volgensmij welquote:Op woensdag 29 december 2004 23:28 schreef mschol het volgende:
[..]
wordt er gelogd op IP??
als mijn broer dus ook wil posten in de poll kan dat niet???
meisjesquote:Op woensdag 29 december 2004 23:30 schreef mschol het volgende:
[..]
[afbeelding]
kon geen betere vinden
quote:Op woensdag 29 december 2004 23:33 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nee CS-en is veel toffer![]()
![]()
mzzls allen ik ga slapen! tot morgen![]()
![]()
IP jaquote:Op woensdag 29 december 2004 23:28 schreef mschol het volgende:
[..]
wordt er gelogd op IP??
als mijn broer dus ook wil posten in de poll kan dat niet???
Slaap lekkerquote:Op woensdag 29 december 2004 23:33 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nee CS-en is veel toffer![]()
![]()
mzzls allen ik ga slapen! tot morgen![]()
![]()
staan meisjes op die fotoquote:Op woensdag 29 december 2004 23:35 schreef mschol het volgende:
[..]
me dont get u...
muah never mind...
ik drukte meteen op invoeren zonder er tekst neer te zettenquote:
Het gaat nu toch goed?quote:Op woensdag 29 december 2004 23:38 schreef cygnusx het volgende:
zeg, gaan we het volgende deeltje nog halen voor 12 uur?!!! GO GO GO posten iedereen!!
(en geen baggerposts, maar het is een kunst als we inhoudelijke posts kunnen maken die toch wel snel achter elkaar zijn..
uhhhh...quote:Op woensdag 29 december 2004 23:38 schreef cygnusx het volgende:
zeg, gaan we het volgende deeltje nog halen voor 12 uur?!!! GO GO GO posten iedereen!!
(en geen baggerposts, maar het is een kunst als we inhoudelijke posts kunnen maken die toch wel snel achter elkaar zijn..
hoef niet te werken ik heb VAKANTIE!!!quote:Op woensdag 29 december 2004 23:40 schreef cygnusx het volgende:
komop komop, nog 20 minuten.. duss eeuu. wie moet er morgen nog werken ofzo dan?
werk? wa is daquote:Op woensdag 29 december 2004 23:40 schreef cygnusx het volgende:
komop komop, nog 20 minuten.. duss eeuu. wie moet er morgen nog werken ofzo dan?
quote:
ow..quote:Op woensdag 29 december 2004 23:41 schreef cygnusx het volgende:
[..]
nou, eigenlijk dat we zeg maar als samenzwering de grafiek van de SC OP van Jump op hol laten slaan!
nee, ik heb nog steeds een hele goede titel voor deel 59 en ik wil de topicstarter zijnquote:Op woensdag 29 december 2004 23:41 schreef mschol het volgende:
zullen we mijn deel 58 laten recycelen voor deel 59???
moeten we 1 v/d mods namelijk van op de hoogte stellen
ik denk dat die slapen...quote:Op woensdag 29 december 2004 23:41 schreef mschol het volgende:
zullen we mijn deel 58 laten recycelen voor deel 59???
moeten we 1 v/d mods namelijk van op de hoogte stellen
quote:Op woensdag 29 december 2004 23:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ow..
begrijp die grafiek toch niet...
ben jij toch deel 60??quote:Op woensdag 29 december 2004 23:42 schreef cygnusx het volgende:
[..]
nee, ik heb nog steeds een hele goede titel voor deel 59 en ik wil de topicstarter zijn![]()
![]()
echt niet?quote:Op woensdag 29 december 2004 23:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ow..
begrijp die grafiek toch niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |