quote:Op woensdag 29 december 2004 15:43 schreef Zwansen het volgende:
Ga je ook terug naar Marokko? Vieze kutturk.
quote:Op woensdag 29 december 2004 15:37 schreef Youssef het volgende:
Tijd voor mijn toekomst
Zouden alle Turken uit Marokko komen?quote:Op woensdag 29 december 2004 15:43 schreef Zwansen het volgende:
Ga je ook terug naar Marokko? Vieze kutturk.
holy fuck :pquote:Op woensdag 29 december 2004 15:49 schreef Lithion het volgende:
Hey Youssef, zolang je je kop er maar bijhoudt hè.
stiekem ook niet een beetje?quote:Op woensdag 29 december 2004 15:50 schreef Tique het volgende:
Nee wat erg, verlaat ons niet!!
wtf zal mij dat boeien
Eerst oefenen in Afganistan.quote:Op woensdag 29 december 2004 16:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ga je naar Irak voor de heilige strijd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal je monologen missen ..quote:Op woensdag 29 december 2004 15:37 schreef Youssef het volgende:
Dit forum heeft me gemaatk zoals ik nu ben
quote:Op woensdag 29 december 2004 15:56 schreef het_fokschaap het volgende:
komt dit nou allemaal door dat topic wat je opende toen je dronken was ?
homo-emancipatie in de moslimwereld, moeilijk tijden
Note zetquote:Op woensdag 29 december 2004 16:41 schreef Sidekick het volgende:
Gadverdamme, nu staat er een post van mij in het minderwaardige ONZ.
Erg he?quote:Op woensdag 29 december 2004 16:41 schreef Sidekick het volgende:
Ik ken het gevoelquote:Op woensdag 29 december 2004 16:41 schreef Sidekick het volgende:
Dat betekent feestquote:Op woensdag 29 december 2004 16:45 schreef longinus het volgende:
Betekent dat...... dat je uit Nederland vertrekt.
Dat is voor een Moslim niet moeilijk.quote:
jij mag ook oprottenquote:Op woensdag 29 december 2004 23:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat meen je niet Youssef ? Nu moet ik in mijn eentje de "heilige oorlog" hier voeren
Met Meki winnen we de oorlogquote:Op woensdag 29 december 2004 23:15 schreef Meki het volgende:
Heey Youssef
Veel succes
het ga je goed
mzzl
BSB je hebt mij nog
Het zegt denk ik genoeg dat ik je niet eens kenquote:
Dat lijkt me dan voor jou ook een prima subforum om moderator van te zijn.quote:Op woensdag 29 december 2004 16:41 schreef Sidekick het volgende:
Inkoppertje LM.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:39 schreef Landmass het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan voor jou ook een prima subforum om moderator van te zijn.
Dacht je echt dat ik elke 2 letterige afkorting ken?quote:
KK = klotekloontje.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:49 schreef Landmass het volgende:
[..]
Dacht je echt dat ik elke 2 letterige afkorting ken?
Landmass, DA.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:49 schreef Landmass het volgende:
[..]
Dacht je echt dat ik elke 2 letterige afkorting ken?
Ik ben geen anoniem onbeduidend 2 letterige wezen. Ik ben Landmass.quote:
Mij in ieder geval nietquote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:32 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
Verlaat je Europa? Mooi. Neem je zo veel mogelijk makkers mee?![]()
Binnenkort krijg je de keuze: toegeven dat de islam gelul is of Europa gedwongen verlaten. De keuze is aan jou.quote:
hetzelfde als Ben je een jood of niet in 1940-45quote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:23 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
Binnenkort krijg je de keuze: toegeven dat de islam gelul is of Europa gedwongen verlaten. De keuze is aan jou.
Nee, hetzelfde als ben je een jood of niet nu in Saudi-Arabie, Iran, Irak, Afghanistan, Algerije, Turkije, Syrie, Libanon, Sudan etc etc etcquote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:25 schreef Meki het volgende:
[..]
hetzelfde als Ben je een jood of niet in 1940-45![]()
Met als verschil dat je het nu over jezelf hebt afgeroepen.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:25 schreef Meki het volgende:
[..]
hetzelfde als Ben je een jood of niet in 1940-45![]()
Nee, hij luister dagelijks naar je radio optreden op FOK!radioquote:
Wat een prutser.quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:21 schreef Dirkh het volgende:
Youssef is weer terug
Op verzoek weer open
quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, hij luister dagelijks naar je radio optreden op FOK!radio
Kan hij geen genoeg van krijgen
Ik ben nooit weggeweest hoorquote:Op donderdag 6 januari 2005 18:42 schreef Cheiron het volgende:
Klote zeg. Eerst bsb weer terug, en nu hij ook nog. Het zit niet mee in 2005..
mis jij youssef ook?quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben nooit weggeweest hoor
En wat schiet je er mee op als de 2 meest natuurgetrouwe en tevens meest kleurrijke users van Fok! weg zijn ? Niks dunkt me
Ja, ik mis hem zekers. HIj was de meest oprechte user van Fok!quote:
zonder nou meteen in "meest" en "beste" of "eerlijkste" te vervallen vond ik het altijd goed toeven met hem.quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik mis hem zekers. HIj was de meest oprechte user van Fok!
Ik hoop op zijn terugkeer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |