quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:15 schreef At_Fundum het volgende:
Ik vond de aflevering weer leuk hoor, hoewel het onderwerp (genetisch gemodificeerde soja in varkensvoer en de varkenshouderij) me niet echt aanspreekt, wel weer mooi hoe de woordvoerders van de verschillende bedrijven schutteren aan de telefoon en meneer Klootwijk zijn slimme gevlekte biggetje het weiland uit ziet zwemmen
Ongelovelijk, die enorme velden waar het verbouwd wordt en die gigantische hoeveelheden die ze vanuit Argentinië exporteren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Intressant om te zien waar soja vandaan komt, maar voor de rest tamelijk saai.
Vind die varkentjes leuker.
Details?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:04 schreef turnpike het volgende:
Voor liefhebbers van deze serie is ook het nieuwe programma van Arjen Ederveen aan te raden "Wroeten" over het wel en wee van zijn biologische moestuintje.
Dagelijks, ned 3 19.00uquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:02 schreef TheTh1ng het volgende:
[..]
Details?
Waar wordt dat uitgezonden?
ja en hoe ze erbij stond te lachen hehequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Vond het trouwens erg grappig dat die argentijnen zeggen, Soja als varkensvoer, gatver, das niet lekker. Nee, varkens die met mais gevoerd zijn, zijn veel lekkerder.
Inderdaad, de vertrouwde praktijk weer. Het smaakt naar kartonquote:
Ja he, die auto komt natuurlijk uit de stad, de vuilnisbelt daar biedt wel vliegjes.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:23 schreef At_Fundum het volgende:
Hoewel dat van de ruiten zonder vliegjes erop niet helemaal waar was, zag toch duidelijk wat geplette beestjes op het ruit zitten.
Ik ga zeker kijken, zal wel over het water in de ham gaanquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:03 schreef tong80 het volgende:
Vanavond over achterham.
Bij het bevriezen kristaliseerd water en zet uit, dit maakt de celwanden van het vlees kapot, en lekt de celinhoud uit de cellen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:25 schreef tong80 het volgende:
Als ik ham ontdooi uit de vriezer is het inderdaad kledder nat. Nooit bij stil gestaan hoe dat komt.
Jij vriest vleeswaren in?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:34 schreef tong80 het volgende:
Ja maar bij andere vleeswaren is het lang niet zo erg. Rosbief bijvoorbeeld is gewoon droog.
Sorry dan begrepen we elkaar verkeerd. Is dat raar dan ? Om vleeswaren in te vriezen ? Ik koop altijd veel tegerlijk. Vooral rosbief.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij vriest vleeswaren in?
Ik dacht dat je het over rauw vlees had
Met een lantaarntje, helaasquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:54 schreef SuperRembo het volgende:
Waar vind je nou zo'n goede slager? (Ik zou bijna ambachtelijke slager zeggen)
Je weet nu hoe echte ham eruit ziet, de meeste ambachtelijke slagers hebben deze hammen wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:54 schreef SuperRembo het volgende:
Waar vind je nou zo'n goede slager? (Ik zou bijna ambachtelijke slager zeggen)
Ik vind het altijd knap van de keuringsdienst dat ze deze vakmensen weten te vinden, das best lastig.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:57 schreef Black-Hole het volgende:
Hele mooie aflevering weer, vooral die echte slager die even laat zien hoe het wel moet. Echt vakwerk dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |