Mij in ieder geval nietquote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:32 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
Verlaat je Europa? Mooi. Neem je zo veel mogelijk makkers mee?![]()
Binnenkort krijg je de keuze: toegeven dat de islam gelul is of Europa gedwongen verlaten. De keuze is aan jou.quote:
hetzelfde als Ben je een jood of niet in 1940-45quote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:23 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
Binnenkort krijg je de keuze: toegeven dat de islam gelul is of Europa gedwongen verlaten. De keuze is aan jou.
Nee, hetzelfde als ben je een jood of niet nu in Saudi-Arabie, Iran, Irak, Afghanistan, Algerije, Turkije, Syrie, Libanon, Sudan etc etc etcquote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:25 schreef Meki het volgende:
[..]
hetzelfde als Ben je een jood of niet in 1940-45![]()
Met als verschil dat je het nu over jezelf hebt afgeroepen.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:25 schreef Meki het volgende:
[..]
hetzelfde als Ben je een jood of niet in 1940-45![]()
Nee, hij luister dagelijks naar je radio optreden op FOK!radioquote:
Wat een prutser.quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:21 schreef Dirkh het volgende:
Youssef is weer terug
Op verzoek weer open
quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, hij luister dagelijks naar je radio optreden op FOK!radio
Kan hij geen genoeg van krijgen
Ik ben nooit weggeweest hoorquote:Op donderdag 6 januari 2005 18:42 schreef Cheiron het volgende:
Klote zeg. Eerst bsb weer terug, en nu hij ook nog. Het zit niet mee in 2005..
mis jij youssef ook?quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben nooit weggeweest hoor
En wat schiet je er mee op als de 2 meest natuurgetrouwe en tevens meest kleurrijke users van Fok! weg zijn ? Niks dunkt me
Ja, ik mis hem zekers. HIj was de meest oprechte user van Fok!quote:
zonder nou meteen in "meest" en "beste" of "eerlijkste" te vervallen vond ik het altijd goed toeven met hem.quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik mis hem zekers. HIj was de meest oprechte user van Fok!
Ik hoop op zijn terugkeer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |