quote:
Terechtquote:Op woensdag 29 december 2004 23:09 schreef Jane het volgende:
You've Got A Friend
Van Carole King zelf staat hij nog hoger, op 367.
Bryan Adams is inderdaad een stuk beter.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:14 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
ALLES mis mee..
Volgens mij staan er van hun meer platen in de lijst dan van Bob Marleyquote:Op woensdag 29 december 2004 23:14 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
ALLES mis mee..
jij hebt het hier op fok ook gered met je puisten tongquote:Op woensdag 29 december 2004 23:14 schreef tong80 het volgende:
Bryan Adams is niet mijn muziek.
Maar hij heeft het mooi gered met duizend puisten in de glamourwereld van tegenwoordig.
Dat is erg jammer.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij staan er van hun meer platen in de lijst dan van Bob Marley![]()
![]()
Hij is zo gewoon gebleven héquote:Op woensdag 29 december 2004 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Marco, tja, eh..., nou ja, het is wel een aardige jongen
quote:Britse ex-loodgieter die als blues/rock-zanger eind 1968 zijn eerste (en grootste) hit scoort met de Beatles-cover 'With A Little Help From My Friends'. Ook 'You Are So Beautiful' groeit uit tot een klassieker. Joe Cocker houdt zich eind jaren '70 door persoonlijke problemen op de achtergrond. 'Up Where We Belong', een duet met Jennifer Warnes en een muzikale bijdrage aan de Richard Gere-film An Officer And A Gentleman, levert hem in 1982 een Grammy Award op. The Ultimate Collection 1968 - 2003 verschijnt eind 2003.
Wiequote:
Glenn Miller er geen een keer in,net als Benny Goodmanquote:
Glenn Miller staat er wel in met In the mood, toch?quote:Op woensdag 29 december 2004 23:29 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Glenn Miller er geen een keer in,net als Benny Goodman![]()
![]()
In de Belgische top 2000 ook nietquote:Op woensdag 29 december 2004 23:29 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Glenn Miller er geen een keer in,net als Benny Goodman![]()
![]()
quote:
Anna & Kate McGarrigle - Complainte pour Ste. Catherine (1976)quote:Op woensdag 29 december 2004 23:32 schreef Posdnous het volgende:
Wtf..dit toffe liedje zoek ik al lang.
Hoe heet het?
Ja, Complainte Pour Ste. Catherine dus. Van Anna & Kate McGarrigle. Het enige nummer waar ik elk jaar op stem.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:32 schreef Posdnous het volgende:
Wtf..dit toffe liedje zoek ik al lang.
Hoe heet het?
Ow,waar danquote:Op woensdag 29 december 2004 23:32 schreef Jane het volgende:
[..]
Glenn Miller staat er wel in met In the mood, toch?
Thanks, nooit gedacht dat het zo populair zou zijn.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:33 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, Complainte Pour Ste. Catherine dus. Van Anna & Kate McGarrigle. Het enige nummer waar ik elk jaar op stem.
Dat heb ik dan weer niet. Ik ben er niet mee opgegroeidquote:Op woensdag 29 december 2004 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Fool to cry![]()
Oh sweet childhood memories![]()
1393 Glenn Miller In the mood 1940quote:
Leg uit.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:36 schreef fotoloog het volgende:
Uitgerekend bij dit nummer heb ik m'n vader verloren,...hoe wrang....
Ik leg het je later via msn wel uit.....quote:Op woensdag 29 december 2004 23:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leg uit.
Ik hoorde het overlijden van mijn beste vriend tioen ik naar Blilly Bragg luisterde met New England
Ik heb een casette bandje van zequote:Op woensdag 29 december 2004 23:48 schreef shmoopy het volgende:
Things ain't cooking in my kitchen...
Crowded fukking House.
The Commodores... zucht.quote:
Daar heb ik ook last van.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:50 schreef Jane het volgende:
Sjeezus, als ik zo vooruit kijk naar de lijst wil ik helemaal niet naar bed.
Niet allemaal even mooi natuurlijk, maar er zitten toch ook veel juweeltjes tussen.
Hele tijd niets en dan:quote:Op woensdag 29 december 2004 23:50 schreef Jane het volgende:
Sjeezus, als ik zo vooruit kijk naar de lijst wil ik helemaal niet naar bed.
Niet allemaal even mooi natuurlijk, maar er zitten toch ook veel juweeltjes tussen.
Dat vind ik ook. Die band werd steeds slechter naarmate de jaren verstreken. Eerste album is erg okéquote:Op woensdag 29 december 2004 23:56 schreef tong80 het volgende:
Wat een bagger als je de oude UB40 kent
Nopequote:Op donderdag 30 december 2004 00:00 schreef fotoloog het volgende:
Scrut,tong, Kingston towm geen mooi nummer?
Dat was ik vergeten, maar nu je het zegt...quote:Op donderdag 30 december 2004 00:05 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dit was ooit het beginmuziekje van een filmprogramma met Tineke Verburg...komt 'm niet ten goede
Het is maar een plaatje fotoloogquote:Op donderdag 30 december 2004 00:06 schreef fotoloog het volgende:
Dan is het![]()
Bedankt voor de samanwerking!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 december 2004 00:10 schreef tong80 het volgende:
Roxy Music zelfs hun meest zeikerige nummer is de moeite waard.
Ja, idd. En de presentator heeft je ook gehoord.quote:Op donderdag 30 december 2004 00:32 schreef MOVO het volgende:
Mr Denver has indeed left us on a plane.....
Erg boring idd.quote:Op donderdag 30 december 2004 00:36 schreef MOVO het volgende:
Sorry ik persoonlijk krijg er behoorlijk kotsneigingen van... bleh
En waar is Let's get it on?quote:Op donderdag 30 december 2004 00:37 schreef Posdnous het volgende:
Sexual Healing komt bijna.
Waarom staat die zo laag![]()
ik wel top ditquote:Op donderdag 30 december 2004 00:38 schreef Knoekie het volgende:
[afbeelding]
ik vind dit dus helemaal niks
En Alabama Rain, I'll have to say I love you in a song en I got a name. Ook allemaal mooi.quote:Op donderdag 30 december 2004 00:59 schreef MOVO het volgende:
Liet ons achter met 'Time in a botle' en ook 'bad,bad, Leroy Brown' , geen slechte ervenis, we mogen niet klagen.
Hmm dat wist ik niet. Tewijl ik toch vaak in Oostende kom.quote:Op donderdag 30 december 2004 01:15 schreef MOVO het volgende:
Dat zo'n zwoel nummer in Oostende Belgie geschreven is daar kan ik nog steeds niet bij, Marvin Gaye een genie!
Daarna sluiten we hier ook afquote:Op donderdag 30 december 2004 01:18 schreef Ambrosius het volgende:
Brian May, mooi nummer om voor vandaag mee af te sluiten w.m.b..
pas maar op dat het boek niet naar jou komtquote:Op donderdag 30 december 2004 01:20 schreef shmoopy het volgende:
Mooooooooooduuuuuuuuuuuuus!
Ik ga wel zo naar m'n boek, hoor.
Ik heb net stiekum met je geslepen op Sexual Healing.quote:Op donderdag 30 december 2004 01:20 schreef shmoopy het volgende:
Mooooooooooduuuuuuuuuuuuus!
Ik ga wel zo naar m'n boek, hoor.
quote:Op donderdag 30 december 2004 02:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
was het boek zo spannend?
dankje voor jou hetzelfde slaap lekkerquote:Op donderdag 30 december 2004 02:40 schreef shmoopy het volgende:
[..]
En de radio stond ergens anders aan, vandaar.
Maar nu moet ik me toch af gaan melden voor de nacht, slaap lekker voor straks.
Ja!!! Dat liedje is zo mooi!!!!!!quote:Op donderdag 30 december 2004 09:15 schreef peaceman het volgende:
Into Temptation van Crowded House staat veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te laag!
Into Temptation hoort in de top 100 vind ik!quote:Op donderdag 30 december 2004 09:23 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ja!!! Dat liedje is zo mooi!!!!!!
Dit Dire Straits nummer is trouwens ook wel redelijk te pruimen!
Aha, het aantal stemmen van deze nummers was exact gelijkquote:Op donderdag 30 december 2004 10:17 schreef Ambrosius het volgende:
Het kan aan de stream liggen, maar hoorde ik het goed: 7 seconds (nummer 462) voor Eye of the Tiger (nummer 464)
Gaat hier prima !quote:Op donderdag 30 december 2004 10:50 schreef PrintScrn.nl het volgende:
Bij mij loopt die stream vanaf de site niet lekker. Meer mensen met dat probleem?
Misschien is het een optie om de smalband-stream te kiezen. Die was gisterenavond bij mij uren achter elkaar perfect. Het beste is natuurlijk de gewone radioquote:Op donderdag 30 december 2004 10:50 schreef PrintScrn.nl het volgende:
Bij mij loopt die stream vanaf de site niet lekker. Meer mensen met dat probleem?
had ik maandag ook.. moet je ff paar min. wachten.. gaat het wel weer goed..quote:Op donderdag 30 december 2004 10:50 schreef PrintScrn.nl het volgende:
Die gaat even snoeihard.quote:
WAT ZEG JE !!!!quote:
En de echte lange versie gelukkig.quote:Op donderdag 30 december 2004 09:54 schreef Liejannuh het volgende:
Blue Monday! Ook al zo'n geweldig nummer met geweldige clip ook nog!
Ik ontvang overigens weinig klachten van collega's over het volume!
tijd om een mp3 speler met radio te kopenquote:Op donderdag 30 december 2004 12:55 schreef shmoopy het volgende:
Ow getver, tijd om de boodschappen te gaan doen. *ril*
Kort voor 0.00 uur zal de nummer 1 eindigen, dacht ikquote:Op donderdag 30 december 2004 13:31 schreef Knoekie het volgende:
Eindigt de TOP 2000 op 00:00?
Owwwww, waren die 4 hetquote:Op donderdag 30 december 2004 13:44 schreef Beathoven het volgende:
[afbeelding]
plaatje erbij, anders weet niemand wie dit zijn
Ik heb dit liedje nooit eerder gehoord.quote:Op donderdag 30 december 2004 13:41 schreef ranja het volgende:
Nog een minuut of 4 en we krijgen de grootste contradictie ooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |