Eng hè?quote:Op vrijdag 31 december 2004 02:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zie je, het gerucht is waar. Er komen hier 's nachts vrouwen.
Tjemig, daar moet een normaal mens toch ook niet aan denken.quote:Op vrijdag 31 december 2004 02:31 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Straks komt Sidekick ook nog.
Dag mijnheer.quote:Op vrijdag 31 december 2004 02:35 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ja, zionisten zijn tot grootse dingen in staat.
ik verslikte mij in een heliumballonquote:Op vrijdag 31 december 2004 02:46 schreef DrWolffenstein het volgende:
Kijk maar uit, straks plaats ik weer een "* stalkpost" in de fotoboek.
DrWolffenstein lokt graag laxerende reacties uit, maar waarom zou je jezelf verlagen tot overspelerige reacties? Bovendien moet je niet te veel tekst schuin typen. Straks wordt je nog misselijkquote:Op vrijdag 31 december 2004 02:54 schreef Johan_de_With het volgende:
Het is DWsfoteerlfnin voor jou Nee ik vjwideerr het niet aaengzein de lnik gzeien kan wrdoen als een soort van hmuor Hoi
Ik ben en lul,
Ik kots op schijt
Denk je dat het mij wat kan schelen
Als je mij eruit smijt?!
ik bagger toch niet? Is het bagger om een ventilator aan te zetten, zodat je even niet hoeft te peinzen over de schaduw van de dood?
Nou je zin, dokter?quote:Morgen is de jaarwisseling. Ik ben benieuwd welk café er nu weer door de vlammen verteerd wordt.
Ik geef net zoveel om een Nederlander die dood is als om een Srilankaan hoorquote:Op vrijdag 31 december 2004 00:06 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Waarom is het idioot? Er zijn zeer veel Europeanen omgekomen. Als er geen Europeanen waren omgekomen was het inderdaad erg bedenkelijk geweest.
Nee. Zielig voor ze, maar ik heb hier meer vrienden, familie die weer vrienden hebben, die weer iemand kennen...quote:Op vrijdag 31 december 2004 07:52 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik geef net zoveel om een Nederlander die dood is als om een Srilankaan hoor. Jij niet?
quote:
Nee, uitgehongerd.quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Johan was dronken vannacht?![]()
Kon je geen ouwe oliebol meer vinden?quote:
Daar zaten Reptilianbotjes in.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kon je geen ouwe oliebol meer vinden?![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Daar zaten Reptilianbotjes in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |