abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24778148
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 13:23 schreef Koningin het volgende:
Wie Mary ook alweer??

Is Marissa ook al weer bij de groep?
Mary is die hele tuttige hele erge blonde met al die pancake op d'r gezicht. En Marissa is nog nergens te bekennen.
pi_24778225
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 13:33 schreef Tinkerbell het volgende:

[..]

Mary is die hele tuttige hele erge blonde met al die pancake op d'r gezicht. En Marissa is nog nergens te bekennen.
Deze? Die met die neptieten.......gelukkig eruit!

Danke voor de update!
  woensdag 2 februari 2005 @ 17:57:53 #53
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_24886172
Ik ben er weer helemaal klaar voor. Hopen dat Marissa zich vanavond weer bij de groep gaat voegen. Ik verheug me zo op de reacties van die andere meiden. Wat zullen ze zuur zijn. En de reactie van Jack natuurlijk: "I'm totally shocked".
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
  woensdag 2 februari 2005 @ 18:02:31 #54
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_24886270
Ik denk dat ik vanavond ook maar eens ga kijken.
pi_24908583
Het begin was eigenlijk het leukste, Die reacties op de beestjes.... geweldige dozen gewoon..

"ff mijn mascara bijwerken voordat ik de kameel opga" Ben blij dat die mary eruit is zeg! Wat een tut!

Vond zowieso de aller eerste dames die hij eruit stuurde het leukste, maar ik denk dat hij voor blond valt...

En helemaal erg vind ik dat ik die spoiler gelezen heb.. Niet tegeloven dat ie voor háár kiest zeg!

Ik had erin moeten gaan!!!!
just be who you want to be
pi_24920199
wat ik me afvraag, hoe komt zo'n outback jack, zo verwildert in australië in hemelsnaam bij televisie???
  vrijdag 4 februari 2005 @ 13:55:17 #57
98138 Everett
pi_24920689
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 13:28 schreef greesy het volgende:
wat ik me afvraag, hoe komt zo'n outback jack, zo verwildert in australië in hemelsnaam bij televisie???
Ja, dat heb ik me ook wel een afgevraagd. Misschien is hij wel gewoon een acteur. Eigenlijk wil ik daar niet te veel over nadenken, want dat bederft mijn plezier. Net zoals het lezen van de spoiler (waarvan ik nog steeds doe alsof ik het niet meer weer en hoop dat het niet waar is).
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 14:16:18 #58
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_24921033
Ik heb vorige week al even zitten spieken wie het wordt, want eigenlijk is deze show echt te erg voor woorden, maar stiekem ga je dan toch weer zitten kijken.
Deze show móet echt nep zijn. Ik kan me niet voorstellen dat er echt zulke mutsige, domme trienen bestaan en nu ik heb gehoord wie de laatste twee zijn weet ik het helemáál zeker!
De meest sportieve meiden, die nog énige kans op overleven hadden heeft-ie sowieso al gelijk naar huis gestuurd! Ik vraag me dan ook af of er iemand is (Jack zelf incluus) die serieus denkt dat hij tussen deze opblaaspoppen de liefde van zijn leven gaat vinden...
Van Jack zelf krijg ik ook de kriebels trouwens... Mooi lichaam, raar hoofd. Bovenkant van het hoofd is wel ok, maar wat is er met zijn mond gebeurd... Ik kan persoonlijk ook niets met een man die loopt te janken om meiden die hij net een paar uur kent en die bovendien bloedirritant zijn. En die weggestuurde meiden zelf ook. Hebben drie uur in de jungle gezeten en praten over hun "life-altering experiences"! Yeah, right...

Anyway: prachtig programma om af te zeiken!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_24941824
haha, ik sluit me hier volledig bij aan!
Al kijk ik nu trouw elke woensdag, ik heb vaag het vermoeden dat we in de zeik worden gezet

En idd, die ogen zijn woepiewauw, maar zijn mond is een maatje gekrompen ofzo???

woensdag 9 februari 2005 @ 21:15:38 #60
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_25012021
Ik kijk dit nu voor het eerst. Denk ook dat het nep is. En anders moet ik mijn wereldbeeld echt gaan bijstellen. Dat er zulke kutjes bestaan zeg!!
pi_25018523
Waar kun je de "uitslag" lezen dan? Ik ben ook wel erg nieuwsgierig.
Ik vind Jack 3 x niks en die Mary is een barbiepop
  donderdag 10 februari 2005 @ 09:30:30 #62
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_25019142
Kijk ff terug in dit topic!
pi_25022960
ik heb de aflevering van gister gemist:'( Is er iemand die me please wil vertellen wat er gister gebeurd is?
pi_25035789
Marissa is weer terug gekeerd, wat Jack leuk vindt, maar de rest van de meiden niet.
Op een dag verdwijnt hij en de 4 meiden worden in 2 teams verdeeld en moeten via aanwijzigingen Jack vinden. Marissa en Mari-de (??) winnen en hij kiest dan Marissa om romantisch mee te gaan eten. Dit vinden de anderen meiden niet leuk.
Hij heeft woensdag Mari-de (??) eruit gestemd.
pi_25046002
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 09:26 schreef Koningin het volgende:
Marissa is weer terug gekeerd, wat Jack leuk vindt, maar de rest van de meiden niet.
Op een dag verdwijnt hij en de 4 meiden worden in 2 teams verdeeld en moeten via aanwijzigingen Jack vinden. Marissa en Mari-de (??) winnen en hij kiest dan Marissa om romantisch mee te gaan eten. Dit vinden de anderen meiden niet leuk.
Hij heeft woensdag Mari-de (??) eruit gestemd.
Dank je
pi_25122403
Volgende week gaat het spannend worden
pi_25130191
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 10:26 schreef Koningin het volgende:
Sorry, kon het niet laten. Voor diegenen die het willen weten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu het iende nadert kan het me niet meer schelen wie er wint. ik vond mary-De het leukst.
Marissa is me echt te vaag, te stil en niet gezellig
Nathaly is echt een giegelmuts
En Maria kan wel eens een goeie beurt gebruiken geloof ik
pi_25130211
Jeetje mina wat een leuke jongen is Jack Hij had voor Maria moeten kiezen!!! Maarja, het is nu wel duidelijk voor wie hij gaat kiezen! Ik noem geen namen, maar ze heet Nathalie
It's hard enough to be what you are, harder to be what you're not..
pi_25130516
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 18:45 schreef Shygirl82 het volgende:
Jeetje mina wat een leuke jongen is Jack Hij had voor Maria moeten kiezen!!! Maarja, het is nu wel duidelijk voor wie hij gaat kiezen! Ik noem geen namen, maar ze heet Nathalie
Wat doe je?

Wel eens van spoilers gehoord?
  donderdag 17 februari 2005 @ 20:01:03 #70
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_25131497
Ja, inderdaad zeg, lekker irritant hou dat liever voor je.
De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
pi_25139949
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 18:45 schreef Shygirl82 het volgende:
Jeetje mina wat een leuke jongen is Jack Hij had voor Maria moeten kiezen!!! Maarja, het is nu wel duidelijk voor wie hij gaat kiezen! Ik noem geen namen, maar ze heet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jemig
1 post boven je staat het zelfs nog in spoilervorm....!! lekker dom zeg!
Er zijn mensen hier die het volgen en dus niet de uitslag willen weten
pi_25140809
ik kon me elke keer nog net weerhouden om niet de spoiler te lezen. En dan net voor de laatste aflevering....zucht...

maar ja, nu kon ik wel lekker de filmpjes bekijken van een of andere website, dus hoef ik niet nog een week te wachten, hehe.
pi_25143183
Hoi,,

Heb de aflevering van de woensdag 16 feb vergeten op te nemen voor me vrouwtje,
Kan iemand me daar aan helpen ?? tegen vergoeding natuurljik

Philip..
pi_25143559
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 12:29 schreef flip-it het volgende:
Hoi,,

Heb de aflevering van de woensdag 16 feb vergeten op te nemen voor me vrouwtje,
Kan iemand me daar aan helpen ?? tegen vergoeding natuurljik

Philip..
http://www.tbs.com/stories/story/0,18822,34430,00.html
Hier kan je fragmenten bekijken. Maar niet teveel rondsurfen op die site i.v.m. spoilers. Op deze pagina zelf staan geen spoilers.
  Moderator vrijdag 18 februari 2005 @ 13:08:30 #75
9859 crew  Karina
Woman
pi_25143824
Kon het niet laten de spoiler te lezen, ik zeg alleen: ik dacht het al.

Toch benieuwd of die Jack nou echt uit de outback komt. Ik vond dat huis van die moeder er best wel duur uitzien, dus ik denk niet dat ze arm zijn in ieder geval.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 18 februari 2005 @ 19:27:02 #76
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25149534
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 13:08 schreef Karina het volgende:
Kon het niet laten de spoiler te lezen, ik zeg alleen: ik dacht het al.

Toch benieuwd of die Jack nou echt uit de outback komt. Ik vond dat huis van die moeder er best wel duur uitzien, dus ik denk niet dat ze arm zijn in ieder geval.
maar het gaat jack schijnbaar om in de outback te leven. en daarheb je weinig aan je coldcardje.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 18 februari 2005 @ 19:49:05 #77
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_25149852
Hij kiest wel de lekkerste iig
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_25215036
Vanavond de laatste aflevering!!
  woensdag 23 februari 2005 @ 21:36:44 #79
98138 Everett
pi_25221288
Uiteindelijk ben ik toch wel blij dat hij voor Nathalie heeft gekozen. Marissa wilde het spel winnen en Nathalie wilde Jack winnen. Marissa kon niet eens een traan eruit persen toen ze hoorde dat ze het niet was geworden. Beetje jammer.

Nathalie had mijn hart gewonnen met de geniale opmerking: "I was definitely a Brie-whore"
  Moderator woensdag 23 februari 2005 @ 21:46:40 #80
9859 crew  Karina
Woman
pi_25221488
Wat een geweldig mooi strand, daar zou ik ook wel eens naar toe willen.

Nathalie vond ik echt stukken leuker dan Marissa, zo grappig en idd leuk hoe ze zich onbeschaamd zat vol te proppen met die Brie. Marissa vond ik toch een beetje gemaakt en bitchy.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_25221519
Nathalie vond ik echt snoezig Marissa vond ik onoprecht en ze zat onder de pukkels nu
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_25228191
Ik ga vanavond kijken, want ik heb het opgenomen. Gister helaas niet thuis.

Het is inderdaad zo dat Marissa gewoon een bitchy was, ook ten opzichte van die andere meiden. Voelde zich meer dan de anderen. En wilde dus alleen maar winnen en ging het minder om Jack.
pi_25228349
Fuck, finale gemist door de Champions League. Balen dat hij voor die levende opblaaspop gekozen heeft. Een gemiddeld dier in "the outback" heeft nog een hoger IQ dan die muts.

Geen bijzondere ontknopingen? Dat Jack een multimiljonair in Beverley Hills was of zo??
pi_25230081
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 21:36 schreef Everett het volgende:
Marissa kon niet eens een traan eruit persen toen ze hoorde dat ze het niet was geworden. Beetje jammer.
Echt gewoon niks he?

Als ze werkelijk verliefd was geweest, was ze ter plekke ingestort. Nu was er niks, volkomen leeg dat gezicht.
pi_25230109
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 19:27 schreef zoalshetis het volgende:
maar het gaat jack schijnbaar om in de outback te leven. en daarheb je weinig aan je coldcardje.
Ze blijken dus in Amerika te wonen nu

lees maar
pi_25254213
Ze gaan zelfs trouwen.
quote:
Vadim Dale (Outback Jack) engaged to Natalie Franzman
In a phone interview with The Morning Madhouse on The Edge this morning, Vadim Dale aka Outback Jack, confirm that he and Natalie Franzman, the winner from the Reality TV show Outback Jack, are engaged to be married. Speaking from his home in Kentucky, Vadim confirmed the engagement but was unable to provide details due to contracts surrounding the release of the story which will be available in NW Magazine shortly.

Other sources indicate that the couple are expected to wed in October this year.
http://misspopularity.co.(...)to-natalie-franzman/

Interview: http://forums.tbs.com/jive/tbs/thread.jspa?messageID=92809
...
pi_25254304
Vadim
Het is dus eigenlijk gewoon een Amerikaan(Kentucky)?
Wel leuk voor ze trouwens
pi_25254433
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 19:16 schreef Remzz het volgende:
Vadim
Het is dus eigenlijk gewoon een Amerikaan(Kentucky)?
Wel leuk voor ze trouwens
Italiaanse moeder, Australische vader.
Ik wist eerst ook niet dat ie zo heette, volgens mij werd ie altijd Jack genoemd in de serie? (heb lang niet alle afleveringen gezien, dus misschien heb ik wat gemist)
...
  zaterdag 21 mei 2005 @ 13:49:48 #89
23614 greesy
always fun
pi_27214372
en marissa geeft nu dus ook toe dat ze helemaal geen gevoelens voor jack / vadim had.
Gelukkig heb ik nog en beetje mensenkennis. Al denk ik dat de meest dit wel zagen aan d'r.
Wat een nepfiguur.
  maandag 23 mei 2005 @ 10:05:12 #90
76339 woeshie
Let your mind go
pi_27266458
Natalie is mooi

Heb spijtig genoeg wel de laatste aflevering gemist
  maandag 12 juni 2006 @ 18:39:47 #91
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_38785720
Schopje . het is nu in de herhaling voor diegenen die ehet gemist hebben! Geweldig entertainment!!! (gisteren gezien op net 5 toen ik ff in nl was) helaas heb ik die niet hier en weet ik niet hoe het verder gaat '(
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 13 juni 2006 @ 09:23:35 #92
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_38803493
quote:
Op maandag 12 juni 2006 18:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Schopje . het is nu in de herhaling voor diegenen die ehet gemist hebben! Geweldig entertainment!!! (gisteren gezien op net 5 toen ik ff in nl was) helaas heb ik die niet hier en weet ik niet hoe het verder gaat '(
heb het topic niet doorgelezen, maar heb het wel gekeken toen het erop was. Heerlijk entertainement ja! Al die trutjes in de bush, perse elke dag hun haartjes doen, make-upje op, ojee ik heb een nagel gebroken. En dan die stoere kerel erbij!

die overigens wel heel erg lekker was
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 13 juni 2006 @ 10:02:05 #93
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38804171
Tot mijn plezier zag ik dat de serie on the rebound is. Ik heb hier zo van genoten. En Jack is jummie.
Als je niet lacht, ben je dood.
  woensdag 14 juni 2006 @ 16:23:55 #94
61279 Coolfool
Belanda goreng
pi_38852806
Outback Jack
From Wikipedia, the free encyclopedia
Jump to: navigation, search
Outback Jack was a 2004 reality TV show filmed in Australia. It starred Vadim Dale, a 6'0" tall former underwear model, as Outback Jack, and started with 12 women who vied for Vadim's attentions to be selected as the woman he would choose to be with. Vadim has since relocated to Louisville, Kentucky to be with Natalie Franzman, his co-star on Outback Jack. The two were married on October 22, 2005.
pi_38901663
Ik vond marrissa leuk.. die werd 2e uiteindelijk.
  zondag 18 juni 2006 @ 19:41:25 #96
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')