Ja, raar stadje hè ?quote:Op donderdag 30 december 2004 16:41 schreef golfer het volgende:
Begint in Bommel het nieuwe jaar al op 30 december?
die bak je toch lekker zelfquote:Op donderdag 30 december 2004 16:38 schreef methodmich het volgende:
MUZ user-reviews
Middag! Rondje op kosten van tong, wiens pc raar doet.
Iedereen al oliebollen gekocht?
Morgen lekker verse appelflappenquote:Op donderdag 30 december 2004 16:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die bak je toch lekker zelf
* pascalheister z'n mama heeft ze gister gemaakt
iets van 40 euro geloof ikquote:Op donderdag 30 december 2004 16:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Morgen lekker verse appelflappen![]()
En hoeveel had je dan betaald voor die Scarface ?
Elliott Smith - Elliott Smithquote:Op donderdag 30 december 2004 17:07 schreef methodmich het volgende:
Pfaf, welke cd's?
En lees eens de review van Regina Spektor.
Vol.quote:Op donderdag 30 december 2004 17:09 schreef methodmich het volgende:
Wie zin heeft in pictionary:
http://www.isketch.net
en dan bij User Created kiezen voor Korenwolf's room
40e.. Dat valt nog wel mee.quote:Op donderdag 30 december 2004 17:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
iets van 40 euro geloof ik
Lukt mij ook niet meer. Blijf wel proberen thoughquote:Op donderdag 30 december 2004 17:18 schreef methodmich het volgende:
Elliott Smith self titled is de ultieme groeiplaat van hem. Persoonlijk mijn nummer 3 van alle 6 zijn platen.
Helaas kom ik opeens niet meer op isketch, zo nog eens proberen.
quote:Op donderdag 30 december 2004 17:18 schreef methodmich het volgende:
Elliott Smith self titled is de ultieme groeiplaat van hem. Persoonlijk mijn nummer 3 van alle 6 zijn platen.
Helaas kom ik opeens niet meer op isketch, zo nog eens proberen.
Ik zie geen kamer "Hools"quote:Op donderdag 30 december 2004 17:20 schreef methodmich het volgende:
Ik zit er weer op. Ik maak nu bij User Created de kamer "Hools" aan.
de BOB Military Pack is toch wel mijn juweeltjequote:Op donderdag 30 december 2004 17:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
40e.. Dat valt nog wel mee.
* BliksemSchigt moet toch maar even doorsparen
Er zijn er nog zoveeel die ik wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |