Ik hou me nu al dagen ontzettend in. Wil heel graag 'Ja! Ik!' roepen. Maar helaas. Kan niet.quote:Op woensdag 29 december 2004 22:51 schreef Scandalous:
Dus als iemand interesse heeft in dit kroelbeestje...![]()
Hee, ik zag een herkenbaar balletje voorbij komen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 02:14 schreef DuchessX het volgende:
<Vreselijk veel spam>
Scandy, wij zijn op zoek naar jonge katjesquote:Op woensdag 29 december 2004 22:51 schreef Scandalous het volgende:
Wat een schatje die Balou
Nog even een foto van Okkie, katertje van 3 maanden die op zoek is naar een nieuw baasje. Dus als iemand interesse heeft in dit kroelbeestje...
[afbeelding]![]()
Ja zn oogje is niet mee gegroeid en is dus nooit een echt oog geworden.quote:Op donderdag 6 januari 2005 07:55 schreef lady-wrb het volgende:
ik had je bijschrift nog niet gelezen, maar wel de foto gezien en ik dacht: hee grappig, het lijkt wel of die ene kat maar 1 oog heeft. maar het is dus echt zo!
is hij zo geboren?
Ohhh wat leuk!!! Ik heb zelf 2 ragdoll poezen en het zijn de liefste schatten die je je maar kunt voorstellen!!! Echt een poepie!!! Morgen mag je hem halen!!!quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:20 schreef Nijntjuh het volgende:
Wat een mooie foto's allemaal!!!![]()
Hij is pas over een week echt bij ons, maar ik kan het niet laten ook even te 'patsen' met onze mooie kitten![]()
[afbeelding]
Macho ontwaakt
[afbeelding]
Toch maar niet .....
[afbeelding]
Macho met een dikke 2 maanden
[afbeelding]
Macho .... om OP te vreten![]()
[afbeelding]![]()
![]()
Nog 7 nachtjes slapen en dan mogen we hem ophalen bij de fokker![]()
![]()
Hij heet trouwens Macho (Figaro op zijn stampapiermaar dat vind ik veel te nichterig en totaal niet bij zijn ietwat stoere uitstraling passen ) en hij is een bluemitted Ragdoll katertje.
![]()
![]()
Ja, moeders blijft schoonmaken. Arme Punky heeft gewoon de spuitkakquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:56 schreef Bluezz het volgende:
Wat een werk zal je hebben met knuf en punk, heel veel plezier en succes ermee !
Mooie poes is het. Ze komt van een boerderij, mochten haar zo meenemen. Ze zat alleen onder de vlooien toen. Nu niet meer gelukkig. Bijna 3jaar oud (of jong)quote:
Het is een kruising tussen een main coone/ noorse boskat en europese lapjespoes.quote:Op woensdag 12 januari 2005 00:25 schreef Bluezz het volgende:
Nolleke, die kop
En die haren die uit zijn oren pieken
die van ons zijn allemaal ff stoerquote:Op woensdag 12 januari 2005 00:31 schreef Bluezz het volgende:
Het is een geweldig stoere kop
Xena zou een kruising tussen een turkse angora en een noorse boskat zijn
Hoe hebben we ons zo laten foppen.
Maakt niet uit, ze is één van de allerleukste katten die ik heb (gehad).
Zeg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |