en morgen ook nog een dag...quote:Op donderdag 30 december 2004 15:22 schreef Henk_Telefoon het volgende:
en de tijd lijkt vandaag echt extreem langzaam te gaan ..
Nee Nee, ik heb vrij .. Vanavond lekker terug naar huisquote:
Welkom thuisquote:Op donderdag 30 december 2004 15:25 schreef Henk_Telefoon het volgende:
[..]
Nee Nee, ik heb vrij .. Vanavond lekker terug naar huisOok alweer een tijdje niet in Nederland geweest ..
tsss...quote:Op donderdag 30 december 2004 15:39 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Haha, ik zat in Parijs, momenteel woon ik in Brussel .. A+ betekent A plus .
En A plus is net zoiets als A tout a l'heure .. Oftewel, tot later ..
Dus zoals wij zeggen "tot de volgende keer" zeggen zij "a plus" ..
* proest *quote:Op donderdag 30 december 2004 16:02 schreef Henk_Telefoon het volgende:
"Deze onzinnige topic" .. Weet jij zeker dat je werk hebt ?
Misschien kan je in die tijd even een usericon maken/zoeken. Heb je wat te doen.quote:
quote:Op donderdag 30 december 2004 15:13 schreef PPL het volgende:
Ik zit volgens mij al de hele week te FoK!-en
Ach moet een keer kunnen, kehb hard genoeg gwerkt het afgelopen jaar.
nouja,.. er is momenteel niet veel te doen, bijna iedereen is vrij.. moet vandaag tot 15.00..quote:Op donderdag 30 december 2004 16:02 schreef Henk_Telefoon het volgende:
"Deze onzinnige topic" .. Weet jij zeker dat je werk hebt ?
Oh kutquote:Op vrijdag 31 december 2004 09:21 schreef Dr_Flash het volgende:
En ik moet nog even een ITIL-gerichte inventarisatie schrijven van de arbeidsprocessen en BLAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik werk ook altijd op m'n werk en kon nooit FOK!ken vanuit de heftruck. Maar sinds kort is alles geautomatiseerd en heeft elke heftruck een touchscreen+pc met, jawel, Windows XP. Binnenkort eens kijken of ik er ook mee op internet kan.quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik werk altijd op mijn werk, nou is het midden op straat ook moeilijk fokken natuurlijk...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |