quote:Op woensdag 29 december 2004 22:34 schreef Cheese het volgende:
(En waar is trouwens ons miljoen van Erkel gebleven, Rode Kruis?)
Ehmmmm...quote:Op woensdag 29 december 2004 21:55 schreef miss_bleu het volgende:
Komt amerika aan met zijn 2miljoen nog wat![]()
Hoeveel gemeentes telt Nederland? Stuk of 500? Da's een hoop geld Verbal, ongeveer 7500 miljoen.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:05 schreef Verbal het volgende:
Ik zie het probleem niet als er voor iedere Nederlander door elke gemeente één Euro wordt gedokt.
V.
quote:Veel te veel.
Gerrit Z.
Voor elke inwoner van de onderhavige gemeente, danquote:Op donderdag 30 december 2004 11:08 schreef robh het volgende:
[..]
Hoeveel gemeentes telt Nederland? Stuk of 500? Da's een hoop geld Verbal, ongeveer 7500 miljoen.
Daar was ik ook benieuwd naar. Op www.nieuws.nl staat:quote:Op donderdag 30 december 2004 11:07 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ehmmmm...
Ik hoor helemaal NIETS van de rijke Arabische landen die hulp bieden. Laat die eens over de brug komen met hun miljarden inkomsten uit de veel te duurbetaalde olie, laten we zeggen $10.- per vat om te beginnen.
quote:Saudi-Arabië stuurt hulp naar rampgebied
Uitgegeven op 29 december 2004 om 00:20 uur
Saudi-Arabië stelt voor vijf miljoen dollar aan voedsel, dekens en medicijnen beschikbaar voor de slachtoffers van de tsunami-ramp in zuidelijk Azië. Het staatspersbureau SPA heeft dat dinsdag bekendgemaakt. Daarnaast maakt het land vijf miljoen dollar in contanten vrij voor de hulpoperatie. De goederen en het geld moeten via de Saudische Rode Halvemaan en het Internationale Rode Kruis op hun bestemming aankomen.
Koeweit stelt twee miljoen dollar beschikbaar voor de hulpoperatie. De vloedgolven en de grote aardbeving die aan de vloedgolven voorafging eisten meer dan 52.000 levens in tal van landen rond de Indische Oceaan.
Dan geef je toch lekker niet joh.quote:Op woensdag 29 december 2004 22:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
So? Iedereen mag toch zelf weten of hij/zij wat geeft en hoeveel hij/zij geeft? Volgens mij is het geen verplichting en ook geen wedstrijd.
WTF heeft dat nou weer met die Indonesiërs en Thai te maken?quote:Op donderdag 30 december 2004 11:07 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ehmmmm...
Ik hoor helemaal NIETS van de rijke Arabische landen die hulp bieden. Laat die eens over de brug komen met hun miljarden inkomsten uit de veel te duurbetaalde olie, laten we zeggen $10.- per vat om te beginnen.
Het is verhoudingsgewijs maar centjes wat deze rijke landen doneren. Koeweit is ontzettend rijk, waar het westen bij zegge van maar een derde wereldland bij is.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:12 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Daar was ik ook benieuwd naar. Op www.nieuws.nl staat:
[..]
Dit is pure penisnijd, wijfiequote:Op donderdag 30 december 2004 11:17 schreef Dr.Nikita het volgende:
Het is verhoudingsgewijs maar centjes wat deze rijke landen doneren. Koeweit is ontzettend rijk, waar het westen bij zegge van maar een derde wereldland bij is.
Lul.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:16 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
WTF heeft dat nou weer met die Indonesiërs en Thai te maken?
"Meester, ik ga dat jongetje geen snoepje geven, want Abdullah deed dat ook niet met z'n verjaardag."
Wat hebben de OPEC landen gegeven?quote:Op donderdag 30 december 2004 11:18 schreef robh het volgende:
[..]
Dit is pure penisnijd, wijfie![]()
Wat heeft de EU gegeven? 3 miljoen?
heuy, das n best wel goede zakelijker reactie, die zijn ook zeldzaamquote:Op donderdag 30 december 2004 10:19 schreef JohnDope het volgende:
Mensen mensen mensen......
Dat jij en ik wat geld hebben dat betekent nog niet dat heel nederland rijk is...
Het enige waar ik geld aan ga geven is aan projecten binnen nederland als ik daar financieel klaar voor ben. Als er dan nog wat overblijft dan maak ik nog wat over aan de kinderen van Darfur en daarna als er nog een paar duppies overblijven wil ik die wel storten naar thailand.
We moeten door dit drama natuurlijk niet de andere drama`s uit het oog verliezen en iedereen moet eerlijk op zijn beurt wachten
Ja, je hebt gelijk. Laten we iedereen in een discussie lul noemen en laat mensen die ver weg wonen stikken in hun ellende.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:20 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Lul.
Wat hebben WIJ met een ander werelddeel te maken?
Inderdaad. En dan gaat ze wel lopen zeiken op de arabieren. Hoe triest kun je zijnquote:Op donderdag 30 december 2004 11:24 schreef -DailaLama- het volgende:
Ja, je hebt gelijk. Laten we iedereen in een discussie lul noemen en laat mensen die ver weg wonen stikken in hun ellende.
Een lullige reactie wordt met lulligheid beloond.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:24 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Laten we iedereen in een discussie lul noemen en laat mensen die ver weg wonen stikken in hun ellende.
Welke projecten binnen Nederland?quote:Op donderdag 30 december 2004 10:19 schreef JohnDope het volgende:
Mensen mensen mensen......
Dat jij en ik wat geld hebben dat betekent nog niet dat heel nederland rijk is...
Het enige waar ik geld aan ga geven is aan projecten binnen nederland als ik daar financieel klaar voor ben. Als er dan nog wat overblijft dan maak ik nog wat over aan de kinderen van Darfur en daarna als er nog een paar duppies overblijven wil ik die wel storten naar thailand.
We moeten door dit drama natuurlijk niet de andere drama`s uit het oog verliezen en iedereen moet eerlijk op zijn beurt wachten
Sorry dat je je tenen onder mijn voet plaatste. Het mag algemeen bekend zijn dat het geweldige Arabisch volk geen kritiek duldt.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:25 schreef robh het volgende:
[..]
Inderdaad. En dan gaat ze wel lopen zeiken op de arabieren. Hoe triest kun je zijn![]()
Misschien medische projecten? Die wat kunnen betekenen voor alle mensen wereldwijd?quote:Op donderdag 30 december 2004 11:29 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Welke projecten binnen Nederland?
Moslims, moslims. Ik zou er nog even bij vermelden dat het grootste gedeelte van de slachtoffers moslim is. Dan kun je roepen er enkel geld wordt gestort omdat het geloofsgenoten zijn.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:31 schreef Dr.Nikita het volgende:
Sorry dat je je tenen onder mijn voet plaatste. Het mag algemeen bekend zijn dat het geweldige Arabisch volk geen kritiek duldt.
Jep.quote:Als er één betweterige zeikerd op Fok! is dan ben jij het wel.
Wat zit je nou steeds over die Arabieren te zeuren?quote:Op donderdag 30 december 2004 11:31 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Sorry dat je je tenen onder mijn voet plaatste. Het mag algemeen bekend zijn dat het geweldige Arabisch volk geen kritiek duldt.
Als er één betweterige zeikerd op Fok! is dan ben jij het wel.
Jantje Beton, Natuurmonumenten,...quote:Op donderdag 30 december 2004 11:34 schreef mechatronics het volgende:
[..]
Misschien medische projecten? Die wat kunnen betekenen voor alle mensen wereldwijd?
Echt n gokje maar hoor. Ik weet niet welke projecten hij bedoelde.
Daklozen, speeltuinen, onderzoeken, extra'tjes voor de minima, etc. Natuurlijk is dat leed van een andere orde dan verhongerende weeskindjes in de derde-wereld, maar er zijn nog genoeg dingen te verzinnen die ook in Nederland moeten gebeuren.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:34 schreef mechatronics het volgende:
[..]
Misschien medische projecten? Die wat kunnen betekenen voor alle mensen wereldwijd?
Echt n gokje maar hoor. Ik weet niet welke projecten hij bedoelde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |