..]
laat me raden 'sochtend maffen??
STFU N00B OMG OMG LMFAO RTFM UTFS DIE PWN JOO H4X0RZ e.t.c.!quote:
Ik ga er vanuit dat je dat uit je hoofd weet te typen? nerdquote:Op donderdag 30 december 2004 21:08 schreef cygnusx het volgende:
[..]
STFU N00B OMG OMG LMFAO RTFM UTFS DIE PWN JOO H4X0RZ e.t.c.!
dat jij dat uit je kop weetquote:Op donderdag 30 december 2004 21:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat je dat uit je hoofd weet te typen? nerd
wat?? is tofch zo???quote:
Ik slaap tot 10 uur, zekerquote:Op donderdag 30 december 2004 21:10 schreef mschol het volgende:
[..]
wat?? is tofch zo???
ik moet morgen ochtend op 7.45 voor een vuurwerkshop gaan staan, we zagen de winkel bevoorraad wordenen ze zeiden: als je vroeg komt dan hebben we alles, we gaan open om 7.00
Zat je weer te spelen?quote:Op donderdag 30 december 2004 21:12 schreef SHERMAN het volgende:
wat een gezelligheid als ik er niet ben
blijf maar weg, blijft het vast gezelligquote:Op donderdag 30 december 2004 21:12 schreef SHERMAN het volgende:
wat een gezelligheid als ik er niet ben
Als ik maar blijfquote:Op donderdag 30 december 2004 21:14 schreef mschol het volgende:
[..]
blijf maar weg, blijft het vast gezellig![]()
![]()
![]()
| 1 2 3 4 5 6 7 8 | <?php /* IP opslaan */ $IPf=fopen("IP.txt","a+"); $IPget=fgets($IPf,255); $IPputs=fputs($IPf,$_SERVER['REMOTE_ADDR'].$IPget); fclose($IPf); //sluiten /* einde IP opslaan */ ?> |
Zeggen de volgende worden genoeg? MSN + meisje + webcam?quote:
Euh, don't ask mequote:Op donderdag 30 december 2004 21:16 schreef mschol het volgende:
vraagje:
ik log nu netjes de ip's (nog niet uniek, dit komt nog..)
[ code verwijderd ]
maar hoe kan ik zorgen dat hij een nieuwe regel aanmaakt per IP??
kan dat gewoonmet /n/r ???
Doe is liefquote:Op donderdag 30 december 2004 21:14 schreef mschol het volgende:
[..]
blijf maar weg, blijft het vast gezellig![]()
![]()
![]()
Wil je nog een BrEeZaH?quote:Op donderdag 30 december 2004 21:17 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Zeggen de volgende worden genoeg? MSN + meisje + webcam?
jahwel hoorquote:Op donderdag 30 december 2004 21:19 schreef mschol het volgende:
[..]
grapjes kan jij niet waarderen zeker???
Neuhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |