met gemakquote:Op woensdag 29 december 2004 22:58 schreef mschol het volgende:
[..]
dan halen we deeltje 65 nog voor nieuwjaar
quote:Op woensdag 29 december 2004 22:58 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
jij wilt gewoon dat ik mijn mond hou he
ik moet weg van jou
ervaring mee?quote:Op woensdag 29 december 2004 23:00 schreef mschol het volgende:
[..]
tuurlijk 84 posts zijn in 10 minuten geplaatst![]()
eerder dak af enzoquote:Op woensdag 29 december 2004 23:03 schreef cygnusx het volgende:
[..]
je kunt het dak op met je gelul?
zouden ze daar ook aan sm doen?quote:Op woensdag 29 december 2004 23:04 schreef mschol het volgende:
[..]
dit lijkt me geschikter
[afbeelding]
heb je geen leven ofzo?quote:
ik denk dat slarioux stemherkenning heeft, dan is het gewoon OPEN SESAME, en dan gaat de mod functie open, WTF... CLOSE SPAM, en weg dr meequote:Op woensdag 29 december 2004 23:02 schreef SHERMAN het volgende:
wat ik me trouwens net zit te bedenken he...zou slar die stuk voor hebben moeten verwijderen of kan die bij vinkjes bij posts zetten en ze dan verwijderen
het liefst stuk voor stukquote:Op woensdag 29 december 2004 23:02 schreef SHERMAN het volgende:
wat ik me trouwens net zit te bedenken he...zou slar die stuk voor hebben moeten verwijderen of kan die bij vinkjes bij posts zetten en ze dan verwijderen
Wehehehehehequote:Op woensdag 29 december 2004 23:06 schreef cygnusx het volgende:
[..]
ik denk dat slarioux stemherkenning heeft, dan is het gewoon OPEN SESAME, en dan gaat de mod functie open, WTF... CLOSE SPAM, en weg dr mee![]()
moest me postcount bereiken, binladen stond naast me met een m1 garand...quote:Op woensdag 29 december 2004 23:06 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
heb je geen leven ofzo?
beetje 84 keer achter elkaar posten![]()
je moet nu juist een goede indruk maken johquote:Op woensdag 29 december 2004 23:06 schreef mschol het volgende:
[..]
het liefst stuk voor stuk![]()
hij moet en namelijk ook nog een paar van devvie paar deeltjees gel;eden (die begon het allemaal..)
ik dacht nog subtiel, maar het is menens dusquote:
bam...bam...bam...bam...bam...bam...bam...bam...klingquote:Op woensdag 29 december 2004 23:07 schreef mschol het volgende:
[..]
moest me postcount bereiken, binladen stond naast me met een m1 garand...
maar dan rijst de vraag..quote:Op woensdag 29 december 2004 23:06 schreef cygnusx het volgende:
[..]
ik denk dat slarioux stemherkenning heeft, dan is het gewoon OPEN SESAME, en dan gaat de mod functie open, WTF... CLOSE SPAM, en weg dr mee![]()
ik laat hem niet zomaar springen hoorquote:Op woensdag 29 december 2004 23:07 schreef cygnusx het volgende:
[..]
ik dacht nog subtiel, maar het is menens dus
in irak doen ze wel aan smquote:
NEEEE!!!! niet nog is die relquote:Op woensdag 29 december 2004 23:08 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dan rijst de vraag..
wat is spam![]()
* SHERMAN gaat weer nadenken over een "het spijt ons berichtje"quote:
kinkyquote:
ik heb nieteens naaktfoto's van mezelfquote:Op woensdag 29 december 2004 22:28 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Yep:
voor vrouwen: verplicht naaktfoto's plaatsen, voor mannen: verboden naaktfoto's te plaatsen
ow en verder: verplicht reageren op posts van opschepperige pats-nerds en een newbie-als-brinta-etende slar.
nee, want dan klaagt hij jou aan, en ben jij de "lul"quote:Op woensdag 29 december 2004 23:10 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
ik laat hem niet zomaar springen hoor
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |