Mwoah.. eerst nog ff Talk Talk hequote:
Als je dat naar Anouk doet, okay. Maar Doe Maar?quote:Op donderdag 30 december 2004 18:35 schreef tong80 het volgende:
Ik heb op Pinkpop nog met tomaten naar Doe Maar gegooid.
jazeker maar ze kwam net al aanrijdenquote:Op donderdag 30 december 2004 18:40 schreef furanku het volgende:
[..]
Mwoah.. eerst nog ff Talk Talk he
Is het ook maar het was destijds zo'n hype dat je het gewoon niet goed mocht vinden als muzikale snobquote:Op donderdag 30 december 2004 18:46 schreef Zanderrr het volgende:
Ik vind Doe Maar wel leuke muziek, trouwens.
Deze kan wel in Achterhaalde/gedateerde songtekstenquote:Op donderdag 30 december 2004 18:49 schreef Jane het volgende:
Ah, daar is dat typische jaren 80 nummer Russians.
Wel een mooi nummer van Sting, vind ik. Heb die LP, The dream of the blue turtles, ook nog trouwens.
Ik heb ook nog de live-dubbelaar uit die tijd. Bring on the Night. Die is echt te gek!quote:Op donderdag 30 december 2004 18:49 schreef Jane het volgende:
Ah, daar is dat typische jaren 80 nummer Russians.
Wel een mooi nummer van Sting, vind ik. Heb die LP, The dream of the blue turtles, ook nog trouwens.
*snob meldt zich iddquote:Op donderdag 30 december 2004 18:49 schreef Scrutinizer het volgende:
het was destijds zo'n hype dat je het gewoon niet goed mocht vinden als muzikale snob
"Timothy", over een mijnongeluk waarbij ze gedwongen worden om een van de mijnwerkers op te eten om te overleven. Ik weet niet of het een hit was, maar ik hoor hem af en toe nog weleens op de radio.quote:Op donderdag 30 december 2004 18:53 schreef Jane het volgende:
The Buoys, hebben die trouwens ooit nog wel eens een ander bekend nummer gehad behalve deze?
quote:Op donderdag 30 december 2004 18:55 schreef Jane het volgende:
de Macca-haat-plaat van velen
"The biggest-selling single of the 1970s." volgens www.everyhit.com.quote:Op donderdag 30 december 2004 19:08 schreef tong80 het volgende:
Ik haat dit nummer, maar toch vind ik dat het veel te laag staat.
Ja, dit is zo'n plaat die ze dan jammer genoeg bij Radio 2 een beetje geadopteerd hebben. Helaas, want het hoeft van mij ook niet. Maar ja, voor de rest draaien ze gelukkig wel vaak leuke muziek.quote:Op donderdag 30 december 2004 19:17 schreef tong80 het volgende:
Wie of wat is dit ?
Heb ik iets gemist de laatste jaren
Zoals nu.quote:Op donderdag 30 december 2004 19:19 schreef Jane het volgende:
Maar ja, voor de rest draaien ze gelukkig wel vaak leuke muziek.
was mijn 1e cd en nog steeds 1 van mijn meest gedraaide.....quote:Op donderdag 30 december 2004 18:43 schreef dwerg het volgende:
Talk Talk. Was de vijfde cd ofzo die ik kocht. Niet zo stoer als je eerste cd, maar toch wel zo'n cd waarvan je je nog kunt herinneren dat je in de winkel stond met het ding in je handen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |