abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Games woensdag 19 januari 2005 @ 17:33:18 #241
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_24643817
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 17:30 schreef RaisinGirl het volgende:

[..]

Nee hoor, volgens mij komen dit soort 'uitzonderingen' behoorlijk vaak voor. Maar goed. Waar je ook voor moet oppassen en waar ik helemaal niet op bedacht was, is het volgende.

Om dit soort gedoe te vermijden, kun je als vrouw bevriend worden met een homo. Dat is allemaal leuk en aardig tot je ontdekt dat die vriend toch een beetje raar doet als je met z'n drieën bent, dat wil zeggen: jij, hij en jouw vriend. En dan komt na een tijdje de aap uit de mouw. De homovriend is verliefd geworden op jouw vriend en voelt dus concurrentie als jij er bij bent en gedraagt zich daardoor raar. Lekker is dat.
Nou ja, ik heb ook geen homoseksuele-vrienden misschien dat dat weer scheelt...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_24645518
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 14:14 schreef JeroenCE het volgende:

toevoeging: je kunt natuurlijk ook gewoon een vriendschappelijke relatie met een vrouw aangaan en onderhouden om het verschil in inzicht mbt een heleboel onderwerpen, met andere woorden gewoon omdat het wat toevoegt aan je sociale leven.
Dit lijkt mij de zeer ruime meerderheid, en dat maakt de stelling een foute. Je gaat toch niet al je platonische vriendinnen neuken? Ik moet er in de meeste gevallen niet aan denken.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_24647894
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 13:03 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Oh, dat snap ik wel. Denk je als vrouw een echt goede vriendschap te hebben met een man, blijkt dat het eigenlijk helemaal niet om "jou als persoon" gaat, maar eerder om "jou als potentieel neukobject". Kortom, de vriendschap is eigenlijk maar een front voor hem om dicht bij je in de buurt te blijven en zo 'een kans te krijgen'.*
In eerste instantie een "potentieel neukobject", op het moment dat je elkaar net kent dus. Maar die intresse kan verdwijnen, en als ze dan verder een leuke meid blijkt te zijn kan er prima vriendschappelijk contact ontstaan, zonder "meer" gevoelens. Dan is het geen "dicht bij je in de buurt te blijven en zo een kans te krijgen" meer.

Mja, er zijn zullen mensen zijn die het contact wel in vriendschap om kunnen zetten, en er zijn er die dat niet kunnen, daar zul je best wel gelijk in hebben.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_24651515
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 05:03 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dit lijkt mij de zeer ruime meerderheid, en dat maakt de stelling een foute. Je gaat toch niet al je platonische vriendinnen neuken? Ik moet er in de meeste gevallen niet aan denken.
Of dat een zeer ruime meerderheid is zou ik nog wel willen zien. In de stelling is trouwens niet beweerd dat het eerste contact altijd van sexuele aard is. De eerste gedachte is volgens mij wel heel vaak zo. Die gedachte word natuurlijk niet altijd in woord en daad omgezet.

Verbaasd me wel dat vrouwen zich moeilijk kunnen inleven in dit terugkerend verhaal. Je kan als vrouw natuurlijk niet weten wat er in het achterhoofd van een man speelde voor je hem de hand schudde, maar je mag toch wel aannemen dat dit geen loze geluiden zijn.

Mannen houden dit kennelijk beter geheim dan ik dacht.
Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker.
  Redactie Games donderdag 20 januari 2005 @ 15:47:13 #245
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_24652478
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 14:46 schreef Dwightx het volgende:

[..]

Mannen houden dit kennelijk beter geheim dan ik dacht.
Vrouwen hebben tenslotte ook hun geheimen (o.a qua achterbaksheid) waarom mannen niet..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_24672100
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 05:03 schreef heiden6 het volgende:

[..]

bij het aangaan van die vriendschappen was het feit dat de dames in kwestie mijns inziens aantrekkelijk waren wel een belangrijke factor, hoe oppervlakkig het ook is.
wil alleen sex vóór het huwelijk
spam: www.carcassonne.nl
pi_24672265
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 17:38 schreef JeroenCE het volgende:

[..]

bij het aangaan van die vriendschappen was het feit dat de dames in kwestie mijns inziens aantrekkelijk waren wel een belangrijke factor, hoe oppervlakkig het ook is.
Het is niet oppervlakkig om naar iemands uiterlijk te kijken, dat doet iedereen. Wie heeft het toch ooit verzonnen dat daar iets mis mee is? Het zal vast een lelijkerd geweest zijn.

Bij mij heeft dat niet echt invloed. Als ik goed met iemand op kan schieten blijkt dat vanzelf wel, en anders niet. Dat is iets heel anders dan iemand aantrekkelijk vinden in seksuele zin.
pi_24672401
ik ben vaak aardiger tegen aantrekkelijkere personen
pi_24672618
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 17:54 schreef JeroenCE het volgende:
ik ben vaak aardiger tegen aantrekkelijkere personen
Waarom zou je dat nou weer doen? Wat maakt hen beter dan anderen, op dat vlak?
pi_24672693
helemaal niets, maar toch is het zo. Vroeger ging dit onbewust, nu ervaar ik dit gebeuren bewust en nog steeds speelt het mee
  vrijdag 21 januari 2005 @ 18:12:43 #251
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_24672740
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 18:09 schreef JeroenCE het volgende:
helemaal niets, maar toch is het zo. Vroeger ging dit onbewust, nu ervaar ik dit gebeuren bewust en nog steeds speelt het mee
Klopt, en niet alleen jij doet dat, heel veel mensen (en ik denk misschien bijna iedereen wel).

Op een of andere manier is het toch een stuk minder irritant als een leuk grietje de weg vraagt (en je krijgt het niet aan d'r verstand waar ze nou moet zijn) dan als een ouwe zeiktaart het doet...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_24672788
is ook onderzocht, heb dat onderzoek een keer gelezen in de psychologie magazine. maar toch, juist als je het weet, zou het niet meer moeten uitmaken.
pi_24672898
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 18:12 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Klopt, en niet alleen jij doet dat, heel veel mensen (en ik denk misschien bijna iedereen wel).

Op een of andere manier is het toch een stuk minder irritant als een leuk grietje de weg vraagt (en je krijgt het niet aan d'r verstand waar ze nou moet zijn) dan als een ouwe zeiktaart het doet...
Tot op zeker hoogte zal niemand zich hiervan kunnen vrijpleiten.

Maar een lekker ding krijgt van mij niet meer gedaan dan iemand anders. En er zijn heel veel mannen bij wie dat anders is, heb ik de indruk.
pi_24672950
dit geldt trouwens voor ons allemaal, dus ook voor mannen. Aantrekkelijke mensen worden vaak ook positieve eigenschappen toegedicht.
pi_24673908
Dat is dan weer wel waar. Aantrekkelijke mensen komen net makkelijker aan banen ook.
En ik geloof ook best dat sommige vriendschappen ontstaan uit seksuele aantrekkingskracht in het begin. Maar bijna alle gaat me toch echt te ver.....
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_24674201
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 19:15 schreef djenneke het volgende:
Dat is dan weer wel waar. Aantrekkelijke mensen komen net makkelijker aan banen ook.
En ik geloof ook best dat sommige vriendschappen ontstaan uit seksuele aantrekkingskracht in het begin. Maar bijna alle gaat me toch echt te ver.....
hoe schat jij de verhoudingen dan?
pi_24690387
Als een vrouw knap is, en ze heeft jongens vrienden. Is de enige reden dat die jongens vrienden van haar zijn omdat ze graag bij haar het bed in willen kruipen. En zelfs als dat niet de bewuste gedachte is, het is altijd onbewust aanwezig! Het ligt aan de mate, aan de jongen zelf hoe erg hij ermee bezig is. Maar er zit altijd wel 'het neukbare' in.
pi_24691953
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 16:57 schreef appelbanaan het volgende:
Als een vrouw knap is, en ze heeft jongens vrienden. Is de enige reden dat die jongens vrienden van haar zijn omdat ze graag bij haar het bed in willen kruipen. En zelfs als dat niet de bewuste gedachte is, het is altijd onbewust aanwezig! Het ligt aan de mate, aan de jongen zelf hoe erg hij ermee bezig is. Maar er zit altijd wel 'het neukbare' in.
Wat een onzin zeg, je kunt toch ook iemand aantrekkelijk vinden zonder dat je haar meteen wilt neuken? Ga jij naar bed met ieder wijf wat er lekker uit ziet, zonder verdere eisen te stellen?

De enige bij wie ik van mening ben dat dat niet nodig is, is Angelina Jolie. Maar goed, dat zal er wel nooit van komen, heb ik het vermoeden.
pi_24692278
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 19:31 schreef JeroenCE het volgende:

[..]

hoe schat jij de verhoudingen dan?
Geen flauw idee.... 30-70 ofzo? losse-pols-slaat-eigenlijk-nergens-op-schatting...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  maandag 24 januari 2005 @ 12:29:51 #260
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_24721866
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 18:34 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg, je kunt toch ook iemand aantrekkelijk vinden zonder dat je haar meteen wilt neuken? Ga jij naar bed met ieder wijf wat er lekker uit ziet, zonder verdere eisen te stellen?
appelbanaan merkt juist de nuance hierin op.
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_24723608
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 18:20 schreef heiden6 het volgende:
Maar een lekker ding krijgt van mij niet meer gedaan dan iemand anders. En er zijn heel veel mannen bij wie dat anders is, heb ik de indruk.
Ik heb vaak de indruk dat juist vrouwen hun vrouw-zijn in de strijd gooien als ze iets gedaan willen krijgen Net even wat liever lachen, zwoeler kijken, etc.

En elke man zal ooit wel even stiekem naar het achterwerk van een 'gewone' vriendin kijken. Dat zit diep in onze hersenen vastgeroest, doe je niets tegen. Zelfs al is je vriendin 200 kilo, want dan denk je weer 'wat een grote kont'.

Dat wil nog niet zeggen dat je met je beste vriendin in bed wilt duiken overigens.
  maandag 24 januari 2005 @ 15:16:23 #262
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_24724619
quote:

Eeeh, ja? Als de kans zich voor doet en ik geen relatie heb. Waarom niet?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  maandag 24 januari 2005 @ 16:51:39 #263
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_24725734
Oneens...
Ik heb heel veel vriendinnen waarmee ik absoluut nix zou willen.
Een paar heb ik inderdaad leren kennen omdat ik ze aantrekkelijk vond...Nix geworden, bij neergelegd, verwacht nu ook nix meer, maar toch nog goede vrienden!
Verder hebben we nog de vriendinnen die naar mij toe zijn gekomen of de vrouwen waarmee ik gewoone en groot deel van m'n leven mee heb doorgebracht (school etc.). Deze leerde je dus kennen zonder bijbedoeling van jouw kant (en waarschijnlijk ook van haar kant). Ben ik ook hele goeie vrienden mee, ik voel niets voor ze, behalve vriendschap dan, zou nix met ze willen en ga toch graag met ze om...
In sommige gevallen klopt je stelling dus wel, maar het is zeker niet waar dat ik bij ELKE vrouw die ik leer kennen er een ander idee achter schuilt (seksuele aantrekkingskracht dus )
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_24726388
quote:
Op maandag 24 januari 2005 14:08 schreef Kontiki het volgende:

Ik heb vaak de indruk dat juist vrouwen hun vrouw-zijn in de strijd gooien als ze iets gedaan willen krijgen Net even wat liever lachen, zwoeler kijken, etc.
Ja, geinig om te zien hoe bepaalde types er altijd intrappen.
quote:
En elke man zal ooit wel even stiekem naar het achterwerk van een 'gewone' vriendin kijken. Dat zit diep in onze hersenen vastgeroest, doe je niets tegen. Zelfs al is je vriendin 200 kilo, want dan denk je weer 'wat een grote kont'.
Uiteraard. Dat is trouwens niet zo stiekem; als ik ernaar kijk dan doe ik dat gewoon. Waarom zou je daar moeilijker over doen dan het is?
quote:
Dat wil nog niet zeggen dat je met je beste vriendin in bed wilt duiken overigens.
Uiteraard/

@AgLarr: dat vind ik een beetje de omgekeerde wereld. Er is echt wel wat meer voor nodig dan dat ze een lekker ding is, wil ik een vrouw neuken. Het zal wel weer aan mij liggen.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 13:05:35 #265
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_24740137
Voor een eenmalige sexsessie? Voor mji niet. Het is leuk als ze ook nog wat te vertellen heeft maar daar gaat het me dan echt niet om. En trouwens, tijdens de sex hoeft ze toch niet te praten.

Als het gaat om een (toekomstig)partner dan is er inderdaad veel meer voor nodig dan lekker zijn. Maar "het lekker zijn" is wel de basis. Ik krijg geen relatie met iemand die ik niet lekker vind.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_24791101
quote:
Op woensdag 29 december 2004 16:17 schreef AgLarrr het volgende:
- zijn begonnen als een "projectje" van de man.

Stelling:

Over het algemeen wordt een man alleen vrienden met een vrouw waarmee hij ook het bed zou kunnen en zelfs zou willen delen. Vanuit mannelijk perspectief wordt een vrouw dus vrijwel altijd benaderd vanuit seksuele belangstelling. Zodoende verwaterd of eindigt een ontstane vriendschap als de man zijn gevoel van aantrekkingskracht bij de vrouw in kwestie verliest.

Het feit dat mannen en vrouwen wel vrienden (kunnen) zijn is te danken aan het feit dat vrouwen de poging van de man tot sexuele toenadering niet als zodanig beschouwd en/of beantwoord hebben. Deze mannen voelen zich dus nog wel degelijk seksueel aangetrokken tot de vriendin in kwestie.

Eens/oneens? waarom/waarom niet?

En, ik ben het overigens met deze stelling eens. Waarom? Om de reden die in de stelling genoemd staat. Tijdens het eerste contact wordt door de man de vraag "neukbaar of niet neukbaar" beanwoord. Ja? --> kijken wat het wordt. Nee? --> next in line!
:y ik ben het met de stelling eens.
Ik ben met een jongen zeer close bevriend geweest. We deden echt alles samen en waren altijd samen , hoewel we geen relatie hadden. Hij is 2 jaar jonger dan mij.

Na een tijdje kwam ik erachter dat ie wel wat meer voor mij voelde dan alleen maar een vriendschap. Ook begon hij mij s'nachts als we helemaal alleen waren en samen ergens van (bijv van een feest) terug kwamen allerlei seksuele vragen te stellen en opmerkingen te maken.

Ook wilde hij steeds in de zomervakantie afspreken en moest ik steeds naar zijn werk komen.

Dus nadat ik zag dat hij meer voor mij voelde, voelde ik mij tog bedreigd , vooral omdat ik mij helemaal niet aangetrokken tot hem voelde. Ook moest ik mij steeds voor hem verantwoorden waar ik was geweest , met wie, om hoe laat ik terug was en Hoeveel geld ik had uitgegeven!!!:( en dat terwijl wij nie eens een relatie hadden! Hij deed mij ook in alles na , echt niet normaal meer :x als wat ik gedaan had moest ie ook doen, zeer intimiderend.

Ik was dit alles meer dan zat ! kom op nou , ik ben wel oud genoeg om dat zelf te beslissen! zelfs mijn ma is nie zo .

Dus heb ik hem steeds genegeerd en afstand gehouden en nu is ons vriendschap eigenlijk een beetje over

Dus zo zie je maar weer dat zoiets ook een einde maakt aan je vriendschap.............
4
pi_24794484
Ik heb ook weleens wat gedaan met een goede vriendin van me, maar ja dat hebben we toch allebei direct achter ons gelaten en we zijn nog immer goed bevriend. De omgeving had er uiteindelijk meer problemen mee dan wij zelf.
pi_24982527
quote:
Op woensdag 29 december 2004 19:30 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Ik ben het met de stelling eens, en hier haal je denk ik een heel goed punt aan.
"Maar ik dacht dat hij echt een goede vriend van me was!".
- Ja, dat wel, maar hij is niet alleen maar een goede vriend, als er meer inzit voor hem...
Ik denk dat als je wat ouder bent, je definitie als man zijnde wbt. liefde breder wordt.
Ik hoef echt niet met een meisje naar bed te willen als ik er aardig vindt of alleen een vriend-
schappelijke relatie wil.
Alleen de wat jongere mensen denken nog zo (denk ik)
De bredere defnitie en ervaring die je krijgt overstijgt dat telkens "afwegende" wel of geen
potentiele bedpartner-vraag. En liefde krijgt gewoon meerdere toepassingen en vormen.

Maar in essentie, in al den beginnne... Moet ik het toch wel met TS eens zijn.

[ Bericht 11% gewijzigd door danni op 08-02-2005 03:53:18 ]
pi_24982583
Nu vraag ik me af hoe het met de vrouwen zit
Hoe denken vrouwen *als eerste* als ze een "vriendschappelijke relatie"
willen aangaan? hebben ze daar ook nog achterliggende bedoelingen mee?

Ik zie dus veel jonge meisjes van 16-18 die echt véeeeel *vriendjes* heben.
Maar dan ook écht alleen maar vriendjes in de vriendschapelijke sfeer.
Zouden ze daar ook nog een bedoeling mee hebben/heeft dit gedrag van de
meisjes ook nog een functie?
Zouden ze ook steeds dezelfde afweging maken?

Dit is iets wat veel jongens niet begrijpen en dan de meisjes als sletten
afschilderen. Zijn ze ook echt sletten of is er nog iets meer

Ik ben van meining dat het met elkaar te maken heeft (stelling over de
handelwijze man) en dat de vrouwelijke *houdeing* en handelen past als
een deksel op het potje mbt. de stelling en denkwijze/handelen van de mannen.

schnap (ik hap!)
pi_24982928
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 03:55 schreef danni het volgende:
Nu vraag ik me af hoe het met de vrouwen zit
Hoe denken vrouwen *als eerste* als ze een "vriendschappelijke relatie"
willen aangaan? hebben ze daar ook nog achterliggende bedoelingen mee?

Ik zie dus veel jonge meisjes van 16-18 die echt véeeeel *vriendjes* heben.
Maar dan ook écht alleen maar vriendjes in de vriendschapelijke sfeer.
Zouden ze daar ook nog een bedoeling mee hebben/heeft dit gedrag van de
meisjes ook nog een functie?
Zouden ze ook steeds dezelfde afweging maken?

Dit is iets wat veel jongens niet begrijpen en dan de meisjes als sletten
afschilderen. Zijn ze ook echt sletten of is er nog iets meer

Ik ben van meining dat het met elkaar te maken heeft (stelling over de
handelwijze man) en dat de vrouwelijke *houdeing* en handelen past als
een deksel op het potje mbt. de stelling en denkwijze/handelen van de mannen.

schnap (ik hap!)
Nou bij mij (net 18 jr) zit het zo dat ik mij zeg maar niet seksueel aangetrokken voel tot de jongens met wie ik een vriendschap begin. Dat zijn dan meestal jongens waarmee ik mij heel goed kan voelen zonder bijbedoelingen. Ik zie ze dan als het ware als een goede vriendin . Helaas denken sommigen jongens daar anders over .

Ik zou het eigenlijk ook jammer van de vriendschap vinden als je een relatie zou krijgen en het later uit zou gaan. Ik denk dat het heel weinig zou voorkomen dat ik verliefd zou worden in een vriendschap, want daar zijn dan weer andere jongens voor

Het ideaalste vriendschap tussen een man en een vrouw lijkt mij toch met een homo, en ja ff serieus maar daar kun je als vrouw zijnde tog hele goeie vrienden mee worden zonder seksuele spanningen (=niet dat ik ooit een homo als vriend heb gehad). Je kunt van alles met ze doen en daarbij bedoel ik dan 'women stuff' en s'nachts zul je op straat nooit aangerand/achtervolgd/verkracht worden omdat je tog eigenlijk met een man op stap bent.

Verder vind ik dat je ook veel van elkaar kan leren wat de andere sekse betreft
4
pi_25006398
Totaal niet mee eens... ik heb 3 hele goede vriendinnen. Ze zijn alle 3 echt niet onaantrekkelijk en ook al ben ik super gek op hun. Nee ik zal nooit met ze naar bed gaan zij zijn mij meer waard dan "neukbaar" gehalte.

DUS NEE totaal oneens
pi_25006611
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 14:17 schreef Richard22 het volgende:
Totaal niet mee eens... ik heb 3 hele goede vriendinnen. Ze zijn alle 3 echt niet onaantrekkelijk en ook al ben ik super gek op hun. Nee ik zal nooit met ze naar bed gaan zij zijn mij meer waard dan "neukbaar" gehalte.

DUS NEE totaal oneens
ze zijn meer waard, je zal het niet doen, ok, maar de vraag is, vind je ze neukbaar ?
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_25006683
Ze zijn zeker "neukbaar" maar niet voor mij

goed?
pi_25006843
Er zijn twee types vrouwen waarme ik een erg goede vriendschap kan opbouwen...

enerzijds vrouwen die wel interesse in mij hebben, maar waar ikzelf niet echt iets mee wil.
En anderszijds was het ook altijd zo dat ik met de relaties van vrienden het vaak heel goed kon vinden of soms ook met de vriendin van een meisje waar ik wat mee had ... zo'n vriendschap bleef dan vaak bestaan zelfs als de andere sexuele relatie lang voorbij was...

het eerste type vriendschappen met vrouwen is volgens mij omdat zulke mensen wel veel aandacht geven, wat vriendschappen betreft ben ikzelf een beetje lui, en juist als iemand anders dan veel ervoor doet is het wel zo prettig ...

Het andere type heeft me altijd meer verwonderd, maar ik vermoed dat het juist ook komt omdat een gesprek tussen twee personen vaak ook veel ontspannener is, als er geen sexuele lading is, en je toch ook telkens naar een andere bedoeling gaat zoeken ...
Ik ben ook een type persoon altijd geweest die als hij single was zeer veel moeite moest doen om meisjes te versieren (en hoorde dan vaak de klacht dat ze me onbetrouwbaar vonden, veels te 'gelikt' en arrogant) ... maar als ik een vaste relatie had, dan sprongen opeens uit het niets alle andere prospects naar voren en had ik gelijk meerdere contacten met andere vrouwen ...

Vriendschappen met vrouwen waarmee ik een relatie heb gehad, dat vind ik een gigantische crime, en dat heeft me nooit echt bevallen, voor je het weet komt er altijd zo'n extra verwachting of altijd maar terugverwijzen naar het verleden, in gesprekken naar voren...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_25007245
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 14:33 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ze zijn meer waard, je zal het niet doen, ok, maar de vraag is, vind je ze neukbaar ?
Anatomisch gezien zijn alle vrouwen toch neukbaar
4
pi_25007388
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 15:23 schreef Brunette het volgende:

[..]

Anatomisch gezien zijn alle vrouwen toch neukbaar
als een vrouw echt heel afzichtelijk is, zullen veel mannen echter toch niet in staat zijn om haar te neuken,

trouwens is het woord neukbaar al -tig keer gebruikt in dit topic, uw opmerking komt toch echt wel schandalig laat
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_25009383
Is een vrouw in staat een 'afzichtelijke jongen' te neuken?

[ Bericht 3% gewijzigd door danni op 09-02-2005 20:08:17 ]
pi_25014285
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 15:34 schreef petitlapin het volgende:

[..]

trouwens is het woord neukbaar al -tig keer gebruikt in dit topic, uw opmerking komt toch echt wel schandalig laat
Jah maar kom op nou, je denkt toch zeker niet dat ik al die 6 pagina's ga lezen of wel ?
4
  woensdag 9 februari 2005 @ 23:32:14 #279
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_25014904
Gisteravond kwam een goede vriend met problemen aankloppen. We hebben een paar uur gepraat en omdat hij naar mijn mening te veel had gedronken om te rijden, heb ik hem voorgesteld om te blijven slapen. We zijn gewoon in mijn bed gekropen, hebben elkaar even geknuffeld en zijn met de billen tegen elkaar in slaap gevallen. Niets aan de hand.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_25015344
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 23:32 schreef ondeugend het volgende:
Gisteravond kwam een goede vriend met problemen aankloppen. We hebben een paar uur gepraat en omdat hij naar mijn mening te veel had gedronken om te rijden, heb ik hem voorgesteld om te blijven slapen. We zijn gewoon in mijn bed gekropen, hebben elkaar even geknuffeld en zijn met de billen tegen elkaar in slaap gevallen. Niets aan de hand.
Wie weet was er wat hem betreft meer voorgevallen, je moet de gedachtengang van de man niet gelijkstellen aan die van jou.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')