Nou ja, ik heb ook geen homoseksuele-vrienden misschien dat dat weer scheelt...quote:Op woensdag 19 januari 2005 17:30 schreef RaisinGirl het volgende:
[..]
Nee hoor, volgens mij komen dit soort 'uitzonderingen' behoorlijk vaak voor. Maar goed. Waar je ook voor moet oppassen en waar ik helemaal niet op bedacht was, is het volgende.
Om dit soort gedoe te vermijden, kun je als vrouw bevriend worden met een homo. Dat is allemaal leuk en aardig tot je ontdekt dat die vriend toch een beetje raar doet als je met z'n drieën bent, dat wil zeggen: jij, hij en jouw vriend. En dan komt na een tijdje de aap uit de mouw. De homovriend is verliefd geworden op jouw vriend en voelt dus concurrentie als jij er bij bent en gedraagt zich daardoor raar. Lekker is dat.
Dit lijkt mij de zeer ruime meerderheid, en dat maakt de stelling een foute. Je gaat toch niet al je platonische vriendinnen neuken? Ik moet er in de meeste gevallen niet aan denken.quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:14 schreef JeroenCE het volgende:
toevoeging: je kunt natuurlijk ook gewoon een vriendschappelijke relatie met een vrouw aangaan en onderhouden om het verschil in inzicht mbt een heleboel onderwerpen, met andere woorden gewoon omdat het wat toevoegt aan je sociale leven.
In eerste instantie een "potentieel neukobject", op het moment dat je elkaar net kent dus. Maar die intresse kan verdwijnen, en als ze dan verder een leuke meid blijkt te zijn kan er prima vriendschappelijk contact ontstaan, zonder "meer" gevoelens. Dan is het geen "dicht bij je in de buurt te blijven en zo een kans te krijgen" meer.quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:03 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Oh, dat snap ik wel. Denk je als vrouw een echt goede vriendschap te hebben met een man, blijkt dat het eigenlijk helemaal niet om "jou als persoon" gaat, maar eerder om "jou als potentieel neukobject". Kortom, de vriendschap is eigenlijk maar een front voor hem om dicht bij je in de buurt te blijven en zo 'een kans te krijgen'.*
Of dat een zeer ruime meerderheid is zou ik nog wel willen zien. In de stelling is trouwens niet beweerd dat het eerste contact altijd van sexuele aard is. De eerste gedachte is volgens mij wel heel vaak zo. Die gedachte word natuurlijk niet altijd in woord en daad omgezet.quote:Op donderdag 20 januari 2005 05:03 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dit lijkt mij de zeer ruime meerderheid, en dat maakt de stelling een foute. Je gaat toch niet al je platonische vriendinnen neuken? Ik moet er in de meeste gevallen niet aan denken.
Vrouwen hebben tenslotte ook hun geheimen (o.a qua achterbaksheid) waarom mannen niet..quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:46 schreef Dwightx het volgende:
[..]
Mannen houden dit kennelijk beter geheim dan ik dacht.
bij het aangaan van die vriendschappen was het feit dat de dames in kwestie mijns inziens aantrekkelijk waren wel een belangrijke factor, hoe oppervlakkig het ook is.quote:Op donderdag 20 januari 2005 05:03 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dit lijkt mij de zeer ruime meerderheid, en dat maakt de stelling een foute. Je gaat toch niet al je platonische vriendinnen neuken? Ik moet er in de meeste gevallen niet aan denken.
Het is niet oppervlakkig om naar iemands uiterlijk te kijken, dat doet iedereen. Wie heeft het toch ooit verzonnen dat daar iets mis mee is? Het zal vast een lelijkerd geweest zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:38 schreef JeroenCE het volgende:
[..]
bij het aangaan van die vriendschappen was het feit dat de dames in kwestie mijns inziens aantrekkelijk waren wel een belangrijke factor, hoe oppervlakkig het ook is.
Waarom zou je dat nou weer doen? Wat maakt hen beter dan anderen, op dat vlak?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:54 schreef JeroenCE het volgende:
ik ben vaak aardiger tegen aantrekkelijkere personen
Klopt, en niet alleen jij doet dat, heel veel mensen (en ik denk misschien bijna iedereen wel).quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:09 schreef JeroenCE het volgende:
helemaal niets, maar toch is het zo. Vroeger ging dit onbewust, nu ervaar ik dit gebeuren bewust en nog steeds speelt het mee
Tot op zeker hoogte zal niemand zich hiervan kunnen vrijpleiten.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:12 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Klopt, en niet alleen jij doet dat, heel veel mensen (en ik denk misschien bijna iedereen wel).
Op een of andere manier is het toch een stuk minder irritant als een leuk grietje de weg vraagt (en je krijgt het niet aan d'r verstand waar ze nou moet zijn) dan als een ouwe zeiktaart het doet...
hoe schat jij de verhoudingen dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:15 schreef djenneke het volgende:
Dat is dan weer wel waar. Aantrekkelijke mensen komen net makkelijker aan banen ook.
En ik geloof ook best dat sommige vriendschappen ontstaan uit seksuele aantrekkingskracht in het begin. Maar bijna alle gaat me toch echt te ver.....
Wat een onzin zeg, je kunt toch ook iemand aantrekkelijk vinden zonder dat je haar meteen wilt neuken? Ga jij naar bed met ieder wijf wat er lekker uit ziet, zonder verdere eisen te stellen?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:57 schreef appelbanaan het volgende:
Als een vrouw knap is, en ze heeft jongens vrienden. Is de enige reden dat die jongens vrienden van haar zijn omdat ze graag bij haar het bed in willen kruipen. En zelfs als dat niet de bewuste gedachte is, het is altijd onbewust aanwezig! Het ligt aan de mate, aan de jongen zelf hoe erg hij ermee bezig is. Maar er zit altijd wel 'het neukbare' in.
Geen flauw idee.... 30-70 ofzo? losse-pols-slaat-eigenlijk-nergens-op-schatting...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:31 schreef JeroenCE het volgende:
[..]
hoe schat jij de verhoudingen dan?
appelbanaan merkt juist de nuance hierin op.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:34 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, je kunt toch ook iemand aantrekkelijk vinden zonder dat je haar meteen wilt neuken? Ga jij naar bed met ieder wijf wat er lekker uit ziet, zonder verdere eisen te stellen?
Ik heb vaak de indruk dat juist vrouwen hun vrouw-zijn in de strijd gooien als ze iets gedaan willen krijgenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:20 schreef heiden6 het volgende:
Maar een lekker ding krijgt van mij niet meer gedaan dan iemand anders. En er zijn heel veel mannen bij wie dat anders is, heb ik de indruk.
quote:Wat een onzin zeg, je kunt toch ook iemand aantrekkelijk vinden zonder dat je haar meteen wilt neuken? Ga jij naar bed met ieder wijf wat er lekker uit ziet, zonder verdere eisen te stellen?
Ja, geinig om te zien hoe bepaalde types er altijd intrappen.quote:Op maandag 24 januari 2005 14:08 schreef Kontiki het volgende:
Ik heb vaak de indruk dat juist vrouwen hun vrouw-zijn in de strijd gooien als ze iets gedaan willen krijgenNet even wat liever lachen, zwoeler kijken, etc.
Uiteraard. Dat is trouwens niet zo stiekem; als ik ernaar kijk dan doe ik dat gewoon. Waarom zou je daar moeilijker over doen dan het is?quote:En elke man zal ooit wel even stiekem naar het achterwerk van een 'gewone' vriendin kijken. Dat zit diep in onze hersenen vastgeroest, doe je niets tegen. Zelfs al is je vriendin 200 kilo, want dan denk je weer 'wat een grote kont'.
Uiteraard/quote:Dat wil nog niet zeggen dat je met je beste vriendin in bed wilt duiken overigens.
:y ik ben het met de stelling eens.quote:Op woensdag 29 december 2004 16:17 schreef AgLarrr het volgende:
- zijn begonnen als een "projectje" van de man.
Stelling:
Over het algemeen wordt een man alleen vrienden met een vrouw waarmee hij ook het bed zou kunnen en zelfs zou willen delen. Vanuit mannelijk perspectief wordt een vrouw dus vrijwel altijd benaderd vanuit seksuele belangstelling. Zodoende verwaterd of eindigt een ontstane vriendschap als de man zijn gevoel van aantrekkingskracht bij de vrouw in kwestie verliest.
Het feit dat mannen en vrouwen wel vrienden (kunnen) zijn is te danken aan het feit dat vrouwen de poging van de man tot sexuele toenadering niet als zodanig beschouwd en/of beantwoord hebben. Deze mannen voelen zich dus nog wel degelijk seksueel aangetrokken tot de vriendin in kwestie.
Eens/oneens? waarom/waarom niet?
En, ik ben het overigens met deze stelling eens. Waarom? Om de reden die in de stelling genoemd staat. Tijdens het eerste contact wordt door de man de vraag "neukbaar of niet neukbaar" beanwoord. Ja? --> kijken wat het wordt. Nee? --> next in line!
Ik denk dat als je wat ouder bent, je definitie als man zijnde wbt. liefde breder wordt.quote:Op woensdag 29 december 2004 19:30 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ik ben het met de stelling eens, en hier haal je denk ik een heel goed punt aan.
"Maar ik dacht dat hij echt een goede vriend van me was!".
- Ja, dat wel, maar hij is niet alleen maar een goede vriend, als er meer inzit voor hem...![]()
Nou bij mij (net 18 jr) zit het zo dat ik mij zeg maar niet seksueel aangetrokken voel tot de jongens met wie ik een vriendschap begin. Dat zijn dan meestal jongens waarmee ik mij heel goed kan voelen zonder bijbedoelingen. Ik zie ze dan als het ware als een goede vriendinquote:Op dinsdag 8 februari 2005 03:55 schreef danni het volgende:
Nu vraag ik me af hoe het met de vrouwen zit
Hoe denken vrouwen *als eerste* als ze een "vriendschappelijke relatie"
willen aangaan? hebben ze daar ook nog achterliggende bedoelingen mee?
Ik zie dus veel jonge meisjes van 16-18 die echt véeeeel *vriendjes* heben.
Maar dan ook écht alleen maar vriendjes in de vriendschapelijke sfeer.
Zouden ze daar ook nog een bedoeling mee hebben/heeft dit gedrag van de
meisjes ook nog een functie?
Zouden ze ook steeds dezelfde afweging maken?
Dit is iets wat veel jongens niet begrijpen en dan de meisjes als sletten
afschilderen. Zijn ze ook echt sletten of is er nog iets meer
Ik ben van meining dat het met elkaar te maken heeft (stelling over de
handelwijze man) en dat de vrouwelijke *houdeing* en handelen past als
een deksel op het potje mbt. de stelling en denkwijze/handelen van de mannen.
schnap(ik hap!)
ze zijn meer waard, je zal het niet doen, ok, maar de vraag is, vind je ze neukbaar ?quote:Op woensdag 9 februari 2005 14:17 schreef Richard22 het volgende:
Totaal niet mee eens... ik heb 3 hele goede vriendinnen. Ze zijn alle 3 echt niet onaantrekkelijk en ook al ben ik super gek op hun. Nee ik zal nooit met ze naar bed gaan zij zijn mij meer waard dan "neukbaar" gehalte.
DUS NEE totaal oneens
Anatomisch gezien zijn alle vrouwen toch neukbaarquote:Op woensdag 9 februari 2005 14:33 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ze zijn meer waard, je zal het niet doen, ok, maar de vraag is, vind je ze neukbaar ?
als een vrouw echt heel afzichtelijk is, zullen veel mannen echter toch niet in staat zijn om haar te neuken,quote:Op woensdag 9 februari 2005 15:23 schreef Brunette het volgende:
[..]
Anatomisch gezien zijn alle vrouwen toch neukbaar![]()
![]()
Jah maar kom op nou, je denkt toch zeker niet dat ik al die 6 pagina's ga lezen of welquote:Op woensdag 9 februari 2005 15:34 schreef petitlapin het volgende:
[..]
trouwens is het woord neukbaar al -tig keer gebruikt in dit topic, uw opmerking komt toch echt wel schandalig laat
Wie weet was er wat hem betreft meer voorgevallen, je moet de gedachtengang van de man niet gelijkstellen aan die van jou.quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:32 schreef ondeugend het volgende:
Gisteravond kwam een goede vriend met problemen aankloppen. We hebben een paar uur gepraat en omdat hij naar mijn mening te veel had gedronken om te rijden, heb ik hem voorgesteld om te blijven slapen. We zijn gewoon in mijn bed gekropen, hebben elkaar even geknuffeld en zijn met de billen tegen elkaar in slaap gevallen. Niets aan de hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |