Je moest eens weten wat daar op de achtergrond allemaal gebeurtquote:
Valt wel mee, het is hooguit lastig en veel werk.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:25 schreef pfaf het volgende:
Gefeli Alicey!
Welkom bij de sociaal kanslozen.
Internetten zonder muis is moeilijk.
Ik muis al maanden veel minder dan eerst, verbazend hoe snel je alle toetscommando's tot je neemtquote:Op donderdag 30 december 2004 11:36 schreef Alicey het volgende:
Valt wel mee, het is hooguit lastig en veel werk.
Ik ontken alles.quote:Naar mij worden ook wel eens messen gegooid, maar dan in een andere context.
Whatever.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Valt wel mee, het is hooguit lastig en veel werk.
Aaach heb je last van een 'iedereen-tegen-mij-syndroom'? Ik ben een echte koffiedrinker hoor, alleen af en toe is thee gewoon lekkerquote:Op donderdag 30 december 2004 11:37 schreef Alicey het volgende:
Het is een complot van theedrinkers, allemaal tegen mij.
Owjee owjeequote:Op donderdag 30 december 2004 11:52 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik ontken alles.
Nee, niet iedereen! Maar die nare theedrinkers achtervolgen me de hele tijd! Ik weet ook bijna zeker dat die theedrinkers er achter zitten dat er bijna niemand op straat is nu...quote:Op donderdag 30 december 2004 11:54 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Aaach heb je last van een 'iedereen-tegen-mij-syndroom'? Ik ben een echte koffiedrinker hoor, alleen af en toe is thee gewoon lekker.
Oh okquote:Op donderdag 30 december 2004 11:53 schreef pfaf het volgende:
En ReCreative, wat jij met je scherm hebt/had, heb ik ook gehad. Maar ging vanzelf een keer voorbij.
Oh ok... Het geeft niks, ga maar even rustig zitten, ok? Doe maar even alsof je thuis bent. Ontspan je. Stel je nu voor dat je een theedrinker ziet, beeld hem je helemaal in, doe alsof hij echt voor je staat. Kijk: de theedrinker zegt iets tegen je! Wat zegt hij?quote:Op donderdag 30 december 2004 11:56 schreef Alicey het volgende:
Nee, niet iedereen! Maar die nare theedrinkers achtervolgen me de hele tijd! Ik weet ook bijna zeker dat die theedrinkers er achter zitten dat er bijna niemand op straat is nu...
Je klinkt zo gestresst. Wat dacht je van een lekker kopje rooibosthee?quote:Op donderdag 30 december 2004 11:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, niet iedereen! Maar die nare theedrinkers achtervolgen me de hele tijd! Ik weet ook bijna zeker dat die theedrinkers er achter zitten dat er bijna niemand op straat is nu...
Dat kan niet, want dan nemen de theedrinkers mij te grazen!quote:Op donderdag 30 december 2004 12:03 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Oh ok... Het geeft niks, ga maar even rustig zitten, ok? Doe maar even alsof je thuis bent. Ontspan je.
De theedrinker hier zegt over het algemeen domme dingen (Van thee wordt je tenslotte dom), dus ik verwacht niet dat dat in mijn voorstelling veel anders zal zijn..quote:Stel je nu voor dat je een theedrinker ziet, beeld hem je helemaal in, doe alsof hij echt voor je staat. Kijk: de theedrinker zegt iets tegen je! Wat zegt hij?
quote:Op donderdag 30 december 2004 12:04 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Je klinkt zo gestresst. Wat dacht je van een lekker kopje rooibosthee?
Maak je geen zorgen, er zijn hier geen theedrinkers. Probeer je te ontspannen. Je bent veilig en geborgen, je baadt in een liefdevol sereen gevoel.quote:Op donderdag 30 december 2004 12:06 schreef Alicey het volgende:
Dat kan niet, want dan nemen de theedrinkers mij te grazen!
Ok, het is me duidelijk. Wat goed dat je dit zo vertelt. Ontspan je. Vertel eens, hoe is de relatie met je familie?quote:De theedrinker hier zegt over het algemeen domme dingen (Van thee wordt je tenslotte dom), dus ik verwacht niet dat dat in mijn voorstelling veel anders zal zijn..
Dat denk jij! Theedrinkers liggen echter overal op de loer!quote:Op donderdag 30 december 2004 12:09 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, er zijn hier geen theedrinkers. Probeer je te ontspannen. Je bent veilig en geborgen, je baadt in een liefdevol sereen gevoel.
Ik kan er hier niet over praten, er luisteren theedrinkers mee.quote:[..]
Ok, het is me duidelijk. Wat goed dat je dit zo vertelt. Ontspan je. Vertel eens, hoe is de relatie met je familie?
*pink panther-deuntje invoegt*quote:Op donderdag 30 december 2004 12:12 schreef Alicey het volgende:
Dat denk jij! Theedrinkers liggen echter overal op de loer!
Hier niet, het is hier rustig, er zijn alleen ik en jij.quote:Op donderdag 30 december 2004 12:12 schreef Alicey het volgende:
Dat denk jij! Theedrinkers liggen echter overal op de loer!
Ok, luister even wat ik je wil vertellen. Blijf ontspannen. Wat ik denk, is dat je in vroeger tijden eens een verdrietige of niet zo fijne ervaring hebt gehad met een theedrinker. Daar kun je niets aan doen, maar je denkt er wel nog vaak aan. Ook dat is niet erg. Wij noemen dat wel een Posttraumatische Theestoornis. En omdat wij zo dol zijn op afkortingen, zeggen we vaak 'ptts'. Wil je daar misschien eens met iemand over praten?quote:Ik kan er hier niet over praten, er luisteren theedrinkers mee.
Kan ook in Truth, maar dan krijg je andere reacties natuurlijk.quote:Op donderdag 30 december 2004 12:34 schreef ReCreative het volgende:
Hee even wat anders hè... Dieren zagen de ramp aankomen ... Is daar een mooie wetenschappelijke verklaring voor? Ik ben als raszweefkees natuurlijk altijd voor het 'voorvoelen' van dieren, maar mss heeft de wetenschap zich er al eens over gebogen...
Topic waard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |