Dat onderwerp kan toch al prima worden besproken in de bestaande fora? Hoe zie je dat eigenlijk voor je? Als er een misdaad wordt gepleegd door een allochtoon dan moet de discussie in het allochtonenforum en als een misdaad wordt gepleegd door een autochtoon in NWS?quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:15 schreef Landmass het volgende:
[..]
toch nog even hier op terug komen. Noem het gewoon alles-wat-betrekking-heeft op-de-multiculturele-samenleving.
Het onderwerp leeft enorm bij veel Nederlanders en ze hebben in het verleden zich moeilijk kunnen uiten in het stemhokje mbt het onderwerp
zulk soort dilemas hebben we nu toch ook!quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:20 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Dat onderwerp kan toch al prima worden besproken in de bestaande fora? Hoe zie je dat eigenlijk voor je? Als er een misdaad wordt gepleegd door een allochtoon dan moet de discussie in het allochtonenforum en als een misdaad wordt gepleegd door een autochtoon in NWS?
Erg he?... in het stemhokje zat een politie-agent mee te kijken...quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:15 schreef Landmass het volgende:
Het onderwerp leeft enorm bij veel Nederlanders en ze hebben in het verleden zich moeilijk kunnen uiten in het stemhokje mbt het onderwerp
Nu weet ik dat je geen hekel hebt aan Joden of in dat topic een Jodenhaat naar voren bracht. Je deed het enkel om 'Linkse Mensen' nog even verder te 'bekritiseren'. Alleen destijds is een nieuwe user met zijn eerste topic zo wel erg 'verdacht'. Een niet hele soepele binnenkomer dus.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:18 schreef Landmass het volgende:
en wat betreft die joden. Ik constateerde gewoon iets opvallends.
Een IMO zeer reeele gedachte bij joodse mensen.
quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:25 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Erg he?... in het stemhokje zat een politie-agent mee te kijken...
Is dat zo?quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:21 schreef Landmass het volgende:
[..]
zulk soort dilemas hebben we nu toch ook!
Duhhh... er deden vaak extreemrechtse partijen mee aan de verkiezingen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:28 schreef Landmass het volgende:
Gebrek aan keuzevrijheid. Een blaffende hond die niet bijt (VVD) en voor de rest allemaal poedeltjes die met de multi-c-s een wens in vervulling zien gaan.
HUHquote:Je deed het enkel om 'Linkse Mensen' nog even verder te 'bekritiseren'.
Sidekickquote:Alleen destijds is een nieuwe user met zijn eerste topic zo wel erg 'verdacht'. Een niet hele soepele binnenkomer dus.
quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:32 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Duhhh... er deden vaak extreemrechtse partijen mee aan de verkiezingen.
Voor de echte buitenlanderhater was er vaak zat een partij om op te stemmen.
En men had nog altijd de mogelijkheid zelf een racistische of buitenlanderhaatpartij op te richten.
Waarom mag hij mij daarmee op stang jangen. Wie verziekt dan nu de boel ?quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:10 schreef Sidekick het volgende:
[wat vind jij er van dan dat Iteejer mij direkt een IP-ban wil geven]]
Nee, ik vind dat niet nodig, maar ik ga daar ook niet over. .
ik dacht dat in General er al een discussie over liep. Het lijkt me handig als je/we daar verder gaan. Ik wilde de mods van POL er even op attenderen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:32 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Is dat zo?
Maar leg nu eens uit wat de toegevoegde waarde is. Zal een discussie in een allochtonenforum anders zijn dan eenzelfde discussie in NWS of POL?
Wie is wij ?quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:34 schreef Landmass het volgende:Wij zijn dan ook geen buitenlander haters.
Je had het ook over wilders. "zijn islamgebash is hetzelfde als Janmaat, alleen in een ander jasje".quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:50 schreef ultra_ivo het volgende:
Landmass, Akkersloot klaagde bij Wilders over mij. Ik heb me er kostelijk over geamuseerd.
Wat geeft hun het recht dat ik een "ongelovige" of "ondankbare" ben.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:26 schreef Mutant01 het volgende:
. Daarnaast hoef jij je helemaal niet te bemoeien met moslims die hun geloof hebben? Wat geeft jouw het recht om met hun leven te bemoeien?
Context is weldegelijk belangrijk.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:33 schreef Landmass het volgende:
[..]
Sidekick
het probleem is dat jij er teveel dingen bij gaat halen: Nieuwe user! Gedrag in het verleden!
Is het gewoon niet beter als je je puur op de inhoud van een individuele post richt.
Veel nederlanders zijn niet zo slim als jij en ik du_ke en laten zich makkelijk beinvloeden door mensen als agnes "markt is eng" kant en wouter "bij mij zijn de pensioenen veilig" bos.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:40 schreef du_ke het volgende:
Hij vind zichzelf heel libetair (excuus voor een minieme overheid en iets te vaak gepaard gaand met buitenlanderhaat hoewel datin principe niet bij de ideologie hoort) ofzo. Maar als daar een fatsoenlijke aanhang voor zou zijn in dit land zou er al lang een partij uit die richting zitting hebben in de kamer.
want?quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:47 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Context is weldegelijk belangrijk.
Precies! Nogal hypocriet om te stellen dat mohammedanen zich wel mogen bemoeien met de vraag of wij in hun varken geloven of niet, maar dat wij ons niet mogen bemoeien met wat mohammedanen over ons denken, of wat hun zogenaamd heilige prulboekjes over ons schrijven.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:43 schreef Akkersloot het volgende:
Wat geeft hun het recht dat ik een "ongelovige" of "ondankbare" ben.
Dat is toch altijd zo?quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:47 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Context is weldegelijk belangrijk.
Ooit aan gedacht dat veel Nederlanders graag kankeren? Voor de meeste mensen zijn er belangrijkere thema's dan de buitenlander-discussie. Het is maar een heel klein groepje dat daarvan een hoofdthema wil maken.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:48 schreef Landmass het volgende:
[..]
Veel nederlanders zijn niet zo slim als jij en ik du_ke en laten zich makkelijk beinvloeden door mensen als agnes "markt is eng" kant en wouter "bij mij zijn de pensioenen veilig" bos.
Ik heb niet echt de indruk dat daar niet over gediscussieerd kan worden op FOK!.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:52 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Precies! Nogal hypocriet om te stellen dat mohammedanen zich wel mogen bemoeien met de vraag of wij in hun varken geloven of niet, maar dat wij ons niet mogen bemoeien met wat mohammedanen over ons denken, of wat hun zogenaamd heilige prulboekjes over ons schrijven.
Wat Wilders betreft en zijn uitgesproken standpunt inzake de (politieke) islam, daar gaat volgens mij wel degelijk een goed doordachte visie achter schuil. Het vermaledijde is alleen dat hij stelselmatig, door een deel van de (s)linkse, politiek correcte gedachtepolitie, ondoordacht en tamelijk hetzerig, in een extreem kwaad daglicht wordt geplaatst.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:40 schreef du_ke het volgende:
Hij vind zichzelf heel libetair (excuus voor een minieme overheid en iets te vaak gepaard gaand met buitenlanderhaat hoewel datin principe niet bij de ideologie hoort) ofzo. Maar als daar een fatsoenlijke aanhang voor zou zijn in dit land zou er al lang een partij uit die richting zitting hebben in de kamer.
Omdat de psychoanalyse voor en tijdens de oorlog zo verbonden is geraakt met de bestrijding van het nazisme, geniet het na de Tweede Wereldoorlog een politiek gefundeerd prestige. Russelman:quote:Op dinsdag 28 december 2004 23:08 schreef lucida het volgende:
Het wil er maar niet bij deze mensen in, dat het krampachtig negeren van dit soort democratische tegengeluiden, een bepaald soort extremisme - dat door diezelfde mensen zo grondig wordt verafschuwd en bestreden - daardoor alleen nog maar verder in de kaart wordt gespeeld...
![]()
quote:"In het proces van Neurenberg pasten de overwinnaars deze concepten klakkeloos toe, en gaven ze daarmee status. Deze ideeën hebben in de naoorlogse decennia onaantastbaar geheerst. Maar in de wetenschap zijn ze allang onderuitgehaald. Hun verstrengeling met politiek zorgt er echter voor dat een vrije discussie over hun merites nauwelijks mogelijk is. Protest ertegen komt nog steeds over als een poging het fascisme te rehabiliteren."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |