En ik ben net wakker en zeg nu al goede dingen. Gewoon ff in PS rechtzetten.quote:
Wie was dat ook alweer?quote:Op zondag 9 januari 2005 11:02 schreef De_Warme_bakker het volgende:
de mens is het slimst als ze net wakker is...
tenzij je te laat wakker wordt, en daarna de weg in Naarden niet echt kan vinden
Dat vond ik juist wel okay krijg je een lekker contrast! Maargoed smaken verschillenquote:Op zondag 9 januari 2005 11:18 schreef De_Warme_bakker het volgende:
beetje donker aan de onderkant. wel mooie lucht
dat ziet er inderdaad in samenwerking met de rest die erop staat wel mooi uitquote:Op zondag 9 januari 2005 11:21 schreef drelletje het volgende:
[..]
Dat vond ik juist wel okay krijg je een lekker contrast! Maargoed smaken verschillen![]()
Probeer maar eens met windkracht 9, op je hurken, die camera recht te houdenquote:Op zondag 9 januari 2005 09:56 schreef De_Warme_bakker het volgende:
en... hij is scheef.
Xil, waarom wijs jij daar niet op? daar ben jij toch altijd de mierenzifter in?
nee, serieus: over de foto, ik vind het een mooie kleurenmengeling. Dat je het onderwerp mist, ja... ach... je kan niet zomaar een zeilbootje op de zee gooien.
Tip: Neem voortaan een statief mee of zowquote:Op zondag 9 januari 2005 14:34 schreef Jagganath het volgende:
[..]
Probeer maar eens met windkracht 9, op je hurken, die camera recht te houden![]()
Dat ie niet helemaal scherp is.. zal idd proberen de volgende keer met een kortere sluitertijd te werken, alleen of de foto dan niet te donker wordt....
Mooie kleurencompositie !!!quote:
Wat leuk, een Nispenaar S1IS-bezitter! Ik heb er ook één. Mooie foto, jammer van de comressieartefacten. Bij het verkleinen en opslaan als JPG even opletten welke compresie je instelt. Verder had er wat mij betreft wat meer contrast in mogen zitten.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:57 schreef PrinceSL het volgende:
Heey Mensen,
heb maandag een digitale camera gekocht, de Canon Powershot S1 IS, en ben gister even gaan eperimenteren, wat resulteerde in de volgende foto:
[afbeelding]
Graag zou ik wat reacties horen, wat kan ik misschien anders doen de volgende keer, sowieso, hoe is de foto?![]()
Groetjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |