abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24273032
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 22:48 schreef Landmass het volgende:

[..]

Veel nederlanders zijn niet zo slim als jij en ik du_ke en laten zich makkelijk beinvloeden door mensen als agnes "markt is eng" kant en wouter "bij mij zijn de pensioenen veilig" bos.
Ok ze zijn dus blijkbaar niet slim echter over het algemeen wel welvarend. Maar dan nog blijft het zo dat de richting die jij aanhangt maar weinig medestanders heeft .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_24273036
quote:
Op woensdag 29 december 2004 11:21 schreef Johan_de_With het volgende:
KB beging misdrijven als het ontkennen van een genocide in meerdere fora, hem verbannen was een daad van eenvoudige rechtvaardigheid.
KB beging geen enkel misdrijf. De zogenaamde genocide is nooit erkend, ook niet door NL en zeker niet door de internationale gemeenschap. Wie is Fok dan om te bepalen of het heeft plaatsgevonden of niet? Dat jij, en ook bepaalde admins, hem persoonlijk niet mochten is niet relevant.
pi_24273054
quote:
Op woensdag 29 december 2004 11:28 schreef Dildo het volgende:

[..]

KB beging geen enkel misdrijf. De zogenaamde genocide is nooit erkend, ook niet door NL en zeker niet door de internationale gemeenschap. Wie is Fok dan om te bepalen of het heeft plaatsgevonden of niet? Dat jij, en ook bepaalde admins, hem persoonlijk niet mochten is niet relevant.
Lees je even in. De genocide opd e Armeniers is door vele landen erkend en sinds kort ook door Nederland.
pi_24273063
quote:
Op woensdag 29 december 2004 11:15 schreef ExTec het volgende:

[..]

Nee, dan gaat het goed, en is er weer hoop voor dit forum
Want, omdat je hem persoonlijk niet mocht? Of heb je ook inhoudelijke redenen waarom je zijn ban terecht vindt en een eventuele ban voor Akkersloot bij voorbaat al niet terecht vindt?
pi_24273079
quote:
Op woensdag 29 december 2004 11:28 schreef Dildo het volgende:

[..]

KB beging geen enkel misdrijf. De zogenaamde genocide is nooit erkend, ook niet door NL....
Als je het over de armeense genocide hebt, die is reeds erkent door NL, je loopt achter

En voor de rest: ga janken

Of: vraag aan allah of'ie afdaalt en de infidel mods straft, kijken wat er gebeurt
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_24273093
quote:
Op woensdag 29 december 2004 11:29 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:

[..]

Lees je even in. De genocide opd e Armeniers is door vele landen erkend en sinds kort ook door Nederland.
6 Landen is niet 'door vele landen'. NL heeft ook niets erkend. Het tegendeel kun je bewijzen met bronnen. Daarnaast graag ook bronnen dat de internationale gemeenschap het heeft erkend. Daarbij kun je denken aan bronnen over erkenning door bijv. VN.

Maar deze discussie heeft niets te maken met deze topic. Als je er over wilt discussieren, kun je terecht in C&H in de vele topics die er hierover zijn.
pi_24273161
quote:
Op woensdag 29 december 2004 11:31 schreef ExTec het volgende:

[..]

Als je het over de armeense genocide hebt, die is reeds erkent door NL, je loopt achter
quote:
- dat Nederland en met name ook Turkije de tragische gebeurtenissen in 1915 tot op de dag van vandaag niet als Genocide op het Armeense volk volgens VN verdrag van 1948 inzake genocide hebben erkend;
Dit is uit een petitie van de armeense lobby. NL heeft het nog niet officieel erkend. Nu jij nog met bronnen die het tegendeel bewijzen. Maar voor iemand van wie ik nog nooit een inhoudelijke reactie heb gezien, verwacht ik hier niets van.
pi_24273182
quote:
Op woensdag 29 december 2004 11:30 schreef Dildo het volgende:

[..]

Want, omdat je hem persoonlijk niet mocht? Of heb je ook inhoudelijke redenen waarom je zijn ban terecht vindt en een eventuele ban voor Akkersloot bij voorbaat al niet terecht vindt?
Ja, ik ben ronduit PRO mensen die fundi's zoals jij afzeiken,

En ronduit CONTRA fundis zoals jij

Zo'n heerlijk overzichtelijk wereldbeeld moet jou toch aanspreken, want zo redeneer jij ook exclusief als er weer een moslim wat misdaan heeft.

Dan is je insteek louter: "hey, maar hij is moslim, en m'n collega sprookjesboek gelover kan immers niks mis doen, want wij geloven immers in het 'ware' geloof bla bla bla bla",

Dus al te veel problemen kan je met zo'n zwart-wit wereldbeeld niet hebben..

Je bent er zelf ook mee gezegend, zeg maar.

Grootste verschil: ik kan normaal doen, jij niet.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  woensdag 29 december 2004 @ 11:40:41 #169
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_24273229
Extec, wat heb jij tegen Moslims ?

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_24273236
quote:
Op woensdag 29 december 2004 11:38 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ja, ik ben ronduit PRO mensen die fundi's zoals jij afzeiken,

En ronduit CONTRA fundis zoals jij
Dan spreek je jezelf tegen. Je zegt pro mensen bent die fundi's afzeiken, maar als iemand fundi's als Akkersloot en Dora afzeikt, dan keer je je tegen de mensen die die fundi's afzeiken. Ik heb het idee dat je enkel pro mensen bent die bepaalde fundi's afzeiken. Niet alle fundi's. Die schijnheiligheid kenmerkt je wel weer.
  woensdag 29 december 2004 @ 11:41:35 #171
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_24273249
quote:
Op woensdag 29 december 2004 11:40 schreef BansheeBoy het volgende:

Een honkbalknuppel.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_24273267
quote:
Op woensdag 29 december 2004 11:38 schreef ExTec het volgende:

Grootste verschil: ik kan normaal doen, jij niet.
Laat eens zien dan?
pi_24273384
quote:
Op woensdag 29 december 2004 11:32 schreef Dildo het volgende:

[..]

NL heeft ook niets erkend. Het tegendeel kun je bewijzen met bronnen.
Nederland erkent Armeense genocide!

Alstublieft. de bron staat in de OP van dat topic

pi_24273566
quote:
Op woensdag 29 december 2004 11:50 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:

[..]

Nederland erkent Armeense genocide!

Alstublieft. de bron staat in de OP van dat topic
Die motie had enkel betrekking op de druk die de nederlandse regering zou moeten voeren om de 'genocide' door Turkije erkend te krijgen. Dat houdt niet in dat NL het ook officieel heeft erkend. Ook al doen de ChristenUnie en veel armenofielen voorkomen of het daadwerkelijk erkend is.

Dat zal dan ook de reden zijn dat het niet in alle media is verschenen. Ik zie het terugkomen in armeense propaganda sites en wat bronnen van de christenunie. Een historische gebeurtenis als dat zou toch minstens nieuws moeten zijn voor kranten als Volkskrant, NRC, Trouw, enz.

Maare, die feedback dus.
pi_24273789
quote:
Op woensdag 29 december 2004 11:40 schreef BansheeBoy het volgende:

Nee, ik heb wat tegen jou, dude.
  woensdag 29 december 2004 @ 12:20:02 #176
13462 BansheeBoy
pi_24273816
quote:
Op woensdag 29 december 2004 12:18 schreef ExTec het volgende:

[..]

Nee, ik heb wat tegen jou, dude.
Serieus ? Wat dan ?

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  woensdag 29 december 2004 @ 12:20:29 #177
13462 BansheeBoy
pi_24273824
quote:
Op woensdag 29 december 2004 12:11 schreef fayakill het volgende:
hopen dat zijn zoontje later een paar loze moslims de keel doorsnijdt, te beginnen met bansheeboy en zijn familie
Ik wil dit even melden

pi_24273831
quote:
Op woensdag 29 december 2004 12:03 schreef Dildo het volgende:

[..]

Die motie had enkel betrekking op de druk die de nederlandse regering zou moeten voeren om de 'genocide' door Turkije erkend te krijgen. Dat houdt niet in dat NL het ook officieel heeft erkend.
Dat houd het dus wel in

NL heeft die genocide erkent, teneinde druk op turkije uit te kunnen voeren

Hoe bedoel je flexibele waarheids interpretatie.
pi_24274147
Okee, nu wel weer genoeg geflamed.

Laten we dit topic gebruiken waar het voor bedoeld is: feedback.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_24274182
quote:
Op woensdag 29 december 2004 11:42 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Laat eens zien dan?
Waarom vraag je niet ens aan BSB of'ie normaal doet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')