Interessant.quote:Vanaf woensdag 5 januari om 20:30 zendt NET5 wekelijks de realityserie ‘Outback Jack’ uit. Hierin is te zien hoe een twaalftal hippe stadsmeiden zich in een van de meest onherbergzame gebieden ter wereld in het zweet werkt. Acht afleveringen lang ploeteren de dames door het rode stof en de ruige bush van de bloedhete en verlaten Australische Outback. Ze doen dit met één enkel doel voor ogen; het hart veroveren van de avontuurlijke vrijgezelle Aussie Jack (foto).
Aanvankelijk denken de vrouwen dat ze meedoen met het programma ‘De Bachelor’. Hierin kiest een vrijgezel - na een luxueus verblijf met een groep kandidaten op een sjieke locatie - zijn of haar droompartner. De deelneemsters in ‘Outback Jack’ krijgen pas op het laatste moment te horen dat ‘hun’ vrijgezel een Australiër is.
Eenmaal Down Under krijgen de twaalf meteen de eerste opdracht: een parachutesprong midden in de Outback. Alleen zo kunnen ze de jonge vrijgezel Jack ontmoeten. Na de landing blijkt echter tot hun grote schrik dat de Aussie geen rijk en luxe leven leidt, maar een echte avonturier is. Zijn droomvrouw zal de kandidate zijn die het beste kan overleven in de woestenij van de Outback.
"Een brandende zon, geen sanitaire voorzieningen, vermoeiende wandeltochten en kamperen tussen de wilde dieren. Het wordt een heftige strijd waarbij de ‘Outback Jack’-deelneemsters alles behalve in de watten worden gelegd. Om hun hoofd zowel letterlijk als figuurlijk boven water te houden moeten ze keihard knokken. Daarnaast doen ze allemaal ook nog hun uiterste best om bij de nuchtere Jack in de smaak te vallen. Want wie niet leuk genoeg is of het niet volhoudt, valt af," aldus de zender.
prachtig contrast met de schone natuur inderdaadquote:Op woensdag 5 januari 2005 21:17 schreef TheOneAndOnly het volgende:
er loopt daar voor een kapitaal aan plastisch chirurgie rond in die outback
Heerlijk om te zien hoe bitcherig die wijven zijn op elkaar zeker toen die ene terugkwam die ziek was ofzo. Echt barbie bitchesquote:Op woensdag 5 januari 2005 21:16 schreef MissX het volgende:
en ze zijn ook allemaal niet een klein beetje jaloers op elkaar
dat is echt zo een domme mutsen opmerking...quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:46 schreef Flem het volgende:
"Er liep een kakkerlak over m'n Chanel tas", hehe, spacede m kapot.
Ik denk ook dat Jack straks zo blij is om haar weer te zien, dat die andere meiden geen kans meer maken. Ik vind Marissa vooral het leukst omdat ze gewoon schijt heeft aan de anderen en direct op haar doel afgaat. Tja, dan lig je natuurlijk niet echt lekker in de groep. Maar ze maakt het programma wel leuk daardoor.quote:Op donderdag 20 januari 2005 09:52 schreef Koningin het volgende:
Jack vond het echt niet leuk dat Marissa weg moest en nu ze terug komt, denk ik ook dat hij voor haar gaat kiezen!! Vind haar ook wel aardig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:26 schreef Koningin het volgende:
Sorry, kon het niet laten. Voor diegenen die het willen weten:Ik wilde op de spoiler reageren door te vragen, waar het dan betrekking op heeft. Krijg ik dus in het reactieveld de spoiler te lezen. Staat dus in wie er wint. Not amusedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga proberen om dit snel te vergeten.Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
Ze verloren door het laatste onderdeel (zo'n rolbalk over de modder), maar ze waren wel fanatiek, vooral die Adriennequote:Op donderdag 27 januari 2005 08:40 schreef Koningin het volgende:
IK was gister niet thuis...
Hoe deden de vrouwen het tegen die andere sportvrouwen???
Nee, mij niet. Hij vond haar wel leuk.quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:57 schreef Aarti het volgende:
het lijkt me toch het meest voor het hand liggend dat hij die nieuwe eruitgooit?
Dus één is vervangen? Wie heeft beslist wie vervangen werd?quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:31 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ze verloren door het laatste onderdeel (zo'n rolbalk over de modder), maar ze waren wel fanatiek, vooral die Adrienne![]()
Eén van die sportieve types zit nu in de groep dus. En er is er 1 uit. Wil je nog weten wie?
Mary is eruit. Met die nieuwe persoon heeft Jack een onderonsje mogen hebben. Bleek dat heel goed te klikken zegquote:Op donderdag 27 januari 2005 13:16 schreef Koningin het volgende:
Dus één is vervangen? Ja, ik wil wel weten wie eruit is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |