pas op voor slarquote:Op donderdag 30 december 2004 21:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb morgen wel wat beters te doen![]()
ik ga morgen spelenquote:Op donderdag 30 december 2004 21:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb morgen wel wat beters te doen![]()
Na 1 jaar mag dat tochj?quote:Op donderdag 30 december 2004 21:02 schreef cygnusx het volgende:
mn nieuwe telefoon istdr, siemens st55, nu nog zien hoe ik m kan unlocken met die bijgeleverde T-mobile brief :S
quote:Op donderdag 30 december 2004 21:02 schreef cygnusx het volgende:
mn nieuwe telefoon istdr, siemens st55, nu nog zien hoe ik m kan unlocken met die bijgeleverde T-mobile brief :S
ik dacht al, waar is ze...quote:Op donderdag 30 december 2004 20:33 schreef Slarioux het volgende:
Ze is al 2 maanden op vakantie, en jullie missen haar nu pas
Wie hjad je in gedachten dan Cyg?quote:Op donderdag 30 december 2004 21:03 schreef cygnusx het volgende:
[..]
ik dacht al, waar is ze...
maare, moet daar niet een vervangertje voor komen dan?
b.t.w. ik zie dat we ineens een nieuw fok plaatje hebben met oud en nieuw (bovenaan)... aleen dan dat hij net zoals de vorigen niet mooi aansluit met de rest van de layout (je kunt zien waar hij stopt..)
inderdaad, aleen het wil niet..quote:
Vuurwerk hequote:
Smiddags vuurwerk, savonds vuurwerkquote:Op donderdag 30 december 2004 21:02 schreef SHERMAN het volgende:
alhoewel morgen ben je er niet he...
ikquote:Op donderdag 30 december 2004 21:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wie hjad je in gedachten dan Cyg?
laat me raden 'sochtend maffen??quote:Op donderdag 30 december 2004 21:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Smiddags vuurwerk, savonds vuurwerk
Heuquote:Op donderdag 30 december 2004 21:07 schreef mschol het volgende:
[..]
laat me raden 'sochtend maffen??
STFU N00B OMG OMG LMFAO RTFM UTFS DIE PWN JOO H4X0RZ e.t.c.!quote:
Ik ga er vanuit dat je dat uit je hoofd weet te typen? nerdquote:Op donderdag 30 december 2004 21:08 schreef cygnusx het volgende:
[..]
STFU N00B OMG OMG LMFAO RTFM UTFS DIE PWN JOO H4X0RZ e.t.c.!
dat jij dat uit je kop weetquote:Op donderdag 30 december 2004 21:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat je dat uit je hoofd weet te typen? nerd
wat?? is tofch zo???quote:
Ik slaap tot 10 uur, zekerquote:Op donderdag 30 december 2004 21:10 schreef mschol het volgende:
[..]
wat?? is tofch zo???
ik moet morgen ochtend op 7.45 voor een vuurwerkshop gaan staan, we zagen de winkel bevoorraad wordenen ze zeiden: als je vroeg komt dan hebben we alles, we gaan open om 7.00
Zat je weer te spelen?quote:Op donderdag 30 december 2004 21:12 schreef SHERMAN het volgende:
wat een gezelligheid als ik er niet ben
blijf maar weg, blijft het vast gezelligquote:Op donderdag 30 december 2004 21:12 schreef SHERMAN het volgende:
wat een gezelligheid als ik er niet ben
Als ik maar blijfquote:Op donderdag 30 december 2004 21:14 schreef mschol het volgende:
[..]
blijf maar weg, blijft het vast gezellig![]()
![]()
![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 | <?php /* IP opslaan */ $IPf=fopen("IP.txt","a+"); $IPget=fgets($IPf,255); $IPputs=fputs($IPf,$_SERVER['REMOTE_ADDR'].$IPget); fclose($IPf); //sluiten /* einde IP opslaan */ ?> |
Zeggen de volgende worden genoeg? MSN + meisje + webcam?quote:
Euh, don't ask mequote:Op donderdag 30 december 2004 21:16 schreef mschol het volgende:
vraagje:
ik log nu netjes de ip's (nog niet uniek, dit komt nog..)
[ code verwijderd ]
maar hoe kan ik zorgen dat hij een nieuwe regel aanmaakt per IP??
kan dat gewoonmet /n/r ???
Doe is liefquote:Op donderdag 30 december 2004 21:14 schreef mschol het volgende:
[..]
blijf maar weg, blijft het vast gezellig![]()
![]()
![]()
Wil je nog een BrEeZaH?quote:Op donderdag 30 december 2004 21:17 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Zeggen de volgende worden genoeg? MSN + meisje + webcam?
jahwel hoorquote:Op donderdag 30 december 2004 21:19 schreef mschol het volgende:
[..]
grapjes kan jij niet waarderen zeker???
Neuhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |