Deze foto van Fritz is echt een ultieme kattenfoto, kijk 'm nou genietenquote:
hmm, misschien was het wel z'n laatste stuiptrekking en liet hij luttele momenten na het nemen van deze foto het leven....quote:Op zondag 16 januari 2005 06:04 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Deze foto van Fritz is echt een ultieme kattenfoto, kijk 'm nou genieten![]()
even voor mij.... inkie1010 maakte de foto, scandoulos paste het en jij verteld dat hij net daarna is overleden?quote:Op zondag 16 januari 2005 06:06 schreef JeroenCE het volgende:
[..]
hmm, misschien was het wel z'n laatste stuiptrekking en liet hij luttele momenten na het nemen van deze foto het leven....
ach het was ook maar een slecht grapje, sorryquote:Op zondag 16 januari 2005 13:43 schreef Mickeys het volgende:
[..]
even voor mij.... inkie1010 maakte de foto, scandoulos paste het en jij verteld dat hij net daarna is overleden?
Mijn katzel maakt ook wel is van die rare strek bewegingen maar die leeft gelukkig nog
Volgens mij hebben inderdaad alle katten daar last van: Casper in de tuinquote:Op zondag 16 januari 2005 14:07 schreef briana_muirinn het volgende:
Geen paniek, dat is een vrij 'normale' houding voor katten geloof ik, die van mij liggen soms op hun rug te pitten
[afbeelding]
Zet de flitser eens uit, misschien worden ze dan snel minder bang. In ieder geval hebben ze dan niet meer van die lichtgevende ogen.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:47 schreef Erosjuhhh het volgende:
mijn 2 nieuwe kittens!
heb ze nu bijna 2 weken, deze is genomen in week 12, ze zijn nu bijna 14 weken oud alleen nog camera schuw!![]()
kruising tussen maincoon en vuilnisbakkenras
[afbeelding]
binnenkort meer
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:47 schreef Erosjuhhh het volgende:
mijn 2 nieuwe kittens!
heb ze nu bijna 2 weken, deze is genomen in week 12, ze zijn nu bijna 14 weken oud alleen nog camera schuw!![]()
[afbeelding]
binnenkort meer
quote:Op zondag 16 januari 2005 20:45 schreef Rino het volgende:
[..]
Volgens mij hebben inderdaad alle katten daar last van: Casper in de tuin
[afbeelding]
Lijkt er inderdaad wel op, maar Casper is toch lieverquote:Op zondag 16 januari 2005 23:36 schreef Shirley het volgende:
[..]Jouw kat lijkt echt verdomd veel op de mijne!
Dit is mijn wijffie Kyra:
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb jij nog een goeie foto van jouw Casper?
Ja, de mijne is witter. En laten we het erop houden dat ze allemaal even lief zijnquote:Op zondag 16 januari 2005 23:56 schreef Rino het volgende:
[..]
Lijkt er inderdaad wel op, maar Casper is toch liever:
[afbeelding]
Hier samen met Hobbes:
[afbeelding]
Goede anschaf dan toch?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:42 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Ik heb vorige week een 2ehands krabpaal gekocht voor een tientje op Marktplaats... nu ligt Raven er elke nacht bovenop te slapen.
[afbeelding]
Fritz leeft gewoon nog hoor, hij is al 14,5 jaar!!! Hij was toen gewoon lekker van de zon aan het genieten!quote:Op zondag 16 januari 2005 13:43 schreef Mickeys het volgende:
[..]
even voor mij.... inkie1010 maakte de foto, scandoulos paste het en jij verteld dat hij net daarna is overleden?
Mijn katzel maakt ook wel is van die rare strek bewegingen maar die leeft gelukkig nog
mooi toch?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:42 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Ik heb vorige week een 2ehands krabpaal gekocht voor een tientje op Marktplaats... nu ligt Raven er elke nacht bovenop te slapen.
[afbeelding]
Gelukkig.... Jammer dat er dan zo'n flauwe grappenmaker er tussen moet zitten..quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:45 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Fritz leeft gewoon nog hoor, hij is al 14,5 jaar!!! Hij was toen gewoon lekker van de zon aan het genieten!
Tnxx, ik heb ze in de OP gezetquote:Op dinsdag 18 januari 2005 08:23 schreef Mickeys het volgende:
Wat ik een beetje miste in de startpost van elke topic is de terugvindlink van de vorige topics... maar niet getreurd..... ik heb ze gevonden:
-knip topicdeeltjes-
Dit doen we verder in FB van F&F.quote:Ook zou ik het leuk vinden als de moderator die mijn link naar een zogenaamde spamsite (MIJN eigen site met ja heel veel fotootjes) eens op mijn mail reageerde... Natuurlijk kan ik ook de ruim 200 fotootjes online zetten en lekker de server bijna plat gooien.... maar dat lijkt mij nou niet de bedoeling
Hoe hoger hoe beter over het algemeen, een pergola is een prima slaapplekquote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:35 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
Ja idd, maar ik vind het een beetje apart dat ie t fijn vindt om zo hoog te slapen.
Inderdaad!:quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:25 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hoe hoger hoe beter over het algemeen, een pergola is een prima slaapplek.
Vogelhuisje is natuurlijk ook een mooie plek:
Hehe, onze poes vergeet dat ook vaakquote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:18 schreef -Eddow- het volgende:
vergeten zn tong naar binnen te doen
[afbeelding]
[afbeelding]
LOL2quote:
Photobucket.comquote:Op donderdag 20 januari 2005 13:01 schreef XemmyX het volgende:
Waar kan ik mijn foto's ergens online zetten, zodat ik met de foto's van mijn kitten van 4 maanden kan spammen??
http://photobucket.com Bijvoorbeeld of http://www.imageshack.usquote:Op donderdag 20 januari 2005 13:01 schreef XemmyX het volgende:
Waar kan ik mijn foto's ergens online zetten, zodat ik met de foto's van mijn kitten van 4 maanden kan spammen??
Ze zijn leuk, maar een beetje resizen kan geen kwaadquote:Op donderdag 27 januari 2005 18:08 schreef psychofishy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die is gaaf!quote:
2 weken later:quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:47 schreef Erosjuhhh het volgende:
mijn 2 nieuwe kittens!
[afbeelding]
binnenkort meer
Aaawhhquote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:49 schreef Ils het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
Oooooo guttegut!! Wat cutequote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:49 schreef Ils het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
Ze is echt lief!! Wat ontzettend jammer dat je haar niet kon houden, maar wel fijn dat je haar kunt bezoeken!!! Sinds ik op kamers woon (alweer 1,5 jaar) zie ik Fritz alleen af en toe in weekenden, ik mis het wel hoor een kat in huis, maar goed ik ga het geen enkele kat aandoen om te moeten leven op 13 m2..... Gewoon maar wachten totdat ik een appartementje heb!! Dan is het eerste wat er komt een kat, of nee, 2 kattenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:44 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Aaawhh! Zooo lief!
OT:
Ik heb nog twee (vage) foto's kunnen vinden van Nikky.
Helaas heb ik haar weg moeten doen omdat de mensen hier in huis er niet tegen kunnen..
Ik ben echter nog wel van plan om weer een poesje te nemen dus dat komt wel goed.
Deze foto's zijn trouwens pas geleden nog gemaakt bij de mensen waar ze nu bij woont..
[afbeelding]
^^ Let alsjeblieft niet op de datum
[afbeelding]
In het echt is ze nog liever.
Dank jequote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:36 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Ze is echt lief!! Wat ontzettend jammer dat je haar niet kon houden, maar wel fijn dat je haar kunt bezoeken!!! Sinds ik op kamers woon (alweer 1,5 jaar) zie ik Fritz alleen af en toe in weekenden, ik mis het wel hoor een kat in huis, maar goed ik ga het geen enkele kat aandoen om te moeten leven op 13 m2..... Gewoon maar wachten totdat ik een appartementje heb!! Dan is het eerste wat er komt een kat, of nee, 2 katten
Prachtige katten!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:28 schreef inkie1010 het volgende:
Ik kwam deze foto's nog tegen. Ik woonde eerst in een ander studentenhuis.
Er waren drie katten daar die altijd op bezoek kwamen, waarvan er 1 (Ollie) eigenlijk bij ons woonde, omdat het baasje van Ollie nooit naar hem om keek... ik moet zeggen dat ik ze alledrie erg mis, vooral Ollie want dat was echt een schat!! De andere twee, waarvan ik de echte namen niet wist, maar we noemde ze Tommie en Felix, waren nog redelijk jong en lekker ondeugend!
Dit is Tommie
[afbeelding]
Nogmaals Tommie
[afbeelding]
Felix
[afbeelding]
Ollie (ondanks ietwat chagrijnige kop, echt een lieverd)
[afbeelding]
Tommie en Felix die voor mijn raam naar binnen zaten te loeren!
[afbeelding]
Lievies Skaaiquote:Op zondag 30 januari 2005 23:46 schreef Skaai het volgende:
Dankje, ze worden steeds gekker.
En ik haaaaat imageshack.
Ohh Ik ook, wat een schatjequote:Op maandag 31 januari 2005 00:01 schreef blackbully het volgende:
het is al een oudere foto maar ik vind hem zo lief
Super Lotto Weeked Millionair Kanjer Toppertm, de grootste kat om miljonair te worden!quote:
nu wil ik ook weer jonge katjesquote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:49 schreef Ils het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
Whaha die heeft een rare kop!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:05 schreef Rewimo het volgende:
Jamie heeft een nieuw mandje
[afbeelding]
2 mooie poezen!quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:06 schreef Angel_1983 het volgende:
Noa als pas geboren ukkepukkie!
[afbeelding]
Nog een keer Noa, 1ste dag dat ik haar thuis had !
[afbeelding]
En Noa nu, half jaartje oud en nogsteeds een mini meisje!
[afbeelding]
Luna (nu 14 maandjes)
[afbeelding]
En dan als laatste Luna en Noa samen in de vensterbank
[afbeelding]
Zou nog wel even door kunnen gaan, heb zoveel mooie foto's van mijn mooie meiden!
Maar dat bewaar ik voor de volgende keer!
![]()
![]()
Luna is inderdaad zwart met wit maar Noa niet, ze is heel donker grijs!quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:04 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
2 mooie poezen!
zwart met wit
zal snel weer foto's van mijn 2 katten posten, ook zwart en zwart witte ze groeien als kool
hier paar foto's van Figaroquote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:07 schreef Angel_1983 het volgende:
[..]
Luna is inderdaad zwart met wit maar Noa niet, ze is heel donker grijs!
Toen ze kitten was kon je dat erg goed zien, maar ze word nu wel steeds donkerder!
Meer foto's Meer foto's
Wat is Figaro een mooie katquote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:26 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
hier paar foto's van Figaro
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
de andere kat krijg ik nooit goed op de foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |