abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 januari 2005 @ 18:12:43 #251
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_24672740
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 18:09 schreef JeroenCE het volgende:
helemaal niets, maar toch is het zo. Vroeger ging dit onbewust, nu ervaar ik dit gebeuren bewust en nog steeds speelt het mee
Klopt, en niet alleen jij doet dat, heel veel mensen (en ik denk misschien bijna iedereen wel).

Op een of andere manier is het toch een stuk minder irritant als een leuk grietje de weg vraagt (en je krijgt het niet aan d'r verstand waar ze nou moet zijn) dan als een ouwe zeiktaart het doet...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_24672788
is ook onderzocht, heb dat onderzoek een keer gelezen in de psychologie magazine. maar toch, juist als je het weet, zou het niet meer moeten uitmaken.
wil alleen sex vóór het huwelijk
spam: www.carcassonne.nl
pi_24672898
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 18:12 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Klopt, en niet alleen jij doet dat, heel veel mensen (en ik denk misschien bijna iedereen wel).

Op een of andere manier is het toch een stuk minder irritant als een leuk grietje de weg vraagt (en je krijgt het niet aan d'r verstand waar ze nou moet zijn) dan als een ouwe zeiktaart het doet...
Tot op zeker hoogte zal niemand zich hiervan kunnen vrijpleiten.

Maar een lekker ding krijgt van mij niet meer gedaan dan iemand anders. En er zijn heel veel mannen bij wie dat anders is, heb ik de indruk.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_24672950
dit geldt trouwens voor ons allemaal, dus ook voor mannen. Aantrekkelijke mensen worden vaak ook positieve eigenschappen toegedicht.
pi_24673908
Dat is dan weer wel waar. Aantrekkelijke mensen komen net makkelijker aan banen ook.
En ik geloof ook best dat sommige vriendschappen ontstaan uit seksuele aantrekkingskracht in het begin. Maar bijna alle gaat me toch echt te ver.....
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_24674201
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 19:15 schreef djenneke het volgende:
Dat is dan weer wel waar. Aantrekkelijke mensen komen net makkelijker aan banen ook.
En ik geloof ook best dat sommige vriendschappen ontstaan uit seksuele aantrekkingskracht in het begin. Maar bijna alle gaat me toch echt te ver.....
hoe schat jij de verhoudingen dan?
pi_24690387
Als een vrouw knap is, en ze heeft jongens vrienden. Is de enige reden dat die jongens vrienden van haar zijn omdat ze graag bij haar het bed in willen kruipen. En zelfs als dat niet de bewuste gedachte is, het is altijd onbewust aanwezig! Het ligt aan de mate, aan de jongen zelf hoe erg hij ermee bezig is. Maar er zit altijd wel 'het neukbare' in.
pi_24691953
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 16:57 schreef appelbanaan het volgende:
Als een vrouw knap is, en ze heeft jongens vrienden. Is de enige reden dat die jongens vrienden van haar zijn omdat ze graag bij haar het bed in willen kruipen. En zelfs als dat niet de bewuste gedachte is, het is altijd onbewust aanwezig! Het ligt aan de mate, aan de jongen zelf hoe erg hij ermee bezig is. Maar er zit altijd wel 'het neukbare' in.
Wat een onzin zeg, je kunt toch ook iemand aantrekkelijk vinden zonder dat je haar meteen wilt neuken? Ga jij naar bed met ieder wijf wat er lekker uit ziet, zonder verdere eisen te stellen?

De enige bij wie ik van mening ben dat dat niet nodig is, is Angelina Jolie. Maar goed, dat zal er wel nooit van komen, heb ik het vermoeden.
pi_24692278
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 19:31 schreef JeroenCE het volgende:

[..]

hoe schat jij de verhoudingen dan?
Geen flauw idee.... 30-70 ofzo? losse-pols-slaat-eigenlijk-nergens-op-schatting...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  maandag 24 januari 2005 @ 12:29:51 #260
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_24721866
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 18:34 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg, je kunt toch ook iemand aantrekkelijk vinden zonder dat je haar meteen wilt neuken? Ga jij naar bed met ieder wijf wat er lekker uit ziet, zonder verdere eisen te stellen?
appelbanaan merkt juist de nuance hierin op.
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_24723608
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 18:20 schreef heiden6 het volgende:
Maar een lekker ding krijgt van mij niet meer gedaan dan iemand anders. En er zijn heel veel mannen bij wie dat anders is, heb ik de indruk.
Ik heb vaak de indruk dat juist vrouwen hun vrouw-zijn in de strijd gooien als ze iets gedaan willen krijgen Net even wat liever lachen, zwoeler kijken, etc.

En elke man zal ooit wel even stiekem naar het achterwerk van een 'gewone' vriendin kijken. Dat zit diep in onze hersenen vastgeroest, doe je niets tegen. Zelfs al is je vriendin 200 kilo, want dan denk je weer 'wat een grote kont'.

Dat wil nog niet zeggen dat je met je beste vriendin in bed wilt duiken overigens.
  maandag 24 januari 2005 @ 15:16:23 #262
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_24724619
quote:

Eeeh, ja? Als de kans zich voor doet en ik geen relatie heb. Waarom niet?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  maandag 24 januari 2005 @ 16:51:39 #263
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_24725734
Oneens...
Ik heb heel veel vriendinnen waarmee ik absoluut nix zou willen.
Een paar heb ik inderdaad leren kennen omdat ik ze aantrekkelijk vond...Nix geworden, bij neergelegd, verwacht nu ook nix meer, maar toch nog goede vrienden!
Verder hebben we nog de vriendinnen die naar mij toe zijn gekomen of de vrouwen waarmee ik gewoone en groot deel van m'n leven mee heb doorgebracht (school etc.). Deze leerde je dus kennen zonder bijbedoeling van jouw kant (en waarschijnlijk ook van haar kant). Ben ik ook hele goeie vrienden mee, ik voel niets voor ze, behalve vriendschap dan, zou nix met ze willen en ga toch graag met ze om...
In sommige gevallen klopt je stelling dus wel, maar het is zeker niet waar dat ik bij ELKE vrouw die ik leer kennen er een ander idee achter schuilt (seksuele aantrekkingskracht dus )
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_24726388
quote:
Op maandag 24 januari 2005 14:08 schreef Kontiki het volgende:

Ik heb vaak de indruk dat juist vrouwen hun vrouw-zijn in de strijd gooien als ze iets gedaan willen krijgen Net even wat liever lachen, zwoeler kijken, etc.
Ja, geinig om te zien hoe bepaalde types er altijd intrappen.
quote:
En elke man zal ooit wel even stiekem naar het achterwerk van een 'gewone' vriendin kijken. Dat zit diep in onze hersenen vastgeroest, doe je niets tegen. Zelfs al is je vriendin 200 kilo, want dan denk je weer 'wat een grote kont'.
Uiteraard. Dat is trouwens niet zo stiekem; als ik ernaar kijk dan doe ik dat gewoon. Waarom zou je daar moeilijker over doen dan het is?
quote:
Dat wil nog niet zeggen dat je met je beste vriendin in bed wilt duiken overigens.
Uiteraard/

@AgLarr: dat vind ik een beetje de omgekeerde wereld. Er is echt wel wat meer voor nodig dan dat ze een lekker ding is, wil ik een vrouw neuken. Het zal wel weer aan mij liggen.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 13:05:35 #265
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_24740137
Voor een eenmalige sexsessie? Voor mji niet. Het is leuk als ze ook nog wat te vertellen heeft maar daar gaat het me dan echt niet om. En trouwens, tijdens de sex hoeft ze toch niet te praten.

Als het gaat om een (toekomstig)partner dan is er inderdaad veel meer voor nodig dan lekker zijn. Maar "het lekker zijn" is wel de basis. Ik krijg geen relatie met iemand die ik niet lekker vind.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_24791101
quote:
Op woensdag 29 december 2004 16:17 schreef AgLarrr het volgende:
- zijn begonnen als een "projectje" van de man.

Stelling:

Over het algemeen wordt een man alleen vrienden met een vrouw waarmee hij ook het bed zou kunnen en zelfs zou willen delen. Vanuit mannelijk perspectief wordt een vrouw dus vrijwel altijd benaderd vanuit seksuele belangstelling. Zodoende verwaterd of eindigt een ontstane vriendschap als de man zijn gevoel van aantrekkingskracht bij de vrouw in kwestie verliest.

Het feit dat mannen en vrouwen wel vrienden (kunnen) zijn is te danken aan het feit dat vrouwen de poging van de man tot sexuele toenadering niet als zodanig beschouwd en/of beantwoord hebben. Deze mannen voelen zich dus nog wel degelijk seksueel aangetrokken tot de vriendin in kwestie.

Eens/oneens? waarom/waarom niet?

En, ik ben het overigens met deze stelling eens. Waarom? Om de reden die in de stelling genoemd staat. Tijdens het eerste contact wordt door de man de vraag "neukbaar of niet neukbaar" beanwoord. Ja? --> kijken wat het wordt. Nee? --> next in line!
:y ik ben het met de stelling eens.
Ik ben met een jongen zeer close bevriend geweest. We deden echt alles samen en waren altijd samen , hoewel we geen relatie hadden. Hij is 2 jaar jonger dan mij.

Na een tijdje kwam ik erachter dat ie wel wat meer voor mij voelde dan alleen maar een vriendschap. Ook begon hij mij s'nachts als we helemaal alleen waren en samen ergens van (bijv van een feest) terug kwamen allerlei seksuele vragen te stellen en opmerkingen te maken.

Ook wilde hij steeds in de zomervakantie afspreken en moest ik steeds naar zijn werk komen.

Dus nadat ik zag dat hij meer voor mij voelde, voelde ik mij tog bedreigd , vooral omdat ik mij helemaal niet aangetrokken tot hem voelde. Ook moest ik mij steeds voor hem verantwoorden waar ik was geweest , met wie, om hoe laat ik terug was en Hoeveel geld ik had uitgegeven!!!:( en dat terwijl wij nie eens een relatie hadden! Hij deed mij ook in alles na , echt niet normaal meer :x als wat ik gedaan had moest ie ook doen, zeer intimiderend.

Ik was dit alles meer dan zat ! kom op nou , ik ben wel oud genoeg om dat zelf te beslissen! zelfs mijn ma is nie zo .

Dus heb ik hem steeds genegeerd en afstand gehouden en nu is ons vriendschap eigenlijk een beetje over

Dus zo zie je maar weer dat zoiets ook een einde maakt aan je vriendschap.............
4
pi_24794484
Ik heb ook weleens wat gedaan met een goede vriendin van me, maar ja dat hebben we toch allebei direct achter ons gelaten en we zijn nog immer goed bevriend. De omgeving had er uiteindelijk meer problemen mee dan wij zelf.
pi_24982527
quote:
Op woensdag 29 december 2004 19:30 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Ik ben het met de stelling eens, en hier haal je denk ik een heel goed punt aan.
"Maar ik dacht dat hij echt een goede vriend van me was!".
- Ja, dat wel, maar hij is niet alleen maar een goede vriend, als er meer inzit voor hem...
Ik denk dat als je wat ouder bent, je definitie als man zijnde wbt. liefde breder wordt.
Ik hoef echt niet met een meisje naar bed te willen als ik er aardig vindt of alleen een vriend-
schappelijke relatie wil.
Alleen de wat jongere mensen denken nog zo (denk ik)
De bredere defnitie en ervaring die je krijgt overstijgt dat telkens "afwegende" wel of geen
potentiele bedpartner-vraag. En liefde krijgt gewoon meerdere toepassingen en vormen.

Maar in essentie, in al den beginnne... Moet ik het toch wel met TS eens zijn.

[ Bericht 11% gewijzigd door danni op 08-02-2005 03:53:18 ]
pi_24982583
Nu vraag ik me af hoe het met de vrouwen zit
Hoe denken vrouwen *als eerste* als ze een "vriendschappelijke relatie"
willen aangaan? hebben ze daar ook nog achterliggende bedoelingen mee?

Ik zie dus veel jonge meisjes van 16-18 die echt véeeeel *vriendjes* heben.
Maar dan ook écht alleen maar vriendjes in de vriendschapelijke sfeer.
Zouden ze daar ook nog een bedoeling mee hebben/heeft dit gedrag van de
meisjes ook nog een functie?
Zouden ze ook steeds dezelfde afweging maken?

Dit is iets wat veel jongens niet begrijpen en dan de meisjes als sletten
afschilderen. Zijn ze ook echt sletten of is er nog iets meer

Ik ben van meining dat het met elkaar te maken heeft (stelling over de
handelwijze man) en dat de vrouwelijke *houdeing* en handelen past als
een deksel op het potje mbt. de stelling en denkwijze/handelen van de mannen.

schnap (ik hap!)
pi_24982928
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 03:55 schreef danni het volgende:
Nu vraag ik me af hoe het met de vrouwen zit
Hoe denken vrouwen *als eerste* als ze een "vriendschappelijke relatie"
willen aangaan? hebben ze daar ook nog achterliggende bedoelingen mee?

Ik zie dus veel jonge meisjes van 16-18 die echt véeeeel *vriendjes* heben.
Maar dan ook écht alleen maar vriendjes in de vriendschapelijke sfeer.
Zouden ze daar ook nog een bedoeling mee hebben/heeft dit gedrag van de
meisjes ook nog een functie?
Zouden ze ook steeds dezelfde afweging maken?

Dit is iets wat veel jongens niet begrijpen en dan de meisjes als sletten
afschilderen. Zijn ze ook echt sletten of is er nog iets meer

Ik ben van meining dat het met elkaar te maken heeft (stelling over de
handelwijze man) en dat de vrouwelijke *houdeing* en handelen past als
een deksel op het potje mbt. de stelling en denkwijze/handelen van de mannen.

schnap (ik hap!)
Nou bij mij (net 18 jr) zit het zo dat ik mij zeg maar niet seksueel aangetrokken voel tot de jongens met wie ik een vriendschap begin. Dat zijn dan meestal jongens waarmee ik mij heel goed kan voelen zonder bijbedoelingen. Ik zie ze dan als het ware als een goede vriendin . Helaas denken sommigen jongens daar anders over .

Ik zou het eigenlijk ook jammer van de vriendschap vinden als je een relatie zou krijgen en het later uit zou gaan. Ik denk dat het heel weinig zou voorkomen dat ik verliefd zou worden in een vriendschap, want daar zijn dan weer andere jongens voor

Het ideaalste vriendschap tussen een man en een vrouw lijkt mij toch met een homo, en ja ff serieus maar daar kun je als vrouw zijnde tog hele goeie vrienden mee worden zonder seksuele spanningen (=niet dat ik ooit een homo als vriend heb gehad). Je kunt van alles met ze doen en daarbij bedoel ik dan 'women stuff' en s'nachts zul je op straat nooit aangerand/achtervolgd/verkracht worden omdat je tog eigenlijk met een man op stap bent.

Verder vind ik dat je ook veel van elkaar kan leren wat de andere sekse betreft
4
pi_25006398
Totaal niet mee eens... ik heb 3 hele goede vriendinnen. Ze zijn alle 3 echt niet onaantrekkelijk en ook al ben ik super gek op hun. Nee ik zal nooit met ze naar bed gaan zij zijn mij meer waard dan "neukbaar" gehalte.

DUS NEE totaal oneens
pi_25006611
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 14:17 schreef Richard22 het volgende:
Totaal niet mee eens... ik heb 3 hele goede vriendinnen. Ze zijn alle 3 echt niet onaantrekkelijk en ook al ben ik super gek op hun. Nee ik zal nooit met ze naar bed gaan zij zijn mij meer waard dan "neukbaar" gehalte.

DUS NEE totaal oneens
ze zijn meer waard, je zal het niet doen, ok, maar de vraag is, vind je ze neukbaar ?
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_25006683
Ze zijn zeker "neukbaar" maar niet voor mij

goed?
pi_25006843
Er zijn twee types vrouwen waarme ik een erg goede vriendschap kan opbouwen...

enerzijds vrouwen die wel interesse in mij hebben, maar waar ikzelf niet echt iets mee wil.
En anderszijds was het ook altijd zo dat ik met de relaties van vrienden het vaak heel goed kon vinden of soms ook met de vriendin van een meisje waar ik wat mee had ... zo'n vriendschap bleef dan vaak bestaan zelfs als de andere sexuele relatie lang voorbij was...

het eerste type vriendschappen met vrouwen is volgens mij omdat zulke mensen wel veel aandacht geven, wat vriendschappen betreft ben ikzelf een beetje lui, en juist als iemand anders dan veel ervoor doet is het wel zo prettig ...

Het andere type heeft me altijd meer verwonderd, maar ik vermoed dat het juist ook komt omdat een gesprek tussen twee personen vaak ook veel ontspannener is, als er geen sexuele lading is, en je toch ook telkens naar een andere bedoeling gaat zoeken ...
Ik ben ook een type persoon altijd geweest die als hij single was zeer veel moeite moest doen om meisjes te versieren (en hoorde dan vaak de klacht dat ze me onbetrouwbaar vonden, veels te 'gelikt' en arrogant) ... maar als ik een vaste relatie had, dan sprongen opeens uit het niets alle andere prospects naar voren en had ik gelijk meerdere contacten met andere vrouwen ...

Vriendschappen met vrouwen waarmee ik een relatie heb gehad, dat vind ik een gigantische crime, en dat heeft me nooit echt bevallen, voor je het weet komt er altijd zo'n extra verwachting of altijd maar terugverwijzen naar het verleden, in gesprekken naar voren...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_25007245
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 14:33 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ze zijn meer waard, je zal het niet doen, ok, maar de vraag is, vind je ze neukbaar ?
Anatomisch gezien zijn alle vrouwen toch neukbaar
4
pi_25007388
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 15:23 schreef Brunette het volgende:

[..]

Anatomisch gezien zijn alle vrouwen toch neukbaar
als een vrouw echt heel afzichtelijk is, zullen veel mannen echter toch niet in staat zijn om haar te neuken,

trouwens is het woord neukbaar al -tig keer gebruikt in dit topic, uw opmerking komt toch echt wel schandalig laat
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_25009383
Is een vrouw in staat een 'afzichtelijke jongen' te neuken?

[ Bericht 3% gewijzigd door danni op 09-02-2005 20:08:17 ]
pi_25014285
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 15:34 schreef petitlapin het volgende:

[..]

trouwens is het woord neukbaar al -tig keer gebruikt in dit topic, uw opmerking komt toch echt wel schandalig laat
Jah maar kom op nou, je denkt toch zeker niet dat ik al die 6 pagina's ga lezen of wel ?
4
  woensdag 9 februari 2005 @ 23:32:14 #279
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_25014904
Gisteravond kwam een goede vriend met problemen aankloppen. We hebben een paar uur gepraat en omdat hij naar mijn mening te veel had gedronken om te rijden, heb ik hem voorgesteld om te blijven slapen. We zijn gewoon in mijn bed gekropen, hebben elkaar even geknuffeld en zijn met de billen tegen elkaar in slaap gevallen. Niets aan de hand.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_25015344
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 23:32 schreef ondeugend het volgende:
Gisteravond kwam een goede vriend met problemen aankloppen. We hebben een paar uur gepraat en omdat hij naar mijn mening te veel had gedronken om te rijden, heb ik hem voorgesteld om te blijven slapen. We zijn gewoon in mijn bed gekropen, hebben elkaar even geknuffeld en zijn met de billen tegen elkaar in slaap gevallen. Niets aan de hand.
Wie weet was er wat hem betreft meer voorgevallen, je moet de gedachtengang van de man niet gelijkstellen aan die van jou.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  woensdag 9 februari 2005 @ 23:58:04 #281
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_25015491
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 23:51 schreef nozem het volgende:

[..]

Wie weet was er wat hem betreft meer voorgevallen, je moet de gedachtengang van de man niet gelijkstellen aan die van jou.
Nee we kennen elkaar al heel wat jaren en hebben vaker 'intieme' momenten met elkaar gedeeld. We hebben het er samen ook wel over gehad. We vinden elkaar 2 mooie aardige mensen maar dat wil niet zeggen dat we ook sexueel tot elkaar aangetrokken zijn.
Waarom kan een vriendin niet van het mannelijk geslacht zijn ? Ik heb meer mannelijke vriendschappen waarvan ik er kan op vertrouwen dat ze mij niet aanraken wanneer ik dat wil.
pi_25015667
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 18:34 schreef danni het volgende:
Is een vrouw in staat een 'afzichtelijke jongen' te neuken?
jawel hoor, als een soort variatie op boulemie, zeg maar
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 10 februari 2005 @ 00:16:09 #283
67978 HenryHill
pi_25015872
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 23:58 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Nee we kennen elkaar al heel wat jaren en hebben vaker 'intieme' momenten met elkaar gedeeld. We hebben het er samen ook wel over gehad. We vinden elkaar 2 mooie aardige mensen maar dat wil niet zeggen dat we ook sexueel tot elkaar aangetrokken zijn.
Waarom kan een vriendin niet van het mannelijk geslacht zijn ? Ik heb meer mannelijke vriendschappen waarvan ik er kan op vertrouwen dat ze mij niet aanraken wanneer ik dat wil.
Kijk "When Harry met Sally":

Harry: You realize of course that we could never be friends.
Sally: Why not?
Harry: What I'm saying is - and this is not a come-on in any way, shape or form - is that men and women can't be friends because the sex part always gets in the way.
Sally: That's not true. I have a number of men friends and there is no sex involved.
Harry: You only think you do.
Sally: You say I'm having sex with these men without my knowledge?
Harry: No, what I'm saying is they all WANT to have sex with you.
Sally: How do you know?
Harry: Because no man can be friends with a woman that he finds attractive. He always wants to have sex with her.
Sally: So, you're saying that a man can be friends with a woman he finds unattractive?
Harry: No. You pretty much want to nail 'em too.
Sally: What if THEY don't want to have sex with YOU?
Harry: Doesn't matter because the sex thing is already out there so the friendship is ultimately doomed and that is the end of the story.
Sally: Well, I guess we're not going to be friends then.
Harry: I guess not.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_25015937
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 23:58 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Dus jij wilt het, maar ze doen het maar niet
pi_25016088
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 00:16 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Kijk "When Harry met Sally":

Harry: You realize of course that we could never be friends.
Sally: Why not?
Harry: What I'm saying is - and this is not a come-on in any way, shape or form - is that men and women can't be friends because the sex part always gets in the way.
Sally: That's not true. I have a number of men friends and there is no sex involved.
Harry: You only think you do.
Sally: You say I'm having sex with these men without my knowledge?
Harry: No, what I'm saying is they all WANT to have sex with you.
Sally: How do you know?
Harry: Because no man can be friends with a woman that he finds attractive. He always wants to have sex with her.
Sally: So, you're saying that a man can be friends with a woman he finds unattractive?
Harry: No. You pretty much want to nail 'em too.
Sally: What if THEY don't want to have sex with YOU?
Harry: Doesn't matter because the sex thing is already out there so the friendship is ultimately doomed and that is the end of the story.
Sally: Well, I guess we're not going to be friends then.
Harry: I guess not.
ik ken de passage ! Heerlijke film trouwens.... maar het blijft een film he !
Ik denk dat het ook in veel gevallen ook zo is... maar niet in alle gevallen dus.
pi_25016111
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 00:19 schreef milagro het volgende:

[..]

Dus jij wilt het, maar ze doen het maar niet
Wat zou er mis met mij zijn ?
Lol... ik ben het woordje niet vergeten... maar dat wist jij slimme dame al lang natuurlijk.
pi_25016173
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 00:29 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Wat zou er mis met mij zijn ?
Lol... ik ben het woordje niet vergeten... maar dat wist jij slimme dame al lang natuurlijk.
en dan wordt het er niet minder om, ondeugendje

ze raken jou niet aan omdat jíjj dat niet wil, niet omdat zij dat niet willen.
ze zijn gewoon keurig opgevoed en aldus dientengevolge derhalve goed gemanierd, maar hebben wel een leuter van een meuter tussen de benen weggemoffeld

af, ga af, ze wil niet , af, ga af dan
pi_25016213
Oneens. In de vriendengroep van mij zitten ook wat dames en met 1 kan ik het super goed vinden . Kan echt uren met haar praten zonder een stilte tussendoor. Ze weet zelfs meer van mij dan sommige goede vrienden die ik al veel langer ken . Ik voel me er ook niet tot aangetrokken, maar goed ook want ze heeft al n vriend.
  donderdag 10 februari 2005 @ 00:36:36 #289
67978 HenryHill
pi_25016237
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 00:27 schreef ondeugend het volgende:

[..]

ik ken de passage ! Heerlijke film trouwens.... maar het blijft een film he !
Ik denk dat het ook in veel gevallen ook zo is... maar niet in alle gevallen dus.
Vreemd, want heel veel mannen in dit topic vinden van wel... plus dat er nog een aantal heel hard "nietes" schreeuwen alleen omdat het het sociaal geaccepteerde antwoord is...

Makes you wonder
En ja, die film is leuk... Harry wordt alleen een beetje soft aan het eind, maar voor de rest issie leuk
pi_25016298
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 00:33 schreef milagro het volgende:

[..]

en dan wordt het er niet minder om, ondeugendje

ze raken jou niet aan omdat jíjj dat niet wil, niet omdat zij dat niet willen.
ze zijn gewoon keurig opgevoed en aldus dientengevolge derhalve goed gemanierd, maar hebben wel een leuter van een meuter tussen de benen weggemoffeld

af, ga af, ze wil niet , af, ga af dan
Proef op de som nemen dus ?
Nee.... dan ga ik er denk ik maar van uitgaan dat ik gewoon keurige vrienden heb.

Hmmmmm... jij maakt mij een nog slechtere vrouw dan ik al ben milagrowoman !
Nu moet ik de volgende keer op een sneaky manier uit zien te vinden of het waar is wat je zegt !

Ik wil het niet geloven gewoon.
pi_25017322
Goed, ik zal eens wat ontmoedigends zeggen, maar dat geldt vast alleen voor mij ( ): Bij alle "vriendschappelijke" relaties die ik met vrouwen heb gehad is er wel eens wat voorgevallen en meerdere zijn begonnen met een one night stand of een avondje zoenen. Bij een goede vriendin heb ik op dit moment hetzelfde 'probleem', de wederzijdse spanning die om kán slaan in echte trubbels (we zijn al meerdere keren bij elkaar het bed ingedoken..) Het blijft balanceren op het randje, die platonische man-vrouw relaties, for me that is..

Ik denk dat het pas echt kans van slagen heeft als ik mezelf laat castreren of een shitload aan vrouwelijke hormonen slik..
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_25017441
quote:
Op woensdag 29 december 2004 16:17 schreef AgLarrr het volgende:
- zijn begonnen als een "projectje" van de man.
Niet mee eens. Het initiatief ligt volgens mij lang niet altijd bij de man.
Kortom, the usual.
pi_25018453
Leuk stuk uit Harry met Sally, maar dat gaat er vanuit dat je geen vrienden met een vrouw kunt zijn tot wie je je voelt aangetrokken. Daar ben ik het op zich mee eens. Gek genoeg zoek ik de meeste goede vriendinnen juist uit op basis van het niet aangetrokken zijn tot en doet zich dat probleem eigenlijk zelden/nooit voor. Als ik meer zou willen, waarom zou ik met een vriendschap genoegen nemen dan?
pi_25018475
Ik (v) heb altijd meer mannelijke vrienden gehad dan vrouwelijke, en er is nog nooit iets voorgevallen. Misschien omdat ik net als Tranceptor onbewust vrienden "uitzoek" omdat ik me niet tot ze aangetrokken voel, ik weet het niet.
Daarnaast (en dit is wetenschappelijk aangetoond) werkt verliefdheid bij vrouwen veel verstandelijker: de no go-area blijft vaak ook onbezoedeld
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_25018766
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 07:45 schreef Mwanatabu het volgende:
Daarnaast (en dit is wetenschappelijk aangetoond) werkt verliefdheid bij vrouwen veel verstandelijker: de no go-area blijft vaak ook onbezoedeld
Zonder onderzoek had ik dat ook wel geslikt
Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker.
pi_25032928
quote:
Daarnaast (en dit is wetenschappelijk aangetoond) werkt verliefdheid bij vrouwen veel verstandelijker:
Ah. Heb je ook een bron om dit ludieke statement te ondersteunen? Ik geloof er namelijk geen fuck van, voorlopig.
  vrijdag 11 februari 2005 @ 00:56:45 #297
67978 HenryHill
pi_25032971
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 00:55 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ah. Heb je ook een bron om dit ludieke statement te ondersteunen? Ik geloof er namelijk geen fuck van, voorlopig.
Ik ook niet. Ik geloof wel dat vrouwen het beter kunnen verbergen, maar ik geloof ook dat het er bij vrouwen net zo hard op inhakt als bij mannen...
pi_25033319
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 00:56 schreef HenryHill het volgende:

Ik ook niet. Ik geloof wel dat vrouwen het beter kunnen verbergen, maar ik geloof ook dat het er bij vrouwen net zo hard op inhakt als bij mannen...
Vrouwen wegen wel veel meer dingen af voor ze van zichzelf verliefdheid mogen voelen.
Vervolgens is het resultaat natuurlijk net zo min rationeel als bij mannen.
  vrijdag 11 februari 2005 @ 09:15:05 #299
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_25035686
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 00:39 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Ik wil het niet geloven gewoon.
Daar heb je de kern te pakken: vrouwen (uitgezonderd vrouwen als Milagro) willen het niet weten.

De quote uit "When Harry met Sally" is gewoon correct. Alle vrouwen (familie uitgezonderd) zijn ooit door de mannen in hun omgeving beoordeeld op hun neukbaarheid, en dus is de "sex-thing already out there".
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  vrijdag 11 februari 2005 @ 09:18:31 #300
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_25035718
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 01:18 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Vrouwen wegen wel veel meer dingen af voor ze van zichzelf verliefdheid mogen voelen.
Volgens mij heb jij het over een andere diersoort.
quote:
Vervolgens is het resultaat natuurlijk net zo min nog minder rationeel als bij mannen.
Zo, nu klopt dat statement
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')