quote:
ik ben echt een beetje te dronken te raken om serieus te reageren, dus draai ik maar: * Harry_Sack x Isaac Hayes - Hyperbollicsyllabicsesquedalymquote:
hm, fantasie, ik zou daar aan werken als ik jou was. Maar dat is slechts een advies he...quote:Op vrijdag 31 december 2004 00:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[afbeelding]
Sentimentaliserende etiketten, waarin niet zelden de neiging openbaar is de ander middels manieristische insinuaties eigenschappen toe te schrijven die zouden voegen aan opzichters van industriele schending der mensenrechten, wekken doorgaans de zich in een plethora van bijstellingen verliezende woede van lulloentiteit sjun op.
Ik ben dus niet de enigstequote:Op vrijdag 31 december 2004 00:42 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
ik ben echt een beetje te dronken te raken om serieus te reageren, dus draai ik maar: * Harry_Sack x Isaac Hayes - Hyperbollicsyllabicsesquedalym
quote:Op vrijdag 31 december 2004 00:44 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
hm, fantasie, ik zou daar aan werken als ik jou was. Maar dat is slechts een advies he...
-welease wodewickquote:Op vrijdag 31 december 2004 00:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
[afbeelding]
Do you laugh when I mention my fwiend...sjun?
http://news.scotsman.com/latest.cfm?id=3944374quote:United States President George Bush was tonight accused of trying to undermine the United Nations by setting up a rival coalition to coordinate relief following the Asian tsunami disaster.
The president has announced that the US, Japan, India and Australia would coordinate the world’s response
nooit, je bent volgens mij het geweten van de goede linkse moralen. ..Of ik mag je gewoon graagquote:Op vrijdag 31 december 2004 00:44 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enigste
Subtiele manier om de VN om zeep te helpen. Hulde aan Bushquote:Op vrijdag 31 december 2004 00:51 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://news.scotsman.com/latest.cfm?id=3944374
Dood aan Amerika, weg met de Zionisten!
Ik ontken allesquote:Op vrijdag 31 december 2004 00:53 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
nooit, je bent volgens mij het geweten van de goede linkse moralen. ..Of ik mag je gewoon graag![]()
Ach ja, hubris. En daarmee kan ik goed slapen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 00:54 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Subtiele manier om de VN om zeep te helpen. Hulde aan Bush
Ben je gek? We zetten meteen zio-media op. En als men genoeg krijgt kan men altijd nog naar zio-pretparken (waar men met buldozers dorpen kan wegvagen) en zio-dierentuinen (waar men wilde palestijnen kan bezichtigen). Onder de vlag van de zio-naties natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 december 2004 00:53 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik pleit hierbij voor zio-emo-TV. Kortweg, zio-TV.
hm'kayquote:
Zio-Disney.quote:Op vrijdag 31 december 2004 00:57 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ben je gek? We zetten meteen zio-media op. En als men genoeg krijgt kan men altijd nog naar zio-pretparken (waar men met buldozers dorpen kan wegvagen) en zio-dierentuinen (waar men wilde palestijnen kan bezichtigen). Onder de vlag van de zio-naties natuurlijk.
We hebben MTV toch al?quote:Op vrijdag 31 december 2004 00:53 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik pleit hierbij voor zio-emo-TV. Kortweg, zio-TV.
Ik ga ruzie maken met een ''antizionist.''quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:08 schreef Monidique het volgende:
Ik ga Fracas spelen met Sidekick.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |