zouden ze daar ook aan sm doen?quote:Op woensdag 29 december 2004 23:04 schreef mschol het volgende:
[..]
dit lijkt me geschikter
[afbeelding]
heb je geen leven ofzo?quote:
ik denk dat slarioux stemherkenning heeft, dan is het gewoon OPEN SESAME, en dan gaat de mod functie open, WTF... CLOSE SPAM, en weg dr meequote:Op woensdag 29 december 2004 23:02 schreef SHERMAN het volgende:
wat ik me trouwens net zit te bedenken he...zou slar die stuk voor hebben moeten verwijderen of kan die bij vinkjes bij posts zetten en ze dan verwijderen
het liefst stuk voor stukquote:Op woensdag 29 december 2004 23:02 schreef SHERMAN het volgende:
wat ik me trouwens net zit te bedenken he...zou slar die stuk voor hebben moeten verwijderen of kan die bij vinkjes bij posts zetten en ze dan verwijderen
Wehehehehehequote:Op woensdag 29 december 2004 23:06 schreef cygnusx het volgende:
[..]
ik denk dat slarioux stemherkenning heeft, dan is het gewoon OPEN SESAME, en dan gaat de mod functie open, WTF... CLOSE SPAM, en weg dr mee![]()
moest me postcount bereiken, binladen stond naast me met een m1 garand...quote:Op woensdag 29 december 2004 23:06 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
heb je geen leven ofzo?
beetje 84 keer achter elkaar posten![]()
je moet nu juist een goede indruk maken johquote:Op woensdag 29 december 2004 23:06 schreef mschol het volgende:
[..]
het liefst stuk voor stuk![]()
hij moet en namelijk ook nog een paar van devvie paar deeltjees gel;eden (die begon het allemaal..)
ik dacht nog subtiel, maar het is menens dusquote:
bam...bam...bam...bam...bam...bam...bam...bam...klingquote:Op woensdag 29 december 2004 23:07 schreef mschol het volgende:
[..]
moest me postcount bereiken, binladen stond naast me met een m1 garand...
maar dan rijst de vraag..quote:Op woensdag 29 december 2004 23:06 schreef cygnusx het volgende:
[..]
ik denk dat slarioux stemherkenning heeft, dan is het gewoon OPEN SESAME, en dan gaat de mod functie open, WTF... CLOSE SPAM, en weg dr mee![]()
ik laat hem niet zomaar springen hoorquote:Op woensdag 29 december 2004 23:07 schreef cygnusx het volgende:
[..]
ik dacht nog subtiel, maar het is menens dus
in irak doen ze wel aan smquote:
NEEEE!!!! niet nog is die relquote:Op woensdag 29 december 2004 23:08 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dan rijst de vraag..
wat is spam![]()
* SHERMAN gaat weer nadenken over een "het spijt ons berichtje"quote:
kinkyquote:
ik heb nieteens naaktfoto's van mezelfquote:Op woensdag 29 december 2004 22:28 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Yep:
voor vrouwen: verplicht naaktfoto's plaatsen, voor mannen: verboden naaktfoto's te plaatsen
ow en verder: verplicht reageren op posts van opschepperige pats-nerds en een newbie-als-brinta-etende slar.
nee, want dan klaagt hij jou aan, en ben jij de "lul"quote:Op woensdag 29 december 2004 23:10 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
ik laat hem niet zomaar springen hoor
[afbeelding]
right...quote:Op woensdag 29 december 2004 23:15 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik heb nieteens naaktfoto's van mezelf
jump jump!quote:Op woensdag 29 december 2004 23:10 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
ik laat hem niet zomaar springen hoor
[afbeelding]
een grote poster sturen naar slar en QG met de foto's van alle users (en op verzoek van QG een naaktfoto van BC) met de letters Sorry erboven.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:12 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
* SHERMAN gaat weer nadenken over een "het spijt ons berichtje"
Maken danquote:Op woensdag 29 december 2004 23:15 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik heb nieteens naaktfoto's van mezelf
de nieuwe bestseller in de playboy na Georgina verbaan...quote:
ja ?quote:
dan schrikken ze zich dood en dan kan jump mod wordenquote:Op woensdag 29 december 2004 23:16 schreef cygnusx het volgende:
[..]
een grote poster sturen naar slar en QG met de foto's van alle users (en op verzoek van QG een naaktfoto van BC) met de letters Sorry erboven.
en wij krijgen ze als eerste te zienquote:Op woensdag 29 december 2004 23:17 schreef cygnusx het volgende:
[..]
de nieuwe bestseller in de playboy na Georgina verbaan...
3n jij b3nt?quote:Op woensdag 29 december 2004 23:16 schreef cygnusx het volgende:
[..]
een grote poster sturen naar slar en QG met de foto's van alle users (en op verzoek van QG een naaktfoto van BC) met de letters Sorry erboven.
met een tape recorder erbij voor het deuntje van "het spijt me, vergeef me" er onderquote:Op woensdag 29 december 2004 23:16 schreef cygnusx het volgende:
[..]
dit keer zeker WEL met een wurgcontractquote:Op woensdag 29 december 2004 23:17 schreef cygnusx het volgende:
[..]
de nieuwe bestseller in de playboy na Georgina verbaan...
quote:Op woensdag 29 december 2004 23:18 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
dan schrikken ze zich dood en dan kan jump mod worden
gewoon een levensechte foto van bluecurl, met dan zoon hallmark kaartje met sorry die als je hem open doet dat liedje afspeelt...quote:Op woensdag 29 december 2004 23:19 schreef mschol het volgende:
[..]
met een tape recorder erbij voor het deuntje van "het spijt me, vergeef me" er onder
Jump geen mod?quote:
ook goedquote:Op woensdag 29 december 2004 23:22 schreef cygnusx het volgende:
[..]
gewoon een levensechte foto van bluecurl, met dan zoon hallmark kaartje met sorry die als je hem open doet dat liedje afspeelt...
hoezo dat?quote:Op woensdag 29 december 2004 23:23 schreef mschol het volgende:
[..]
vind dat prima maar dan gaat het nieveau hier snel zakken ben ik bang...
tja dat denk ik gewoon.., mag ikquote:
we zijn het niet eensquote:Op woensdag 29 december 2004 23:26 schreef mschol het volgende:
[..]
tja dat denk ik gewoon.., mag ik
wo shit ik heb een persoonlijke mening, nu moet ik onderduiken
wordt er gelogd op IP??quote:Op woensdag 29 december 2004 23:25 schreef cygnusx het volgende:
Poll: Mijn houding is verbeterdJa Nee
Tussenstand:
[afbeelding]
die dus, stem ff als je dat nog niet gedaan hebt!
ik zei alleen dat ik je een goeie mod zou vindenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |