Ik wil alleen de liefde achterna, de wereld kan me gestolen wordenquote:Op donderdag 30 december 2004 15:53 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik heb je avatar al mishandeld tot avatar voor als ik pleite ben.
Ik wil de hele wereld nog afreizen. Geen geld.
Nouja, het ging me er meer om het argument van "jamaar TBS kan ook nog heel lang uitpakken" voor te zijn.quote:Op donderdag 30 december 2004 15:37 schreef Parabola het volgende:
[..]
Ons rechtssysteem is er dan ook niet om jou garanties te geven.![]()
"Zou kunnen." Dat bedoelde ik dus: ik heb liever "zeker weten". Nu weet ik alleen zeker dat hij 1/3 kwijtgeschonden krijgt, vier maanden voorarrest afgetrokken krijgt en hij dus in augustus al uit de gevangenis komt.quote:Als deze figuur inderdaad psychopaat is, en alles wijst daar op, zou zijn TBS wel eens heel lang kunnen gaan duren.
Je computerverslaving heeft je contact met de werkelijkheid doen vervagen.quote:Op donderdag 30 december 2004 15:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Relatief zeer weinig.
En van gerel op Fok heb ik totaal geen last
Ik wil mee!quote:Op donderdag 30 december 2004 15:52 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Mag ik ook???Ik wil wel naar het noorden van Florida
Dat lijkt me een grote leugen.quote:Op donderdag 30 december 2004 15:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik kanker net zo lang op allochtonen totdat ze relatief evenveel criminaliteit, etc., veroorzaken als autochtonen.
Ik heb zo mijn redenen, persoonlijk trekt Florida uhm de VS me totaal niet, dan weet ik wel leukere en mooiere landen om naar te verkassen.quote:Op donderdag 30 december 2004 15:59 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik wil mee!
alhoewel het zuiden me meer trekt
De studie sociologie is wel wat voor jou.quote:Op donderdag 30 december 2004 15:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik kanker net zo lang op allochtonen totdat ze relatief evenveel criminaliteit, etc., veroorzaken als autochtonen.
Je mag wel een keer mee uit in Gouda.quote:Op donderdag 30 december 2004 15:58 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ga s naar buiten man. Hup de zogenaamde probleemwijken in.
Ik heb een jaar in Zuilen (Utrecht) gewoond. Nooit gezeik met zogenaamde allochtonen.
edit op de editquote:Op donderdag 30 december 2004 16:00 schreef RichardQuest het volgende:
edit. niets gezegd
Ik vind het er zelfs gezelligquote:Op donderdag 30 december 2004 15:59 schreef RichardQuest het volgende:
Je kunt ook makkelijk door Kanaleneiland lopen hoor. Dat gezeik altijd
.
Je kan zeker niet in natura betalenquote:Op donderdag 30 december 2004 16:04 schreef Mutant01 het volgende:
Net 25 eurie gedoneerd, komop mensen geef! Ook al is het 1 EURO!!!!!!!!!!!!!!111111
In de tijd dat PF sprak over no-go-areas heb ik de POL-usuals meerdere keren uitgenodigd voor een POL-uitje in een no-go-area naar keuze, door mij te organiseren. Als ik me goed herinner vond alleen Sidekick het een goed idee, de grootste 'no-go-area-roepers' van die tijd (waaronder pberends en aaah...) putten zich uit in smoezen waarom niet.quote:Op donderdag 30 december 2004 15:59 schreef RichardQuest het volgende:
Je kunt ook makkelijk door Kanaleneiland lopen hoor. Dat gezeik altijd
.
Al lang gedaan joh. 10 euro, ben een arme provinciaal hè.quote:Op donderdag 30 december 2004 16:04 schreef Mutant01 het volgende:
Net 25 eurie gedoneerd, komop mensen geef! Ook al is het 1 EURO!!!!!!!!!!!!!!111111
Dat is waar ook. Jij steunde het idee ook. Bood toen Gouda al aanquote:Op donderdag 30 december 2004 16:01 schreef sizzler het volgende:
[..]
Je mag wel een keer mee uit in Gouda.
Mwoah. Hooguit Canada of Engeland.quote:Op donderdag 30 december 2004 16:01 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn redenen, persoonlijk trekt Florida uhm de VS me totaal niet, dan weet ik wel leukere en mooiere landen om naar te verkassen.
Typerend ja.quote:Op donderdag 30 december 2004 16:06 schreef Parabola het volgende:
[..]
In de tijd dat PF sprak over no-go-areas heb ik de POL-usuals meerdere keren uitgenodigd voor een POL-uitje in een no-go-area naar keuze, door mij te organiseren. Als ik me goed herinner vond alleen Sidekick het een goed idee, de grootste 'no-go-area-roepers' van die tijd (waaronder pberends en aaah...) putten zich uit in smoezen waarom niet.
Lijkt mij wel leuk eigenlijk. Kunnen we misschien een bezoekje aan de politie en gemeente aan plakken om te kijken wat hun beleid is.quote:Op donderdag 30 december 2004 16:06 schreef Parabola het volgende:
[..]
In de tijd dat PF sprak over no-go-areas heb ik de POL-usuals meerdere keren uitgenodigd voor een POL-uitje in een no-go-area naar keuze, door mij te organiseren. Als ik me goed herinner vond alleen Sidekick het een goed idee, de grootste 'no-go-area-roepers' van die tijd (waaronder pberends en aaah...) putten zich uit in smoezen waarom niet.
Alleen Canada kan ik het met je eens zijn, Engeland absoluut niet, wat een baggertoko is dat zeg. Ierland of schotland daarintegen, en dan de scandi en baltilanden, heel mooi om te wonen.quote:Op donderdag 30 december 2004 16:08 schreef sizzler het volgende:
[..]
Mwoah. Hooguit Canada of Engeland.
Canadaquote:Op donderdag 30 december 2004 16:08 schreef sizzler het volgende:
[..]
Mwoah. Hooguit Canada of Engeland.
Ik wil wel naar Gouda, is daar ook een kroeg met bier ????quote:Op donderdag 30 december 2004 16:10 schreef sizzler het volgende:
[..]
Lijkt mij wel leuk eigenlijk. Kunnen we misschien een bezoekje aan de politie en gemeente aan plakken om te kijken wat hun beleid is.
Geldt je aanbod nog?
Onder dezelfde voorwaarde als toen. De grootste 'no-go-area-roepers' moeten mee. Maar dat durven ze toch niet.quote:Op donderdag 30 december 2004 16:10 schreef sizzler het volgende:
[..]
Lijkt mij wel leuk eigenlijk. Kunnen we misschien een bezoekje aan de politie en gemeente aan plakken om te kijken wat hun beleid is.
Geldt je aanbod nog?
Niet echt een no-go area. Maar idd. Alleen zou ik heel wat problemen kunnen laten zien met een bepaalde groep allochtonen (op scholen, uitgaansgebieden, projecten, kermis, zwembaden etc), die je af zou kunnen doen met "ja, maar dat zijn steeds dezelfde mensen."quote:Op donderdag 30 december 2004 16:07 schreef Parabola het volgende:
[..]
Dat is waar ook. Jij steunde het idee ook. Bood toen Gouda al aan
50%? Peanuts, Vancouver zit over de 60 als ik me niet vergis. En ook daar ben ik (per ongeluk en overdag) in de 'no-go-area' geweestquote:Op donderdag 30 december 2004 16:11 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
CanadaToronto heeft 50% immigranten. En het gaat allemaal goed. En homo's kunnen er trouwen
. Daar zou ik wel willen wonen.
pberens en aah zijn nog nooit op een meet gekomen.quote:
Misschien als je het iets concreter maakt?quote:Op donderdag 30 december 2004 16:12 schreef Parabola het volgende:
[..]
Onder dezelfde voorwaarde als toen. De grootste 'no-go-area-roepers' moeten mee. Maar dat durven ze toch niet.
Schilderswijk, Bijlmer, Kanaleneiland, Charlois, Delfshaven.quote:Op donderdag 30 december 2004 16:14 schreef RichardQuest het volgende:
Ik wil ook wel naar zo'n "no-go area". Welke wijken vallen daaronder?
Wil ik ook nog wel 's heen.quote:Op donderdag 30 december 2004 16:14 schreef Parabola het volgende:
[..]
50%? Peanuts, Vancouver zit over de 60 als ik me niet vergis. En ook daar ben ik (per ongeluk en overdag) in de 'no-go-area' geweest
Heerlijke stad trouwens
Amsterdam => Diamantbuurtquote:Op donderdag 30 december 2004 16:14 schreef RichardQuest het volgende:
Ik wil ook wel naar zo'n "no-go area". Welke wijken vallen daaronder?
Charlois? Alleen misschien de Tarwewijk, de rest van Charlois is een nette wijk., Delftshaven is goed te doen, misschien dat je Spangen bedoeld.quote:Op donderdag 30 december 2004 16:15 schreef Parabola het volgende:
[..]
Schilderswijk, Bijlmer, Kanaleneiland, Charlois, Delfshaven.
De eerste drie ben ik wel 's geweest. In Rotterdam kom ik heel weinig.quote:Op donderdag 30 december 2004 16:15 schreef Parabola het volgende:
[..]
Schilderswijk, Bijlmer, Kanaleneiland, Charlois, Delfshaven.
Maar daar kun je toch gewoon doorheen lopen?quote:Op donderdag 30 december 2004 16:18 schreef sizzler het volgende:
[..]
Amsterdam => Diamantbuurt
Den Haag => Schilderswijk
Utrecht => Kanaleneiland en een vriend van me woont in de Javastraat, ook niet echt een leuke buurt.
Rotterdam => Spangen
Gouda => Korte Akkeren
Dat is de wijk Lombok. Dat wordt door velen gezien als een geslaagde wijk.quote:Op donderdag 30 december 2004 16:18 schreef sizzler het volgende:
[..]
Utrecht => Kanaleneiland en een vriend van me woont in de Javastraat, ook niet echt een leuke buurt.
Tarwewijk? Ligt eraan welk deel. Ik woon zelf ook in de Tarwewijk...in een rij nieuwe huizen waar alleen maar tweeverdieners wonen. Weliswaar allemaal allochtonen....maar een no-go area LOL verre van.quote:Op donderdag 30 december 2004 16:18 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Charlois? Alleen misschien de Tarwewijk, de rest van Charlois is een nette wijk., Delftshaven is goed te doen, misschien dat je Spangen bedoeld.
Dan bedoel ik het gedeelte tussen de mijnsherenlaan en de dordtselaan in. En niet te vergeten dat bloemhof gedeelte van de Dordtselaan en daar achter redelijk verpaupert zijn.quote:Op donderdag 30 december 2004 16:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tarwewijk? Ligt eraan welk deel. Ik woon zelf ook in de Tarwewijk...in een rij nieuwe huizen waar alleen maar tweeverdieners wonen. Weliswaar allemaal allochtonen....maar een no-go area LOL verre van.
Inderdaad, daar woont een oom van me. Die fietste met me 's nachts door Lombok en Kanaleneiland om te laten zien dat het nogal overdreven wordt.quote:Op donderdag 30 december 2004 16:21 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dat is de wijk Lombok. Dat wordt door velen gezien als een geslaagde wijk.
Niet als probleemwijk
pas sinds kortquote:
Lombok wordt in Utrecht zeker niet beschouwd als een slechte buurt. Heel gezellig zelfs.quote:Den Haag => Schilderswijk
quote:Rotterdam => Spangen
Gouda => Korte Akkeren
Tarwewijk idd. Spangen is wel 'zwart', maar geen 'no-go' voor zover ik weet. Maar ja, ik geloof daar hoe dan ook niet zo in. Delfshaven wordt wel degelijk beschouwd als een van de probleemgebieden in R'dam. Heel 'mooi' trouwens om daar de scherpe contrasten tussen historisch Delfshaven en de rest te zien. Een wereld van verschil op 1 straat afstand.quote:Op donderdag 30 december 2004 16:18 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Charlois? Alleen misschien de Tarwewijk, de rest van Charlois is een nette wijk., Delftshaven is goed te doen, misschien dat je Spangen bedoeld.
Misschien ben jij wel het verpauperde deel van de wijk?quote:Op donderdag 30 december 2004 16:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tarwewijk? Ligt eraan welk deel. Ik woon zelf ook in de Tarwewijk...in een rij nieuwe huizen waar alleen maar tweeverdieners wonen. Weliswaar allemaal allochtonen....maar een no-go area LOL verre van.
Dan meoten we maar een keer gaan drinken in Rotjeknor vind je nietquote:Op donderdag 30 december 2004 16:18 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
De eerste drie ben ik wel 's geweest. In Rotterdam kom ik heel weinig.
Jij wel ja.quote:Op donderdag 30 december 2004 16:20 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Maar daar kun je toch gewoon doorheen lopen?
Ja bloemhof is wel verpaupert...maar zelfs dat is geen no-go, iedereen loopt daar gewoon rustig rond en ben er zelf ook zo vaak doorheen gelopen.quote:Op donderdag 30 december 2004 16:24 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dan bedoel ik het gedeelte tussen de mijnsherenlaan en de dordtselaan in. En niet te vergeten dat bloemhof gedeelte van de Dordtselaan en daar achter redelijk verpaupert zijn.
Ik ken daar idd een paar leuke "eindhaltes"quote:Op donderdag 30 december 2004 16:25 schreef Parabola het volgende:
and.
Delfhshaven is sowieso goede optie wegens leuke kroeg om te eindigen
Ik heb zelf op de Mijnsherenlaan gewoond, en de zijstraten daar waren toen niet best. Toen ik laatst in Ahoy moest zijn, zag het er vanuit de metro al een stuk beter uit. Qua zwerfvuil en verzorging van de huizen dan, veel meer zie je vanuit zo'n metro niet.quote:Op donderdag 30 december 2004 16:24 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dan bedoel ik het gedeelte tussen de mijnsherenlaan en de dordtselaan in. En niet te vergeten dat bloemhof gedeelte van de Dordtselaan en daar achter redelijk verpaupert zijn.
Mwa, zo'n indrukwekkend persoontje ben ik nou ook weer niet hoor, maar bedankt.quote:Op donderdag 30 december 2004 16:26 schreef sizzler het volgende:
[..]
Jij wel ja.
blonde meisjes, of mannen met geperodixeerd haar wat minder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |