Whehequote:Bedankt
Uw vraag is verzonden en wordt zo spoedig mogelijk door een taaladviseur beantwoord.
We streven ernaar alle vragen binnen 5 werkdagen te beantwoorden.
Nou, we treffen elkaar weer in dit topic over 5 dagen hè?quote:
Vijf dagen, zonsondergang... *Tumbelweed rolt over de weg.*dan wordt dit geschil voor eens en altijd beslecht.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, we treffen elkaar weer in dit topic over 5 dagen hè?
Na het bevredigende antwoord zullen hopelijk nooit meer van dit soort topics geopend worden op Fok!quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:10 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Vijf dagen, zonsondergang... *Tumbelweed rolt over de weg.*dan wordt dit geschil voor eens en altijd beslecht.
Zoek maar eens op het forum naar de park.quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:15 schreef MouseOver het volgende:
[..]
meen je dat nu serieus
of mis ik een dubbele betekenis?
quote:Op donderdag 30 december 2004 18:00 schreef Ayaxola het volgende:
Ik vind ook ''het topic''. ''De topic'' klinkt ook niet.
Zeker Alberto die de park checkt?quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:50 schreef classpc het volgende:
[..]
Zoek maar eens op het forum naar de park.
danke sehrquote:
Jij moet nog wachten op je mailtje?quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:39 schreef Karboenkeltje het volgende:
Hup pepijn Hendriks!
Nee hoor, Pepijn heeft mij precies hetzelfde mailtje gestuurd.quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij moet nog wachten op je mailtje?
Wat een luie zak is het ookquote:Op donderdag 6 januari 2005 22:00 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Nee hoor, Pepijn heeft mij precies hetzelfde mailtje gestuurd.
Hé! Niet ouwehoeren met Pepijn, ja!?quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat een luie zak is het ook [afbeelding]
Pepijn is een slome ambtenaarquote:Op donderdag 6 januari 2005 22:19 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Hé! Niet ouwehoeren met Pepijn, ja!?
En jij denkt dat de dikke van Dale meer weet dan Pepijn? Ha!quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:16 schreef Shark.Bait het volgende:
to·pic (de ~, ~s)
1 onderwerp van gesprek
Wat Karboenkel zegt.quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:38 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
En jij denkt dat de dikke van Dale meer weet dan Pepijn? Ha!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |