Kinky!quote:
Precies, allochtone hardrijders het land uit!quote:Op woensdag 29 december 2004 23:04 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wie ligt er wakker van een kleine boete? Miljoenne chauffeurs iig niet. Een fikse gevangenisstraf werkt wel maar is duur. Uitzetting is heftig maar relatief goedkoop.
Mijn glimlach >>>>> jouw bestaan.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Helaas, je lijkt op me, maar dan lelijker.
Bron: http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/4133693.stmquote:Romanian doctors say a 67-year-old woman is seven months pregnant with twin girls after fertility treatment.
If the pregnancy comes to full term, it is believed that Adriana Iliescu, an author and academic, will become the oldest recorded mother.
Mijn belastingopgave >>>> jouw studententijd.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Mijn glimlach >>>>> jouw bestaan.
Dat is juist een teken van integratie. Tenzij ze altijd richting Mekka willen rijden. Dan kan je wel eens een probleem hebben.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:36 schreef Sidekick het volgende:
Precies, allochtone hardrijders het land uit!
Hee, doe's niet.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:36 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Precies, allochtone hardrijders het land uit!
Mijn Triviant >>>>> jouw scriptie.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Mijn belastingopgave >>>> jouw studententijd.
Jouw scriptie >>> prullenbak.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:41 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Mijn Triviant >>>>> jouw scriptie.
Met Ype alles goed!quote:Op woensdag 29 december 2004 23:34 schreef Johan_de_With het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Ype, Bas?
Wanneer is hij klaar?quote:Op woensdag 29 december 2004 23:46 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Met Ype alles goed!
Heb vorige week 2 keer met m bier gedronken.
Wat vindt er dan plaats?quote:Op woensdag 29 december 2004 23:55 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Oeh, nog 48 uur en een beetje...............
Dan ga ik me verjaardag vieren door een fles bubbels op te zuipenquote:
Hoe is het eigenlijk met jouw studie?quote:Op donderdag 30 december 2004 00:01 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dan ga ik me verjaardag vieren door een fles bubbels op te zuipen
Joh? Hoe jong mogen we je noteren?quote:Op donderdag 30 december 2004 00:01 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dan ga ik me verjaardag vieren door een fles bubbels op te zuipen
Ben een tijdje ziek geweest, dus heb me dee tentamens niet kunnen doen, wel kut. Heb in januari wat tentamens die ik wel ga doen, en dan de hers in Maart ofzo. Alleen mis ik wel me punten van die fucking studievaardigheid en van programmeermethoden, maar ja.quote:Op donderdag 30 december 2004 00:03 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met jouw studie?
Hihi, me profiel klopt gewoon hoor.quote:Op donderdag 30 december 2004 00:04 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Joh? Hoe jong mogen we je noteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |