100.000 euro boete, waar ze het uiteraard niet mee eens zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:17 schreef VisStick het volgende:
Ik hoorde net op de radio dat SLAM!FM zwaar het bokkie is. Ze draaien te veel hits en praten ook te veel en dat kan ze 100.000 euro aan boete opleveren.
Ze hebben 4 weken om te reageren...
Dat wordt dus weer underground dance draaien zoals hardtrance en hardstyle (hoop ik).
Die van de FP komenquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:00 schreef DrukVout het volgende:
Altijd wel leuke nieuwsdingetjes.
Verschil:quote:Op donderdag 7 april 2005 13:22 schreef VisStick het volgende:
Toen Slam nog ID&T was liep ook iedereen te zeuren en nu dus weer. Je kunt nooit iedere dance liefhebber tevreden stellen. Ik zou het liefst de hele dag de hardere stijlen horen, maar dat zit er niet in.
Verder is Slam volgens mij bijna hetzelfde als Fresh. Ik hoor het verschil niet iig. Misschien draait Fresh wat minder R&B, maar ze draaien wel weer meer Mariah Carey en Britney Spears muziek.
Het gaat eigenlijk vooral om de avonden. Fresh FM profileert zich trouwens niet als dance-zender, Slam wel. Vroeger was dat terecht, maar nu niet meer (naar mijn mening).quote:Op donderdag 7 april 2005 13:22 schreef VisStick het volgende:
Toen Slam nog ID&T was liep ook iedereen te zeuren en nu dus weer. Je kunt nooit iedere dance liefhebber tevreden stellen. Ik zou het liefst de hele dag de hardere stijlen horen, maar dat zit er niet in.
Verder is Slam volgens mij bijna hetzelfde als Fresh. Ik hoor het verschil niet iig. Misschien draait Fresh wat minder R&B, maar ze draaien wel weer meer Mariah Carey en Britney Spears muziek.
Tsja, ik wil SLAM!FM niet promoten ofzo, maarreh...quote:Op donderdag 7 april 2005 15:21 schreef nlboy het volgende:
[..]
Verschil:
1. Slam!FM praten ze heel veel. (en Metal Theo presenteert daar)
2. Slam!FM draait heel vaak dezelfde nummers. ( Slam!FM (voorheen ID&T Radio) )
3. Slam!FM heeft van die commerciele acties. ( Space Mountain: Mission 2 )
4. Slam!FM heeft langere reclameblokken
Geef mij daarom maar liever FreshFM, maar helaas kan dat alleen via internet.
Maar ik geef wel toe dat ik er af en toe naar luister naar Slam!FM op de radio.
Juustem.quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:43 schreef Kontiki het volgende:
Ik ben het wel met dat rapport eens. Slam verandert soms een paar seconden van een nummer, haalt er een refreintje uit o.i.d. en noemt het dan een edit. Ja, zo kan iedereen het.
Zeker overdag hoor ik het verschil met bijv. 538 niet meer. Ze lullen misschien wat minder op Slam.
Ja, dat idee heb ik ook. Maar dat heb ik wel van elke zender. Bij Sky Radio bijv. kan je er donder op zeggen dat Phil Collins of Celine Dion elk uur wel langs komt.quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:10 schreef DrukVout het volgende:
Ik heb het idee dat ze de laatste maand telkens dezelfde muziek draaien. Je hoort maar 5 liedjes of een ouwe classic. Ik draai nu vaak FreshFM of WildFM
dat krijg je als je veel geld voor de frequenties vraagt.quote:Op zondag 17 april 2005 14:51 schreef VisStick het volgende:
Eigenlijk lijken alle Nederlandse radiozenders wel op elkaar. Ze draaien overal dezelfde populaire muziek, aangevuld met een paar apparte nummers dat dan wel per station verschilt. Jammer, want die hele veiling van de frequenties was juist bedoelt om het divers te maken.
Wat ik trouwens opvallend vind aan het commentaar van SLAM!FM op deze hele zaak is dat ze het alleen over die edits hebben en of dat wel of geen hits zijn. Er staat ook dat ze te veel praten en dat is 100% waar, dus dat zal ze zeker een boette gaan opleveren.
Straks mag Theo dus alleen nog plaatjes aan en af kondigen, lijkt me een stuk beter
idd, en ze hebben ook weinig last van het 'van inkel toontje'quote:Op woensdag 20 april 2005 08:56 schreef HugoBoss1982 het volgende:
Slam FM is cool![]()
![]()
Goeie prensentators altijd, fijne stemmen om aan te horen!!
Die contesten zijn altijd wel leuk ja. Heb je het filmpje gezien van de Kissing Contest @ Slam FM?quote:Op woensdag 27 april 2005 07:05 schreef hornage het volgende:
Zo, gisteravond gewonnen met de pizza eating contest dus ik mag er morgen weer heen voor de finale! Ook mag ik nog een beukplaat meenemen van Theo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |