Dat is minderquote:Op woensdag 29 december 2004 11:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tnx
Het gaat redelijk met zijn gezondheid. Wel is het zo dat hij vanaf half januari drie keer per week moet gaan dialyserenZe moeten nu per keer zoveel vocht uit zijn bloed halen (tot wel 5 liter per keer!) dat hij erg lang aan het apparaat moet, ze hopen dat het beter gaat als hij drie keer komt in plaats van twee keer.
Ow, oké, das wat anders dan ik in gedachten had. Ik dacht meer aan van die appelringen (of hoe heet dat) maar dan met ananas, maar ik had dat nog nooit gemaakt, dus ik dacht: misschien weet iemand hoe het smaaktquote:Op woensdag 29 december 2004 11:51 schreef Anitra het volgende:
[..]
ananasdingen zijn heel simpel als je oliebollen kan bakken dan kan je dat helemaal
Blikje ananasschijfjes, uit laten lekken, beetje droog deppen, door het beslag van oliebollenmix halen in de olie en klaar, poedersuiker erover en smullen maar
en de voeding denk ik... Peet is er nu heen.quote:Op woensdag 29 december 2004 13:50 schreef Joene het volgende:
Moussy, geef is als tip dat ze je geheugen en je harde schijf testen.
en daar ben ik zelfs geslaagd voor 2 weken geleden, 2 broeken was de winstquote:Op woensdag 29 december 2004 15:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
daar ben ik dus ook geweest gister![]()
Ik liep de M&S ook altijd straal voorbij. maar ik was al maanden op zoek naar een groene broek en to mijn verbazing hing er in het rek buiten dus 1, die gepast en die zat goed en heb hem toen gelijk ook in het rood gekochtquote:Op woensdag 29 december 2004 15:41 schreef Black_Crow het volgende:
Ik vind M&S gewoon engheb dan helemaal het gevoel alsof ik bij de vertruttigde moeders hoor
nu nog, zelfs met mn M&S broek aan
Volgens Peet is ie alles, behalve truttig
geef je groot gelijk, zou ik ook niet aan durven dan. Heb 1x een schoorsteenbrand meegemaakt en het erge is dat je niks door hebt, tot de vlam naar binnen slaat of het boven heel erg warm word. Dan beter maar het koud hebbenquote:Op woensdag 29 december 2004 15:44 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik ben wat dat aangaat een tutje hoor Anitra maar we hebben hierr dus ook een gaskachel (openhaard) maar die durf ik niet aan te steken aangezien die schoorsteen nog niet schoongemaakt is en doordat we weten hoe smerig dit huis was ben ik beetje bang voor enge dingen die kunnen gebeuren.
Oh, en dat is lekker? Dan ga ik dat ook maar eens doenquote:Op woensdag 29 december 2004 15:38 schreef Anitra het volgende:
Miss-D je kan ook stukjes ananas in de oliebollen doen hoor, stukjes appel kan ook. Maar wat ik ga doen zijn idd net als die appelringen beignets heet datof je het ook zo schrijft is een 2e
quote:Op woensdag 29 december 2004 15:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, en dat is lekker? Dan ga ik dat ook maar eens doen
quote:Op woensdag 29 december 2004 15:41 schreef Black_Crow het volgende:
Ik vind M&S gewoon engheb dan helemaal het gevoel alsof ik bij de vertruttigde moeders hoor
nu nog, zelfs met mn M&S broek aan
Volgens Peet is ie alles, behalve truttig
Ik ga vandaag al bakken, dus jij mag ookquote:Op woensdag 29 december 2004 15:52 schreef Anitra het volgende:
[..]lekkerder dan alleen deegballen. Krijg er helemaal zin in, mag ik al gaan bakken?
quote:Op woensdag 29 december 2004 15:41 schreef Black_Crow het volgende:
heb dan helemaal het gevoel alsof ik bij de vertruttigde moeders hoor
Ik vind het nog steeds truttigquote:Op woensdag 29 december 2004 15:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ga naar M&S omdat de gemiddelde jonge meidenwinkel hier niet boven de maat 42 (!) gaat. Dan zit je toch al gauw aan M&S en Miss Etam als je betaalbare leuke kleding in een grotere maat wil. En ik moet heel eerlijk zeggen dat ze minder truttig zijn dan vroegeren dus niet zo duur... 20 euro per broek, 7 euro per rok en 10 euro voor het truitje... vind ik nog behoorlijk acceptabel
-> dat was dus wel de aanbieding.
En ook omdat ik weer een maatje minder had en een broek die strak hoort te zitten die flubbert is niksquote:Op woensdag 29 december 2004 15:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Is toch logisch Anitra, lekker in het nieuw na zwangerschap en bevalling
Ik eet van het weekend pizza. Zelfgemaaktequote:Op woensdag 29 december 2004 16:23 schreef Bar_en_Mar het volgende:
strakkies pizza in de oven gooien
quote:Op woensdag 29 december 2004 14:02 schreef Jelief het volgende:
jaah! mijn droger is gearriveerd (en nou kan ik mijn rode sokken mooi drogen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |