Mary is die hele tuttige hele erge blonde met al die pancake op d'r gezicht. En Marissa is nog nergens te bekennen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:23 schreef Koningin het volgende:
Wie Mary ook alweer??
Is Marissa ook al weer bij de groep?
Deze? Die met die neptieten.......gelukkig eruit!quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:33 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Mary is die hele tuttige hele erge blonde met al die pancake op d'r gezicht. En Marissa is nog nergens te bekennen.
Ja, dat heb ik me ook wel een afgevraagd. Misschien is hij wel gewoon een acteur. Eigenlijk wil ik daar niet te veel over nadenken, want dat bederft mijn plezier. Net zoals het lezen van de spoiler (waarvan ik nog steeds doe alsof ik het niet meer weer en hoop dat het niet waar is).quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:28 schreef greesy het volgende:
wat ik me afvraag, hoe komt zo'n outback jack, zo verwildert in australië in hemelsnaam bij televisie???
Dank jequote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:26 schreef Koningin het volgende:
Marissa is weer terug gekeerd, wat Jack leuk vindt, maar de rest van de meiden niet.
Op een dag verdwijnt hij en de 4 meiden worden in 2 teams verdeeld en moeten via aanwijzigingen Jack vinden. Marissa en Mari-de (??) winnen en hij kiest dan Marissa om romantisch mee te gaan eten. Dit vinden de anderen meiden niet leuk.
Hij heeft woensdag Mari-de (??) eruit gestemd.
quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:26 schreef Koningin het volgende:
Sorry, kon het niet laten. Voor diegenen die het willen weten:nu het iende nadert kan het me niet meer schelen wie er wint. ik vond mary-De het leukst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marissa is me echt te vaag, te stil en niet gezellig
Nathaly is echt een giegelmuts
En Maria kan wel eens een goeie beurt gebruiken geloof ikjust be who you want to be
Wat doe je?quote:Op donderdag 17 februari 2005 18:45 schreef Shygirl82 het volgende:
Jeetje mina wat een leuke jongen is JackHij had voor Maria moeten kiezen!!! Maarja, het is nu wel duidelijk voor wie hij gaat kiezen! Ik noem geen namen, maar ze heet Nathalie
quote:Op donderdag 17 februari 2005 18:45 schreef Shygirl82 het volgende:
Jeetje mina wat een leuke jongen is JackHij had voor Maria moeten kiezen!!! Maarja, het is nu wel duidelijk voor wie hij gaat kiezen! Ik noem geen namen, maar ze heet
JemigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
1 post boven je staat het zelfs nog in spoilervorm....!! lekker dom zeg!
Er zijn mensen hier die het volgen en dus niet de uitslag willen weten![]()
![]()
http://www.tbs.com/stories/story/0,18822,34430,00.htmlquote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:29 schreef flip-it het volgende:
Hoi,,
Heb de aflevering van de woensdag 16 feb vergeten op te nemen voor me vrouwtje,
Kan iemand me daar aan helpen ?? tegen vergoeding natuurljik
Philip..
maar het gaat jack schijnbaar om in de outback te leven. en daarheb je weinig aan je coldcardje.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:08 schreef Karina het volgende:
Kon het niet laten de spoiler te lezen, ik zeg alleen: ik dacht het al.
Toch benieuwd of die Jack nou echt uit de outback komt. Ik vond dat huis van die moeder er best wel duur uitzien, dus ik denk niet dat ze arm zijn in ieder geval.
Echt gewoon niks he?quote:Op woensdag 23 februari 2005 21:36 schreef Everett het volgende:
Marissa kon niet eens een traan eruit persen toen ze hoorde dat ze het niet was geworden. Beetje jammer.
Ze blijken dus in Amerika te wonen nuquote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:27 schreef zoalshetis het volgende:
maar het gaat jack schijnbaar om in de outback te leven. en daarheb je weinig aan je coldcardje.
http://misspopularity.co.(...)to-natalie-franzman/quote:Vadim Dale (Outback Jack) engaged to Natalie Franzman
In a phone interview with The Morning Madhouse on The Edge this morning, Vadim Dale aka Outback Jack, confirm that he and Natalie Franzman, the winner from the Reality TV show Outback Jack, are engaged to be married. Speaking from his home in Kentucky, Vadim confirmed the engagement but was unable to provide details due to contracts surrounding the release of the story which will be available in NW Magazine shortly.
Other sources indicate that the couple are expected to wed in October this year.
Italiaanse moeder, Australische vader.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:16 schreef Remzz het volgende:
Vadim
Het is dus eigenlijk gewoon een Amerikaan(Kentucky)?
Wel leuk voor ze trouwens
heb het topic niet doorgelezen, maar heb het wel gekeken toen het erop was. Heerlijk entertainement ja! Al die trutjes in de bush, perse elke dag hun haartjes doen, make-upje op, ojee ik heb een nagel gebroken. En dan die stoere kerel erbij!quote:Op maandag 12 juni 2006 18:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Schopje . het is nu in de herhaling voor diegenen die ehet gemist hebben! Geweldig entertainment!!!![]()
![]()
(gisteren gezien op net 5 toen ik ff in nl was) helaas heb ik die niet hier en weet ik niet hoe het verder gaat '(
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |