Ok ze zijn dus blijkbaar niet slim echter over het algemeen wel welvarend. Maar dan nog blijft het zo dat de richting die jij aanhangt maar weinig medestanders heeftquote:Op dinsdag 28 december 2004 22:48 schreef Landmass het volgende:
[..]
Veel nederlanders zijn niet zo slim als jij en ik du_ke en laten zich makkelijk beinvloeden door mensen als agnes "markt is eng" kant en wouter "bij mij zijn de pensioenen veilig" bos.
KB beging geen enkel misdrijf. De zogenaamde genocide is nooit erkend, ook niet door NL en zeker niet door de internationale gemeenschap. Wie is Fok dan om te bepalen of het heeft plaatsgevonden of niet? Dat jij, en ook bepaalde admins, hem persoonlijk niet mochten is niet relevant.quote:Op woensdag 29 december 2004 11:21 schreef Johan_de_With het volgende:
KB beging misdrijven als het ontkennen van een genocide in meerdere fora, hem verbannen was een daad van eenvoudige rechtvaardigheid.
Lees je even in. De genocide opd e Armeniers is door vele landen erkend en sinds kort ook door Nederland.quote:Op woensdag 29 december 2004 11:28 schreef Dildo het volgende:
[..]
KB beging geen enkel misdrijf. De zogenaamde genocide is nooit erkend, ook niet door NL en zeker niet door de internationale gemeenschap. Wie is Fok dan om te bepalen of het heeft plaatsgevonden of niet? Dat jij, en ook bepaalde admins, hem persoonlijk niet mochten is niet relevant.
Want, omdat je hem persoonlijk niet mocht? Of heb je ook inhoudelijke redenen waarom je zijn ban terecht vindt en een eventuele ban voor Akkersloot bij voorbaat al niet terecht vindt?quote:Op woensdag 29 december 2004 11:15 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, dan gaat het goed, en is er weer hoop voor dit forum
Als je het over de armeense genocide hebt, die is reeds erkent door NL, je loopt achterquote:Op woensdag 29 december 2004 11:28 schreef Dildo het volgende:
[..]
KB beging geen enkel misdrijf. De zogenaamde genocide is nooit erkend, ook niet door NL....
6 Landen is niet 'door vele landen'. NL heeft ook niets erkend. Het tegendeel kun je bewijzen met bronnen. Daarnaast graag ook bronnen dat de internationale gemeenschap het heeft erkend. Daarbij kun je denken aan bronnen over erkenning door bijv. VN.quote:Op woensdag 29 december 2004 11:29 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
[..]
Lees je even in. De genocide opd e Armeniers is door vele landen erkend en sinds kort ook door Nederland.
quote:Op woensdag 29 december 2004 11:31 schreef ExTec het volgende:
[..]
Als je het over de armeense genocide hebt, die is reeds erkent door NL, je loopt achter
Dit is uit een petitie van de armeense lobby. NL heeft het nog niet officieel erkend. Nu jij nog met bronnen die het tegendeel bewijzen. Maar voor iemand van wie ik nog nooit een inhoudelijke reactie heb gezien, verwacht ik hier niets van.quote:- dat Nederland en met name ook Turkije de tragische gebeurtenissen in 1915 tot op de dag van vandaag niet als Genocide op het Armeense volk volgens VN verdrag van 1948 inzake genocide hebben erkend;
Ja, ik ben ronduit PRO mensen die fundi's zoals jij afzeiken,quote:Op woensdag 29 december 2004 11:30 schreef Dildo het volgende:
[..]
Want, omdat je hem persoonlijk niet mocht? Of heb je ook inhoudelijke redenen waarom je zijn ban terecht vindt en een eventuele ban voor Akkersloot bij voorbaat al niet terecht vindt?
Dan spreek je jezelf tegen. Je zegt pro mensen bent die fundi's afzeiken, maar als iemand fundi's als Akkersloot en Dora afzeikt, dan keer je je tegen de mensen die die fundi's afzeiken. Ik heb het idee dat je enkel pro mensen bent die bepaalde fundi's afzeiken. Niet alle fundi's. Die schijnheiligheid kenmerkt je wel weer.quote:Op woensdag 29 december 2004 11:38 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, ik ben ronduit PRO mensen die fundi's zoals jij afzeiken,
En ronduit CONTRA fundis zoals jij
Een honkbalknuppel.quote:Op woensdag 29 december 2004 11:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Extec, wat heb jij tegen Moslims ?
Laat eens zien dan?quote:Op woensdag 29 december 2004 11:38 schreef ExTec het volgende:
Grootste verschil: ik kan normaal doen, jij niet.
Nederland erkent Armeense genocide!quote:Op woensdag 29 december 2004 11:32 schreef Dildo het volgende:
[..]
NL heeft ook niets erkend. Het tegendeel kun je bewijzen met bronnen.
Die motie had enkel betrekking op de druk die de nederlandse regering zou moeten voeren om de 'genocide' door Turkije erkend te krijgen. Dat houdt niet in dat NL het ook officieel heeft erkend. Ook al doen de ChristenUnie en veel armenofielen voorkomen of het daadwerkelijk erkend is.quote:Op woensdag 29 december 2004 11:50 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
[..]
Nederland erkent Armeense genocide!
Alstublieft. de bron staat in de OP van dat topic
Nee, ik heb wat tegen jou, dude.quote:Op woensdag 29 december 2004 11:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Extec, wat heb jij tegen Moslims ?
Serieus ? Wat dan ?quote:
Ik wil dit even meldenquote:Op woensdag 29 december 2004 12:11 schreef fayakill het volgende:
hopen dat zijn zoontje later een paar loze moslims de keel doorsnijdt, te beginnen met bansheeboy en zijn familie
Dat houd het dus wel inquote:Op woensdag 29 december 2004 12:03 schreef Dildo het volgende:
[..]
Die motie had enkel betrekking op de druk die de nederlandse regering zou moeten voeren om de 'genocide' door Turkije erkend te krijgen. Dat houdt niet in dat NL het ook officieel heeft erkend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |