abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24299515
quote:
Op donderdag 30 december 2004 15:53 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ik heb je avatar al mishandeld tot avatar voor als ik pleite ben.

Ik wil de hele wereld nog afreizen . Geen geld.
Ik wil alleen de liefde achterna, de wereld kan me gestolen worden
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_24299526
quote:
Op donderdag 30 december 2004 15:37 schreef Parabola het volgende:

[..]

Ons rechtssysteem is er dan ook niet om jou garanties te geven.
Nouja, het ging me er meer om het argument van "jamaar TBS kan ook nog heel lang uitpakken" voor te zijn.
quote:
Als deze figuur inderdaad psychopaat is, en alles wijst daar op, zou zijn TBS wel eens heel lang kunnen gaan duren.
"Zou kunnen." Dat bedoelde ik dus: ik heb liever "zeker weten". Nu weet ik alleen zeker dat hij 1/3 kwijtgeschonden krijgt, vier maanden voorarrest afgetrokken krijgt en hij dus in augustus al uit de gevangenis komt.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  donderdag 30 december 2004 @ 15:58:13 #253
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_24299540
quote:
Op donderdag 30 december 2004 15:50 schreef pberends het volgende:

[..]

Relatief zeer weinig.

En van gerel op Fok heb ik totaal geen last
Je computerverslaving heeft je contact met de werkelijkheid doen vervagen.

Ga s naar buiten man. Hup de zogenaamde probleemwijken in.
Ik heb een jaar in Zuilen (Utrecht) gewoond. Nooit gezeik met zogenaamde allochtonen.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_24299562
quote:
Op donderdag 30 december 2004 15:52 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Mag ik ook??? Ik wil wel naar het noorden van Florida
Ik wil mee!

alhoewel het zuiden me meer trekt
pi_24299566
Je kunt ook makkelijk door Kanaleneiland lopen hoor . Dat gezeik altijd .
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_24299586
edit. niets gezegd
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_24299589
quote:
Op donderdag 30 december 2004 15:55 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik kanker net zo lang op allochtonen totdat ze relatief evenveel criminaliteit, etc., veroorzaken als autochtonen.
Dat lijkt me een grote leugen.
Jij zal altijd blijven doorkankeren op 'allochtonen'
Het grootste deel van 'allochtonen' doen net zoals ieder ander :een rustig leventje leiden.
En jij geeft hen de schuld wat anderen fout doen...
Ik zeik toch ook niet op 'autochtonen' omdat Volkert iets misdaan heeft?
Rot op naar Amerika met je discriminerende bagger
pi_24299596
quote:
Op donderdag 30 december 2004 15:59 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ik wil mee!

alhoewel het zuiden me meer trekt
Ik heb zo mijn redenen, persoonlijk trekt Florida uhm de VS me totaal niet, dan weet ik wel leukere en mooiere landen om naar te verkassen.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  donderdag 30 december 2004 @ 16:01:28 #259
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_24299598
quote:
Op donderdag 30 december 2004 15:55 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik kanker net zo lang op allochtonen totdat ze relatief evenveel criminaliteit, etc., veroorzaken als autochtonen.
De studie sociologie is wel wat voor jou.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_24299606
quote:
Op donderdag 30 december 2004 15:58 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Ga s naar buiten man. Hup de zogenaamde probleemwijken in.
Ik heb een jaar in Zuilen (Utrecht) gewoond. Nooit gezeik met zogenaamde allochtonen.
Je mag wel een keer mee uit in Gouda.
pi_24299628
quote:
Op donderdag 30 december 2004 16:00 schreef RichardQuest het volgende:
edit. niets gezegd
edit op de edit
  donderdag 30 december 2004 @ 16:03:22 #262
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_24299634
quote:
Op donderdag 30 december 2004 15:59 schreef RichardQuest het volgende:
Ik vind het er zelfs gezellig
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_24299653
Net 25 eurie gedoneerd, komop mensen geef! Ook al is het 1 EURO!!!!!!!!!!!!!!111111
Allah Al Watan Al Malik
pi_24299675
quote:
Op donderdag 30 december 2004 16:04 schreef Mutant01 het volgende:
Net 25 eurie gedoneerd, komop mensen geef! Ook al is het 1 EURO!!!!!!!!!!!!!!111111
Je kan zeker niet in natura betalen ???
pi_24299684
Gouda . Ik heb nog een foto van mensen op de camping die uit die regio kwamen:

Jammer genoeg hadden ze die dezelfde avond weer weggehaald, anders had ik hem die nacht wel overgenomen .
pi_24299707
quote:
Op donderdag 30 december 2004 15:59 schreef RichardQuest het volgende:
In de tijd dat PF sprak over no-go-areas heb ik de POL-usuals meerdere keren uitgenodigd voor een POL-uitje in een no-go-area naar keuze, door mij te organiseren. Als ik me goed herinner vond alleen Sidekick het een goed idee, de grootste 'no-go-area-roepers' van die tijd (waaronder pberends en aaah...) putten zich uit in smoezen waarom niet.
Slaapt winter
en zomer
pi_24299726
quote:
Op donderdag 30 december 2004 16:04 schreef Mutant01 het volgende:
Al lang gedaan joh. 10 euro, ben een arme provinciaal hè.
pi_24299728
quote:
Op donderdag 30 december 2004 16:01 schreef sizzler het volgende:

[..]

Je mag wel een keer mee uit in Gouda.
Dat is waar ook. Jij steunde het idee ook. Bood toen Gouda al aan
Slaapt winter
en zomer
  donderdag 30 december 2004 @ 16:08:09 #269
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_24299735
De meisjes
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_24299740
quote:
Op donderdag 30 december 2004 16:01 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Ik heb zo mijn redenen, persoonlijk trekt Florida uhm de VS me totaal niet, dan weet ik wel leukere en mooiere landen om naar te verkassen.
Mwoah. Hooguit Canada of Engeland.
pi_24299767
quote:
Op donderdag 30 december 2004 16:06 schreef Parabola het volgende:

[..]

In de tijd dat PF sprak over no-go-areas heb ik de POL-usuals meerdere keren uitgenodigd voor een POL-uitje in een no-go-area naar keuze, door mij te organiseren. Als ik me goed herinner vond alleen Sidekick het een goed idee, de grootste 'no-go-area-roepers' van die tijd (waaronder pberends en aaah...) putten zich uit in smoezen waarom niet.
Typerend ja.
pi_24299782
quote:
Op donderdag 30 december 2004 16:06 schreef Parabola het volgende:

[..]

Lijkt mij wel leuk eigenlijk. Kunnen we misschien een bezoekje aan de politie en gemeente aan plakken om te kijken wat hun beleid is.

Geldt je aanbod nog?
pi_24299804
quote:
Op donderdag 30 december 2004 16:08 schreef sizzler het volgende:

[..]

Alleen Canada kan ik het met je eens zijn, Engeland absoluut niet, wat een baggertoko is dat zeg. Ierland of schotland daarintegen, en dan de scandi en baltilanden, heel mooi om te wonen.
pi_24299816
quote:
Op donderdag 30 december 2004 16:08 schreef sizzler het volgende:

[..]

Canada Toronto heeft 50% immigranten. En het gaat allemaal goed. En homo's kunnen er trouwen . Daar zou ik wel willen wonen.
pi_24299822
quote:
Op donderdag 30 december 2004 16:10 schreef sizzler het volgende:

[..]

Lijkt mij wel leuk eigenlijk. Kunnen we misschien een bezoekje aan de politie en gemeente aan plakken om te kijken wat hun beleid is.

Geldt je aanbod nog?
Ik wil wel naar Gouda, is daar ook een kroeg met bier ????
pi_24299838
quote:
Op donderdag 30 december 2004 16:10 schreef sizzler het volgende:

[..]

Geldt je aanbod nog?
Onder dezelfde voorwaarde als toen. De grootste 'no-go-area-roepers' moeten mee. Maar dat durven ze toch niet.
Slaapt winter
en zomer
pi_24299873
quote:
Op donderdag 30 december 2004 16:07 schreef Parabola het volgende:

[..]

Dat is waar ook. Jij steunde het idee ook. Bood toen Gouda al aan
Niet echt een no-go area. Maar idd. Alleen zou ik heel wat problemen kunnen laten zien met een bepaalde groep allochtonen (op scholen, uitgaansgebieden, projecten, kermis, zwembaden etc), die je af zou kunnen doen met "ja, maar dat zijn steeds dezelfde mensen."

Maar een "echte" no-go area lijkt me wel interessant.
pi_24299880
Ik wil ook wel naar zo'n "no-go area" . Welke wijken vallen daaronder?
pi_24299881
quote:
Op donderdag 30 december 2004 16:11 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Canada Toronto heeft 50% immigranten. En het gaat allemaal goed. En homo's kunnen er trouwen . Daar zou ik wel willen wonen.
50%? Peanuts, Vancouver zit over de 60 als ik me niet vergis. En ook daar ben ik (per ongeluk en overdag) in de 'no-go-area' geweest

Heerlijke stad trouwens
Slaapt winter
en zomer
pi_24299883
quote:
Op donderdag 30 december 2004 16:09 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Typerend ja.
pberens en aah zijn nog nooit op een meet gekomen.
pi_24299916
quote:
Op donderdag 30 december 2004 16:12 schreef Parabola het volgende:

[..]

Onder dezelfde voorwaarde als toen. De grootste 'no-go-area-roepers' moeten mee. Maar dat durven ze toch niet.
Misschien als je het iets concreter maakt?

ik steun het en kom iig
pi_24299922
quote:
Op donderdag 30 december 2004 16:14 schreef RichardQuest het volgende:
Schilderswijk, Bijlmer, Kanaleneiland, Charlois, Delfshaven.
Slaapt winter
en zomer
pi_24299925
quote:
Op donderdag 30 december 2004 16:14 schreef Parabola het volgende:

[..]

50%? Peanuts, Vancouver zit over de 60 als ik me niet vergis. En ook daar ben ik (per ongeluk en overdag) in de 'no-go-area' geweest

Heerlijke stad trouwens
Wil ik ook nog wel 's heen.
pi_24299933
quote:
Op donderdag 30 december 2004 16:08 schreef George-Butters het volgende:
De meisjes
Wat bedoelt u?
pi_24299956
quote:
Op donderdag 30 december 2004 16:14 schreef RichardQuest het volgende:
Amsterdam => Diamantbuurt
Den Haag => Schilderswijk
Utrecht => Kanaleneiland en een vriend van me woont in de Javastraat, ook niet echt een leuke buurt.
Rotterdam => Spangen
Gouda => Korte Akkeren
pi_24299963
quote:
Op donderdag 30 december 2004 16:15 schreef Parabola het volgende:

[..]

Charlois? Alleen misschien de Tarwewijk, de rest van Charlois is een nette wijk., Delftshaven is goed te doen, misschien dat je Spangen bedoeld.
pi_24299970
quote:
Op donderdag 30 december 2004 16:15 schreef Parabola het volgende:

[..]

De eerste drie ben ik wel 's geweest. In Rotterdam kom ik heel weinig.
pi_24300005
quote:
Op donderdag 30 december 2004 16:18 schreef sizzler het volgende:

[..]

Utrecht => Kanaleneiland en een vriend van me woont in de Javastraat, ook niet echt een leuke buurt.
Rotterdam => Spangen
Gouda => Korte Akkeren
Maar daar kun je toch gewoon doorheen lopen?
  donderdag 30 december 2004 @ 16:21:17 #289
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_24300026
quote:

[..]

Dat is de wijk Lombok. Dat wordt door velen gezien als een geslaagde wijk.
Niet als probleemwijk
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_24300029
quote:
Op donderdag 30 december 2004 16:18 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Charlois? Alleen misschien de Tarwewijk, de rest van Charlois is een nette wijk., Delftshaven is goed te doen, misschien dat je Spangen bedoeld.
Tarwewijk? Ligt eraan welk deel. Ik woon zelf ook in de Tarwewijk...in een rij nieuwe huizen waar alleen maar tweeverdieners wonen. Weliswaar allemaal allochtonen....maar een no-go area LOL verre van.
Allah Al Watan Al Malik
pi_24300080
quote:
Op donderdag 30 december 2004 16:21 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Tarwewijk? Ligt eraan welk deel. Ik woon zelf ook in de Tarwewijk...in een rij nieuwe huizen waar alleen maar tweeverdieners wonen. Weliswaar allemaal allochtonen....maar een no-go area LOL verre van.
Dan bedoel ik het gedeelte tussen de mijnsherenlaan en de dordtselaan in. En niet te vergeten dat bloemhof gedeelte van de Dordtselaan en daar achter redelijk verpaupert zijn.
pi_24300083
quote:
Op donderdag 30 december 2004 16:21 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Dat is de wijk Lombok. Dat wordt door velen gezien als een geslaagde wijk.
Niet als probleemwijk
Inderdaad, daar woont een oom van me. Die fietste met me 's nachts door Lombok en Kanaleneiland om te laten zien dat het nogal overdreven wordt.
pi_24300095
quote:

[..]

pas sinds kort
quote:
Lombok wordt in Utrecht zeker niet beschouwd als een slechte buurt. Heel gezellig zelfs.
quote:
Rotterdam => Spangen
Gouda => Korte Akkeren
quote:
Op donderdag 30 december 2004 16:18 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Tarwewijk idd. Spangen is wel 'zwart', maar geen 'no-go' voor zover ik weet. Maar ja, ik geloof daar hoe dan ook niet zo in. Delfshaven wordt wel degelijk beschouwd als een van de probleemgebieden in R'dam. Heel 'mooi' trouwens om daar de scherpe contrasten tussen historisch Delfshaven en de rest te zien. Een wereld van verschil op 1 straat afstand.

Delfhshaven is sowieso goede optie wegens leuke kroeg om te eindigen
Slaapt winter
en zomer
pi_24300102
quote:
Op donderdag 30 december 2004 16:21 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Misschien ben jij wel het verpauperde deel van de wijk?
pi_24300107
quote:
Op donderdag 30 december 2004 16:18 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

De eerste drie ben ik wel 's geweest. In Rotterdam kom ik heel weinig.
Dan meoten we maar een keer gaan drinken in Rotjeknor vind je niet
pi_24300133
quote:
Op donderdag 30 december 2004 16:20 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Maar daar kun je toch gewoon doorheen lopen?
Jij wel ja.

blonde meisjes, of mannen met geperodixeerd haar wat minder
pi_24300138
quote:
Op donderdag 30 december 2004 16:24 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Dan bedoel ik het gedeelte tussen de mijnsherenlaan en de dordtselaan in. En niet te vergeten dat bloemhof gedeelte van de Dordtselaan en daar achter redelijk verpaupert zijn.
Ja bloemhof is wel verpaupert...maar zelfs dat is geen no-go, iedereen loopt daar gewoon rustig rond en ben er zelf ook zo vaak doorheen gelopen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_24300142
quote:
Op donderdag 30 december 2004 16:25 schreef Parabola het volgende:
and.

Delfhshaven is sowieso goede optie wegens leuke kroeg om te eindigen
Ik ken daar idd een paar leuke "eindhaltes"
pi_24300151
quote:
Op donderdag 30 december 2004 16:24 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Ik heb zelf op de Mijnsherenlaan gewoond, en de zijstraten daar waren toen niet best. Toen ik laatst in Ahoy moest zijn, zag het er vanuit de metro al een stuk beter uit. Qua zwerfvuil en verzorging van de huizen dan, veel meer zie je vanuit zo'n metro niet.
Slaapt winter
en zomer
pi_24300156
quote:
Op donderdag 30 december 2004 16:26 schreef sizzler het volgende:

[..]

Jij wel ja.

blonde meisjes, of mannen met geperodixeerd haar wat minder
Mwa, zo'n indrukwekkend persoontje ben ik nou ook weer niet hoor, maar bedankt. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')