quote:Op woensdag 29 december 2004 20:42 schreef malagutie82 het volgende:
ik heb me geld opgemaakt aan vuurwerk (uit azie)
en zo is dat, van onze belastingcenten, gaat zeker al 2 miljoen er naartoequote:Op woensdag 29 december 2004 21:01 schreef Chevalric het volgende:
Ik heb al belasting betaald...
wat ben je weer gulquote:Op woensdag 29 december 2004 21:03 schreef mtv het volgende:
[..]
en zo is dat, van onze belastingcenten, gaat zeker al 2 miljoen er naartoe
Als je er alleen aan zit te denken is het inderdaad niet veelquote:Op woensdag 29 december 2004 20:35 schreef trith het volgende:
Zit aan 25 EUR te denken, beetje weinig maar ben student...
En zo is het...quote:Op woensdag 29 december 2004 21:10 schreef BBQ-kip het volgende:
50 euro.
Ik vind trouwens niet dat je je hoeft te schamen als het 10 euro is of 2 euro, als dit is wat je kunt missen, vind ik het prima.
Elk beetje helpt en je ben niet verplicht te doen
Al geef je maar 1 cent. Wat mij betreft geef je niet eens geld als het niet direct uit je hart komt.quote:Op woensdag 29 december 2004 21:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vind trouwens niet dat je je hoeft te schamen als het 10 euro is of 2 euro, als dit is wat je kunt missen, vind ik het prima.
quote:Elk beetje helpt en je ben niet verplicht te doen
verkapte pats-replyquote:Op woensdag 29 december 2004 21:12 schreef mtv het volgende:
ik kan wel 2500 euro storten
ik heb toch maar 2 banen, en werk maar 50 uur per week
dus ik kan gerust nog meer uren maken om meer geld te kunnen storten
Check, 20 euro gestort.quote:Op woensdag 29 december 2004 21:10 schreef sylvesterrr het volgende:
Owja, je kunt hier SHO éénmalig machtigen een bepaald bedrag van je rekening af te schrijven.
Hoe doe jij dat? Je moet perse een geldig betalingskenmerk + code ingeven anders lukt het nietquote:Op woensdag 29 december 2004 23:27 schreef bok-tor het volgende:
¤ 30,-
Wat is internetbankieren toch makkelijk...
nee jij heb de optie gekozen : " betalen via acceptgiro " , je moet de optie kiezen : " betalen via Bankgiro "quote:Op donderdag 30 december 2004 00:13 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat? Je moet perse een geldig betalingskenmerk + code ingeven anders lukt het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |