quote:Op woensdag 29 december 2004 20:42 schreef malagutie82 het volgende:
ik heb me geld opgemaakt aan vuurwerk (uit azie)
en zo is dat, van onze belastingcenten, gaat zeker al 2 miljoen er naartoequote:Op woensdag 29 december 2004 21:01 schreef Chevalric het volgende:
Ik heb al belasting betaald...
wat ben je weer gulquote:Op woensdag 29 december 2004 21:03 schreef mtv het volgende:
[..]
en zo is dat, van onze belastingcenten, gaat zeker al 2 miljoen er naartoe
Als je er alleen aan zit te denken is het inderdaad niet veelquote:Op woensdag 29 december 2004 20:35 schreef trith het volgende:
Zit aan 25 EUR te denken, beetje weinig maar ben student...
En zo is het...quote:Op woensdag 29 december 2004 21:10 schreef BBQ-kip het volgende:
50 euro.
Ik vind trouwens niet dat je je hoeft te schamen als het 10 euro is of 2 euro, als dit is wat je kunt missen, vind ik het prima.
Elk beetje helpt en je ben niet verplicht te doen
Al geef je maar 1 cent. Wat mij betreft geef je niet eens geld als het niet direct uit je hart komt.quote:Op woensdag 29 december 2004 21:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vind trouwens niet dat je je hoeft te schamen als het 10 euro is of 2 euro, als dit is wat je kunt missen, vind ik het prima.
quote:Elk beetje helpt en je ben niet verplicht te doen
verkapte pats-replyquote:Op woensdag 29 december 2004 21:12 schreef mtv het volgende:
ik kan wel 2500 euro storten
ik heb toch maar 2 banen, en werk maar 50 uur per week
dus ik kan gerust nog meer uren maken om meer geld te kunnen storten
Check, 20 euro gestort.quote:Op woensdag 29 december 2004 21:10 schreef sylvesterrr het volgende:
Owja, je kunt hier SHO éénmalig machtigen een bepaald bedrag van je rekening af te schrijven.
Hoe doe jij dat? Je moet perse een geldig betalingskenmerk + code ingeven anders lukt het nietquote:Op woensdag 29 december 2004 23:27 schreef bok-tor het volgende:
¤ 30,-
Wat is internetbankieren toch makkelijk...
nee jij heb de optie gekozen : " betalen via acceptgiro " , je moet de optie kiezen : " betalen via Bankgiro "quote:Op donderdag 30 december 2004 00:13 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat? Je moet perse een geldig betalingskenmerk + code ingeven anders lukt het niet
quote:Op donderdag 30 december 2004 12:52 schreef kaputwiehund het volgende:
Ik maak niets over naar 555. Een oud collega van mij komt uit Sri Lanka. Ik heb hem dinsdag even gebeld om te vragen hoe het met zijn familie was. Gelukkig leven ze nog, maar hun woningen en de rest van hun spullen zijn weg. Aangezien hij een groot deel van zijn spaarcenten over ging maken, heb ik hem ¤ 250 toegezegd.
Het is nooit genoeg, als stort je een ton. Zo is het toch best? Kun je zonder gewetensbezwaren je oudejaarsbiefstuk naar binnen werken.quote:Op donderdag 30 december 2004 13:47 schreef petre86 het volgende:
aangezien ik niemand in die regio ken die mijn directe hulp nodig heeft heb ik ook gestort op 555
10,- mochten ze er met een week achterkomen dat het geld bij lange na niet genoeg is dan kan d'r altijd nog wat bij
Bedankt voor de link, ik heb hem net gebruikt. Heb ¤ 50,- overgemaakt.quote:Op woensdag 29 december 2004 21:10 schreef sylvesterrr het volgende:
Owja, je kunt hier SHO éénmalig machtigen een bepaald bedrag van je rekening af te schrijven.
wow! Weet je nu ook dat je in 1 post hebt omschreven waarom mensen hier posten??quote:Op donderdag 30 december 2004 12:38 schreef ikkemem het volgende:
Notiore gek wat een walgelijk topic van jouw.
heb je allen nog maar rot opmerkingen zien maken op andere topics.
O wat zijn we gul topic![]()
Kijk eens wat wij over hebben voor die arme mensen.
dat is waar.. maar als alle nederlanders meehelpen en geld storten.. dan schiet het al een heel stuk op.. nu nog in amerika en andere landen.. als zo'n kikkerlandje als nederland meer gaat geven dan Amerika.. dan lijkt me dat de gierigheid van amerika weer eens duidelijk wordt.. niets doen tenzij het je voordeel oplevert..quote:Op donderdag 30 december 2004 13:53 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Het is nooit genoeg, als stort je een ton. Zo is het toch best? Kun je zonder gewetensbezwaren je oudejaarsbiefstuk naar binnen werken.
Ik vind dat Nederland best veel geld heeft ingezameld. Goed hoor. Het valt reuze mee met de gierigheid waar Nederlanders zo bekend om staan.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat is waar.. maar als alle nederlanders meehelpen en geld storten.. dan schiet het al een heel stuk op.. nu nog in amerika en andere landen.. als zo'n kikkerlandje als nederland meer gaat geven dan Amerika.. dan lijkt me dat de gierigheid van amerika weer eens duidelijk wordt.. niets doen tenzij het je voordeel oplevert..
Helemaal offtopic: Hey, ik heb jouw usericon veranderd.quote:Op donderdag 30 december 2004 22:28 schreef pc-fr34k het volgende:
Ook niks, maar ik heb dan ook weer niks.
Ik verveelde me, dus maar ff simpel iets in elkaar gescript, misschien binnenkort iets aan veranderen ofzo.quote:Op donderdag 30 december 2004 22:34 schreef Radjwantie het volgende:
[..]
Helemaal offtopic: Hey, ik heb jouw usericon veranderd.Zo leuk!
Ik denk veel meer. Als je het vergelijkt met Kosovo 5 jaar geleden, dat was 52 miljoen. Na de tv-actie op 6 januari komen we daar (hoop ik) ver bovenuit.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:29 schreef Hertog_Martin het volgende:
ik had dus 10 overgemaakt gister en me ma zojuist 50..
zou mooi zijn als we als nederlanders iets van 25 miljoen kunnen opbrengen, misschien raken we het 'gierig' vooroordeel dan ook wel kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |