quote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:40 schreef Ymke het volgende:
Speciaal voor jou dan Puckzzz![]()
[afbeelding]
Euh... waarom knal je ze dan niet op ImageShack of iets dergelijks?quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
Deze foto's zijn beperkt online!!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan ookquote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:56 schreef exile0000 het volgende:
[..]
Euh... waarom knal je ze dan niet op ImageShack of iets dergelijks?
Aha oke ik snap hetquote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:01 schreef exile0000 het volgende:
ik zou het zo doen, ik houd wel van een beetje abstract/minimalistisch
[afbeelding]
veel plezier met je camera! zijn al genoeg gebruikers hier die het een fijne camera vinden!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:57 schreef PrinceSL het volgende:
Heey Mensen,
heb maandag een digitale camera gekocht, de Canon Powershot S1 IS, en ben gister even gaan eperimenteren, wat resulteerde in de volgende foto:
[afbeelding]
Graag zou ik wat reacties horen, wat kan ik misschien anders doen de volgende keer, sowieso, hoe is de foto?![]()
Groetjes
Heey bedankt, nuttige tips, hier kan ik wel wat mee!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:33 schreef Xilantof het volgende:
[..]
veel plezier met je camera! zijn al genoeg gebruikers hier die het een fijne camera vinden!
over de foto:
ik zelf mis wat scherpte. had het vooral leuk gevonden als de wielrenner lekker scherp was. dat is mijn inziens toch het dingetje was het een leuke plaat maakt (goed gezien dus!)
heb ergens ook idee dat de horizon niet echt recht loopt. maar dat kan ook mijn kijk zijn (ben net wakker)
misschien was het ook wel leuk om de het weggetje links wat meer op de foto te nemen.
het kader vind ik trouwens iets te "hard" naast het "softe" zwart wit van de foto
mooie kleuren heeft de fotoquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:24 schreef Jagganath het volgende:
[afbeelding]
Andere resoluties op http://www.pbase.com/jagganath/image/38418010
Zal mij benieuwen wat jullie er van vinden.. eerste keer dat ik foto post...
Foto is vandaag genomen op strand van Den Helder...
Grtz
En ik ben net wakker en zeg nu al goede dingen. Gewoon ff in PS rechtzetten.quote:
Wie was dat ook alweer?quote:Op zondag 9 januari 2005 11:02 schreef De_Warme_bakker het volgende:
de mens is het slimst als ze net wakker is...
tenzij je te laat wakker wordt, en daarna de weg in Naarden niet echt kan vinden
Dat vond ik juist wel okay krijg je een lekker contrast! Maargoed smaken verschillenquote:Op zondag 9 januari 2005 11:18 schreef De_Warme_bakker het volgende:
beetje donker aan de onderkant. wel mooie lucht
dat ziet er inderdaad in samenwerking met de rest die erop staat wel mooi uitquote:Op zondag 9 januari 2005 11:21 schreef drelletje het volgende:
[..]
Dat vond ik juist wel okay krijg je een lekker contrast! Maargoed smaken verschillen![]()
Probeer maar eens met windkracht 9, op je hurken, die camera recht te houdenquote:Op zondag 9 januari 2005 09:56 schreef De_Warme_bakker het volgende:
en... hij is scheef.
Xil, waarom wijs jij daar niet op? daar ben jij toch altijd de mierenzifter in?
nee, serieus: over de foto, ik vind het een mooie kleurenmengeling. Dat je het onderwerp mist, ja... ach... je kan niet zomaar een zeilbootje op de zee gooien.
Tip: Neem voortaan een statief mee of zowquote:Op zondag 9 januari 2005 14:34 schreef Jagganath het volgende:
[..]
Probeer maar eens met windkracht 9, op je hurken, die camera recht te houden![]()
Dat ie niet helemaal scherp is.. zal idd proberen de volgende keer met een kortere sluitertijd te werken, alleen of de foto dan niet te donker wordt....
Mooie kleurencompositie !!!quote:
Wat leuk, een Nispenaar S1IS-bezitter! Ik heb er ook één. Mooie foto, jammer van de comressieartefacten. Bij het verkleinen en opslaan als JPG even opletten welke compresie je instelt. Verder had er wat mij betreft wat meer contrast in mogen zitten.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:57 schreef PrinceSL het volgende:
Heey Mensen,
heb maandag een digitale camera gekocht, de Canon Powershot S1 IS, en ben gister even gaan eperimenteren, wat resulteerde in de volgende foto:
[afbeelding]
Graag zou ik wat reacties horen, wat kan ik misschien anders doen de volgende keer, sowieso, hoe is de foto?![]()
Groetjes
Ehm sorrie maar ik vind het een beetje een huis-tuin-en keukenfoto. (erg flets ook, maar dat zeg je zelf al) Met zo'n mooie kat moeten er toch veel betere foto's te maken zijn? Kon je niet dichterbij komen zodat je de tuintegels/raam/plant met bierviltje e.d. er niet op zou hebben? Of schrikt poes dan en is ze pleitte?quote:Op maandag 10 januari 2005 13:03 schreef RIQY het volgende:
wat vinden jullie van deze foto![]()
[afbeelding]
ik heb em een beetje tegen de zon in genomen, dus vandaar dat het licht een beetje apart van kleur is![]()
Volgens mij gaat het bij de fil "the village"(?) om #1quote:truce Audio pronunciation of "Truce" ( P ) Pronunciation Key (trs)
n.
1. A temporary cessation or suspension of hostilities by agreement of the opposing sides; an armistice.
2. A respite from a disagreeable state of affairs.
Apart als in flets?quote:Op maandag 10 januari 2005 13:03 schreef RIQY het volgende:
wat vinden jullie van deze foto![]()
[afbeelding]
ik heb em een beetje tegen de zon in genomen, dus vandaar dat het licht een beetje apart van kleur is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |