abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24275757
ff snel, weet iemand nog een leuk kadootje voor een meisje dat 3 wordt? jessie, ik kon jouw verslag van Bo's verjaardag zo gauw niet meer vinden.
pi_24275770
jaah! mijn droger is gearriveerd (en nou kan ik mijn rode sokken mooi drogen ) Dat zul je altijd zien als er iets gebracht wordt komen ze of precies op het moment dat je je nog aan het aankleden bent of op de wc zit of ze komen net voor het einde van de gestelde tijd (ze zouden tussen 11 en 14 uur komen...) nou ja ze waren iig op tijd enhebben het oude barrel meegenomen zonneschijn here i come!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_24275822
een popje? kleertjes voor een pop die ze al heeft? pannetjes?
een stoere auto? kleurtjes (krijtjtes, potloden). boekje?
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  † In Memoriam † woensdag 29 december 2004 @ 14:06:37 #54
43556 miss_dynastie
pi_24275827
quote:
Op woensdag 29 december 2004 11:06 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Tnx

Het gaat redelijk met zijn gezondheid. Wel is het zo dat hij vanaf half januari drie keer per week moet gaan dialyseren Ze moeten nu per keer zoveel vocht uit zijn bloed halen (tot wel 5 liter per keer!) dat hij erg lang aan het apparaat moet, ze hopen dat het beter gaat als hij drie keer komt in plaats van twee keer.
Dat is minder
Maar twee keer zo lang lijkt me voor hem ook vermoeiend...
pi_24275834
Optuttertjes Bixis Bij de hema hebben ze houten optutspullen. Valt hier heel erg in de smaak. Of houten eten enzo, hebben ze daar ook. Kunnen ze leuk keukentje mee spelen. Barbie's Is Bo gek van. Bo heeft ook een verkleedsetje van ikea (roze kininginnensetje) gekregen en dat vind ze ook t einde.
Verder knutselspullen, vooral stempelsetjes vind ze erg leuk.
Ff genoeg inspiratie?

Moussy gave ballenbak zeg!!!!!!!! (450 ballen rapen savonds is wel midner hahaha)
Zo te zien vinden je kinderen het wel t einde!!!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † woensdag 29 december 2004 @ 14:08:23 #56
43556 miss_dynastie
pi_24275857
quote:
Op woensdag 29 december 2004 11:51 schreef Anitra het volgende:

[..]

ananasdingen zijn heel simpel als je oliebollen kan bakken dan kan je dat helemaal
Blikje ananasschijfjes, uit laten lekken, beetje droog deppen, door het beslag van oliebollenmix halen in de olie en klaar, poedersuiker erover en smullen maar
Ow, oké, das wat anders dan ik in gedachten had. Ik dacht meer aan van die appelringen (of hoe heet dat) maar dan met ananas, maar ik had dat nog nooit gemaakt, dus ik dacht: misschien weet iemand hoe het smaakt
pi_24275882
Misss D waar blijft je fotooooooooooooooooooooooooooooooooo
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24275960
ok tnx!
pi_24276034
Janneke is wakker dus weer aan t werk hier
MissD vanavond zie ik wel een foto van je nieuwe haar he!!!
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 29 december 2004 @ 14:19:23 #60
13984 Black_Crow
Geniet nooit met mate
pi_24276063
quote:
Op woensdag 29 december 2004 13:50 schreef Joene het volgende:
Moussy, geef is als tip dat ze je geheugen en je harde schijf testen.
en de voeding denk ik... Peet is er nu heen.
Ik heb zoveel schijt aan alles, dat ik stront tekort kom
pi_24276073
aaagr ze kunnen wegens de drukte vandaag hier niet meer komen morgen vroeg zijn wij iig de eersten beloofden ze mij

goed dan nog maar wat langer zitten in een dik skipak
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  woensdag 29 december 2004 @ 14:34:10 #62
30488 coolbabe
My little pwny
pi_24276361
Ik ga vrijdag weer bananen in bier-beslag maken
En oliebollen en appelflappen en dan ruikt het in februember nog naar zoet vet in huis
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  woensdag 29 december 2004 @ 14:35:32 #63
30488 coolbabe
My little pwny
pi_24276387
Moussy die ballenbak! Gaaf
Als wij nou eens ruimta hadden in dit poppenhuis zou ik ook wel zoiets willen hebben voor de kids
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_24276452
Moussy wat gaaf die ballenbak!
  woensdag 29 december 2004 @ 14:43:10 #65
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_24276525
Balen, Bar_en_Mar. Bij ons had onze net nieuwe ketel van Vaillant het op 1e Kerstdag begeven en hun storingsdienst nam dus niet op op die dag.

Gelukkig heeft mijn vriend behoorlijk veel verstand van die ketels, dus die had snel door waar het probleem zat en mijn buurjongen zit ook in die branche en heeft altijd wel wat onderdelen in huis, dus het kapotte onderdeel was snel vervangen. Gelukkig maar, want het is toch niet leuk om met een skipak in huis te zitten. Gelukkig is het buiten wel mooi weer, misschien lekker om even te gaan wandelen met Thijs.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 29 december 2004 @ 14:43:59 #66
13984 Black_Crow
Geniet nooit met mate
pi_24276540
Leuk is ie he, ze zijn er ook allebei erg gek mee

Ik heb van de week ook nog geshopt, een nieuwe broek en 2 shirtjes, zo maar bij een winkel waar ik noooooooit kom en ook niet dood gevonden wilde worden... M&S Nadat ik mn broek aangepast heb, er moest 15 cm van af heb ik hem nu aan en hij zit helemaal goed Ik kan naar het uitje vanavond, waarvan we nog steeds niet weten wat we nou gaan doen
  woensdag 29 december 2004 @ 14:44:02 #67
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_24276541
Leuk, die ballenbak. Ik zou subiet ruzie krijgen met mijn vriend als ik dat zou kopen. Hij wordt al gek van al het speelgoed in de kamer.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 29 december 2004 @ 15:17:37 #68
13984 Black_Crow
Geniet nooit met mate
pi_24277145
Als peter daar al last van zou hebben, zou hij mooi pech hebben, de kinderen wonen hier ook, niet hij alleen
pi_24277167
Waar heb je dat ding gekocht mous?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 29 december 2004 @ 15:20:53 #70
13984 Black_Crow
Geniet nooit met mate
pi_24277202
HIj stond bij mn schoonzus in de weg
pi_24277237
ow haha , ik vind het wel een leuk cadeau voor iemand maar dan moet ik wel weten waar ik zoiets kan kopen
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  † In Memoriam † woensdag 29 december 2004 @ 15:25:07 #72
43556 miss_dynastie
pi_24277295
quote:
Op woensdag 29 december 2004 14:43 schreef Black_Crow het volgende:
M&S
daar ben ik dus ook geweest gister
pi_24277544
quote:
Op woensdag 29 december 2004 15:25 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

daar ben ik dus ook geweest gister
en daar ben ik zelfs geslaagd voor 2 weken geleden, 2 broeken was de winst

Miss-D je kan ook stukjes ananas in de oliebollen doen hoor, stukjes appel kan ook. Maar wat ik ga doen zijn idd net als die appelringen beignets heet datof je het ook zo schrijft is een 2e
pi_24277556
foutje maar kan gelijk dit stukje gebruiken voor een andere vraag

Bar heb je geen straalkacheltje ofzo in huis? Want het is toch niet de 1e keer dat je ketel het opgegeven heeft?
  woensdag 29 december 2004 @ 15:41:47 #75
13984 Black_Crow
Geniet nooit met mate
pi_24277600
Ik vind M&S gewoon eng heb dan helemaal het gevoel alsof ik bij de vertruttigde moeders hoor nu nog, zelfs met mn M&S broek aan Volgens Peet is ie alles, behalve truttig
pi_24277626
ik heb net oliebollen meegenomen van de winkel, lekker langs het water opgelopen en samen met Thijs bootjes gekeken althans ik heb gekeken, hebben Mar ook nog half aan het werk gezien helaas kon hij mij niet zien want het was wel aardig druk en de afstand was een aardig stukje.

werd wel even bijna boos op een paar buurtkinderen een eindje verderop, ik kom aangewandeld met de kinderwagen en hun stonden met hun rug naar me toe, dus ik kon ook niet goed zien wat ze aan het uitspoken zijn, ze waren dus vuurwerk aan het afsteken en niet sierzooi nee van die giga knallers, ineens een knal zo hard en toen een stok die wegvloog richting de kinderwagen weliswaar ver boven ons maar was wel even schrikken ipv dat ze mij even waarschuwden toen ze me uiteindelijk zagen lopen.... thijs had van het hele tafereel gelukkig geen last die sliep prinsheerlijk door.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_24277655
quote:
Op woensdag 29 december 2004 15:41 schreef Black_Crow het volgende:
Ik vind M&S gewoon eng heb dan helemaal het gevoel alsof ik bij de vertruttigde moeders hoor nu nog, zelfs met mn M&S broek aan Volgens Peet is ie alles, behalve truttig
Ik liep de M&S ook altijd straal voorbij. maar ik was al maanden op zoek naar een groene broek en to mijn verbazing hing er in het rek buiten dus 1, die gepast en die zat goed en heb hem toen gelijk ook in het rood gekocht Het zijn wel mijn lievelingsbroeken geworden, trek bijna geen andere broeken meer aan en deze zijn ook niet tuttig, want als ik tuttig ga worden dan komt Rick in opstand geloof ik
pi_24277662
ik ben wat dat aangaat een tutje hoor Anitra maar we hebben hierr dus ook een gaskachel (openhaard) maar die durf ik niet aan te steken aangezien die schoorsteen nog niet schoongemaakt is en doordat we weten hoe smerig dit huis was ben ik beetje bang voor enge dingen die kunnen gebeuren.
pi_24277709
quote:
Op woensdag 29 december 2004 15:44 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik ben wat dat aangaat een tutje hoor Anitra maar we hebben hierr dus ook een gaskachel (openhaard) maar die durf ik niet aan te steken aangezien die schoorsteen nog niet schoongemaakt is en doordat we weten hoe smerig dit huis was ben ik beetje bang voor enge dingen die kunnen gebeuren.
geef je groot gelijk, zou ik ook niet aan durven dan. Heb 1x een schoorsteenbrand meegemaakt en het erge is dat je niks door hebt, tot de vlam naar binnen slaat of het boven heel erg warm word. Dan beter maar het koud hebben
pi_24277765
grappig ik heb thuis ook een schoorsteen brand meegemaakt als is zoiets helemaal niet grappig en sindsdien ben ik daar snel bang voor, en gelukkig kun je je tegen kou kleden
  † In Memoriam † woensdag 29 december 2004 @ 15:50:37 #81
43556 miss_dynastie
pi_24277774
quote:
Op woensdag 29 december 2004 15:38 schreef Anitra het volgende:
Miss-D je kan ook stukjes ananas in de oliebollen doen hoor, stukjes appel kan ook. Maar wat ik ga doen zijn idd net als die appelringen beignets heet datof je het ook zo schrijft is een 2e
Oh, en dat is lekker? Dan ga ik dat ook maar eens doen
pi_24277794
* Bar_en_Mar zet een grote schaal met oliebollen op het bankje

brb even Thijs de borst geven hij roept
pi_24277818
quote:
Op woensdag 29 december 2004 15:50 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Oh, en dat is lekker? Dan ga ik dat ook maar eens doen
lekkerder dan alleen deegballen. Krijg er helemaal zin in, mag ik al gaan bakken?
  † In Memoriam † woensdag 29 december 2004 @ 15:53:20 #84
43556 miss_dynastie
pi_24277838
quote:

Ik ga naar M&S omdat de gemiddelde jonge meidenwinkel hier niet boven de maat 42 (!) gaat. Dan zit je toch al gauw aan M&S en Miss Etam als je betaalbare leuke kleding in een grotere maat wil. En ik moet heel eerlijk zeggen dat ze minder truttig zijn dan vroeger en dus niet zo duur... 20 euro per broek, 7 euro per rok en 10 euro voor het truitje... vind ik nog behoorlijk acceptabel -> dat was dus wel de aanbieding.
  † In Memoriam † woensdag 29 december 2004 @ 15:54:15 #85
43556 miss_dynastie
pi_24277864
quote:
Op woensdag 29 december 2004 15:52 schreef Anitra het volgende:

[..]

lekkerder dan alleen deegballen. Krijg er helemaal zin in, mag ik al gaan bakken?
Ik ga vandaag al bakken, dus jij mag ook
pi_24277875
Miss Etam heeft idd ook hele leuke kleding, heb daar een leuk spijkerjasje vandaan en een trui en een broekoeh heb wel veel kleding voor mezelf gekocht de laatste maanden
  † In Memoriam † woensdag 29 december 2004 @ 15:58:13 #87
43556 miss_dynastie
pi_24277936
Is toch logisch Anitra, lekker in het nieuw na zwangerschap en bevalling
pi_24277964
quote:
heb dan helemaal het gevoel alsof ik bij de vertruttigde moeders hoor
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 29 december 2004 @ 15:59:55 #89
13984 Black_Crow
Geniet nooit met mate
pi_24277980
quote:
Op woensdag 29 december 2004 15:53 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik ga naar M&S omdat de gemiddelde jonge meidenwinkel hier niet boven de maat 42 (!) gaat. Dan zit je toch al gauw aan M&S en Miss Etam als je betaalbare leuke kleding in een grotere maat wil. En ik moet heel eerlijk zeggen dat ze minder truttig zijn dan vroeger en dus niet zo duur... 20 euro per broek, 7 euro per rok en 10 euro voor het truitje... vind ik nog behoorlijk acceptabel -> dat was dus wel de aanbieding.
Ik vind het nog steeds truttig
pi_24278268
Oh lekker appelbollen en ananasbollen

M&S Hoe durven jullie

Ik heb maandag een babietje van 1 wk en 3 dagen getutteld en het kriebelde niet Ik was daar wel een beetje bang voor, maar was zelfs een beetje blij dat wij het nu stukken gemakkelijker hebben
pi_24278454
quote:
Op woensdag 29 december 2004 15:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Is toch logisch Anitra, lekker in het nieuw na zwangerschap en bevalling
En ook omdat ik weer een maatje minder had en een broek die strak hoort te zitten die flubbert is niks Maar dan nog heb ik nooit zoveel kleding gekocht in zo'n korte tijd Het meeste wat ik aan kleding heb is ook concertshirts en sweaters en in eens wou ik ook iets anders, had mijn zinnen echt op die groene broek gezet en omdat ik die niet kon vinden had ik een bruine gekocht en nu heb ik zomaar 3 nieuwe broeken
pi_24278474
strakkies pizza in de oven gooien en verder met opruimen...Antra is één van Mar zijn favo dingen om te eten

m&s ben ik alleen nog maar geweest om kleren toen mijn moeder begraven werd, voor de rest haal ik zo een beetje overal mijn kleren maar Steps blijft mijn favo winkel al is hij behoorlijk prijzig
pi_24278576
* Anitra schrijft op: speciale pizza maken voor Mar

Nog speciale ingredienten?
pi_24278638
fruit heel veel fruit op zijn pizza
  † In Memoriam † woensdag 29 december 2004 @ 17:05:57 #95
43556 miss_dynastie
pi_24279318
Ja, eigenlijk is Mexx mijn favo winkel (we hebben hier dan ook een heeeeeeeeeeeeele mooie), maar veel te duur en bovendien niet in mijn maat. Ik 'spaar' wel voor als ik ooit nog op gewicht kom, dan ga ik me daar eens helemaal uitleven
  woensdag 29 december 2004 @ 18:22:45 #96
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24280580
quote:
Op woensdag 29 december 2004 16:23 schreef Bar_en_Mar het volgende:
strakkies pizza in de oven gooien
Ik eet van het weekend pizza. Zelfgemaakte

Ik heb lekker al voor tot en met maandag de boodschappen in huis Ik hoef morgen alleen nog even hondenvoer te halen bij de dierenwinkel. Efficiënt zijn heerst! Niet die pokkedrukke stad of supermarkt in hoeven heerst nog veel meer

Nog even doorzetten, dan is het ein-de-lijk januari. Kunnen we ook echt gaan aftellen naar de lente enzo
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_24280656
Da's wel een ideetje Spin! Misschien ga ik vrijdag ook wel zelf pizza maken
  woensdag 29 december 2004 @ 18:37:14 #98
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24280799

Vrijdag eet ik lekker roti...
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_24281111
ook lekker

Waar is Clauwhee eigenlijk gebleven? Heb ik iets gemist?
Lees net dat die engerd 16 jaar cel heeft gekregen voor medeplichtigheid.
  Jubileum moderator woensdag 29 december 2004 @ 20:25:17 #100
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_24282755
quote:
Op woensdag 29 december 2004 14:02 schreef Jelief het volgende:
jaah! mijn droger is gearriveerd (en nou kan ik mijn rode sokken mooi drogen )

Moussy, als je bent uitgerust van je waanzinnige avondje uit vanavond en je leest dit morgen rustig na kun je me dan misschien vertellen waar die geweldige ballenbak vandaan komt of hoe ik er aan kan komen?
Ik wil hem ik wil hem ik wil hem

Brighteyesje hoe is het met je zus? Ben je nu al tante?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')